Opvolger Johnny Heitinga

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie moet Ajax aankomend seizoen gaan leiden als hoofdtrainer

Heitinga zelf
1
7%
Bosz
3
20%
Jans
0
Geen stemmen
Hjulmand
0
Geen stemmen
Labadia
0
Geen stemmen
Nagelsmann
3
20%
Van Gaal
0
Geen stemmen
Slot
1
7%
Reiziger
0
Geen stemmen
Vos
0
Geen stemmen
Pascal Jansen
2
13%
Jesse Marsch
1
7%
Zidane
0
Geen stemmen
Hasenhuttl
0
Geen stemmen
Sampaoili
0
Geen stemmen
Bielsa
0
Geen stemmen
Gallardo
0
Geen stemmen
Low
0
Geen stemmen
Advocaat
0
Geen stemmen
Meulensteen
0
Geen stemmen
Van T Schip
0
Geen stemmen
De Boer
1
7%
Luis Enrique
3
20%
Conte
0
Geen stemmen
Brendan Rodgers
0
Geen stemmen
Benitez
0
Geen stemmen
Villas Boas
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 15

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 2:42 pm

Yopii schreef:
do jun 01, 2023 2:36 pm
'Vanmiddag heb ik het John meegedeeld', aldus Sven Mislintat. 'Op persoonlijk vlak was het een zware beslissing en niet makkelijk om het hem te vertellen. John is op een lastig moment ingestapt om de club te helpen en dat heeft hij met volle overtuiging gedaan. We zijn hem daar zeer erkentelijk voor.'

'Het was een moeilijke periode, Ajax stond vijfde en is uiteindelijk op de derde plaats geëindigd. Hij heeft de afgelopen maanden veel geleerd en wij willen graag een rol spelen bij zijn verdere ontwikkeling en John aan de club verbonden houden. Maar ik heb de conclusie getrokken dat Ajax nu een meer ervaren trainer voor de groep moet hebben. Voor de fase waarin we zitten en om Ajax beter te laten presteren dan het afgelopen seizoen, is dat van groot belang
VI

Een beleefde manier om te zeggen dat hij (nog) niet goed genoeg is.
Prima teksten.

Moeten/kunnen we iets afleiden uit het feit dat ze een “meer ervaren trainer” zoeken? Dat het geen Knudsen of zo wordt, bijvoorbeeld?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » do jun 01, 2023 2:47 pm

Knudsen heeft toch ervaring genoeg?
Knutsen vertelt dat hij de geruchten vanuit Nederland dinsdagavond meekreeg in Noorwegen. 'Ik probeerde verwoed te lezen, maar er begonnen berichten binnen te komen op mijn telefoon. Toen besefte ik dat er iets aan de hand was, zonder dat ik er zoveel mee deed.'

'Ik ben waarschijnlijk degene die er het minst last van heeft'
Volgens Avisa Nordland neemt Knutsen de geruchten met 'verpletterende kalmte' in zich op. 'Je kent mij, ik ben waarschijnlijk degene die er het minst last van heeft', vertelt de Noorse succestrainer aan de krant over de geruchten. Daarnaast geeft Knutsen aan dat hij donderdag gewoon aanwezig is als Bodø/Glimt een bekerwedstrijd speelt tegen IK Junkeren.
En dit was dus de reactie van Knudsen gisteren op geruchten over een vertrek naar Ajax.

Even wat hogere kremlinologie: hij zegt níet dat hij niet benaderd is, en ook niet dat hij geen belangstelling heeft.

Overigens weet ik haast niets van die man, geen idee of hij een goede keus is.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 2:57 pm

Maar je weet dus wel dat ie genoeg ervaring heeft?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » do jun 01, 2023 3:00 pm

Het is maar wat je verstaat onder ervaring.

Ik hoop overigens dat Heitinga vertrekt bij Ajax. Ik zie liever dat Vos bij JA blijft.
Laatst gewijzigd door Yopii op do jun 01, 2023 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 3:02 pm

Je mag een dark horse of 2 in je selectie hebben maar of dat nou perse de trainer moet zijn :hypocrite.gif:
aan de andere kant, EtH had het ook nog nooit laten zien op top niveau en heeft het meer dan prima gedaan.
Knudsen heeft schijnbaar een techniek/tactiek dat goed werkt. Zet vervolgens betere spelers in en wat wordt dan de uitkomst :confused.gif:


Ik zou het wel geweldig vinden als het gewoon geen enkele naam wordt die genoemd is.
Dat Svennie gewoon zijn eigen gang gaat en hij aantoont dat niemand info heeft.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door De Dominee » do jun 01, 2023 3:04 pm

Yopii schreef:
do jun 01, 2023 3:00 pm
Het is maar wat je verstaat onder ervaring.

Ik hoop overigens dat Heitinga vertrekt bij Ajax. Ik zie liever dat Vos bij JA blijft.
Heitinga lekt als een vergiet naar de T. en heeft ambities / een agenda (zelf trainer worden van Ajax 1). Lijkt me niet dat je dat in je staf wilt als assistent.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door De Dominee » do jun 01, 2023 3:08 pm

Yopii schreef:
do jun 01, 2023 2:47 pm
Knudsen heeft toch ervaring genoeg?
Knutsen vertelt dat hij de geruchten vanuit Nederland dinsdagavond meekreeg in Noorwegen. 'Ik probeerde verwoed te lezen, maar er begonnen berichten binnen te komen op mijn telefoon. Toen besefte ik dat er iets aan de hand was, zonder dat ik er zoveel mee deed.'

'Ik ben waarschijnlijk degene die er het minst last van heeft'
Volgens Avisa Nordland neemt Knutsen de geruchten met 'verpletterende kalmte' in zich op. 'Je kent mij, ik ben waarschijnlijk degene die er het minst last van heeft', vertelt de Noorse succestrainer aan de krant over de geruchten. Daarnaast geeft Knutsen aan dat hij donderdag gewoon aanwezig is als Bodø/Glimt een bekerwedstrijd speelt tegen IK Junkeren.
En dit was dus de reactie van Knudsen gisteren op geruchten over een vertrek naar Ajax.

Even wat hogere kremlinologie: hij zegt níet dat hij niet benaderd is, en ook niet dat hij geen belangstelling heeft.

Overigens weet ik haast niets van die man, geen idee of hij een goede keus is.
Dit knip en plak ik even van AS:

1. Aanvallend voetbal met hoge druk bij balverlies; in dat laatste opzicht bleek bij een analyse dat (a) de ploeg ook positioneel uitstekend op elkaar is ingespeeld, en (b) de spelers zich goed bewust zijn wanneer wel/niet druk mogelijk is. M.a.w. tactisch zijn de spelers goed getraind om rekening te houden met verschillende omstandigheden.
2. Nadruk op driehoekjes overal op het veld, én dat elke speler aan de bal op elk moment twee passing opties heeft. Hij gebruikt ook andere structuren om te garanderen dat er steeds een overtal wordt gecreëerd. Het positiespel is uitstekend verzorgd..
3. veel nadruk op mentale weerbaarheid, m.b.v. een speciaal daarvoor aangestelde mental coach (muziek in mijn oren!)
4. toont nu attractief voetbal met voor Noorse begrippen ongekende successen op elk gebied (klein budget, kleine club, schier onverslaanbaar)
5. Gebruikt en laat veel jonge spelers doorstromen.
6. Speelt 4-4-3 en laat zijn spelers het veld breed gebruiken. Het voetbal is erg dominant en er worden héél veel kansen gecreëerd (en gescoord).

Met dank aan hieronder gevonden links van wezijndebeste123. Ik zal ze hier nogmaals plaatsen.

https://www.foottheball.com/manager-in- ... ts-career/

https://theathletic.com/3589385/2022/09 ... ics/?amp=1

https://coachhall.substack.com/p/fk-bod ... n-tactical
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 3:10 pm

Yopii schreef:
do jun 01, 2023 3:00 pm
Het is maar wat je verstaat onder ervaring.

Ik hoop overigens dat Heitinga vertrekt bij Ajax. Ik zie liever dat Vos bij JA blijft.
Haha. En wat versta jij dan onder ervaring?

Knutsen heeft volgens Wikipedia vooral tussen de vijfde en derde divisies in Noorwegen gebungeld, alvorens als assistent en daarna als hoofdtrainer bij Bodo Glimt aan de slag te gaan. Daar doet ie het de afgelopen twee jaar wel goed, maar is dat dan de ervaring die wij zoeken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 3:13 pm

Twitter is geweldig de laatste weken.

Iedereen duikelt over elkaar heen met namen. Iedereen heeft van alles gehoord 'in de wandelgangen'
Sven heeft heel goed door hoe hij zijn deur dicht moet houden. Het is alweer een tijdje geleden dat niemand iets weet. Heerlijk!
Bij VI vandaag zie je het ook. Die randdebielen komen elke avond met een ander standpunt 'uit de wandelgangen'


Duimzuigen en dan eindigen met: hoorde ik in de wandelgangen en zo je krantje of programma vullen.
Eigenlijk best bizar! Het gaat niet meer om de waarheid maar wie het eerste is.
en dan vinden we het gek dat de media niet meer serieus wordt genomen :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 3:13 pm

Mano schreef:
do jun 01, 2023 3:02 pm
Je mag een dark horse of 2 in je selectie hebben maar of dat nou perse de trainer moet zijn :hypocrite.gif:
aan de andere kant, EtH had het ook nog nooit laten zien op top niveau en heeft het meer dan prima gedaan.
Knudsen heeft schijnbaar een techniek/tactiek dat goed werkt. Zet vervolgens betere spelers in en wat wordt dan de uitkomst :confused.gif:


Ik zou het wel geweldig vinden als het gewoon geen enkele naam wordt die genoemd is.
Dat Svennie gewoon zijn eigen gang gaat en hij aantoont dat niemand info heeft.
Ten Hag had het wel op elk niveau tot aan de top laten zien (KKD, middenmoot ED en subtop ED). En zijn ploegen speelden vrijwel altijd wel goed voetbal. Maar klopt, zekerheidjes heb je niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 3:15 pm

De Dominee schreef:
do jun 01, 2023 3:08 pm
Yopii schreef:
do jun 01, 2023 2:47 pm
Knudsen heeft toch ervaring genoeg?
Knutsen vertelt dat hij de geruchten vanuit Nederland dinsdagavond meekreeg in Noorwegen. 'Ik probeerde verwoed te lezen, maar er begonnen berichten binnen te komen op mijn telefoon. Toen besefte ik dat er iets aan de hand was, zonder dat ik er zoveel mee deed.'

'Ik ben waarschijnlijk degene die er het minst last van heeft'
Volgens Avisa Nordland neemt Knutsen de geruchten met 'verpletterende kalmte' in zich op. 'Je kent mij, ik ben waarschijnlijk degene die er het minst last van heeft', vertelt de Noorse succestrainer aan de krant over de geruchten. Daarnaast geeft Knutsen aan dat hij donderdag gewoon aanwezig is als Bodø/Glimt een bekerwedstrijd speelt tegen IK Junkeren.
En dit was dus de reactie van Knudsen gisteren op geruchten over een vertrek naar Ajax.

Even wat hogere kremlinologie: hij zegt níet dat hij niet benaderd is, en ook niet dat hij geen belangstelling heeft.

Overigens weet ik haast niets van die man, geen idee of hij een goede keus is.
Dit knip en plak ik even van AS:

1. Aanvallend voetbal met hoge druk bij balverlies; in dat laatste opzicht bleek bij een analyse dat (a) de ploeg ook positioneel uitstekend op elkaar is ingespeeld, en (b) de spelers zich goed bewust zijn wanneer wel/niet druk mogelijk is. M.a.w. tactisch zijn de spelers goed getraind om rekening te houden met verschillende omstandigheden.
2. Nadruk op driehoekjes overal op het veld, én dat elke speler aan de bal op elk moment twee passing opties heeft. Hij gebruikt ook andere structuren om te garanderen dat er steeds een overtal wordt gecreëerd. Het positiespel is uitstekend verzorgd..
3. veel nadruk op mentale weerbaarheid, m.b.v. een speciaal daarvoor aangestelde mental coach (muziek in mijn oren!)
4. toont nu attractief voetbal met voor Noorse begrippen ongekende successen op elk gebied (klein budget, kleine club, schier onverslaanbaar)
5. Gebruikt en laat veel jonge spelers doorstromen.
6. Speelt 4-4-3 en laat zijn spelers het veld breed gebruiken. Het voetbal is erg dominant en er worden héél veel kansen gecreëerd (en gescoord).

Met dank aan hieronder gevonden links van wezijndebeste123. Ik zal ze hier nogmaals plaatsen.

https://www.foottheball.com/manager-in- ... ts-career/

https://theathletic.com/3589385/2022/09 ... ics/?amp=1

https://coachhall.substack.com/p/fk-bod ... n-tactical
Gaat dit over Kuntsen en Bodo Glimt of over Pep en City??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 3:21 pm

Sven:

Heitinga wordt geen assistent bij Ajax 1.

Op alle namen die op hem afgevuurd worden, geeft hij geen antwoord en wil hij niet verder op ingaan!

Topper! :biggthumpup.gif: :smallgrin.gif:
Laat die luie clubwatchers maar eens werken voor hun geld.


Ik ben zelf ook niet vies van speculeren en gissen. Dat maakt deze periode juist zo leuk. (zo kom je de zomer door)

Die Knutsen heeft wel mijn interesse gewekt.
Gaat heel methodisch te werk en dat deden LvG en EtH ook. Dat is wel echt een sleutel-onderdeel van succes. (zeker bij Ajax)

Dus...
Vandaag meldt Sven dat Heitinga het niet gaat worden (netjes en officieel, zoals het hoort)
Vanavond speelt Knutsen met zijn team. Dan kan hij morgenochtend naar Amsterdam vliegen (of Sven naar Noorwegen) en kan men de details bespreken.
Zoals Yopi al zei, hij heeft geen Nee gezegd en ook niet gezegd dat er geen contact was :hypocrite.gif:
Laatst gewijzigd door Mano op do jun 01, 2023 3:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » do jun 01, 2023 3:24 pm

En wat versta jij dan onder ervaring?
Lijkt me interessanter om te weten wat Mislintat onder ervaring verstaat.

Heitinga heeft totaal geen ervaring. Bijna elke trainer heeft meer ervaring dan hij.

Het trainen van een club als Ajax eist zoveel dat een trainer niet bezig moet zijn met beginnersproblemen. Zo moet hij wel met een groep kunnen omgaan.

Druk kun je niet nabootsen. Er zijn ervaren trainers die bezwijken onder de druk (Co Adriaanse en Henk ten Cate bijvoorbeeld bij Ajax) en beginners die er prima mee kunnen omgaan. Een trainer moet een duidelijke visie hebben en overtuigingskracht. Verder is de steun van de TD essentieel, want je hebt tijd nodig. Zonder de onvoorwaardelijke steun van Overmars had ETH het bijvoorbeeld niet gered bij Ajax, zijn mooie plannen ten spijt.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 4:05 pm

Profiel waar Sven naar zoekt:
Attractief, aanvallend voetbal die jonge spelers van de academy inpast en goed heeft gepresteerd bij eerdere clubs


Tja…. Dan is Knudsen wel een goeie kandidaat.
Puur kijkend naar zoek profiel
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 4:11 pm

Waar lees/hoor je dit allemaal, Mano?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door De Dominee » do jun 01, 2023 4:20 pm

Knutsen, Bosz en Gallardo voldoen oa aan dat profiel. Alhoewel: van Bosz kun je niet stellen dat hij heeft over gepresteerd bij eerdere clubs, zoals Mislintat wel aangaf te willen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 5:01 pm

Mr. Ajax schreef:Waar lees/hoor je dit allemaal, Mano?
Ajax watchers op Twitter zoals Freek en Mike Afbeelding
Hij heeft in interview (tijdens Persco) dit profiel aangegeven en gezegd dat hij met zaakwaarnemer van Knutsen heeft gesproken (zegt Mike)
Laatst gewijzigd door Mano op do jun 01, 2023 5:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 5:03 pm

Oh ja, hij zei: ‘who has overachieved with his team’

Dan valt Bosz in principe af
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 5:16 pm

Mr. Ajax schreef:Waar lees/hoor je dit allemaal, Mano?
Op nos.nl staat interviews waar hij soort van hetzelfde zegt.

Ook hier vind ik hem goed overkomen. Geeft bijv aan dat hij mensen om zich heen verzamelt die hem uitdagen over beslissingen en ook al zijn ze het met hem eens, vragen stellen en hem aan het denken zet. Als hij dan nog steeds overtuigd is, is hij overtuigd.

Gaat niet over 1 nacht ijs dus.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 5:22 pm

Mano schreef:
do jun 01, 2023 5:16 pm
Mr. Ajax schreef:Waar lees/hoor je dit allemaal, Mano?
Op nos.nl staat interviews waar hij soort van hetzelfde zegt.

Ook hier vind ik hem goed overkomen. Geeft bijv aan dat hij mensen om zich heen verzamelt die hem uitdagen over beslissingen en ook al zijn ze het met hem eens, vragen stellen en hem aan het denken zet. Als hij dan nog steeds overtuigd is, is hij overtuigd.

Gaat niet over 1 nacht ijs dus.
Dank, Mano. NOS kan ik vanuit Israël niet kijken volgens mij. Jouw updates zijn dus zeer gewaardeerd. :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Zuidema » do jun 01, 2023 5:53 pm

Zakelijk, weloverwogen, maar wel menselijk en met empathie. Bevalt me tot dusver wel bij Mislintat. Totdat hij ook een k*t-trainer aanstelt en 100M er doorheen jast met een rijtje miskopen.

https://www.youtube.com/watch?v=xFcDv4r3-4E

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » do jun 01, 2023 6:40 pm

Mr. Ajax schreef:
Mano schreef:
do jun 01, 2023 5:16 pm
Mr. Ajax schreef:Waar lees/hoor je dit allemaal, Mano?
Op nos.nl staat interviews waar hij soort van hetzelfde zegt.

Ook hier vind ik hem goed overkomen. Geeft bijv aan dat hij mensen om zich heen verzamelt die hem uitdagen over beslissingen en ook al zijn ze het met hem eens, vragen stellen en hem aan het denken zet. Als hij dan nog steeds overtuigd is, is hij overtuigd.

Gaat niet over 1 nacht ijs dus.
Dank, Mano. NOS kan ik vanuit Israël niet kijken volgens mij. Jouw updates zijn dus zeer gewaardeerd. :ajaxsmiley.gif:
I https://twitter.com/samraalte/status/16 ... b-1f46lvtw

Misschien kan je dit openen en daar zegt hij ongeveer hetzelfde
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door LucaS » do jun 01, 2023 7:17 pm

I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51683
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » do jun 01, 2023 7:46 pm

Spijker op z’n kop. De man heeft gelukkig geen Ajax-achtergrond.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » do jun 01, 2023 8:07 pm

Bedankt voor de links allemaal!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie