Opvolger Johnny Heitinga

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie moet Ajax aankomend seizoen gaan leiden als hoofdtrainer

Heitinga zelf
1
7%
Bosz
3
20%
Jans
0
Geen stemmen
Hjulmand
0
Geen stemmen
Labadia
0
Geen stemmen
Nagelsmann
3
20%
Van Gaal
0
Geen stemmen
Slot
1
7%
Reiziger
0
Geen stemmen
Vos
0
Geen stemmen
Pascal Jansen
2
13%
Jesse Marsch
1
7%
Zidane
0
Geen stemmen
Hasenhuttl
0
Geen stemmen
Sampaoili
0
Geen stemmen
Bielsa
0
Geen stemmen
Gallardo
0
Geen stemmen
Low
0
Geen stemmen
Advocaat
0
Geen stemmen
Meulensteen
0
Geen stemmen
Van T Schip
0
Geen stemmen
De Boer
1
7%
Luis Enrique
3
20%
Conte
0
Geen stemmen
Brendan Rodgers
0
Geen stemmen
Benitez
0
Geen stemmen
Villas Boas
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 15

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » di mei 16, 2023 10:56 am

Precies!

Blind weg, Schreuder weg, Heitinga weg.
allemaal gebruiken ze de pers om hun zin door te drukken.

EtH (en Overmars) deelde niets met de pers. In beginsel werd hij (EtH) vergruisd als de niet Ajax-DNA boer en toen er succes kwam, wilde men het succes aan Schreuder koppelen. Later ontkwam men er niet meer aan om het succes aan EtH te koppelen.
De informatie die de pers haalde was pas aanwezig als Ajax met zaakwaarnemers ging onderhandelen. Zij hadden baat bij headlines. Kan de prijs wat omhoog, kan het salaris wat omhoog en komen er wellicht andere clubs aan tafel. Dat is het moment dat de Pers iets wist. Maar eigenlijk nooit via bronnen binnen Ajax.

Dat niveau moeten we weer halen. kaken op elkaar.
Ajax informeert bij 3 zaakwaarnemers en de pers roeptoetert van alles maar weet niets.
prima!

je ziet het dit seizoen ook.
Ajax is vaker in het nieuws dan kampioen Feyenoord en over een crisis bij PSV werd niet eens gesproken. Terwijl die tot 5 potjes geleden gewoon 4de stond.
In Rotterdam krijgen kinderen vrij omdat Feyenoord kampioen is geworden :drecul.gif:
Als we dat in Amsterdam zouden doen, hebben alle kinderen een leerachterstand aan het einde van hun basisschool :biggrin.gif:

Ik hoop dat hij een goede coach kiest die aanvallend voetbal wilt spelen, jonkies graag laat doorbreken en visie heeft.
Met Visie en een paar gerichte aankopen, sta je volgend seizoen gewoon weer 1ste.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » di mei 16, 2023 11:21 am

'Vergruisd' vind ik wat overdreven, maar Ten Hag had het inderdaad niet gemakkelijk in het begin. :smallgrin.gif:

Het maakt die journalisten niet uit of Ajax presteert of niet. Sterker nog, crisis bij Ajax is kassa. Dan kunnen ze urenlang praten over alles wat er mis is in hun ogen, tot vermaak van iedereen die niet voor Ajax is. Opeens hoor je Gullit of Waterreus advies geven... laat me niet lachen. Die lui haten Ajax. :excited.gif:


PSV voetbalt ook als een drol, daar hoor je inderdaad weinig over. PSV wordt wéér geen kampioen, en dat in een jaar waarin Ajax is weggevallen.

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » di mei 16, 2023 12:17 pm

Yopii schreef:
di mei 16, 2023 11:21 am
'Vergruisd' vind ik wat overdreven, maar Ten Hag had het inderdaad niet gemakkelijk in het begin. :smallgrin.gif:

Het maakt die journalisten niet uit of Ajax presteert of niet. Sterker nog, crisis bij Ajax is kassa. Dan kunnen ze urenlang praten over alles wat er mis is in hun ogen, tot vermaak van iedereen die niet voor Ajax is. Opeens hoor je Gullit of Waterreus advies geven... laat me niet lachen. Die lui haten Ajax. :excited.gif:


PSV voetbalt ook als een drol, daar hoor je inderdaad weinig over. PSV wordt wéér geen kampioen, en dat in een jaar waarin Ajax is weggevallen.
.

Telegraaf heeft weer geen bronnen

De zoektocht van Ajax naar een nieuwe hoofdtrainer heeft vooralsnog niet het gewenste effect gesorteerd. De Amsterdammers schoven eind januari John Heitinga door na het ontslag van Alfred Schreuder, maar lijken niet door te gaan met de oud-verdediger. Volgens Valentijn Driessen focust technisch directeur Sven Mislintat zich 'op de Spaanse hoek', zo vertelde de chef voetbal van De Telegraaf maandag bij Vandaag Inside.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

De Dominee
Berichten: 5840
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door De Dominee » di mei 16, 2023 12:19 pm

Mocht het kloppen (wat ik betwijfel) zou ik het wel verfrissend vinden. Luis Enrique, Gallardo oid.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12854
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Liberty » di mei 16, 2023 1:01 pm

Yopii schreef:
di mei 16, 2023 11:21 am
'Vergruisd' vind ik wat overdreven, maar Ten Hag had het inderdaad niet gemakkelijk in het begin. :smallgrin.gif:
Verguisd is niet eens overdreven. Wat voornamelijk De Telegraaf in die tijd deed was gewoon schandalig.

Klikbeet heeft er nog eens een parodie opgemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=bLKz7Q6e3kg

Niet voor niets gingen er geruchten dat Schreuder het lek was in die tijd omdat het succes aan hem werd toegeschreven. Dit seizoen heeft wel bewezen dat de geruchten gewoon waar waren. Want sinds het vertrek van Schreuder heeft men geen bron meer binnen Ajax.
Het maakt die journalisten niet uit of Ajax presteert of niet. Sterker nog, crisis bij Ajax is kassa. Dan kunnen ze urenlang praten over alles wat er mis is in hun ogen, tot vermaak van iedereen die niet voor Ajax is. Opeens hoor je Gullit of Waterreus advies geven... laat me niet lachen. Die lui haten Ajax. :excited.gif:
Gullit en Waterreus worden toch ook niet serieus genomen? Gullit was nog een grote voetballer, maar heeft sindsdien echt niets meer klaargespeeld terwijl Waterreus als voetballer al een lachertje was. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand binnen Ajax of om de club heen deze heren om advies zal vragen.

En ja, journalisten willen ergens wat te schrijven over hebben. En crisis bij Ajax is nieuws. De afgelopen jaren waren natuurlijk saai voor die lui omdat het goed ging, rustig was en er successen werden behaald.

Kijk maar naar de V.S. De meeste journalisten daar willen graag Trump terug hebben want dan hebben ze wat te doen want Biden is maar saai en grijs. Die doet het prima maar daar krijg je geen programma of krant mee gevuld. De idiote acties van Trump daarentegen....
PSV voetbalt ook als een drol, daar hoor je inderdaad weinig over. PSV wordt wéér geen kampioen, en dat in een jaar waarin Ajax is weggevallen.
Ach, PSV heeft nog 2 prijzen en 4 keer van Ajax gewonnen. Het is logisch dat het daar rustiger is.
Ook ligt de lat m.b.t. het voetbal daar lager, als er maar gewonnen wordt. En er is 4 keer gewonnen van Ajax, er zijn twee prijzen gepakt en men speelt volgend jaar Champions League. In Eindhoven zal men tevreden zijn hoor.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 51808
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » di mei 16, 2023 3:54 pm

De Dominee schreef:
di mei 16, 2023 12:19 pm
Mocht het kloppen (wat ik betwijfel) zou ik het wel verfrissend vinden. Luis Enrique, Gallardo oid.
Heb je Spanje zien spelen op EK en WK? Ver-schrik-ke-lijk dekt de lading niet.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » di mei 16, 2023 3:57 pm

Gro - Aja dekt de lading qua argumenten waarom JH interim blijft. Daar wordt toch wel duidelijk dat Heitinga opgevolgd moet worden.
Bedankt voor de interim job, maar daar blijft het voorlopig bij. Ga maar lekker vlieguren maken in de echte wereld.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13756
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Jinne » di mei 16, 2023 4:04 pm

Ik wil nog een interim-interim!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » di mei 16, 2023 7:53 pm

Jinne schreef:
di mei 16, 2023 4:04 pm
Ik wil nog een interim-interim!
Cees de Wolf charteren om ze de nodige passie bij te brengen die hij in Z-A heeft gezien. :biggrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » di mei 16, 2023 7:54 pm

Mano schreef:
di mei 16, 2023 3:57 pm
Gro - Aja dekt de lading qua argumenten waarom JH interim blijft. Daar wordt toch wel duidelijk dat Heitinga opgevolgd moet worden.
Bedankt voor de interim job, maar daar blijft het voorlopig bij. Ga maar lekker vlieguren maken in de echte wereld.
Het hele ding is dat Heit sowieso het assistentschap was beloofd voor aankomend seizoen... :excited.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51808
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » wo mei 17, 2023 7:25 am

Andriy Demchenko schreef:
di mei 16, 2023 7:53 pm
Cees de Wolf charteren om ze de nodige passie bij te brengen die hij in Z-A heeft gezien. :biggrin.gif:
In iedere andere enigszins professionele omgeving kom je niet weg met onfit zijn, wandelen, keer op keer je tegenstander vrij baan geven. De trainers lieten/laten het toe. Collega-spelers grijpen ook niet in. Er is geen TD, die spelers tot de orde roept. De AD en z'n matties deden dit seizoen alsof ze de materie begrijpen... Dan ligt het latje wel heel laag he, dan ben je als organisatie wel diep gezonken.

Als ze met Heitinga het nieuwe seizoen in gaan....

Alexander
Berichten: 8556
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Alexander » wo mei 17, 2023 8:04 am

Probleem zit natuurlijk ook in de samenstelling van het team. Of denk je dat Martinez en Tagliafico het meelopen van Kudus hadden geaccepteerd? Een elftal heeft een kern nodig van jongens die het voortouw nemen. Ajax heeft alleen Tadic en Klaassen, maar dat is echt veel te weinig. Waarbij Klaassen zelf voetballend veel te kort komt en Tadic niet meer de Tadic is van 3 jaar geleden (maar nog steeds de meest bepalende Ajacied). Je vraagt je af waar Schreuder, Hamstra en Sar met hun gedachtes waren in de zomer.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » wo mei 17, 2023 8:15 am

Alexander schreef:
wo mei 17, 2023 8:04 am
Probleem zit natuurlijk ook in de samenstelling van het team. Of denk je dat Martinez en Tagliafico het meelopen van Kudus hadden geaccepteerd? Een elftal heeft een kern nodig van jongens die het voortouw nemen. Ajax heeft alleen Tadic en Klaassen, maar dat is echt veel te weinig. Waarbij Klaassen zelf voetballend veel te kort komt en Tadic niet meer de Tadic is van 3 jaar geleden (maar nog steeds de meest bepalende Ajacied). Je vraagt je af waar Schreuder, Hamstra en Sar met hun gedachtes waren in de zomer.
Precies!
Spelers als Kudus en Bergwijn moeten niet het idee krijgen dat zij bovenaan in de pikorde staan.
Dat kan hun ego helemaal niet aan.

Er moeten minimaal 2 a 3 spelers boven staan die deze mafklappers tot de orde roepen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door LucaS » wo mei 17, 2023 9:00 am

Het gaat een interessante zomer worden.

Wat afgelopen jaar ook heeft bewerkstelligd, is dat zowel F als P in het populariteitsonderzoek boven Ajax zijn geëindigd. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt. Dat is commercieel zorgwekkend (ervan uitgaande dat het geen incident, maar iets blijvends is)
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47904
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door peter » wo mei 17, 2023 9:23 am

Aldus Hendrik Beerda van https://www.hendrikbeerda.nl . Met 66.000 respondenten vanaf 2010. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13351
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Nihad » wo mei 17, 2023 9:54 am

LucaS schreef:
wo mei 17, 2023 9:00 am
Het gaat een interessante zomer worden.

Wat afgelopen jaar ook heeft bewerkstelligd, is dat zowel F als P in het populariteitsonderzoek boven Ajax zijn geëindigd. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt. Dat is commercieel zorgwekkend (ervan uitgaande dat het geen incident, maar iets blijvends is)
Sorry Lucas, maar het is gewoon een bullshit onderzoek.

PSV populairder dan Ajax, ja vast. :drecul.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33471
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door zeux » wo mei 17, 2023 10:05 am

Mano schreef:
Alexander schreef:
wo mei 17, 2023 8:04 am
Probleem zit natuurlijk ook in de samenstelling van het team. Of denk je dat Martinez en Tagliafico het meelopen van Kudus hadden geaccepteerd? Een elftal heeft een kern nodig van jongens die het voortouw nemen. Ajax heeft alleen Tadic en Klaassen, maar dat is echt veel te weinig. Waarbij Klaassen zelf voetballend veel te kort komt en Tadic niet meer de Tadic is van 3 jaar geleden (maar nog steeds de meest bepalende Ajacied). Je vraagt je af waar Schreuder, Hamstra en Sar met hun gedachtes waren in de zomer.
Precies!
Spelers als Kudus en Bergwijn moeten niet het idee krijgen dat zij bovenaan in de pikorde staan.
Dat kan hun ego helemaal niet aan.

Er moeten minimaal 2 a 3 spelers boven staan die deze mafklappers tot de orde roepen.
En een trainer die met autoriteit, zelfbewustzijn en visie boven de groep staat, geen rookie die zijn weg/plek nog moet vinden.
Ten Hag had dat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » wo mei 17, 2023 10:43 am

absoluut.

Ajax presteert eigenlijk alleen maar goed als er een autoritaire coach is.
Eth en LvG zijn daar wel duidelijke voorbeelden van.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 18401
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » wo mei 17, 2023 10:52 am

Dan zijn het nog steeds mafklappers.

De entourage van Bergwijn, Spaan inclusief, denkt dat Bergwijn veel beter is dan hij is. Dat begon in de jeugd al. Zulke dingen zijn haast niet te corrigeren.

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » wo mei 17, 2023 10:54 am

Nihad schreef:
wo mei 17, 2023 9:54 am
LucaS schreef:
wo mei 17, 2023 9:00 am
Het gaat een interessante zomer worden.

Wat afgelopen jaar ook heeft bewerkstelligd, is dat zowel F als P in het populariteitsonderzoek boven Ajax zijn geëindigd. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt. Dat is commercieel zorgwekkend (ervan uitgaande dat het geen incident, maar iets blijvends is)
Sorry Lucas, maar het is gewoon een bullshit onderzoek.

PSV populairder dan Ajax, ja vast. :drecul.gif:

Positie Club Facebook Instagram TikTok Twitter YouTube Totaal Verschil tov 2022 in %
1 Ajax 3.583.397 7.900.000 7.400.000 1.800.000 973.000 21.656.543 +29,5
2 PSV 951.300 759.000 995.100 517.400 252.000 3.474.800 +55
3 Feyenoord 723.399 655.000 529.200 582.300 161.000 2.650.899 +31,5
4 AZ 119.000 157.000 299.900 84.500 40.600 701.000 + 45,3

:biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif:
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13351
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Nihad » wo mei 17, 2023 10:59 am

Daarbij, wat zegt zo'n onderzoek nou? Wat heb je aan 'supporters' die opeens voor je club zijn na 1 succesvol seizoen?

En er zijn, zoals hierbovne genoemd, vaak heel objectieve indicatoren wat betreft populairiteit: Zoals kaartverkoop (incluis seizoenskaarten), merchandising, sponsergelden etc.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door LucaS » wo mei 17, 2023 11:44 am

Nihad schreef:
wo mei 17, 2023 9:54 am
LucaS schreef:
wo mei 17, 2023 9:00 am
Het gaat een interessante zomer worden.

Wat afgelopen jaar ook heeft bewerkstelligd, is dat zowel F als P in het populariteitsonderzoek boven Ajax zijn geëindigd. Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb meegemaakt. Dat is commercieel zorgwekkend (ervan uitgaande dat het geen incident, maar iets blijvends is)

Sorry Lucas, maar het is gewoon een bullshit onderzoek.

PSV populairder dan Ajax, ja vast. :drecul.gif:
A my bad. Gelukkig maar. Ik dacht dat dit het officiele onderzoek was was oa wordt gebruikt voor verdeling tv gelden

Populariteit is in zoverre belangrijk dat daar ongetwijfeld correlatie is met aantalmsponsors en commerciële inkomsten
I think I lost my fucking headache

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » wo mei 17, 2023 11:51 am

Nihad schreef:
wo mei 17, 2023 10:59 am
Daarbij, wat zegt zo'n onderzoek nou? Wat heb je aan 'supporters' die opeens voor je club zijn na 1 succesvol seizoen?

En er zijn, zoals hierbovne genoemd, vaak heel objectieve indicatoren wat betreft populairiteit: Zoals kaartverkoop (incluis seizoenskaarten), merchandising, sponsergelden etc.
Ach dat heb ik altijd gezien als Feyenoord wat succes had, eenzelfde onderzoek dook een week later op toen Feyenoord de EUFA Cup won en jij nog vrolijk het Praathuis op Ajax Netwerk modereerde. Toen al heeft heel AN een hele berg gaten in dat toenamlige onderzoek geschoten. Zelfde onzin dook ook op na hun laatste kampioenschap in 2017.

Ik vind het sowieso wel prima hoor als ze het bij Feyenoord geloven, zolang je er inderdaad objectieveerbare criteria onder hangt. Ik kan er zo veertig opnoemen zoals spreiding seizoenskaarten, grote van de websites, etc.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door LucaS » wo mei 17, 2023 11:57 am

Ik zag gister toevallig rondo en viel van mijn stoel achterover. De heren aan tafel.warenbverbaasd dat van Bastennde huldiging vannF niet had gekeken. Moest ie alsnog doen want het was zo.prachtig.

Ben ik nou gek? Huldiging (kijken) is toch alleen leuk en interessant.voor fans?
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » wo mei 17, 2023 12:00 pm

Yopii schreef:
wo mei 17, 2023 10:52 am
Dan zijn het nog steeds mafklappers.

De entourage van Bergwijn, Spaan inclusief, denkt dat Bergwijn veel beter is dan hij is. Dat begon in de jeugd al. Zulke dingen zijn haast niet te corrigeren.
True!

Ik was ook tegen zijn komst vanaf dag 1.
Deze jongen speelt voor SV Bergwijn en als hij wind mee heeft, heuvel af, met de zon in zijn rug dan speelt ie aardig.
Alle overige keren vind ik het 3x niets. Ook in NL elftal niet. Makkelijk te verdedigen ook.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie