Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 04, 2023 6:54 pm

De grap is dat als deze spelers een beetje aan elkaar gewend raken, ik er best wel hoop op heb dat we een goeie selectie hebben. In de waan van de dag zijn wij als supporters allemaal chagrijnig en kijken de pers en de “deskundigen” niet verder dan hun neus lang is, dus is Ajax kut.

Echter, the day after als alles bezonken is, is ook een positieve kijk op het seizoen nog mogelijk. Gorter is een lichtpuntje, staat gewoon goed te keepen. Hadden we niet perse verwacht. Gaaei maakte op het eerste gezicht een betere indruk dan Rensch. Medic moet echt veel verbeteren maar is jong, heeft z’n fysiek mee (waar ie mee mag leren om een kleine draaicirkel te maken, niet een van een vrachtwagen) en was overigens een koopje. Sutalo is gewoon goed. Avila weet ik niet. Was erg onwennig en voetballend zag ik een wat beperkte techniek. Moet nog wennen of is gewoon niet goed genoeg, maar wel handig als we een voorsprong moeten verdedigen. VDB heeft een mooie trap maar lijkt zich te veel te willen bewijzen, hij moet rustiger worden en niet denken dat ie als een Modric passes kan strooien, begin bij de basis, doe rustig aan en ontwikkel je. Dan kan er wat moois uitkomen. Mikautadze moest duidelijk wennen, maar had wel een actie waarbij ik zowaar op het puntje van mijn stoel zat; dribbelt, speelt paar man uit en schiet hard, maar op de keeper. Als dat een flits was van wat erin zat, komt er nog veel moois uit. Forbs is zoekende, wil misschien ook te snel te veel. Maar op links uitgeweken tegen Ludogorets liet ook hij flitsen zien van potentie. Akpom heb ik nog geen zicht op, maar gisteren was zeker geen reden om hem af te schrijven. Tahirovic voldoet, op het eerste oog.

Mannswerk, Sosa en Ramaj, daar weten we nog weinig van.

Alles overziende is dit niet op voorhand een aantal aankopen (en terugkerende keeper) waarmee ik ons kansloos acht. Echter… we hebben wel een trainer nodig die dit huidige zooitje ongeregeld aan het spelen krijgt in een voor hen begrijpelijk systeem. Daar zit momenteel mijn grootste zorg. Gisteren zag ik een middenveld uit balans, ik zag spelers die werkelijk geen idee hadden wat ze aan het doen waren.

En dan na afloop beklaagt onze trainer zich indirect maar best onomwonden over zijn selectie. Wat heeft hij nou sinds eind juni gedaan, vraag ik me dan af. Er zijn toch ook een aantal spelers gebleven; maar ook die lijken na twee maanden nog een clue van een speelplan te hebben. Steijn lijkt mij niet intelligent genoeg om een topclub te leiden, en al helemaal Ajax niet. VVV, Sparta en NAC is makkelijk; dat zijn geen clubs die het spel moéten maken, zoals Ajax, die spelen zeer geregeld reactievoetbal. Dit is andere koek. Hier heb je visie nodig, en moet je die ook nog eens kunnen vertalen naar de spelers. Het feit dat hij zijn talen niet spreekt is ook een groot minpunt. Wat wilde hij nou? Nederlandse spelers en een paar die Engels spreken? Dan heb je niks in de top te zoeken. Kortom, ik zie geen plan, heb er geen vertrouwen in dat hij dat kan bedenken en al helemaal niet dat hij het aan de spelers kan uitleggen. En dan krijg je teksten zoals hij ze gisteren debiteerde. Het ontbrak er nog maar aan of hij ging zeggen dat ie niet te benijden is. Hij moet echt heel snel de rug rechten, beseffen wat een unieke kans hij krijgt om als omhoog gevallen trainer bij Ajax te mogen werken en daar mooi aanvallend voetbal mee te gaan spelen. Het lijkt mij een droom voor iedere zichzelf respecterende trainer, bij hem voelt het als een nachtmerrie. Verzin verdomme een systeem en kies eerst voor zekerheid, om puntverlies te voorkomen. Ga met een dubbele 6 spelen, zodat tegenstanders er een stuk moeilijker doorkomen en het middenveld gelijk veel beter in balans is, om maar een voorbeeld te noemen. Leg looplijnen uit en leer de verzender en ontvanger van de bal te timen. Wees een people manager, kruip in de hoofden van de jongens, geef ze zelfvertrouwen en het gevoel dat je óók belangrijk bent als je van de bank komt, geef je assistent-trainers verantwoordelijkheid, straal gezag uit. Maar ik zie hier in de eerste weken niets van terug.

Bottom line: ik zie de nodige ruwe diamanten, maar ik heb momenteel geen vertrouwen in de slijper. En dan kan je een hoop verkloten, of…. alsnog het derde shirt van dit seizoen waardig zijn. Maar dan moet ie wel even een stoomcursus diamant bewerken doen en niet lopen te jankmuilen dat hij op het eerste oog te weinig karaat ziet. Rot in dat geval lekker op naar ADO Den Haag of zo. Daar verstaan ze hem tenminste.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 04, 2023 7:03 pm

Mee eens. We schieten veel te snel in de stress. De ‘voorbereiding’ begint helaas nu pas door de puinhoop die het afgelopen jaar is gecreëerd (jaren als je vanaf de start Overmars telt <> pic).

Een heel nieuw elftal bouwen kost gewoon tijd en dan zit je niet te wachten op een trainer die Excuses zoekt/zich indekt. Hij had prima kunnen zeggen dat hij aan de slag moet. De spelers nog beter moet leren kennen en van daaruit moet gaan bouwen. Vertel je niks raars, maar dit is gewoonweg ‘walgelijk’ gedrag. Geloofwaardigheid ben je als trainer zo kwijt bij je achterban en erger nog bij je spelers.

Iedereen kan fouten maken, maar ik hoop dat Steijn vandaag zelfreflectie heeft gedaan en naar de betrokkenen is gegaan. Als dat niet gebeurd is, dan ben ik bang dat het een doodlopende weg gaat worden voor Steijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7333
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Trab » ma sep 04, 2023 7:30 pm

Andriy Demchenko schreef:
Trab schreef:
ma sep 04, 2023 5:16 pm
Andriy Demchenko schreef: Tja hier kan ik dan weer niks mee. Toen Bosz alleen de schutterende Ramalho had (want er was nog geen verdediger gehaals) voor de pot tegen Rangers, eem vrij cruciaal potje, toonde hij ballen en zette er Schouten neer. PSV speelde een prima pot.

Verder ben je natuurlijk redelijk kortzichtig met 'alleen op tweede niveau', Mikautadze heeft gewoon 16 A interlands voor Georgië. Forbs staat vast rechtsbuiten bij Jong Portugal, dat het er nu nog niet uitkomt kan en is in mijn ogen nog niet erg.

Ik hoor al die mensen klagen over 2de niveau maar je kan ook gewoon zeggen dat we allemaal spelers gehaald hebben met grote bijdragen in kampioenselftallen ( Avila, Mikautadze, Van Den Boomen, Mannsverk, Sutalo, Forbs) of dat een de vaste linksback hebben van de nummer 3 van het WK of dat een aantal best bijzondere statistieken kan neerleggen als topscorer (Milautadze, Forbs, Akpom) of qua assists Vsn Den Boomen en Sosa.
Je reageert een beetje geprikkeld maar je kan toch niet ontkennen wat ik zeg? Als je 4/3/3 wilt spelen is het toch vreemd dat je geen specifieke rechtsbuiten en een 10 haalt? Bij iedere aanvaller wordt gezegd ‘op meerdere plaatsen inzetbaar’. Zulke kreten hebben we niet veel aan. En natuurlijk kan iemand die op het 2e nivo speelde het best goed doen. Maar het is wel een risico voor dat geld. Je moet ook kijken in welk systeem hij toen speelde en of hij daar ook kan spelen bij Ajax.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja je probeert geforceerd spelers onder de grond te stoppen omdat ze maar van het tweede niveau komen. Het is niet toevallig dat meerdere posters daar op aanslaan en wijzen naar het verleden.

Van vrijwel elke speler kun je dat namelijk op een bepaald punt in zijn carriere doen. Er zijn zoveel van dat soort verhalen, Alderweireld was in JA altijd bankzitter voor Wormgoor, pas toen die met een incident weg werd gestuurd kwam Alserweireld bovendrijven. Tagluafico was een flop bij Real Murcia en zat tor zn 26ste nog in Argentinië, kon nooit wat zijn toch?

Momenteel is de transfermarkt dicht, we kunnen geen spelers halen. Roeien met de riemen die je hebt, je kunt de nadruk blijven leggen op de klassieke rechtsbuiten maar dat waren Ziyech, Kudus en Suarez ook niet. Wat jij doet is elke optie nu diskwalificeren als ongeschikt. Een Ajax elftal is soms ook puzzelen, ook bij spelers als Zitech landde het niet vanaf dag een. Dus je zult eerst eens bepaalde spelers moeten uitproberen, pas als die opties uitgeput zijn kun jr dergelijke harde oordelen gaan vellen. Wat jij verwacht is compleet onrealistisch: spelers vanaf dag 1 in een niet draaiend elftal die daar al meteen uitblinken. Nee dat gaat niet gebeuren, maar dan moet je niet hun background qua niveau de schuld geven. Tijd en geduld en afstemming zijn dan belangrijk van de trainer en dus niet coaching ala Steijn: jongens zoek het maar uit voorin. Dat werkt bij countetploegjes als VVV missichien masr niet bij Ajax.
Zelfs al heb je die klassieke rechtsbuiten dan zegt dat nog niet alles. Bij Neres duurde het een half haar voor die ging draaien. Zelf was ik overigens een rechtsbenuge linksbuiten, je kon me ook op rechts zetten daar was ik iets minder maar toch. Heel veel van de taken zoals druk zetten, diepte en ruimte creeren en de simpele passing geven dan niet heel veel verschil. Je acties zijn wat minder, maar je kan nog prima nuttig zijn voor je elftal. Wat je weigert in te zien is dat niet die RB het probleem is maar onze waardeloze afstemming en positiespel.
Ik probeer helemaal niet geforceerd spelers onder de grond te stoppen omdat ze van het tweede nivo komen. Ik zeg alleen maar dat het een risico is omdat we niet weten of ze ook in het Ajax systeem passen en we voor die twee wel 28 miljoen betaald hebben. Voor de rest was ik gewoon teleurgesteld in de inzet van Mikaitadze. Maar fair enough, we geven het de tijd.
Met je laatste zin ben ik het eens hoor. Ik ben ook zeer kritisch op Steijn. Dit was niet het moment om te experimenteren met het systeem. Leek nergens op.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Neefkens » ma sep 04, 2023 7:38 pm

@Wkcdw en @Ajaciedjuh:

Dank, dit was precies wat ik bedoelde in mijn post bij de remake:

viewtopic.php?t=14153&start=75
Wat een paniek hier, kom op zeg. Even afstand nemen en de langere termijn beschouwen.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » ma sep 04, 2023 7:40 pm

Als Steijn een van de beste beschikbare Nederlandse trainers is dan van mijn part kunnen we straks voor een buitenlander gaan. Engels is toch al een beetje de voertaal en waarom zou je een topper uitsluiten omdat ie (nog) geen Nederlands kan.

Voordeel is dat een buitenlander helemaal niet bewust is van de kliekjes binnen de Nederlandse voetballerij, van de VI, de T, Johan Derksen of PiAir. Kan gewoon lekker schijt hebben aan iedereen een aan de slag gaan.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Frank » ma sep 04, 2023 7:46 pm

bryan schreef:
ma sep 04, 2023 7:40 pm
Als Steijn een van de beste beschikbare Nederlandse trainers is dan van mijn part kunnen we straks voor een buitenlander gaan. Engels is toch al een beetje de voertaal en waarom zou je een topper uitsluiten omdat ie (nog) geen Nederlands kan.

Voordeel is dat een buitenlander helemaal niet bewust is van de kliekjes binnen de Nederlandse voetballerij, van de VI, de T, Johan Derksen of PiAir. Kan gewoon lekker schijt hebben aan iedereen een aan de slag gaan.
Ook schijt hebben aan de morrende supporters? :smallgrin.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma sep 04, 2023 8:08 pm

In stadion De Meer was zelfs een tribune vernoemd naar een buitenlandse trainer!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » ma sep 04, 2023 9:18 pm

Yep, meer jaren in dienst dan welke Ajax trainer dan ook.

(Maar als je alle functies van Danny Blind bij elkaar optelt dan kom je waarschijnlijk in de buurt qua jaren haha)

LucaS
Berichten: 53575
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door LucaS » ma sep 04, 2023 9:49 pm

Ik.denk niet dat Steijn daarbij in de buurt gaat komen.

Als.dit.niet.al tot ren rel en spanningen ging lijden,.zorgen de analisten en media er wel voor dat het dat alsnog wordt
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door elliquido » ma sep 04, 2023 11:12 pm

Zou arsene wenger nog willen?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » di sep 05, 2023 7:09 am

Mike Verweij dropt even het lijstje van Steijn.
As aspected de usual suspects die 0 restwaarde en dikke salaris hebben. Dan een Steijn er voor zetten en je zit 10 jaar in de financiële ellende.

Zo zie je maar dat je vooral de trainer geen keuzes moet laten maken
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » di sep 05, 2023 7:26 am

Waar is het lijstje dan? Kan het niet vinden

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » di sep 05, 2023 8:06 am

Heb een beetje getwitterd

Blijkbaar wou ie Davinson Sanchez, Donny en Hakim

Ja dat is helemaal niet realistisch. Dan betaal je Premier League salaris voor spelers die een aantal jaar op de bank hebben gezeten. Hoe goed ik ze ook vinden (vooral Ziyech) is het geen verstandige investering. Je zag hoe dat met Bergwijn is uitgepakt. Ooit een ster in de Eredivisie, heeft het niet waargemaakt in Engeland, komt terug naar Eredivisie en presteert niet als vroeger. Maar vraagt wel een grote salaris.

Wat Sven heeft gedaan is toch meer des Ajax. Jonge spelers met honger en met redelijke lage salaris aantrekken en een kans geven om zich verder te ontwikkelen.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Alexander » di sep 05, 2023 8:09 am

Ik moet die 'lage' salarissen nog maar even zien. Spelers die voor 15 miljoen komen gaan in de regel niet voor een miljoen voetballen.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door bryan » di sep 05, 2023 8:13 am

Ziyech krijgt 4,2 miljoen in Turkije dus dat kunnen we beter niet hebben in ieder geval. Donny 7 miljoen in Manchester.

Yopii
Berichten: 18518
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » di sep 05, 2023 8:13 am

De salarissen zijn niet per se laag, ze zijn aangepast aan het scenario dat Ajax geen CL haalt. Dat vind ik logisch. Het is eigenaardig dat de club tientallen miljoenen misloopt door het missen van CL en dat de spelers daar niets van merken.


Blijkbaar wou ie Davinson Sanchez, Donny en Hakim
Zou ik niet naar luisteren.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » di sep 05, 2023 8:17 am

bryan schreef:
di sep 05, 2023 8:13 am
Ziyech krijgt 4,2 miljoen in Turkije dus dat kunnen we beter niet hebben in ieder geval. Donny 7 miljoen in Manchester.
met het belasting klimaat in Turkije is dat dus minimaal 5mio in NL
bryan schreef:
di sep 05, 2023 8:06 am


Blijkbaar wou ie Davinson Sanchez, Donny en Hakim

Gefet toch aan dat de man geen netwerk heeft en vooral weg moet blijven van Transfers.
Nog ff en hij wil ook De Ligt, Frenke, Sinkgraven en Dolberg
Laten we dan ook gelijk EtH ophalen...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53575
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door LucaS » di sep 05, 2023 8:32 am

Almade stond ook op het lijstje van steijn. Tenminste, dat beweert Verweij
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » di sep 05, 2023 8:36 am

LucaS schreef:
di sep 05, 2023 8:32 am
Almade stond ook op het lijstje van steijn. Tenminste, dat beweert Verweij
Ja nadat Sven ermee kwam waarschijnlijk.
En, daar is naar geïnformeerd. Te duur. 30mio en salaris is al 2mio+ in Atlanta
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » di sep 05, 2023 8:38 am

Maurice Steijn doet een Gullitje en laat Mislintat van binnen koken: ‘Don’t do this again’
PlusMenno Pot
4 SEPTEMBER 2023
“Ik ben niet te benijden,” zei Ruud Gullit in 2005, toen hij trainer van Feyenoord was. Hij bedoelde dat hij, arme toptrainer, inferieur spelersmateriaal in de maag gesplitst had gekregen. In mijn vriendengroep is ‘een Gullitje doen’ een gevleugeld woord gebleven. Als wij een clubdirectie waren en een trainer hadden aangesteld, zouden we hem steunen, de tijd geven, verdedigen tegen elke aantijging, altijd, per definitie… behálve als hij een Gullitje zou doen. Dan zouden we hem ontslaan. Meteen. Een Gullitje is een doodzonde, vinden wij.

Volgens die logica zou Maurice Steijn nu weg moeten. Gelukkig voor hem doen de meningen van vrienden en mij er volstrekt niet toe. We zijn maar gewoon vier klojo’s met een seizoenkaart. En we weten het.

We stellen ons een ongemakkelijk gesprek voor, maandagochtend, in het voormalige kantoor van Edwin van der Sar, waar algemeen directeur ad interim Jan van Halst net een paar ingelijste foto’s van zijn vrouw en kinderen op het bureau heeft gezet. Ook aanwezig: de inwendig kokende, knarsetandende technisch directeur Sven Mislintat.

“Dit moet je niet meer doen, Maurice,” trapt Van Halst af.

Mislintat staat op, pakt een Ajaxbeeldje uit de vensterbank, knijpt er hard in en begint door de ruimte te ijsberen.“Wat niet?” vraagt Steijn.“Je technisch directeur te kakken zetten. De spelers op wie je doelt, voelen dat. Die laten je straks vallen als een baksteen. Als je iets te mopperen hebt, doe je dat intern. Wat is er zo gek? Dacht je dat Erik ten Hag destijds om Magallán, Daramy, Kristensen en Bandé gevraagd had?”

“Oké,” mompelt Steijn.

Mislintats knarsen verstomt. “Don’t do this again,” vertaalt hij afgemeten. Beheerst kernachtig Engels, in Duits gemarineerd.

Met dit fictieve gesprekje is voor ons, irrelevante vriendengroep uit vak 113, de kous af. We zijn milder geworden, kennelijk, het zal de leeftijd wel zijn. Vooruit met de geit. Aan het werk. Verdomme.
Is Steijn zelfdestructief of meent hij voldoende steun te hebben voor deze gluiperige aanval op Mislintat?
PlusSpaan geeft punten
Sportjournalist Henk Spaan recenseert dagelijks spelers, coaches en andere personen in de sportwereld in de rubriek Spaan geeft punten. Reageren? [email protected]

4 SEPTEMBER 2023
Een 4 voor Maurice Steijn
De puinhoop bij Ajax begint niet op het veld. Wat Steijn na afloop flikte – “De tijd zal leren of er genoeg kwaliteit is” – kan niet door de beugel. Hij voegde eraan toe dat de staf wensen voor nieuwe spelers bij Mislintat had kenbaar gemaakt, maar dat ‘Sven’ zijn eigen keuzes had gemaakt. Inderdaad: zo heeft Sven ook Steijn ingehuurd. “Met een speler als Sutalo kunnen wij natuurlijk goed leven,” zei de trainer ook nog. Alsof hij ooit maar in de buurt van een Kroatische international zou zijn geweest. Die commentaren van Steijn zijn of zelfdestructief, of hij meent voldoende steun te hebben bij anderen binnen Ajax en/of de Telegraaf om deze gluiperige aanval in te durven zetten. Intussen weten alle nieuwkomers bij Ajax dat de trainer hen als tweederangs voetballers beschouwt – met uitzondering van Sutalo. Goed voor de sfeer in de kleedkamer.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » di sep 05, 2023 8:42 am

bryan schreef:
di sep 05, 2023 7:26 am
Waar is het lijstje dan? Kan het niet vinden
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/verwe ... gerde/4237

Typische T. journalistiek het begint met wat namen en eindigt in een hoop suggesties uit de losse pols.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 18518
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » di sep 05, 2023 8:43 am

LucaS schreef:
di sep 05, 2023 8:32 am
Almade stond ook op het lijstje van steijn. Tenminste, dat beweert Verweij
Steijn moet helemaal geen lijstje hebben, daar is hij niet voor.

Spelersmakelaars staan bij de DD voor een dichte deur en proberen het dus via een omweg. Los van wat je van beide heren vindt: ieder zijn vak.

Ongelooflijk, ik ben het een keer met Spaan eens. Steijn graaft zijn eigen graf. De spelers weten meteen waar ze aan toe zijn met hem. Daardoor is zijn gedrag contraproductief, of hij nou gelijk heeft of niet.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » di sep 05, 2023 9:00 am

Ik merk dat ik heel slecht ga op zo'n actie van Steijn.
Dat is voor mij ongeveer doodzonde 1 in een teamsport.

Als TD zou ik daar zo hard korte metten mee maken dat Steijn niet wist wat hem overkwam.
Waarschijnlijk zakelijk niet de beste beslissing maar dit gedrag trek ik heel slecht.

ik zou de man hierna ook nooit meer vertrouwen. Dat komt (van mij kant) nooit meer goed.
Het is ook niets voor niets dat de T. plotseling weer meer info heeft. Ik zie dat gelijk niet meer los van elkaar.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » di sep 05, 2023 9:04 am

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » di sep 05, 2023 9:04 am

Yopii schreef:
di sep 05, 2023 8:43 am
LucaS schreef:
di sep 05, 2023 8:32 am
Almade stond ook op het lijstje van steijn. Tenminste, dat beweert Verweij
Steijn moet helemaal geen lijstje hebben, daar is hij niet voor.

Spelersmakelaars staan bij de DD voor een dichte deur en proberen het dus via een omweg. Los van wat je van beide heren vindt: ieder zijn vak.

Ongelooflijk, ik ben het een keer met Spaan eens. Steijn graaft zijn eigen graf. De spelers weten meteen waar ze aan toe zijn met hem. Daardoor is zijn gedrag contraproductief, of hij nou gelijk heeft of niet.
Zo deze post had van mij kunnen zijn top. We wilden het nieuwe Batern worden? Nou dan gaat het dus zo De huidige algemeen directeur Jan-Christian Dreesen wekte de verbazing van veel voetbalvolgers door in een praatprogramma op Sport1 te stellen dat Tuchel nog steeds een topselectie over zijn beschikking heeft, terwijl de coach die juist aan de dunne kant noemde. 'Tuchel moet nu iets creatiever zijn, dat is zijn baan. Mag ik jullie eraan herinneren dat er in het verleden vaak grote talenten doorbraken bij blessuregevallen'
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie