Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Yopii
Berichten: 18814
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » ma jun 12, 2023 9:39 am

Mano schreef:
ma jun 12, 2023 8:17 am
Ik zit er ook zo in.

Ik vind Mislintat tot nu toe een interessante indruk maken. Hij onderbouwt zijn keuzes en kijkt buiten de gebaande paden.
Dan moet ik ook in dit proces mij neerleggen bij zijn keuze en hem daarin vertrouwen.

btw,
ik denk echt dat Knutsen niet bereid is halverwege het seizoen op te stappen.
Bodo is wel inmiddels 'zijn' club en die wil hij goed achterlaten.
Als je Knutsen dus wilt, zal je hem in de Winterstop moeten aannemen en niet nu.

Ik denk dat Celtic hem ook niet gaat binnen hengelen.
Dat wel, maar Steijn... Weet niet wat ik hiervan moet vinden. :confused.gif:

Een kans geven dan maar, wat moeten we anders?

Wel apart dat Knutsen eerst zijn zaakwaarnemer stuurde om te onderhandelen en vervolgens, toen het afketste, liet weten dat hij Bodeu niet in de steek kon laten. Waarom is het niet doorgegaan? Hebben ze de teksten in Nederlandse pers soms vertaald? :confused.gif:

Ik kan me wel voorstellen dat een trainer er geen trek in heeft: hij moet meteen presteren, anders breekt de hel los. Daarbij is het onzeker hoe de spelersgroep er volgend seizoen uitziet.

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » ma jun 12, 2023 9:45 am

De man die Ajax volgens velen moest redden, was ook ooit een trainer van Heracles, Vitesse en Maccabi. De man die Ajax de afgelopen jaren successen bezorgde, speelde 4-4-2-betonvoetbal met Utrecht.
Daar staat tegenover dat coaches als Blind, Ten Cate, van Basten, Schreuder, en o.a. Marcel Keizer er weinig van bakte.

hou in gedachte dat Knutsen (als hij de verlosser zou zijn) beschikbaar is per december.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » ma jun 12, 2023 9:47 am

Andriy Demchenko schreef:
ma jun 12, 2023 9:26 am
Hmmz dus Heitinga (wiens zaakwaarnemer Rodgr Linse) moet het veld ruimen, vervolgens beginnen Heitinga en Linse in de media om zich heen te slaan in de media, gefaciliteerd door De T.
Was Rob Jansen niet de manager van Heitinga? De man die jij noemt heeft Maduro in z'n stal.

Steijn zal trouwens de beste trainer sinds EtH zijn. :hypocrite.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 12, 2023 9:49 am

Die bespreking van Steijn bij Sparta zal zo afgelopen zijn. Benieuwd of we meteen te horen krijgen welke kant dit op gaat.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » ma jun 12, 2023 9:53 am

wimpey schreef:
ma jun 12, 2023 9:47 am
Andriy Demchenko schreef:
ma jun 12, 2023 9:26 am
Hmmz dus Heitinga (wiens zaakwaarnemer Rodgr Linse) moet het veld ruimen, vervolgens beginnen Heitinga en Linse in de media om zich heen te slaan in de media, gefaciliteerd door De T.
Was Rob Jansen niet de manager van Heitinga? De man die jij noemt heeft Maduro in z'n stal.

Steijn zal trouwens de beste trainer sinds EtH zijn. :hypocrite.gif:
Excuus je hebt gelijk, haal ze door elkaar.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 18814
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » ma jun 12, 2023 9:55 am

Mano schreef:
ma jun 12, 2023 9:45 am
De man die Ajax volgens velen moest redden, was ook ooit een trainer van Heracles, Vitesse en Maccabi. De man die Ajax de afgelopen jaren successen bezorgde, speelde 4-4-2-betonvoetbal met Utrecht.
Daar staat tegenover dat coaches als Blind, Ten Cate, van Basten, Schreuder, en o.a. Marcel Keizer er weinig van bakteN.


hou in gedachte dat Knutsen (als hij de verlosser zou zijn) beschikbaar is per december.
Mee eens. Er was ook geen mens die in Van Gaal een topcoach zag, behalve hijzelf dan. :smallgrin.gif:
Niet zo lang voor hij bij Ajax opdook, had hij een sollicitatiegesprek bij Roda. Nol Hendriks vond de ideeën van LVG wel interessant, maar diens persoonlijkheid stond hem niet aan: te Amsterdams. :excited.gif:

