Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

columbus
Berichten: 5357
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door columbus » di okt 03, 2023 8:08 pm

Marillion schreef:Ik zit even naar Bosz te luisteren die het gewoon inhoudelijk over voetbal heeft voor de wedstrijd. Voor het seizoen begon twijfelde ik nog wat maar inmiddels ben ik officieel jaloers dat hij daar trainer is en niet bij ons.

Heb 'm ook nog geen speler voor de bus horen gooien.
Snap je punt hoor. Maar het ligt ook aan de interviewer en de vragen die gesteld worden

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Dubbel » di okt 03, 2023 8:13 pm

columbus schreef:
di okt 03, 2023 8:08 pm
Marillion schreef:Ik zit even naar Bosz te luisteren die het gewoon inhoudelijk over voetbal heeft voor de wedstrijd. Voor het seizoen begon twijfelde ik nog wat maar inmiddels ben ik officieel jaloers dat hij daar trainer is en niet bij ons.

Heb 'm ook nog geen speler voor de bus horen gooien.
Snap je punt hoor. Maar het ligt ook aan de interviewer en de vragen die gesteld worden
Dat is ook wel weer zo en als er geen bus rijdt dan is het geen kunst om niemand ervoor te gooien.

columbus
Berichten: 5357
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door columbus » di okt 03, 2023 8:18 pm

Zeker. Er zijn ook te veel randzaken die helemaal uitgemolken moeten worden. Tel daar bij op dat de gemiddelde interviewer gewoon slecht is en je krijgt ook geen gesprek.

Zag Bart Vriends bij Rondo vertellen dat hij Steijn totaal niet herkende in hoe hij zich doet voorkomen. Wat o.a. druk met een mens kan doen is best pittig

Maar eerlijk is eerlijk. Bosz komt goed en rustig uit zijn woorden. Is ook een kwaliteit

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Jinne » di okt 03, 2023 8:25 pm

Ik denk dat iedereen voor het aanstellen van MS nog de hoop had dat er (ont)spannenders als Bosz uit de hoge hoed zou komen. Nu zijn we zelf slachtoffer in een foute horror film.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Marillion » di okt 03, 2023 8:26 pm

Tuurlijk is het makkelijk scoren van mij. Zo'n eenvoudig interview als dit met een goede serie wedstrijden op zak. Maar het is wel iets waar hij altijd goed in is. Soms zelfs te goed want dan is 'ie wel een erge wijsneus.

Maar het contrast met onze straatvechter is wel erg groot. Ik had gehoopt dat hij met z'n Haagse persoonlijkheid daar toch beter mee om zou kunnen gaan. Ook al weet ik dat de druk echt enorm is en de situatie lastig. Hij heeft dat ook wel voor een deel zelf veroorzaakt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door generaal » di okt 03, 2023 10:00 pm

Ik gok dat jullie al voor de winterstop ETH kunnen inlijven.

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mr. Ajax » wo okt 04, 2023 12:22 am

generaal schreef:
di okt 03, 2023 10:00 pm
Ik gok dat jullie al voor de winterstop ETH kunnen inlijven.
Dat zou voor de hand liggen, alleen betwijfel ik of Ten Hag nu al terug naar NL zou willen. We halen hem namelijk niet als interim, natuurlijk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 347
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door roelf » wo okt 04, 2023 2:44 am

Ten Hag komt natuurlijk niet. Afbraakrisico is veel te hoog. Op hangende pootjes terugkomen bij moeders. Kun je de rest van je carriere ook wel afschrijven.

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 8:32 am

Peter schreef:
di okt 03, 2023 2:21 pm
Ueda is net 25 en Mikautadze wordt eind deze maand 23. Het maakt mij allemaal niet uit, maar zij schelen dus 2 jaar en 2 maanden. Heb ook al ergens gezegd dat ze bij Feyenoord ook een shitload aan geld neer tellen voor een Japanner die een jaar geleden nog voor een paar ton was op te halen.
Verder zal Mikautadze ook heus wel wat talent hebben, begrijp me niet verkeerd, maar ik geloof er dus alleen niet in dat we clubs als Arsenal, Juventus en topclubs uit Duitsland hebben afgetroefd. Dat is allemaal voor de bühne. Hij mag het hopelijk nog als 9 laten zien, want volgens mij is dat gewoon zijn plekje. Hij is in niets een 10 of een rechtsbuiten.
Het verhaal van aftroeven van grote clubs is vrijwel nooit waar, daar zijn de afgelopen 30 jaar echt amper voorbeelden van te vinden en is idd voor de bühne. Waar het me om gaat is dat het best wel wat zegt dat een bepaalde categorie clubs je in de peiling houdt, en dat was veel minder het geval met Ueda. Niettemin spitsen op de markt gewoon duur zijn.
Verder laat Mukautadze nou eerst maar eens bij Ajax acclimatiseren en speeltijd opdoen om te bepalen waar hij het best tot zijn recht komt. Bij Georgie is hij wel regelmatig centrumspits
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door generaal » wo okt 04, 2023 10:01 am

Mr. Ajax schreef:
wo okt 04, 2023 12:22 am
generaal schreef:
di okt 03, 2023 10:00 pm
Ik gok dat jullie al voor de winterstop ETH kunnen inlijven.
Dat zou voor de hand liggen, alleen betwijfel ik of Ten Hag nu al terug naar NL zou willen. We halen hem namelijk niet als interim, natuurlijk.
Eerherstel. En ik schat hem ook in als iemand met een honkvast karakter. Bij Ajax had hij de tijd van z’n leven. En hij is ijzersterk in werken met jonge talenten. In kopen (dat was de kracht van Overmars) en vedetten in toom houden is hij minder goed.

Hij zou het in Europa goed kunnen doen bij Dortmund, Salzburg, Club Brugge of FC Twente. Dortmund komt niet. Dus als Ajax zich zou melden, staat die dezelfde dag nog op Schiphol.

De Dominee
Berichten: 5877
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door De Dominee » wo okt 04, 2023 10:10 am

Dat zou natuurlijk fantastisch zijn. De chemie met de vorige selectie was een beetje op, maar er is inmiddels een geheel nieuwe selectie zo ongeveer. Valt met wat mutaties absoluut wat van te maken en Ten Hag is het type vakidioot wat Ajax nodig heeft.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18496
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » wo okt 04, 2023 11:06 am

Wat heeft Ten Hag daarbij te winnen? :confused.gif:

Daarbij is LVG van een heel andere school, die zie ik eerder Pascal Jansen nemen of Danny B. natuurlijk.

Lionel
Berichten: 47300
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Lionel » wo okt 04, 2023 11:26 am

Yopii schreef:
wo okt 04, 2023 11:06 am
Wat heeft Ten Hag daarbij te winnen? :confused.gif:

Daarbij is LVG van een heel andere school, die zie ik eerder Pascal Jansen nemen of Danny B. natuurlijk.
Pascal Jansen zie ik wel zitten. AZ voetbalt prima.

Erik ten Hag heeft natuurlijk wel wat te winnen. Want hij komt niet bij een andere topclub terecht na het fiasco bij United.
IK GELOOF!!!!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 11:28 am

Yopii schreef:
wo okt 04, 2023 11:06 am
Wat heeft Ten Hag daarbij te winnen? :confused.gif:

Daarbij is LVG van een heel andere school, die zie ik eerder Pascal Jansen nemen of Danny B. natuurlijk.
Mwoah Pascal Janssen is meer de Ten Hag school hoor, net zoals ook Slot daar wel tegenaan zit.

Waar ik bang voor ben is het volgende: Van Gaal winkelt een van zijn oude vrienden naar binnen en als compromis (als adviseur kun je niet alles afdwingen) gaan andere stromingen - bv de kliek rond Rob Jansen - op andere posiries iemand naar binnenwinkelen en dan krijg je weer precies het eiland bvtjes die Ajax altijd was en waar geen centrale visie mee is uit te voeren.

Persoonlijk denk ik dat Ten Hag na Man Utd een sabatical neemt. Spaanse, Franse of Italiaanse clubs zie ik niet voor hem gaan en dan blijft Nederland, Belgie, Portugal, Duitsland of de woestijn over. Ik denk dat hij dan faat wachten op een Duits project.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 18496
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » wo okt 04, 2023 11:38 am

Ten Hag is echt een Nederlander: eigenwijs, denkt dat hij het uitgevonden heeft. HIj zal die Engelsen wel eens even voetballes geven. Dat kan natuurlijk alleen met spelers die Zijn Flossefie kennen.

Moet je niet doen in de PL. In de PD trouwens ook niet. Kijk maar naar wat LVG is overkomen bij BARSSSA.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door elliquido » wo okt 04, 2023 12:26 pm

Koeman?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Duke » wo okt 04, 2023 12:45 pm

Ervaringen uit het verleden geven zelden succes in het heden, daarom zou ik heel voorzichtig zijn om Bosz of Ten Hag terug te halen, tenzij als tussenpaus.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 12:57 pm

Duke schreef:
wo okt 04, 2023 12:45 pm
Ervaringen uit het verleden geven zelden succes in het heden, daarom zou ik heel voorzichtig zijn om Bosz of Ten Hag terug te halen, tenzij als tussenpaus.
Ik vind dat je een duidelijk profiel moet hebben qua trainer. Beiden zijn wel de vakidioot die het Ajaxspel willen spelen, daarom hebben ze bij mij juist wel een streepje voor.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Dubbel » wo okt 04, 2023 1:06 pm

Duke schreef:
wo okt 04, 2023 12:45 pm
Ervaringen uit het verleden geven zelden succes in het heden, daarom zou ik heel voorzichtig zijn om Bosz of Ten Hag terug te halen, tenzij als tussenpaus.
In de winterstop Bosz halen! Lijkt me een heerlijke stunt. Daar wil ik bij zijn. :smile-ajax.gif:

Wel eens dat trainers terughalen een extra risico met zich meebrengt en als Ten Hag er inderdaad uit moet bij Man U dan raad ik hem aan om even lekker een half jaartje vakantie te pakken

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » wo okt 04, 2023 1:07 pm

EtH is niet aan het overperformen :hypocrite.gif: dus niet geschikt :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33483
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door zeux » wo okt 04, 2023 4:31 pm

Bosz is lang genoeg weg, met diverse tussenstappen. Ten Hag direct na een zeperd in Manchester en relatief kort na zijn succesvolle periode bij Ajax lijkt mij ook geen goed idee.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Arthur » wo okt 04, 2023 6:06 pm

Als TH ontslagen wordt is hij de enige Nederlandse, beschikbare trainer die voldoet.
Van mij hoeft het geen Nederlander te zijn, maar we weten allemaal dat het geen buitenlander gaat worden.

LucaS
Berichten: 53561
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door LucaS » wo okt 04, 2023 7:19 pm

Iemamd de T? Hebben net het lijstje van LvG gepubli eerd. Echt of verzonnen weet ik niet...betaalmuur
I think I lost my fucking headache

De Dominee
Berichten: 5877
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door De Dominee » wo okt 04, 2023 7:44 pm

Staat niks in, kan het niet kopiëren op mijn telefoon.

Blind wordt genoemd als hoofd opleidingen en technische commissaris. Bergkamp ook in beeld voor die laatste positie.

HtC in beeld om de technische staf te versterken. Hoop op Steijn.

Hoop dat AZ welwillend gaat zijn mbt Kroes.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » wo okt 04, 2023 8:12 pm

LucaS schreef:Iemamd de T? Hebben net het lijstje van LvG gepubli eerd. Echt of verzonnen weet ik niet...betaalmuur
Als ik het me goed herinner heeft LvG geen goede relatie met de T.

Lijkt me stug dat zij de scoop hebben over de plannen van LvG
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie