Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » ma mei 29, 2023 2:08 pm

Ocampos over zijn tijd bij Ajax 'Natuurlijk voel ik me niet goed behandeld. Ik heb nooit om een speciale behandeling gevraagd, ik wilde alleen een beetje respect. Ze kunnen duizend dingen over me zeggen, maar ik was altijd een goede professional. Ik klaagde nooit en had nooit ruzie met iemand. Tot de laatste dag probeerde ik een goede professional te zijn.Toen ik erachter kwam dat ik niet meer ging spelen, trainde ik alleen, ik ging altijd, hoewel er, zoals ik al zei, dagen waren dat ik aankwam en er niemand was. Ik zou hoe dan ook komen opdagen, mijn werk doen en wat er verder gebeurde, was niet aan mij. 'Voor hun interne problemen moest ik uiteindelijk de prijs betalen. Ik ging van Sevilla naar een serieuze club, Ajax, een historische club. Bij iedereen bekend om de successen die het had. Het gebrek aan professionaliteit in die zin wel gek.'
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40622
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Marillion » ma mei 29, 2023 2:11 pm

Die gast lacht straks nog een keer als laatste want hij speelt nog een EL finale met Sevilla.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Zuidema » ma mei 29, 2023 10:52 pm

Triest verhaal. Vind het zelfs beschamend voor een club als Ajax.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Mr. Ajax » di mei 30, 2023 8:41 am

Bekijk het positief - je sig mag in ieder geval eindelijk worden aangepast.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Zuidema » di mei 30, 2023 9:00 am

Mr. Ajax schreef:
di mei 30, 2023 8:41 am
Bekijk het positief - je sig mag in ieder geval eindelijk worden aangepast.

Gelukkig wel. Goeie keeper, zeer slechte AD. Maar wie nu? Blijft Ajax een voetbalclub of wordt het nog meer een speeltje voor hotemetoten?

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » wo mei 31, 2023 7:48 am

Theo van Duivenbode over Van Der Sar "Van 2012 tot nu is hij zeven keer kampioen geworden en heeft hij Ajax enorm vertegenwoordigd", aldus de oud-bestuurder. Hij was vice-voorzitter van de grootste acht clubs in Europa. Ik vind het persoonlijk verrekte jammer dat hij opstapt, maar ik begrijp het wel. Ik weet zeker dat hij tussen nu en een jaar bij een hele grote club terugkomt. Daar ben ik heilig van overtuigd." pier Eringa die onbewust Heitinga's lot bezegeld ; "de verantwoordelijkheid is van de zittende directie om een nieuwe trainer aan te stellen en dat hun keus daarna zal worden voorgelegd aan de RvC ter goedkeuring"
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door LucaS » di jun 06, 2023 6:56 pm

Speel elke bal naar mij, dan train je altijd goed,
Zlatan tegen Maduro die zenuwachtig was bij de eerste training die hij met het eerste mocht doen
I think I lost my fucking headache

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » wo jun 21, 2023 6:25 pm

Mislintat over Tahirovic : ‘Een van de grootste talenten die ik ooit op deze positie heb gezien’
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Mano » wo jun 21, 2023 7:14 pm

Mooi gezegd want talent betekent niet altijd dat het er ook uit komt
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door WP_Legend » do jun 22, 2023 2:42 pm

Klopt Ihattaren was ook een speciaal talent...

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » vr jun 23, 2023 7:42 pm

Lang staat bekend als lastige jongen, maar Ten Hag had daar niet al te veel problemen mee. 'Dan moest ik bijvoorbeeld altijd maar weer naast hem komen zitten. Dan klapte hij zijn laptop open. Dan zei hij: "Kijk, ik heb met Arnautovic, Promes, die, die en die gewerkt". Die waren ook een beetje lastig, maar kijk hoe ver die het hebben geschopt. Dan zei hij: "Dat ga jij ook doen". Zo was hij altijd met me bezig.'
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Zuidema » za jun 24, 2023 12:49 am

Mooie. :biggthumpup.gif:

Maar direct ook: paarlen voor de zwijnen?

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » do jul 20, 2023 6:43 am

Dit zijn van die dingen die wijzen dat we ze weer moeten inblikken; Korneev 'Het is mogelijk, laten we nog even wachten. Ik denk dat Feyenoord een interessanter project is voor Spertsyan dan Ajax, dat nu is gedaald tot het niveau van een gemiddelde club in Nederland'
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Jinne » do jul 20, 2023 7:01 am

Als je na 1 jaar geen titel al een gemiddelde club bent: wat was Feyenoord dan al die jaren?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » do jul 27, 2023 6:01 pm

"We waren er eerder deze zomer op een bepaald moment vrij zeker van dat Álvarez naar Dortmund zou vertrekken", vertelt Mislintat. "Dat is door bepaalde redenen niet doorgegaan en dat heeft onze plannen en prioriteiten op de transfermarkt veranderd. Met Branco van den Boomen en Benjamin Tahirovic hadden we op het middenveld namelijk al ingespeeld op het vertrek van Florian Grillitsch en het toen waarschijnlijke afscheid van Álvarez. Die kun je zien als één-op-één vervangingen. Uiteindelijk bleef Álvarez, waardoor we op de nummer 6-positie nu nog een zeer goede optie hebben. En hij kan zoals gezegd ook centraal in de verdediging uit de voeten."
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » wo aug 09, 2023 8:37 am

Bergwijn 'De trainingen zijn lang en we moeten veel lopen, maar dat is echt het beste voor ons. Die topfitheid hebben we vorig seizoen ook wel gemist',
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » wo aug 16, 2023 11:29 pm

Sam France ik kan in dat kader niet genoeg benadrukken wat voor een transformatie Akpom heeft ondergaan sinds de komst van Carrick naar Middlesbrough (in oktober 2022, red.). Het was alsof zijn potentieel eindelijk werd ontgrendeld, na jaren van middelmatige optredens. Als Akpom goed speelt, dan kun je echt zien dat hij in de jeugdopleiding van Arsenal heeft gezeten. De korte balbehandelingen en trucjes die hij uitvoerde terwijl hij snelle aanvallen opzette, waren echt van de buitencategorie. Zoveel klasse heb ik in de afgelopen tien jaar niet gezien bij Middlesbrough. Alleen Alvaro Negredo (die in het seizoen 2016/17 voor de club uitkwam, red.) komt daarbij in de buurt."
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » ma aug 21, 2023 5:48 pm

Van Bommel 'Dat is zéker vervelend. De kwaliteiten van Gastón gaan we wel missen. Nu moet je je ook nog zo laat weer aanpassen.' Still trai ner Reims 'Mohamed is een uitstekende kerel 'Hij is zeer positief en tilt ons naar een hoger niveau met zijn kwaliteiten. Vanaf zijn eerste training deze week kon je zien dat hij echt heel snel is en over heel veel talent beschikt. Daarnaast is hij ook nog eens zeer efficiënt.'

'Het feit dat hij zo flexibel is, is een groot voordeel. Op die manier creëert hij gevaarlijke situaties vanuit alle aanvallende posities. We moeten met hem de beste tactische balans zien te vinden in elke wedstrijd.'

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » di jan 02, 2024 7:11 pm

Federico Valverde die met Real 1-4 van Ajax verloor : ‘Na de afgang tegen Ajax schreeuwde mijn vrouw dat ik niks gepresteerd had’

"Toen we in de auto zaten na de wedstrijd was ze echt kwaad op me. Ze schreeuwde: ‘Ben je serieus, Fede? Wat was dat? Is dit hoe je in het shirt van Real wil spelen? Je hebt vandaag niets gepresteerd.'"
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

GangstaRiB
Berichten: 16756
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door GangstaRiB » di jan 02, 2024 7:23 pm

Maurice Steijn: 'Met het elftal zoals ik voor ogen had, hadden we om de hoofdprijzen gespeeld'

We droegen ex-Ajacieden aan, zoals Noa Lang, Nicolas Tagliafico, Justin Kluivert en Sergiño Dest", zegt Steijn in het interview. Ook werden spelers als Stefan de Vrij, Jerdy Schouten en Vangelis Pavlidis aangedragen als versterkingen. Steijn was ook enthousiast over Isco, die een verleden heeft bij Real Madrid. Maar volgens Steijn had Mislintat geen oren naar deze spelers.
Nog even en deze lul gaat zeggen dat hij Haaland op de korrel had en dan met Ajax kampioen was geworden. :excited.gif:

Wil nooit meer wat van deze idioot horen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » do jan 11, 2024 10:31 am

Diant Ramaj ''Opbouwen ging moeizaam, zonder vertrouwen ook. Toen ik erin kwam, zei ik meteen tegen onze verdedigers: speel de bal maar naar mij als je het niet weet. Ik moest zelf mijn plek veroveren, maar wist ook dat als ik hen iets meer tijd en ruimte aan de bal gaf door spitsen te lokken, ik het uiteindelijk zelf ook minder druk ging krijgen. Dat zie je wel terug, maar dat móét nog beter.'
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » ma jan 15, 2024 6:40 pm

Daramy; 'Je kon zien dat er iets mis was met de coach die kwam 'Ik had het gevoel dat hij veel dingen probeerde te veranderen, maar dat veel mensen hem vanaf het begin al niet leuk vonden. Dus dat veroorzaakte wat problemen.'
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Andriy Demchenko » za feb 10, 2024 12:33 am

Als Ramaj te horen krijgt dat Pasveer onder andere heeft gezegd dat het twee jaar geleden altijd druk was in de gym na een training en dat spelers er nu eerder voor kiezen om na de training naar huis te gaan, knikt hij. 'Het was vaak Remko en ik in de gym. Maar dat is nu aan het veranderen. Een halfuur voordat de training begint is iedereen al in de gym bezig. Er is wat dat betreft meer discipline in de groep. Dat is goed om te zien.'
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door Lionel » za feb 10, 2024 10:48 am

Andriy Demchenko schreef:
za feb 10, 2024 12:33 am
Als Ramaj te horen krijgt dat Pasveer onder andere heeft gezegd dat het twee jaar geleden altijd druk was in de gym na een training en dat spelers er nu eerder voor kiezen om na de training naar huis te gaan, knikt hij. 'Het was vaak Remko en ik in de gym. Maar dat is nu aan het veranderen. Een halfuur voordat de training begint is iedereen al in de gym bezig. Er is wat dat betreft meer discipline in de groep. Dat is goed om te zien.'
Hoe komt dit toch zo? De oorzaak en dat het nu weer toeneemt?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Memorabele uitspraken, citaten en opmerkingen van en over Ajax[spelers]

Bericht door 999 » za feb 10, 2024 11:11 am

Lionel schreef:
za feb 10, 2024 10:48 am
Andriy Demchenko schreef:
za feb 10, 2024 12:33 am
Als Ramaj te horen krijgt dat Pasveer onder andere heeft gezegd dat het twee jaar geleden altijd druk was in de gym na een training en dat spelers er nu eerder voor kiezen om na de training naar huis te gaan, knikt hij. 'Het was vaak Remko en ik in de gym. Maar dat is nu aan het veranderen. Een halfuur voordat de training begint is iedereen al in de gym bezig. Er is wat dat betreft meer discipline in de groep. Dat is goed om te zien.'
Hoe komt dit toch zo? De oorzaak en dat het nu weer toeneemt?
Hoe komt het dat zoiets niet verplicht ( onder toezicht van ) is ?. En dat hoeft echt geen uren aan een stuk te zijn, elke dag ( echte ) 15 minuten zou al resultaat moeten opleveren.

Plaats reactie