Piet Keizer 1943-2017

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Piet Keizer 1943-2017

Bericht door Cruijff » vr feb 17, 2017 1:18 pm

Ajax Rules schreef:Wow, de VI pakt wel echt uit met een enorme Piet Keizer special.... :biggthumpup.gif:

Had ik niet gedacht!
Hartstikke logisch en volledig terecht, toch?
De crematie vond gisteren in besloten kring plaats, op een dag dat bij Ajax velen met de gedachten bij Warschau waren en de halve club zelfs aanwezig in Warschau.

Namens Ajax zou iemand als Piet het sowieso verdienen om een groot eerbetoon te krijgen (dus gelukkig speelde Ajax afgelopen weekend thuis.) De familie wilde het echter zo klein mogelijk houden. Dat was althans de wens van Piet Keizer dus zo hoort het dan ook te gaan.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Piet Keizer 1943-2017

Bericht door Cruijff » vr feb 17, 2017 1:21 pm

VI gaat binnenkort weer wat euro's aan mij verdienen. Als weekblad gaan ze stoppen, het wordt een maandblad.

Maar voor de Piet Keizer special heb ik ze speciaal even opgebeld. Ook los voor tegen de 3 euro per stuk zijn uit maart 2016 een Cruijff special te verkrijgen en later in 2016 kwamen ze ook nog met een Italië special. Uiteraard met Gullit, Rijkaard en Van Basten prominent erin, maar met name een enorm lang stuk gemaakt in Napoli met Piet's oude teamgenoot Ruud Krol. Die Italië special is ook zeer de moeite waard.

Plaats reactie