Ajax-directeur misdraagt zich

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door InnerHarbour » za dec 29, 2018 10:21 am

De Telegraaf is in het bezit van een brief, waar in detail de misdragingen van operationeel directeur Arisz worden beschreven. Zakelijke relaties hebben het verhaal van die nacht bevestigd.

De ongewenste intimiteit bestond eruit dat Arisz diverse personen in het gezelschap van een Ajax-sponsor en -businessclubleden ‘optilde met een worstelgreep, die pijnlijk en niet plezierig was’.

Meerdere personen onder wie een medewerker van sponsor ABN AMRO gaven aan hier niet van gediend te zijn, maar dat weerhield Arisz er niet van door te gaan met zijn ‘wangedrag’. Aanwezigen benadrukten dat Arisz dronken was.
De Telegraaf
YNWA

De Dominee
Berichten: 5804
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door De Dominee » za dec 29, 2018 10:32 am

De bron zegt genoeg. Tijd dat Ajax deze krant gaat buiten sluiten.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » za dec 29, 2018 10:57 am

De Dominee schreef:De bron zegt genoeg. Tijd dat Ajax deze krant gaat buiten sluiten.
Hij heeft persoonlijk excuses aangeboden aan de betrokkenen omdat hij in Athene wat gedronken heeft en omdat hij bij de doelpunten en na de wedstrijd 'een aantal relaties van de club hard beet pakte'.

Verschil in beleving tussen een oud sporter van Olympisch niveau en een sponsorrelatie die op een bank kantoor werkt. Nadat Ajax zich kwalificeert voor een volgende ronde in de CL klopt die relatie van de sponsor twee keer beschaafd in zijn handen. Arisz echter gaat springen en schudt de mensen die naast hem en vlak achter hem staan een paar maal door elkaar met die kolenscheppen van 'roeiers klauwen' van hem.

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door wimpey » za dec 29, 2018 11:12 am

Dat een van de relaties niet op het idee kwam om die maf een kopstoot te geven. Probaat middel tegen houdgrepen.

Arisz werd door De T gelinkt aan exit Slop en aan dronkenschap. Die is snel weer weg.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » za dec 29, 2018 11:21 am

wimpey schreef:Dat een van de relaties niet op het idee kwam om die maf een kopstoot te geven. Probaat middel tegen houdgrepen.
Ken je de Ajax sponsoren een beetje goed? :biggrin.gif:
Een bank klerk in een pak die zelfs te zuinigjes is om te glimlachen bij de 2e goal van Ajax tegen AEK Athene of Feyenoord die zie ik nog geen kopstoot uitdelen. :smallgrin.gif:
wimpey schreef:Arisz werd door De T gelinkt aan exit Slop en aan dronkenschap. Die is snel weer weg.
Had idd een paar conflicten met Jeroen Slop of vooral: was heel erg into Slop's face "dit, dit, dit en dat doe jij al jarenlang allesbehalve goed"

Denk juist dat hij wel een blijvertje voor de langere termijn is. Heeft al vele jaren lang bestuursfuncties in de sportwereld, is sinds 2016 ook voorzitter van de Koninklijke Nederlandsche Roeibond waar Aegon --de vorige hoofdsponsor en nog steeds vrij groot sub sponsor van Ajax-- heel dik in zit.

Volgens Valentijn Driessen kotsen 2 of 3 collega's op de werkvloer Rutger Arisz uit. Dat zal ongetwijfeld, in de slangenkuil Ajax. Jeroen Slop werd echter door minstens 120 man uitgekotst.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » za dec 29, 2018 11:22 am

Het is overigens wel een gigantisch eigenwijs volkje, die roeiers. Man man man een ALV bij een sportvereniging kan standaard al erg lang duren, maar de Leden Vergaderingen bij de roeibond gaan standaard door tot diep in de nacht.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door elliquido » za dec 29, 2018 11:54 am

Zal wel door de gratis drank komen op zulke avonden. Het blijven feuten.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » za dec 29, 2018 12:10 pm

elliquido schreef:Zal wel door de gratis drank komen op zulke avonden. Het blijven feuten.
:smallgrin.gif:
Dan moet je eens weten wat er na een paar drankjes allemaal gebeurd is op de werkvloer tussen "Ajax collega's" onderling. 'Inwijdingstaferelen' die alle #MeToo grenzen ver voorbij zijn gegaan. Vooral David Endt lustte er wel pap van.

elliquido schreef:Zal wel door de gratis drank komen op zulke avonden.
Ben wel benieuwd op wat voor locaties de bobo's al dan niet samen met figuren als Lamprou en Huntelaar belanden bij het vieren van een Europese prestatie.
Zelf kwam ik in Athene in de nacht na de wedstrijd ook nog in een aantal compleet maffe clubs terecht.
elliquido schreef:gratis drank op zulke avonden.
Persoonlijk vind ik overigens dat als je een directiesalaris van een paar ton hebt bij een club maar zelf nooit een bal in het doel schopt namens die club, je bij het uitgaan in publieke gelegenheden gewoon lekker zelf je eten en je drank dient te betalen.

Mijns inziens hoeft dat, behoort dat, zéker niet allemaal op rekening van de club.

Alles wat je op bezoek in een skybox of namens de thuisspelende club vlak voor en na de uitwedstrijd aangeboden krijgt, dat wel allemaal aanpakken natuurlijk.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za dec 29, 2018 12:49 pm

Ik ben in Istanboel in een nachtclub (toen we tegen Fener speelden) een zooitje businessclublui tegengekomen. Die waren niet allemaal even “betamelijk” bezig.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Gezond verstand » za dec 29, 2018 12:58 pm

los van dat, die man is op dat moment in functie. En dan bezopen zijn, tja, niet echt een goed uithangbord voor de club
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » za dec 29, 2018 1:12 pm

Gezond verstand schreef:los van dat, die man is op dat moment in functie. En dan bezopen zijn,
Wanneer is iemand bezopen volgens jouw maatstaven? :confused.gif: Er zitten nog wel heel wat gradaties tussen laveloos vrijwel niet meer op je poten kunnen zijn en uitbundig een paar vreugdekreten uitroepen omdat je al na je 5e poule potje de Champions League overwintering van Ajax viert met een aantal biertjes plus een glas champagne.

Wie bij die "vreugde uitbarsting" louter een Grolsch 0,0 een rivella light of een spa blauw verorbert, is sowieso niet goed wijs.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Gezond verstand » za dec 29, 2018 1:18 pm

Er werd benadrukt dat hij dronken was. Bezopen en dronken, dat is voor mij hetzelfde.

Ik drink bijna geen alcohol, ik vierde de overwinning met een Aziatische vruchtensap. Heerlijk verfrissend. Dus volgens jou ben ik dan niet wijs? Ik zie het nuttigen van alcohol om de euforie te versterken juist als een zwaktebod.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door raymon » za dec 29, 2018 1:31 pm

Gezond verstand schreef:Er werd benadrukt dat hij dronken was. Bezopen en dronken, dat is voor mij hetzelfde.

Ik drink bijna geen alcohol, ik vierde de overwinning met een Aziatische vruchtensap. Heerlijk verfrissend. Dus volgens jou ben ik dan niet wijs? Ik zie het nuttigen van alcohol om de euforie te versterken juist als een zwaktebod.
De vraag stellen...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Gezond verstand » za dec 29, 2018 1:36 pm

is de vraag stellen. Aan jou, IH, Whimpey etc had ik het ook niet gevraagd, maar Cruijff is iemand die ik hier nog wel serieus neem en waardeer.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » za dec 29, 2018 1:51 pm

Gezond verstand schreef:Ik drink bijna geen alcohol, ik vierde de overwinning met een Aziatische vruchtensap.
'Mensen die in het geheel geen alcohol drinken en helemaal nooit uit de ban springen, die dien je zwaar te wantrouwen.'
© Zihni Özdil, Kamerlid namens Groenlinks (nu zijn er best wat GL politici die ik dan echter weer wantrouw) :smallgrin.gif:

Er werd benadrukt dat hij dronken was.
Door welke bronnen dan? Door De Telegraaf? :confused.gif: Die nemen 't niet zo heel nauw met regelmatig iemand framen en zelfs zij gebruiken de termen 'straalbezopen' en '(stom)dronken' helemaal niet.

Gezond verstand schreef:jou, IH, Whimpey etc had ik het ook niet gevraagd, maar Cruijff is iemand die ik hier nog wel serieus neem en waardeer.
Pas maar een beetje op met wat je hier zegt. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » za dec 29, 2018 2:03 pm

Gezond verstand schreef:Er werd benadrukt dat hij dronken was. Bezopen en dronken, dat is voor mij hetzelfde.

Ik drink bijna geen alcohol, ik vierde de overwinning met een Aziatische vruchtensap. Heerlijk verfrissend. Dus volgens jou ben ik dan niet wijs?
Verschillende plaatsen, verschillende omstandigheden.
Jij ging in Zuidoost Azië net de Aziatische ochtend in en op woensdagochtend moeten meestal de kinderen op tijd naar school en moeten je vrouw en jij zelf wsch een beetje werken.

Ik heb ook nog weleens een feestelijk voetbal moment gevierd met een appel. Sterker nog: als een avond of nacht lang kan duren heb ik zeer regelmatig of twee mandarijnen, of een appel of ander fruit bij me. Ben ik in één klap veel energieker en nuchterder dan anderen die op datzelfde feestje maar blijven innemen en innemen.
Gezond verstand schreef:Ik zie het nuttigen van alcohol om de euforie te versterken juist als een zwaktebod.
Mag je vinden.
Ik vind het gewoon wel interessant om lokale gerechten, likeuren of gedistilleerde dranken die met zorg bereid zijn te proeven als ik in het buitenland ben. En dingen die ze een aantal jaren hebben laten rijpen of en die ze bij het maakproces laten gisten, tja, die bevatten vaak alcohol.

De drank zelf is niet altijd enorm heel boeiend, maar een kurk ergens vanaf laten knallen en kijken of Henri van der Aat of Jeroen Slop die dan precies op zijn kin kan incasseren vind ik altijd wel leuk. :ajax.gif:


Er was een tijd dat bij elke contractverlening of zelfs bij 'n jeugdspeler die op zijn 16e een contract kwam tekenen, de fles champagne werd opengetrokken. 'We'... hier op AT... hebben wel tientallen foto's geplaatst van Danny Blind met een glaasje bubbels in zijn hand...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door InnerHarbour » za dec 29, 2018 2:38 pm

Het beste bewijs dat je niet goed wijs bent is AC serieus nemen. :blackcat.gif:
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Iniesta » za dec 29, 2018 3:06 pm

Mn de terminologie ongewenste intimiteit geeft het framingsniveau van telegraaf wel aan.
Ze hebben dondersgoed door wat mensen in eerste instantie daarbij denken. Te uitbundig juichen (kan dat bij Nb championsleague?) valt zeker niet onder die ascociatie


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Gezond verstand » za dec 29, 2018 5:49 pm

InnerHarbour schreef:Het beste bewijs dat je niet goed wijs bent is AC serieus nemen. :blackcat.gif:
Liverpool fan zijn is het ultieme bewijs.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door wimpey » za dec 29, 2018 7:33 pm

raymon schreef:
Gezond verstand schreef:Er werd benadrukt dat hij dronken was. Bezopen en dronken, dat is voor mij hetzelfde.

Ik drink bijna geen alcohol, ik vierde de overwinning met een Aziatische vruchtensap. Heerlijk verfrissend. Dus volgens jou ben ik dan niet wijs? Ik zie het nuttigen van alcohol om de euforie te versterken juist als een zwaktebod.
De vraag stellen...
Het is een retorische vraag. Misschien weet Hank the Vulture wat dat betekent...

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Gezond verstand » zo dec 30, 2018 4:25 am

wimpey schreef:
raymon schreef:
Gezond verstand schreef:Er werd benadrukt dat hij dronken was. Bezopen en dronken, dat is voor mij hetzelfde.

Ik drink bijna geen alcohol, ik vierde de overwinning met een Aziatische vruchtensap. Heerlijk verfrissend. Dus volgens jou ben ik dan niet wijs? Ik zie het nuttigen van alcohol om de euforie te versterken juist als een zwaktebod.
De vraag stellen...
Het is een retorische vraag. Misschien weet Hank the Vulture wat dat betekent...
nogmaals, ik vraag IH, Whimpey en Raymon niets, want die neem ik niet serieus. Aluminium hoedjes en een racist.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » zo dec 30, 2018 3:56 pm

Cruijff schreef: Wanneer is iemand bezopen volgens jouw maatstaven? :confused.gif: Er zitten nog wel heel wat gradaties tussen laveloos vrijwel niet meer op je poten kunnen zijn en uitbundig een paar vreugdekreten uitroepen omdat je al na je 5e poule potje de Champions League overwintering van Ajax viert met een aantal biertjes plus een glas champagne.
Wie bij die "vreugde uitbarsting" louter een Grolsch 0,0 een rivella light of een spa blauw verorbert, is sowieso niet goed wijs.
Huh? :confused.gif:

Alcohol is slecht voor de hersenen, dus het is eerder omgekeerd.

Sowieso kán het natuurlijk niet dat een directeur van Ajax zich tijdens zijn werk zo laat gaan. Dan kan hij beter aan de rivella gaan.

BTW, het blijft eigenaardig, een topsportbedrijf waar zoveel gezopen wordt.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » zo dec 30, 2018 4:49 pm

Bij het topsport bedrijf Ajax wordt er veel gezopen. :drecul.gif: :drecul.gif: :smallgrin.gif:

Are you serious, Yopii?

Leg je een meetlat langs elkaar van de inname (van zelfs de spelers) in Engeland, Duitsland, Italië, Spanje en Nederland dan is Nederland juist het land waar ze over het algemeen niet overdreven stevig aan de alcoholische versnaperingen zitten......

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » zo dec 30, 2018 5:02 pm

Het is toch idioot dat bij een topsportbedrijf een directeur in functie zich laat vollopen? Wat als hij zijn spelers tegenkomt? Wat moeten die denken?


Hoe het elders is, zal me een zorg zijn...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » zo dec 30, 2018 5:10 pm

Ik kom hier nog even bij je op terug, want je ziet echt een heleboel factoren over het hoofd.

Yopii schreef:
Hoe het elders is, zal me een zorg zijn...

Hoe het elders is, is je een (rot)zorg? :confused.gif:
Want Ajax is op deze planeet de enige organisatie en het enige instituut dat er toe doet? :confused.gif:

Plaats reactie