Knutsen is denk ik van de baan, want geen enkele coach van buiten zou zich lenen voor een interim-job. Dan heeft hij nul krediet.
Wel integer van die Knutsen, trouwens: hij wil Bodeu nu niet in de steek laten. Weer eens iets anders dan trainers die alles achter hun reet laten vallen als ze een kans krijgen. :biggthumpup.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 12, 2023 9:59 am

Hoe weten we dat dat de reden is voor het afhaken van Knutsen? Is het meer dan een aanname?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 18814
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » ma jun 12, 2023 10:01 am

Dat zei hij zelf.

Alleen voor een heel speciale uitdaging wilde hij overwegen midden in het seizoen te vertrekken. Zo speciaal vindt hij Ajax ook weer niet, blijkbaar.

Hij is gek op ijsberen, denk ik. :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » ma jun 12, 2023 10:01 am

Dries al vroeg aan de borrel vandaag... Zie de verschillen tussen 7:20 en 10:40.
Driessen begrijpt niets van keuze van Ajax: 'Een potje paniekvoetbal'
VANDAAG, 07:20
BRON DE TELEGRAAF

Valentijn Driessen is niet te spreken over de keuze van Ajax om Maurice Steijn te benaderen voor het hoofdtrainerschap. De oefenmeester van Sparta Rotterdam wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een overgang naar Amsterdam en de columnist begrijpt hier niets van. Na de mislukte gesprekken met Kjetil Knutsen, is Steijn nu de favoriet om hoofdtrainer te worden van Ajax.

'De enige verliezer van het weekeinde, die zich wellicht snel in het kamp van de winnaars schaart, is Sparta-trainer Maurice Steijn', zo begint Driessen zijn column in De Telegraaf. Hij is van mening dat de oefenmeester echter niet bij Ajax past. 'Zijn kwaliteiten zijn opgemerkt door Ajax, dat in een potje paniekvoetbal van de nieuwe directeur voetbalzaken Sven Mislintat snel zaken met hem en Sparta wil doen voor de vacante trainerspositie. Met daarbij de hoop op een Erik ten Hag-scenario met Steijn, die evenwel nauwelijks internationale ervaring heeft. De Hagenaar past niet echt in het door Mislintat geschetste profiel en heeft iets te bewijzen bij het Ajax in verval.'

Driessen pakt de drie grote winnaars van het weekeinde erbij. Manchester City won de Champions League, Almere City FC promoveerde naar de Eredivisie en FC Twente behaalde via de play-offs Europees voetbal. 'De gemeenschappelijke deler is dat daar sprake is van een ambitieus, maar tegelijkertijd gedegen technisch beleid. Niet gestoeld op opportunisme of emotie, maar op korte lijnen tussen technisch directeur en hoofdtrainer.'

'Onbegrijpelijk dat Streuer over het hoofd is gezien door Ajax, PSV of Feyenoord'
Jan Streuer, technisch directeur FC Twente, stopt na dit seizoen bij de Tukkers. Driessen kan er geen begrip voor opbrengen dat hij niet is benaderd door één van de topclubs. 'Onbegrijpelijk dat een man met een dergelijk trackrecord – eerder hielp hij mee Vitesse op te stoten in de vaart der volkeren – over het hoofd is gezien door Ajax, PSV of Feyenoord', schrijft de columnist. 'PSV deed met Earnest Stewart nog de beste zaken. Ajax vertrouwt op de veredelde scout Mislintat en Feyenoord zoekt nog steeds een technisch manager naast algemeen directeur Dennis te Kloese, die het technisch beleid in zijn hart interessanter vindt dan algemene zaken.'
Driessen stelt dat Steijn kans moet krijgen bij Ajax: 'Goed werk verricht'
VANDAAG, 10:40
BRON DE TELEGRAAF

Valentijn Driessen vindt het goed dat Ajax de kans geeft aan Maurice Steijn om als hoofdtrainer te fungeren bij de Amsterdamse club. De oefenmeester van Sparta Rotterdam is bij de Amsterdammers topkandidaat voor het hoofdtrainerschap na de afgeketste gesprekken met Kjetil Knutsen.

‘Ik vind twee dingen heel goed hieraan', begint Driessen - chef voetbal van De Telegraaf - zijn verhaal. 'Geef dat soort trainers een keer de kans. Ze hebben het bij andere clubs laten zien, bij allemaal modale clubs (ADO Den Haag, VVV, NAC en Sparta Rotterdam, red.) heeft hij goed werk verricht. Daarnaast is het een Nederlander. Hij weet heel goed hoe de Nederlandse speelstijl werkt en weet goed wat Ajax inhoudt.'

Driessen vindt het jammer dat Steijn geen achtergrond heeft bij Ajax. 'Maar dat heb je niet of dat heb je niet', stelt de journalist, waarna hij beaamt dat het afbreukrisico op dit moment groot is bij Ajax. 'Dat hebben we gezien bij Alfred Schreuder en later weer bij John Heitinga.' Laatstgenoemde stapte in bij Ajax als opvolger van Schreuder, maar hij kon de clubleiding niet overtuigen voor een langer verblijf als hoofdtrainer. Sven Mislintat, directeur voetbalzaken van Ajax, liet wel weten dat hij hoopt dat Heitinga verbonden blijft aan de club.

'Dan kan je het bij Ajax misschien ook wel'
Steijn heeft een uitstekend seizoen met Sparta Rotterdam. In de finale van de play-offs om Europees voetbal werd er over twee wedstrijden nipt verloren van FC Twente, maar toch zal de oefenmeester zich bij Ajax opnieuw moeten bewijzen volgens Driessen. 'Hij mist een beetje de internationale ervaring met Europees voetbal en dergelijke, maar ik denk dat als je je tegen PSV en Feyenoord staande kan houden met Sparta, dat je het gewoon heel goed hebt gedaan. Dan kan je het bij Ajax misschien ook wel en ook internationaal, maar je hebt wel wat te bewijzen.’

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » ma jun 12, 2023 10:04 am

Hij was aan het zagen geslagen en toen hoorde hij via Mike: Heey, eindelijk weer een Bron binnen Ajax.

oh shit, even repareren.... :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 18814
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » ma jun 12, 2023 10:05 am

Driessen vindt het jammer dat Steijn geen achtergrond heeft bij Ajax. 'Maar dat heb je niet of dat heb je niet', stelt de journalist,
:drecul.gif:

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » ma jun 12, 2023 10:09 am

Mano schreef:
ma jun 12, 2023 10:04 am
Hij was aan het zagen geslagen en toen hoorde hij via Mike: Heey, eindelijk weer een Bron binnen Ajax.

oh shit, even repareren.... :smallgrin.gif:
Wie is Steyn's zaakwaarnemer? Vind ik niet. Rob Jansen is ook Hagenees. :kots:

Mr. Ajax
Berichten: 14555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 12, 2023 10:09 am

Yopii schreef:
ma jun 12, 2023 10:01 am
Dat zei hij zelf.

Alleen voor een heel speciale uitdaging wilde hij overwegen midden in het seizoen te vertrekken. Zo speciaal vindt hij Ajax ook weer niet, blijkbaar.

Hij is gek op ijsberen, denk ik. :smallgrin.gif:
Waar heeft hij dat gezegd?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 18814
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » ma jun 12, 2023 10:10 am

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... en-seizoen

Ik kan het wel waarderen. :biggthumpup.gif:

Wel jammer voor Ajax, denk ik, maar wie weet verrast Steijn ons. Je weet nooit hoe een ijsb... koe een haas vangt.

Mr. Ajax
Berichten: 14555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 12, 2023 10:14 am

Yopii schreef:
ma jun 12, 2023 10:10 am
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... en-seizoen

Ik kan het wel waarderen. :biggthumpup.gif:

Wel jammer voor Ajax, denk ik, maar wie weet verrast Steijn ons. Je weet nooit hoe een ijsb... koe een haas vangt.
Dank. Dat lijkt wel klaar dan, al is het ergens wel gek dat zoiets dan pas in deze fase van de onderhandeling duidelijk wordt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Dubbel » ma jun 12, 2023 10:22 am

Ik zie wel wat in de combi Steyn/Maduro. Steyn is een baasje en zal de broodnodige discipline in het elftal krijgen, Wiges is tactisch sterk en weet hoe Ajax moet spelen waarbij hij oog heeft om niet voorspelbaar te worden. Allebei zijn het leuke gasten voor de groep en ook mediageniek wat er hopelijk aan bijdraagt dat het plezier terug komt in ons aller beleving.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10301
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door WP_Legend » ma jun 12, 2023 10:22 am

Code: Selecteer alles

Volgens Adriaanse kun je een elftal zien als een schilderij. Een Van Gaal, een Hiddink. Bestaat er ook een Steijn?

‘Een Steijn… Dat is dan een fit elftal, met karakter, dat mooi kan voetballen, maar ook realistisch als dat wordt gevraagd. Een ploeg die ten koste van alles wil winnen en plezier uitstraalt. Dat zou ik wel een mooi compliment vinden. Ik geloof ook wel dat je het karakter van een trainer kunt terugzien in een elftal.’


Dat klinkt dan wel aardig, legt veel nadruk op fitheid en positie spel.

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » ma jun 12, 2023 10:23 am

Eerlijk is eerlijk, ik ken die Steijn helemaal niet.
Nooit bij mij opgevallen. (zoals zoveel coaches)

Bosz viel op door zijn geweldige communicatie. Hij kon altijd goed vertellen waarom iets gaat zoals het gaat.
EtH viel ook niet echt erg op en in het eerste half jaar bij Ajax dachten wij ook: Die man is boven zijn niveau aan het klooien.

denk wel dat er werk aan de winkel is.
Ajax heeft een hiërarchie probleem in de selectie.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5011
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » ma jun 12, 2023 10:25 am

Yopii schreef:
ma jun 12, 2023 9:55 am
Mano schreef:
ma jun 12, 2023 9:45 am
De man die Ajax volgens velen moest redden, was ook ooit een trainer van Heracles, Vitesse en Maccabi. De man die Ajax de afgelopen jaren successen bezorgde, speelde 4-4-2-betonvoetbal met Utrecht.
Daar staat tegenover dat coaches als Blind, Ten Cate, van Basten, Schreuder, en o.a. Marcel Keizer er weinig van bakteN.


hou in gedachte dat Knutsen (als hij de verlosser zou zijn) beschikbaar is per december.
Mee eens. Er was ook geen mens die in Van Gaal een topcoach zag, behalve hijzelf dan. :smallgrin.gif:
Niet zo lang voor hij bij Ajax opdook, had hij een sollicitatiegesprek bij Roda. Nol Hendriks vond de ideeën van LVG wel interessant, maar diens persoonlijkheid stond hem niet aan: te Amsterdams. :excited.gif:

Knutsen is denk ik van de baan, want geen enkele coach van buiten zou zich lenen voor een interim-job. Dan heeft hij nul krediet.
Wel integer van die Knutsen, trouwens: hij wil Bodeu nu niet in de steek laten. Weer eens iets anders dan trainers die alles achter hun reet laten vallen als ze een kans krijgen. :biggthumpup.gif:
Je gaat niet met je zaakwaarnemer in onderhandeling om daar ineens achter te komen.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » ma jun 12, 2023 10:29 am

Andriy Demchenko schreef:
ma jun 12, 2023 10:25 am

Je gaat niet met je zaakwaarnemer in onderhandeling om daar ineens achter te komen.
Of Diamantauge dacht 'm om te krijgen...

Yopii
Berichten: 18814
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » ma jun 12, 2023 10:30 am

Niet ineens, maar het kan hem wel zo dwars gezeten hebben dat hij het bij nader inzien toch maar niet deed.

Hij heeft al vaak nee gezegd tegen aanbiedingen. Blijkbaar houdt hij meer van ijsberen dan Freek Jansen.

Wat Mislintat betreft, zou hij Steijn de beste keuze vinden of is hij bezweken onder de druk? :confused.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Jöhnk » ma jun 12, 2023 10:34 am

wimpey schreef:
ma jun 12, 2023 9:04 am
Jöhnk schreef:
ma jun 12, 2023 8:23 am
Geef die man een kans, lees ik. Het zal wel moeten.
We hebben wel erger gehad, toch? Het omhooggevallen assistentje met waterhoofd, John 'reactie' Heitinga, DB, JW, Keizer, Koster, HtC, Bassie bijv. Bosz' Ajax was goed in thuiswedstrijden in de EL. De laatste 3 jaar onder FdB waren niet om aan te zien. Etc.

Zaak is dat je een dijk van een AD aanstelt, die Mislintat met Steyn uit de wind houdt. En dan niet zo'n flapdrol als vd Sar dus, die in crisistijd zo onzichtbaar was als Schettino op de Costa Concordia.
Ik moet toegeven dat waar ik me eerst kapot schrok, ik inmiddels iets milder ben.

- Onze laatste twee trainers waren een hol vat. Zowel Schreuder als Heitinga heb ik nooit op inhoudelijk zinvolle teksten kunnen betrappen. AR noemt dit altijd spijkers op laag water zoeken, maar als een trainer in interviews niet verder komt dan ‘ze moeten gewoon de wedstrijd winnen’ of varianten daarop, is dat voor mij een indicatie voor wat hij kan overbrengen op de spelers (weinig). Steijn heeft een serieuze achtergrond in het onderwijs en kan voor de camera zaken uitleggen en toelichten. Dat vind ik een aanknopingspunt.
- bij ADO was het 50/50: eerst gered van degradatie maar uiteindelijk ontslagen.
- bij VVV heeft hij voor een langere periode goed werk geleverd. Daarna is die club langzamerhand afgegleden.
- zandbak: geen idee.
- NAC liep uit op een mislukking, maar misschien waren daar redenen voor. Ik merk wel op dat als je NAC een moeilijke club vindt, Ajax dat waarschijnlijk ook is.
- Sparta kunnen we kort over zijn: goed. Zowel offensief (60 doelpunten lijkt me uitzonderlijk veel voor Sparta) als defensief (minder tegengoals dan Ajax).

Je ziet, ik probeer er al iets van te maken. Wil hem best een kans geven. Een andere keuze is er ook niet.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Dubbel » ma jun 12, 2023 10:45 am

Yopii schreef:
ma jun 12, 2023 10:30 am
Wat Mislintat betreft, zou hij Steijn de beste keuze vinden of is hij bezweken onder de druk? :confused.gif:
Allebei zou kunnen, de voorbereiding staat immers alweer voor de deur. Maar Sparta is wel de club waarmee we een samenwerking hebben dus ga ik er vanuit dat binnen Ajax het eea bekend is over zijn werkwijze en dat binnen Ajax genoeg info is om de inschatting te maken of Maup de job aan kan.

Yopii
Berichten: 18814
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Yopii » ma jun 12, 2023 10:47 am

Diamantoogje zal goede spelers moeten halen. Met Davy Klaassen en meer van die FdB-spelers kom je niet ver.

Op zich begrijp ik wel dat Steijn Sparta op de counter liet spelen, wat moest hij anders? Hij had de spelers niet om tegenstanders onder de voet te lopen. :confused.gif:

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » ma jun 12, 2023 10:55 am

Yopii schreef:
ma jun 12, 2023 10:47 am
Op zich begrijp ik wel dat Steijn Sparta op de counter liet spelen, wat moest hij anders? Hij had de spelers niet om tegenstanders onder de voet te lopen. :confused.gif:
Liever zo dan zo'n trainer die z'n materiaal afstemt op z'n tactiek.

Ook wel een reality check voor Ajax (en fans) he: Ajax is een grote club in NL. Punt. De top buiten NL heeft geen zin in de eredivisie. Sneyder, die Nagelsmann noemt.... :excited.gif: Het is heel goed dat Ajax met Mislintat eens een frisse blik haalt. Dat kluizenaar vd Sar oprot. Dat 'de boezem van de club' op een zijspoor wordt gezet.

Ik lees dat Fred Grim naar Emmen gaat, joey. :headbang.gif: Zet Heitinga eens bij Sparta neer. Wordt die ook 6e? Denk dat we het antwoord kennen.

Plaats reactie