Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie moet de volgende tennis uitslagen voorkomen?

Louis van Gaal
4
31%
Arne Slot
1
8%
Pascal Jansen
0
Geen stemmen
Mauricio Pochettino
0
Geen stemmen
Danny Blind
0
Geen stemmen
Thomas Tuchel
0
Geen stemmen
Dirk Kuijt
1
8%
Pep Guardiola
0
Geen stemmen
Erik Ten Hag
0
Geen stemmen
Marcelo Bielsa
0
Geen stemmen
Frank de Boer
0
Geen stemmen
Mathias Kaltenbach
0
Geen stemmen
Michael Reiziger
0
Geen stemmen
John Heitinga
0
Geen stemmen
Joachim Low
0
Geen stemmen
Zinedine Zidane
0
Geen stemmen
Wim Jonk
0
Geen stemmen
Kasper Hjulmand
0
Geen stemmen
Peter Bosz
2
15%
Dick Schreuder
3
23%
Luis Enrique
2
15%
Marcelo Gallardo
0
Geen stemmen
Iemand anders
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door De Dominee » vr jan 27, 2023 12:00 am

Door wie?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door WP_Legend » vr jan 27, 2023 12:00 am

Is Bielsa nog steeds vrij?

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door columbus » vr jan 27, 2023 12:01 am

WP_Legend schreef:Is Bielsa nog steeds vrij?
Alsjeblieft niet. Ren je rot voetbal uit het hoogste segment, dan is werkelijk iedere counter een tegen goal

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door columbus » vr jan 27, 2023 12:03 am

Andriy Demchenko schreef:De Boer wordt genooemd.
Alsjeblieft niet.

Wat ik in de wedstrijd topic ook zei. De directie zou net zozeer weg moeten. Ook zij zijn verantwoordelijk voor dit seizoen en dan komen ze met dit soort namen? Dat gaat Ajax voorlopig geen kampioen worden

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Andriy Demchenko » vr jan 27, 2023 12:20 am

columbus schreef:
vr jan 27, 2023 12:03 am
Andriy Demchenko schreef:De Boer wordt genooemd.
Alsjeblieft niet.

Wat ik in de wedstrijd topic ook zei. De directie zou net zozeer weg moeten. Ook zij zijn verantwoordelijk voor dit seizoen en dan komen ze met dit soort namen? Dat gaat Ajax voorlopig geen kampioen worden
Mja VDS mag van mij al drie jaar wieberen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33279
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door zeux » vr jan 27, 2023 12:22 am

Begreep ik nou dat De Boer in het stadion was?
Ik hoop het echt, écht niet. Drie vreselijke jaren onder hem, ondanks de kampioenschappen…

Ik zie steeds meer in Van Gaal. Alles functioneert niet. RvC, directeur, technische leiding, niks. Dan komt een verlicht dictatortje misschien wel van pas. Die gaat alles doen: managen, trainen en schrijft voor het slapen gaan nog het businessplan én technisch plan voor de komende twintig jaar.

Plus dat we geinige persconferenties krijgen én briesende AT-leden voor de forumlol. Wordt het toch nog een leuke tweede seizoenshelft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Zuidema » vr jan 27, 2023 12:30 am

Ik ben voor. :biggthumpup.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Jöhnk » vr jan 27, 2023 12:32 am

De Boer is zes jaar trainer geweest. Je zult zien dat hij het wordt.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door WP_Legend » vr jan 27, 2023 4:48 am

Jöhnk schreef:
vr jan 27, 2023 12:32 am
De Boer is zes jaar trainer geweest. Je zult zien dat hij het wordt.
Ik denk dat de Supporters dat niet accepteren.

GangstaRiB
Berichten: 16755
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door GangstaRiB » vr jan 27, 2023 9:20 am

Haal die gozer van Atalanta Bergamo en koop gelijk Koopmeiners.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Andriy Demchenko » vr jan 27, 2023 9:44 am

zeux schreef:
vr jan 27, 2023 12:22 am
Begreep ik nou dat De Boer in het stadion was?
Ik hoop het echt, écht niet. Drie vreselijke jaren onder hem, ondanks de kampioenschappen…

Ik zie steeds meer in Van Gaal. Alles functioneert niet. RvC, directeur, technische leiding, niks. Dan komt een verlicht dictatortje misschien wel van pas. Die gaat alles doen: managen, trainen en schrijft voor het slapen gaan nog het businessplan én technisch plan voor de komende twintig jaar.

Plus dat we geinige persconferenties krijgen én briesende AT-leden voor de forumlol. Wordt het toch nog een leuke tweede seizoenshelft.
Ja de jeugdopleiding gemodelleerd naar de Van Gaal doctrine, the horror. :excited.gif: :excited.gif: :excited.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Marillion » vr jan 27, 2023 9:55 am

Het kan nog gek lopen de komende dagen...
Serie A-club van Vilhena haalt trainer twee dagen na ontslag weer terug

Salernitana heeft woensdag Davide Nicola teruggehaald als trainer. Het besluit volgt twee dagen nadat de Italiaan was ontslagen vanwege de 8-2-nederlaag tegen Atalanta. Na het vertrek van Nicola hield Salernitana volgens Italiaanse media al gesprekken met kandidaten als Rafael Benítez en Roberto D'Aversa, maar tot een akkoord kwam het niet. Het was voor clubvoorzitter Danilo Iervolino reden genoeg om Nicola dinsdag te bellen.

"Op zijn manier vertelde hij de reden voor de pijnlijke beslissing", schrijft Nicola in een lange verklaring op Twitter. "We zijn altijd vriendelijk naar elkaar geweest. Ik heb mijn excuses aangeboden en mijn verantwoordelijkheid genomen." "Maar ik geloof in dit team én in deze geweldige club. Daarom heb ik de president dringend verzocht zijn beslissing te heroverwegen. De president heeft ons altijd passie, persoonlijkheid en het verlangen gegeven om onmogelijke doelen te bereiken. Ik bedank hem voor zijn belletje. Ik wil zijn vertrouwen met al mijn liefde terugbetalen."

Ondanks de forse nederlaag tegen Atalanta heeft Salernitana goede papieren voor lijfsbehoud in de Serie A. De ploeg van oud-international Tonny Vilhena bezet de zestiende plaats en staat negen punten boven de degradatiestreep. Vilhena speelt sinds dit seizoen voor Salernitana, dat in 2021 promoveerde naar het hoogste niveau van Italië De voormalige Feyenoord-speler wordt tot het einde van de jaargang gehuurd van Espanyol.

Bron: nusport.nl
Mijn voorkeur: Korte termijn Van Gaal vragen. Spreek hem aan op zijn ego en dan wil hij best een half seizoen komen om de boel te redden. Ik zie hem de achterstand nog repareren ook.

Voor het vervolg is het ook makkelijk omdat het lastig zal zijn om op dit moment een trainer elders weg te halen. In de zomer is dat makkelijker.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door peter » vr jan 27, 2023 10:15 am

Je kan het toch niet maken om nu met Heitinga het gat te dichten? Het is één grote chaos en een beginnend trainer verzuipt 100%.

Van Gaal gaat dit niet doen, maar dan zou ik wel kijken of je een Luis Enrique of een andere aansprekende naam kan halen. Maar gelet op het feit dat ze de vorige keer bij Alfred Schreuder aan kwamen heb ik daar een hard hoofd in. Oftewel, het wordt Frank de Boer of een combinatie Fred Grim/Danny Blind ofzo.

Edit: Ik vergeet mijn bijna naamgenoot. Peter Bosz is natuurlijk topkandidaat.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Alexander » vr jan 27, 2023 10:19 am

Peter Bosz is niet on speaking terms met Van der Sar. Het zou me zeer verbazen als Van der Sar zich daar overheen zet.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Toppie » vr jan 27, 2023 10:20 am

Peter schreef:
vr jan 27, 2023 10:15 am
Je kan het toch niet maken om nu met Heitinga het gat te dichten? Het is één grote chaos en een beginnend trainer verzuipt 100%.

Van Gaal gaat dit niet doen, maar dan zou ik wel kijken of je een Luis Enrique of een andere aansprekende naam kan halen. Maar gelet op het feit dat ze de vorige keer bij Alfred Schreuder aan kwamen heb ik daar een hard hoofd in. Oftewel, het wordt Frank de Boer of een combinatie Fred Grim/Danny Blind ofzo.

Edit: Ik vergeet mijn bijna naamgenoot. Peter Bosz is natuurlijk topkandidaat.
Asjeblieft geen Heitinga als hoofdtrainer :1evil.gif:

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Yopii » vr jan 27, 2023 10:27 am

Jöhnk schreef:
vr jan 27, 2023 12:32 am
De Boer is zes jaar trainer geweest. Je zult zien dat hij het wordt.

:1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Jöhnk » vr jan 27, 2023 10:28 am

Alexander schreef:
vr jan 27, 2023 10:19 am
Peter Bosz is niet on speaking terms met Van der Sar. Het zou me zeer verbazen als Van der Sar zich daar overheen zet.
Toen er eigenlijk echt ingegrepen moest worden in de staf gebeurde dat niet inderdaad. Bosz wisselde sinds de winterstop inderdaad geen woord meer met Bergkamp en Spijkerman uiteraard. Inderdaad een gevalletje bad judgement eigenlijk. Van der Sar koos het verkeerde kamp en dat is nooit echt uitgesproken eigenlijk inderdaad.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door peter » vr jan 27, 2023 10:30 am

Zou me ook weer niet verbazen dat ze Bosz meer bevoegdheden geven, hoor. Als een soort van manager. En dan met Hamstra en Huntelaar als vazallen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Marillion » vr jan 27, 2023 10:32 am

Dat kan natuurlijk alsnog gebeuren. Ik weet niet hoe slecht die relatie nu echt is.

Maar willen we het ook? Je haalt Bosz niet als interim maar als nieuwe trainer voor een paar jaar. Hij heeft het bij wat grotere clubs eigenlijk nooit echt waar weten te maken. Die EL finale was natuurlijk een heel mooi resultaat maar laat ik het zo zeggen. Het zat dat toernooi ook niet tegen.

Bosz is communicatief sterk. Aanvallend voetbal kun je krijgen. Maar het wil ook nog wel eens helemaal mis gaan. Dat blijft toch wel aan hem kleven.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door 999 » vr jan 27, 2023 10:34 am

Ach als F. De Boer in ieder geval de eerste 2.5 jaar er voor zorgt dat er weer een " basis " komt te staan op het veld met 3 kampioenschappen zal het mij een worst wezen als hij het wordt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door 999 » vr jan 27, 2023 10:36 am

Punt is dat in principe met Bassey een grote sterke speler in huis hebben die " geleerd " ( getraind ) moet worden hoe en wat ie niet en wat ie wel moet doen als centrale verdediger ( want kijk je naar de spelers nu krijg je het idee dat dat nooit is gebeurd onder Schreuder ). Ook op tactisch gebied.

En dat leren/getraind worden telt niet alleen voor Bassey.En er zitten best 1e of 2 bij die het nooit zullen worden voor AJAX.Maar feit is dat onder Schreuder niemand " beter " is geworden als individu, eerder slechter ( ook mede door zijn steeds wisselende opstellingen ).

Zeker voor de NLD competitie is deze selectie meer dan voldoende is mijn mening.En natuurlijk zullen er keuzes gemaakt moeten w.b. speler(s) , zoals Tadic b.v. ( alleen als spits aanspeel punt of linksbuiten en anders banken ). Maar alls je als trainer je beste opbouwer weg kliert, en AJAX moet het van achteruit opbouwen hebben, en wat er achter zit is minder, dan snap je er echt niks van ( ook niet van het managen), en dat neem ik Schreuder dus ook kwalijk.Blij dat ie weg is ..

Mano
Berichten: 15120
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Mano » vr jan 27, 2023 10:49 am

FdB is niet mijn droomkandidaat maar misschien wel prima om als interimmer het seizoen af te maken.
Liefst van Gaal (btw)
Hij is geen groot tactisch licht maar zet ze ook niet dom neer.
Bogarde terughalen voor de verdediging en Bassey optrainen naar een sloper.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Toppie » vr jan 27, 2023 11:03 am

Blind deze zomer terug :confused.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door elliquido » vr jan 27, 2023 12:51 pm

Seedorf :hypocrite.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Opvolger AS ( Alfred Schreuder) gooi er maar in

Bericht door Jöhnk » vr jan 27, 2023 1:30 pm

Frank de Boer is een slecht idee. Heeft hij ooit een elftal goed laten voetballen?

Ik ga nu iets heel raars zeggen, maar als ze een interim-trainer willen die het seizoen uitdoet en die snel impact heeft, dan moeten ze in Den Haag zijn.

Plaats reactie