Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Onze nieuwe technisch directeur

Jordi Cruijff
1
3%
Frank Arnesen
1
3%
Peter Bosz
2
6%
Louis Van Gaal
2
6%
Danny Blind
1
3%
Max Huiberts
0
Geen stemmen
Henk Veldmate
1
3%
Ronald Koeman
0
Geen stemmen
Grads Fuhler
3
9%
Tsjeu La Ling
1
3%
Garry Hamstra
2
6%
Marcel 'de Tovenaar' Brands
1
3%
Maxwell
2
6%
Soren Lerby
0
Geen stemmen
Demy De Zeeuw
0
Geen stemmen
Patrick Kluivert
0
Geen stemmen
Christian Poulsen
0
Geen stemmen
Jari Litmanen
1
3%
Julien Escude
0
Geen stemmen
Martin Van Geel
0
Geen stemmen
Hans Vonk
0
Geen stemmen
Morten Olsen
1
3%
Klaas-Jan Huntelaar
2
6%
Campos
0
Geen stemmen
Thomas Schaling
1
3%
Wimpey 'de antithesis van Overmars'
3
9%
Marko Pantelic
1
3%
Een andere oud-Ajacied
2
6%
Iemand bij een andere eredivisieclub niet in de lijst
1
3%
Een andere buitenlandse optie
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door LucaS » do apr 06, 2023 1:56 pm

zeux schreef:
di apr 04, 2023 7:20 pm
Jöhnk schreef:
di apr 04, 2023 7:12 pm
De basis van de successen was de jeugd en de jeugdaankopen, aangevuld met enkele duurdere aankopen. Jammer dat de basis is verwaarloosd. Ze sloegen door.

Het verval is zo snel en zo steil... Dat zegt heus wel iets over hoe de boel is achtergelaten.
Hmmm, Overmars verdween begin februari, de transferzomer begon 1 juni (?). Er waren maanden om fatsoenlijk op die zomer voor te bereiden. Sar heeft echter de sleutels aan Schreuder en zijn zaakwaarnemer gegeven. Een kapitale fout, die je in een professionele organisatie niet kunt maken.

De continuïteit was niet goed.
Maar dat is toch precies hetzelfde als daarvoor? Blijkbaar was de hele organisatie aan overmars opgehangen en daarna aan scheeuder. Is geen principieel verschil. De ene keer pakt het goed uit, de andere keer slecht, maar met coninuiteit heeft het weinig te maken
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Yopii » do apr 06, 2023 2:03 pm

Maar dat is toch precies hetzelfde als daarvoor? Blijkbaar was de hele organisatie aan overmars opgehangen en daarna aan scheeuder. Is geen principieel verschil. De ene keer pakt het goed uit, de andere keer slecht, maar met coninuiteit heeft het weinig te maken
Precies.

Je moet dus ervoor zorgen dat het scoutingsapparaat goed functioneert, zodat de club een periode zonder TD kan overbruggen. Dat betekent dat je níet alles ophangt aan een TD met eventueel in zijn verlengde de trainer, maar dat in elk geval het controlemechanisme werkt.

Het was natuurlijk ook wel pech dat Ten Hag én Overmars bijna tegelijktijdig van het toneel verdwenen, maar ook op dat scenario moet je voorbereid zijn. Nu viel alles weg, dan krijg je de situatie dat íemand de knoop moet doorhakken en dat is dan vaak de verkeerde.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door zeux » do apr 06, 2023 2:55 pm

LucaS schreef:
do apr 06, 2023 1:56 pm
zeux schreef:
di apr 04, 2023 7:20 pm
Jöhnk schreef:
di apr 04, 2023 7:12 pm
De basis van de successen was de jeugd en de jeugdaankopen, aangevuld met enkele duurdere aankopen. Jammer dat de basis is verwaarloosd. Ze sloegen door.

Het verval is zo snel en zo steil... Dat zegt heus wel iets over hoe de boel is achtergelaten.
Hmmm, Overmars verdween begin februari, de transferzomer begon 1 juni (?). Er waren maanden om fatsoenlijk op die zomer voor te bereiden. Sar heeft echter de sleutels aan Schreuder en zijn zaakwaarnemer gegeven. Een kapitale fout, die je in een professionele organisatie niet kunt maken.

De continuïteit was niet goed.
Maar dat is toch precies hetzelfde als daarvoor? Blijkbaar was de hele organisatie aan overmars opgehangen en daarna aan scheeuder. Is geen principieel verschil. De ene keer pakt het goed uit, de andere keer slecht, maar met coninuiteit heeft het weinig te maken
Een TD de 'sleutels' geven vind ik nog wel heel wat anders dan de trainer de sleutels geven (en al helemaal als diens zaakwaarnemer in het pakket zit).
Het is de kerntaak van de TD: transfers. En dat is dus ook hopelijk zijn competentie.
De kerntaak van de trainer is zorgen dat de gegeven selectie ieder weekend functioneert.

De situatie met Overmars is gaandeweg gegroeid, vanuit bewezen kwaliteit in de 'vierhoek' Overmars-trainer-Sar-RvC. Krijg niet de indruk dat Overmars vanaf het begin soort van solo 'de sleutels' kreeg.

Maar inderdaad sowieso: niet één iemand alleenheerser laten zijn. Checks and balances inbouwen. Met oa het scoutingapparaat.

Wat wel absoluut fout is gegaan, is dat blijkbaar de details binnen contracten niet goed geadministreerd werden en daardoor alleen in het hoofd van Overmars zaten. Kan niet bij een beursgenoteerd bedrijf. Kwalijk.
Maar er was dus ook geen organisatorisch apparaat waarin op een zorgvuldige manier contracten werden geadministreerd, inclusief (tijdige) checks wat de status van een contract is. Dat is een systeemfout op organisatieniveau (en daar heb je een AD/RvC voor lijkt mij, om dat goed te organiseren). Het was dus de fout van Overmars én van de organisatorische wanorde binnen het bedrijf.
Maar waren niet juist Hamstra en Hendriks ingevlogen om die processen beter te stroomlijnen? Oòk in bijvoorbeeld contact/feeling met De Toekomst?
Want het was duidelijk dat Overmars in dat administratieve steken liet vallen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53548
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door LucaS » do apr 06, 2023 3:03 pm

Nee hoor, de kerntaak van een TD is een organisatie neerzet die zorgt dat er een zo sterk mogelijke selectie kan worden binnengehaald. Het (afronden) van transfers is daar maar een beperkt deel van. Transfers zouden niet moeten beginnen bij een TD of trainer, maar moeten eindigen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door zeux » do apr 06, 2023 3:39 pm

Ik mag hopen dat een TD niet alleen 'volgt', maar zelf een (langjarige) visie heeft op opbouw selectie en gewenst profiel spelersmateriaal.

Hij/zij is natuurlijk wel mede verantwoordelijk voor het opzetten van een goede organisatie die de contracten goed vastlegt en de status daarvan volgt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Mano » vr apr 07, 2023 11:15 am

Hoe betrouwbaar is Sky Sport

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door wimpey » vr apr 07, 2023 11:24 am

Duitser Mislintat, dus zal wel kloppen. Hij zal het druk krijgen. Ajax Amsterdam heeft een krakkemikkige, krankzinnig dure selectie. Viel toi toi toi, Herr Mislintat.

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Yopii » vr apr 07, 2023 11:51 am

LucaS schreef:
do apr 06, 2023 3:03 pm
Nee hoor, de kerntaak van een TD is een organisatie neerzet die zorgt dat er een zo sterk mogelijke selectie kan worden binnengehaald. Het (afronden) van transfers is daar maar een beperkt deel van. Transfers zouden niet moeten beginnen bij een TD of trainer, maar moeten eindigen.
Helemaal mee eens. :biggthumpup.gif:

Een TD moet geen loner zijn die iedereen en alles passeert, alleen omdat hij (denkt hij/hopelijk voor hem) zo'n goed oog heeft voor spelers. Een TD moet juist leiding geven aan een team van experts, waarbij in goed overleg spelers worden gehaald die iedereen ziet zitten.

Ik heb de indruk (maar ik kan me vergissen) dat Overmars heel veel solo deed.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Marillion » vr apr 07, 2023 12:56 pm

Ik ben benieuwd naar zijn takenpakket. Gaat het echt een allesomvattende TD rol worden of zetten ze hem vooral in op scouting en transfers? Want daar lijkt zijn expertise te liggen.

Pier Eringa stelde laatst dat de opvolging van Overmars een zaak van de directie was. Dat klopt volgens mij niet als het om een directielid gaat. Maar was het een verspreking of stellen ze hem niet als directeur aan? Vergeet niet dat Maurits Hendriks al is aangesteld als Chief Sports Officer.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door zeux » vr apr 07, 2023 1:02 pm

De ideale TD is volgens mij een regisseur. Hij stuurt een grotere groep aan, met de scouts, de trainer, de data-analysten. Een goede regisseur heeft een (artistieke) visie. Die heeft een idee waar het met de voorstelling heen moet - vanzelfsprekend in overleg met de directie - en welke spelers daar bij horen. Vervolgens wordt met AD/RvC gekeken wat financieel realistisch en verantwoord is. En dan komt het 'handelen'.

Een TD zit zeker niet 'aan het eind' wat mij betreft, zoals Lucas stelt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Yopii » vr apr 07, 2023 2:10 pm

Iemand uit het team, de TD of een scout, draagt een speler voor. Die speler gaat vervolgens door de molen: past hij, is hij nodig (zijn er jeugdspelers die op korte termijn zijn positie kunnen invullen) en is hij financieel haalbaar. Daarbij moet het team leidend zijn. Het is voor zover ik het kan beoordelen te vaak gebeurd dat een zaakwaarnemer met een speler kwam (de Jurist) bijvoorbeeld en deze speler kwam en vervolgens werd nagelaten de speler juist af te scouten.

Dat is ook meteen wat ik tegen het beleid van Overmars heb: er zijn spelers gehaald die normaal gesproken niet door de screening zouden moeten komen. Dat kan liggen aan externe factoren (invloed van Essel bijvoorbeeld) of aan de kwaliteit van de scouts. In beide gevallen had Overmars het beleid moeten bijstellen.

Allereerst moet Mislintat maar eens analyseren wat er verkeerd gegaan is. Op wiens voorspraak kwamen bepaalde spelers? Zijn er scouts die te nauw samenwerken met bepaalde zaakwaarnemers? Wie had het laatste woord, en wie werd geraadpleegd?

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Trab » vr apr 07, 2023 2:20 pm

Yopii schreef:Iemand uit het team, de TD of een scout, draagt een speler voor. Die speler gaat vervolgens door de molen: past hij, is hij nodig (zijn er jeugdspelers die op korte termijn zijn positie kunnen invullen) en is hij financieel haalbaar. Daarbij moet het team leidend zijn. Het is voor zover ik het kan beoordelen te vaak gebeurd dat een zaakwaarnemer met een speler kwam (de Jurist) bijvoorbeeld en deze speler kwam en vervolgens werd nagelaten de speler juist af te scouten.

Dat is ook meteen wat ik tegen het beleid van Overmars heb: er zijn spelers gehaald die normaal gesproken niet door de screening zouden moeten komen. Dat kan liggen aan externe factoren (invloed van Essel bijvoorbeeld) of aan de kwaliteit van de scouts. In beide gevallen had Overmars het beleid moeten bijstellen.

Allereerst moet Mislintat maar eens analyseren wat er verkeerd gegaan is. Op wiens voorspraak kwamen bepaalde spelers? Zijn er scouts die te nauw samenwerken met bepaalde zaakwaarnemers? Wie had het laatste woord, en wie werd geraadpleegd?
De Jurist is vele malen gescout door Veldmate.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Yopii » vr apr 07, 2023 4:11 pm

Dat kan toch niet? :confused.gif:

Toen hij naar Ajax dreigde te komen, heb ik een helft van hem bekeken. Verloor de duels, ramde ballen blind naar voren - zelfs ik kon zien dat hij het niveau niet had voor Ajax.

Dan lees je wat supporters van zijn club van hem vinden (best een aardige graadmeter): ze wilden hem wel op de fiets komen brengen.

Ter vergelijking: Tagliafico en Martinez werden door hun achterban op handen gedragen.

Veltmate is een ervaren scout, hij kan hij er zo naast zitten? Weet je het zeker?

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Trab » vr apr 07, 2023 4:17 pm

Yopii schreef:Dat kan toch niet? :confused.gif:

Toen hij naar Ajax dreigde te komen, heb ik een helft van hem bekeken. Verloor de duels, ramde ballen blind naar voren - zelfs ik kon zien dat hij het niveau niet had voor Ajax.

Dan lees je wat supporters van zijn club van hem vinden (best een aardige graadmeter): ze wilden hem wel op de fiets komen brengen.

Ter vergelijking: Tagliafico en Martinez werden door hun achterban op handen gedragen.

Veltmate is een ervaren scout, hij kan hij er zo naast zitten? Weet je het zeker?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... nemer.html


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De Dominee
Berichten: 5806
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door De Dominee » vr apr 07, 2023 4:24 pm

Bassey werd ook op handen gedragen door de supporters van Rangers
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Yopii » vr apr 07, 2023 4:28 pm

Haha ja, maar het Schotse voetbal is een verhaal apart. :smallgrin.gif:

Laat ik het dan anders formuleren: als de eigen supporters een speler helemaal niets vinden, is dat in de regel een indicatie.

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Andriy Demchenko » vr apr 07, 2023 5:42 pm

Yopii schreef:
vr apr 07, 2023 4:11 pm
Dat kan toch niet? :confused.gif:

Toen hij naar Ajax dreigde te komen, heb ik een helft van hem bekeken. Verloor de duels, ramde ballen blind naar voren - zelfs ik kon zien dat hij het niveau niet had voor Ajax.

Dan lees je wat supporters van zijn club van hem vinden (best een aardige graadmeter): ze wilden hem wel op de fiets komen brengen.

Ter vergelijking: Tagliafico en Martinez werden door hun achterban op handen gedragen.

Veltmate is een ervaren scout, hij kan hij er zo naast zitten? Weet je het zeker?
Ik kom als ik er dit weekend tijd voor heb nog wel op terug, zit een verhaal vast aan dit alles.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Marillion » vr apr 07, 2023 5:47 pm

Dat een scout een speler heeft bekeken wil natuurlijk niet zeggen dat er ook een positief advies is afgegeven.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Yopii » ma apr 10, 2023 11:18 am

23:42
NOS belt met Mislintat
De aanstelling van Sven Mislintat bij Ajax is een kwestie van tijd. De Duitser gaat Marc Overmars opvolgen als technisch directeur van Ajax. Vermoedelijk komt er maandag of dinsdag witte rook. De NOS belde met Mislintat, die volgens verslaggever Jeroen Stekelenburg zei: "Bel dinsdag nog maar eens terug, want dan is er misschien wel meer duidelijk."
En dit is dan nieuws, haha. Doen ze heel interessant over.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door mattie » ma apr 10, 2023 5:40 pm

Zolang Ajax maar niet op de Duitse tour gaat..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Arthur » ma apr 10, 2023 5:53 pm

Ik vind het wel een verademing dat we voor een dergelijke functie eindelijk eens over de grens kijken.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door zeux » ma apr 10, 2023 5:56 pm

Nu.nl meldt het inmiddels als feit:
Ajax heeft na meer dan veertien maanden de opvolger van Marc Overmars gevonden. De regerend landskampioen heeft een akkoord bereikt met de Duitser Sven Mislintat, melden De Telegraaf en VI maandag. Hij tekent tot medio 2026 en wordt naar verwachting dinsdag gepresenteerd.
Sinds het vertrek van Overmars in februari vorig jaar was de positie van directeur voetbalzaken vacant. Klaas-Jan Huntelaar en Gerry Hamstra vulden de functie op interimbasis in, maar kregen na een slechte transferzomer geen vaste aanstelling.
Lange tijd leek de Engelsman Julian Ward de opvolger van Overmars te worden, maar hij zegde af. Ajax kwam vervolgens bij Mislintat terecht. De Duitser werkte als hoofdscout bij Borussia Dortmund en Arsenal en was tot november vorig jaar sportief directeur van VfB Stuttgart. Bij de Bundesliga-club koos hij er zelf voor zijn contract niet te verlengen.
De vijftigjarige Mislintat krijgt bij Ajax onder meer de taak het aankoopbeleid vorm te geven. Het is nog niet bekend of daarbij ook een rol voor Huntelaar is weggelegd. Hamstra vertrok begin deze maand uit eigen beweging al bij Ajax.

Sven Mislintat is de nieuwe technische man bij Ajax.Foto: Getty Images
Mislintat moet knoop doorhakken over trainerspositie
Een van de eerste uitdagingen van Mislintat is het aanstellen van een trainer voor volgend seizoen. Na het ontslag van Alfred Schreuder staat John Heitinga voor de groep. Het is nog onduidelijk of Heitinga langer kan blijven. Hij eiste zelf eerder deze maand duidelijkheid van de Ajax-leiding.
Door de aanstelling van Mislintat zullen de geruchten over een eventuele terugkeer van Peter Bosz waarschijnlijk toenemen. Mislintat wilde Bosz eerder ook naar Stuttgart halen. Bovendien liet Bosz onlangs zelf weten dat hij openstaat voor een gesprek bij Ajax, waar hij in het seizoen 2016/2017 al werkte.
Zo worden de vacatures bij Ajax ook steeds meer ingevuld. Eerder deze maand werd Jan van Halst al voorgedragen als nieuw lid van de raad van commissarissen van Ajax. De oud-middenvelder is de beoogde opvolger van Danny Blind voor de portefeuille technische zaken. Op 26 mei wordt tijdens de algemene ledenvergadering over zijn voordracht besloten.
Ajax is bezig aan een zeer teleurstellend seizoen. De Amsterdammers hebben met de bekerfinale tegen PSV in het vooruitzicht nog één reële kans op een prijs. Verder beleefde Ajax een tegenvallend Europees avontuur en is er een flinke inzinking van Feyenoord nodig om nog landskampioen te worden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door zeux » ma apr 10, 2023 6:03 pm

Als ze ook nog Bosz aanstellen, is inderdaad alles 'op zijn plek' voor de zomer.

AD: Van der Sar
Chief Sports Officer: Hendriks
Commissaris 'techniek': Van Halst
TD: Mislintat
Assistent TD: Huntelaar
Trainer: Bosz (?) / Heitinga (?)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Mano » ma apr 10, 2023 6:13 pm

Werd tijd….

Nu nog een goede coach/trainer en wat beter spelersmateriaal
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger Marc Overmars: Onze nieuwe technisch directeur wordt?

Bericht door Marillion » ma apr 10, 2023 7:08 pm

Bosz gaf gisteren bij Studio Voetbal aan nog geen contact met Ajax of Mislintat te hebben gehad. Maar hij liet wel weten dat hij eerder door hem is gepolst voor een functie bij Stuttgart.

Als Mislintat dus daadwerkelijk de nieuwe TD is dan sluit ik niet uit dat ze alsnog bij Bosz uitkomen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie