Edwin van der Sar

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Rooie » ma feb 14, 2022 1:34 pm

Hoe zou het met Steven ten Have en Martin Sturkenboom zijn? :smallgrin.gif:

Man, het lijkt een eeuwigheid geleden...

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Yopii » ma feb 14, 2022 1:35 pm

Duidelijk. Als ze Van der Sar kunnen wegpesten, liggen er kansen.

Doodmoe word je ervan. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Nihad » ma feb 14, 2022 1:44 pm

Ik word er niet moe van. Ik ben witheet!

Van der Sar werd gisteren door Arno Vermeulen met de grond gelijk gemaakt omdat hij blijkbaar niet zeker van zaak was en dat hij niet precies wist wanneer hij de melding kreeg. Kom op zeg. Van der Sar is net als iedereen geschrokken van deze situatie en wat maakt het uit of hij het nou 8 dagen of 9 dagen ervoor te horen kreeg?

Daarbij, van welke aard waren die meldingen? En ga je zomaar iemand eruit gooien op basis van melding? Dat moet toch gewoon onderzocht worden? Waarom zou je het contract niet verlegen? Wie weet wat er achter de schermen is gebeurd.

En vervolgens haalt die rat van een Vermeulen alles wat mis gegaan is in de afgelopen jaren erbij om zijn punt te maken terwijl het allemaal losstaande zaken zijn. De heel affaire Nouri is toch van een andere aard dan spelers die corona hebben laten terugvliegen?

En die Olfers is gewoon een onderkuipsel die nog steeds boos is dan ze eruit geknikkerd is met haar domme gelul over het feit dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is en dat deze informatie koersgevoelig. Misschien moet die muts vertellen dat Ajax zelf grootaandeelhouder is van Ajax en daarmee die zogenaamde beurs/koerswaarde in verhouding te zien.

:1evil.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door 999 » ma feb 14, 2022 1:46 pm

v.d. Sar zegt dat ie het niet wist.Sar weet wat er gaat gebeuren als straks blijkt dat hij straal heeft staan te liegen.Wat ik nog steeds niet snap, Overmars zijn gedrag niet gebagatelliseerd door iedereen hier, ook niet door mij, is dat niemand van die 11 vrouwen ( of eventuele partners ) die ene laag die dus, voor zo ver wij nu weten, geen gehoord gaf of de signalen niet serieus namen of wat dan ook, die laag overslaat en gewoon een direct gesprek wil met v.d. Sar of gelijkwaardige in functie ...

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Yopii » ma feb 14, 2022 1:52 pm

Tja, dit overkwam John de Mol ook. Sar had beter geen interview kunnen geven totdat de gemoederen bedaard waren.

Waarom wilden ze hem voor de camera? Ze weten dat hij niet graag interviews geeft... Een totale nul als Arno Vermeulen gaat dan elk woord op een goudschaaltje wegen, bah. Ik ging bijna over mijn nek toen ik gisteren die niet meer zo jonge Kraaij zag glimmen van genoegen: hij zou Van der Sar wel eens even ontmaskeren. Het is alsof de allemaal de man willen zijn die Van der Sar weggepest heeft. Zouden ze dat op hun CV zetten of zo? :confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door 999 » ma feb 14, 2022 1:54 pm

Hij, dolle duikavond Kraay , kwam einde interview ook weer met veel aannames die niet in het interview genoemd werden door v.d. Sar .En dan hoor je als einde de gesprekleider in de studio zeggen " maar dat zei v.d. Sar niet "...

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Nihad » ma feb 14, 2022 2:00 pm

Sar kwam gewoon over als John de Mol: Flink geschrokken en beduusd van wat er is gebeurd. Het is nogal wat als je aan het hoofd staat van een (groot) bedrijf en je wordt uit het niets met zoiets geconfronteerd. Noch Sar noch de Mol zijn erop uit om een bedrijfscultuur te schapen waarin dit gebeurd, maar het is gebeurd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door wimpey » ma feb 14, 2022 2:04 pm

Rooie schreef:
ma feb 14, 2022 1:34 pm
Hoe zou het met Steven ten Have en Martin Sturkenboom zijn? :smallgrin.gif:
Of met John Jaakke en Rik vd Boog? Of Frank Kales? :smallgrin.gif:

Hopelijk blijkt dat vd Sar gehandhaafd kan worden. Dat ie integer gehandeld heeft.

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Yopii » ma feb 14, 2022 2:07 pm

Dat is een interne kwestie. Wat het journaille ervan vindt, zou ik naast me neerleggen. Het waait wel weer over.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Lionel » ma feb 14, 2022 2:12 pm

Ik snap niet dat jullie niet inzien dat Ajax in goede tijden met de media te maken heeft, maar ook in slechte tijden.

Of denken jullie dat Ziggo en al die andere sponsoren uit liefdadigheid miljoenen overmaken naar Ajax?

Dit hoort erbij. Daarbij is zelfs een Arno Vermeulen niet zo fout als dat zo Overmars is geweest.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door 999 » ma feb 14, 2022 2:31 pm

Dus je denk dat ze dat geld hebben overgemaakt omdat v.d. Sar en Overmars er werkten.Zelf zoek ik het meer in de sportieve successen .Daarnaast mogen we de media toetsen op hun bevindingen en conclusies .. Eigenlijk vind ik het een kul argument ... Maar goed ik blijf bij mijn stokpaardje, de media is er blijkbaar ( ook ) niet voor de slachtoffers, maar voor zichzelf .Trail by Media .. behalve natuurlijk als het een medewerker is van hun zelf b.v. de T.
Laatst gewijzigd door 999 op ma feb 14, 2022 2:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Lionel » ma feb 14, 2022 2:37 pm

Natuurlijk hebben ze het geld overgemaakt vanwege de sportieve successen maar ook vanwege de mensen die er werken. Dat weet jij net zo goed als ik.

Ajax verdient zijn knaken dankzij de supporters, die allerlei dure abonnementen afsluiten bij Ziggo. Dezelfde supporters die flink moeten neertellen voor een cola in de Arena.

Niet zo naïef doen dus.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Yopii » ma feb 14, 2022 2:37 pm

Ach, de sponsors 'twijfelen' nu, dat is lekker pc. Bij Ziggo of ABN Amro is er natuurlijk nog nooit een manager geweest die kleverig deed tegen een ondergeschikte. :hypocrite.gif:

Al die uitingen moet je met een korrel zout nemen. Over anderhalve week staat Ajax in de etalage van de CL. Wat een exposure.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Lionel » ma feb 14, 2022 2:38 pm

Yopii schreef:
ma feb 14, 2022 2:37 pm
Ach, de sponsors 'twijfelen' nu, dat is lekker pc. Bij Ziggo of ABN Amro is er natuurlijk nog nooit een manager geweest die kleverig deed tegen een ondergeschikte. :hypocrite.gif:

Al die uitingen moet je met een korrel zout nemen. Over anderhalve week staat Ajax in de etalage van de CL. Wat een exposure.
Precies. Dan is dit allemaal vergeten. Natuurlijk gaat een Ziggo het contract niet opzeggen. Die zijn niet gek.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door 999 » ma feb 14, 2022 2:39 pm

Lionel schreef:
ma feb 14, 2022 2:37 pm
Natuurlijk hebben ze het geld overgemaakt vanwege de sportieve successen maar ook vanwege de mensen die er werken. Dat weet jij net zo goed als ik.

Ajax verdient zijn knaken dankzij de supporters, die allerlei dure abonnementen afsluiten bij Ziggo. Dezelfde supporters die flink moeten neertellen voor een cola in de Arena.

Niet zo naïef doen dus.
Schei toch uit man ...

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma feb 14, 2022 2:40 pm

Nihad schreef:Het is wel om te kotsen om te zien hoe alle aasgieren nu op Ajax afkomen. Die Olfers ook. Rancuneus mens. Zal nog steeds de pest hebben dat ze door Cruijff buitenspel is gezet. Kwam gister met van Gaal aan en dat hij toevallig wel wist dat hij mensen nodig had met kennis over het runnen van een bedrijf.

Al die aasgieren en kakkerlakken proberen gewoon onze club kapot te maken. :1evil.gif:
Ja, dat gevoel heb ik ook. “Ajax staat in BRAND!” “CRISIS bij Ajax!!” en meer van dat soort teksten. Wat ongelofelijk heerlijk dat je dan Vitesse en Twente met 5-0 op de kloten geeft met goed voetbal. Een dikke fuck you naar de buitenwacht. Best trots op hoe we tot nu toe met deze situatie omgaan.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door 999 » ma feb 14, 2022 2:44 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma feb 14, 2022 2:40 pm
Nihad schreef:Het is wel om te kotsen om te zien hoe alle aasgieren nu op Ajax afkomen. Die Olfers ook. Rancuneus mens. Zal nog steeds de pest hebben dat ze door Cruijff buitenspel is gezet. Kwam gister met van Gaal aan en dat hij toevallig wel wist dat hij mensen nodig had met kennis over het runnen van een bedrijf.

Al die aasgieren en kakkerlakken proberen gewoon onze club kapot te maken. :1evil.gif:
Ja, dat gevoel heb ik ook. “Ajax staat in BRAND!” “CRISIS bij Ajax!!” en meer van dat soort teksten. Wat ongelofelijk heerlijk dat je dan Vitesse en Twente met 5-0 op de kloten geeft met goed voetbal. Een dikke fuck you naar de buitenwacht. Best trots op hoe we tot nu toe met deze situatie omgaan.
Je vergeet deze " het zwaard van Damocles hangt boven het hoofd van AJAX ... "

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door wimpey » ma feb 14, 2022 2:45 pm

Yopii schreef:
ma feb 14, 2022 2:37 pm
Ach, de sponsors 'twijfelen' nu, dat is lekker pc. Bij Ziggo of ABN Amro is er natuurlijk nog nooit een manager geweest die kleverig deed tegen een ondergeschikte. :hypocrite.gif:

Al die uitingen moet je met een korrel zout nemen.
Met een kiepwagen zout. Tenten als Ziggo en ABN dragen naar buiten toe uit dat ze zaken als inclusie, diversiteit e.d. heel belangrijk vinden. We geloven uiteraard collectief en meteen dat ze dat minstens zo belangrijk vinden als heel veel knaken verdienen!!!

Vind in NL maar eens een vehikel dat zo makkelijk, vaak en veel doekoe genereert als Ajax, wanneer je daar je naam aan verbindt.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door El Clavo » ma feb 14, 2022 3:32 pm

Joh, ik heb 10 jaar bij VodafoneZiggo gewerkt. Naar buiten is het de schijn hoog houden, intern is het een (blanke) slangenkuil, altijd al geweest.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Nihad » ma feb 14, 2022 3:41 pm

Serieus? Ik heb ook 3 jaar voor ze gewerkt. Toen als bijbaantje eerst bij Casema en toen de fusie naar Ziggo.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door zeux » ma feb 14, 2022 4:51 pm

Hier maar:
Beleggers eisen meer uitleg van Ajax in zaak-Overmars
14 februari 2022 16:42
0 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Beleggers eisen in een brief aan Ajax duidelijkheid over de feiten rond het vertrek van directielid Marc Overmars. Zondag werd bekend dat de beursgenoteerde voetbalclub al vóór Overmars' herbenoeming signalen had gekregen over het grensoverschrijdend gedrag van de directeur voetbalzaken. Dat is volgens European Investors-VEB, een belangenvereniging voor aandeelhouders, relevante informatie. De vereniging vindt dan ook dat Ajax hier duidelijker over had moeten zijn.

De directie en raad van commissarissen van de voetbalclub kregen eind vorige maand, vlak voor de herbenoeming van Overmars, al signalen over grensoverschrijdend gedrag. Dat vertelde algemeen directeur Edwin van der Sar zondag aan een groepje journalisten.

Overmars werd op 28 januari tijdens een bijzondere algemene vergadering van aandeelhouders herbenoemd tot medio 2026 en daarbij ontving hij een tekenvergoeding van 1,25 miljoen euro.

De VEB wil onder meer van Ajax weten of dat geld wordt teruggevorderd en of de arbeidsovereenkomst met Overmars überhaupt is beëindigd. Ook vraagt de club zich af of binnen Ajax onderzoeken lopen naar grensoverschrijdend gedrag van andere personen.

De vereniging vindt dat Ajax tot nu toe "onvoldoende duidelijkheid heeft geboden over feiten, omstandigheden en organisatorische en personele consequenties" over de gebeurtenissen die hebben geleid tot het vertrek van Overmars. "We begrijpen dat er heftige (mede persoonlijke) gevoelens spelen binnen de organisatie. Maar het is belangrijk passende regie te nemen", aldus de VEB. De beleggers willen nog deze maand in vergadering met Ajax.
Hier is de beursgenoteerde relevantie.
En de vraag om meer inzicht.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Yopii » ma feb 14, 2022 5:01 pm

Ook vraagt de club zich af of binnen Ajax onderzoeken lopen naar grensoverschrijdend gedrag van andere personen.
:confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door 999 » ma feb 14, 2022 5:04 pm

Zijn wel heel erg bezorgd over de slachtoffers, eeeh geld he ..

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door Nihad » ma feb 14, 2022 5:07 pm

Yopii schreef:
ma feb 14, 2022 5:01 pm
Ook vraagt de club zich af of binnen Ajax onderzoeken lopen naar grensoverschrijdend gedrag van andere personen.
:confused.gif:
Bizar.

Stel je voor dat je werkgever zomaar je gaat onderzoeken zonder aanleiding.

Wat een hetze is dit zeg Jezus.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Edwin van der Sar - Dat medelijden is het meest pijnlijke

Bericht door zeux » ma feb 14, 2022 5:12 pm

Nihad schreef:
ma feb 14, 2022 5:07 pm
Yopii schreef:
ma feb 14, 2022 5:01 pm
Ook vraagt de club zich af of binnen Ajax onderzoeken lopen naar grensoverschrijdend gedrag van andere personen.
:confused.gif:
Bizar.
Want?

Ik lees er in dat ze niet over een paar maanden opnieuw verrast willen worden. Variant van 'onderste steen boven'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie