Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

columbus
Berichten: 5382
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door columbus » zo jun 11, 2023 9:18 pm

Misschien is het vooral de verrassing? Met Knutsen is het net zo’n grote gok als met Steijn.

Mr. Ajax
Berichten: 14519
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » zo jun 11, 2023 9:21 pm

Trab schreef:
zo jun 11, 2023 9:13 pm
wimpey schreef:
Andriy Demchenko schreef:
zo jun 11, 2023 8:32 pm
Zelfs dan mag je nooit bij Steijn uitkomen, als we Steijn boven Bosz die nadrukkelijk solliciteerde gaan verkiezen dan is er iets ernstigs mis met de club.
Het rommelt continu op directieniveau, er is geen AD. Er was ruim een jaar geen TD. Over de RvC is gezeik. Er is geen bestuursraad. Cocktail-trio heeft een dozijn miskopen voor 100+ M gehaald. Ajax speelt EL. Fact: Ajax zal niet erg in trek zijn. Afbreukrisico is enorm.

Dus: Geef Steyn gewoon een kans joh. Deed het prima met Sparta. De tijd zal leren wat ie er bij Ajax van bakt.
Eens. Ten Hag speelde bij Utrecht ook 5-3-2. Leek ook totaal niet te passen. Laten we hopen op een zelfde scenario. Verassend is het wel. Je zou Steijn eerder bij PSV verwachten en Bosz bij Ajax.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ten Hag heeft bij Utrecht in verschillende formaties gespeeld en stond ook gewoon te boek als een talentvolle coach die al zijn ploegen goed voetbal liet spelen. Ik had hem zelf ergens in de Utrecht topic (rond 15/16 zo uit m’n hoofd) al getipt als eentje om te volgen. Steijn is een grijze muis, 13 in een dozijn. Die gaat Ajax echt niet great again maken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51896
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » zo jun 11, 2023 9:21 pm

Frank schreef:
zo jun 11, 2023 9:10 pm
Volgens mij zijn trainers over het algemeen veel minder met dit soort sentimenten bezig. Het blijft voor de meeste van die mannen toch gewoon werk waar ze voor betaald worden.
Pcs. Martin Jol was ook ADO… Ten Hag deed het goed met Go Ahead en Utrecht. Steyn met Vvv en Sparta. Bosz is bij z’n laatste 3 clubs ontslagen. Dus wat is wijsheid? Mislintat durft z’n nek uit te steken. Ik mag dat wel… Kitolano en Saito vielen op bij Sparta. Dat 6e werd. Een jaar nadat Steyn ze voor degradatie behoedde. Misschien kan de man wel iets.

wimpey
Berichten: 51896
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » zo jun 11, 2023 9:25 pm

Mr. Ajax schreef:
zo jun 11, 2023 9:11 pm
Maar ik vraag het nog eens - hoe zou dit zo snel bij de T. hebben beland?
Sparta en Ajax werken iig op jeugdniveau samen. Hato bijv.

Wanneer Ajax Sparta benadert vwb z’n trainer, dan gaat dat als een lopend vuurtje, lijkt me.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40954
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Marillion » zo jun 11, 2023 9:26 pm

wimpey schreef:
zo jun 11, 2023 9:21 pm
Frank schreef:
zo jun 11, 2023 9:10 pm
Volgens mij zijn trainers over het algemeen veel minder met dit soort sentimenten bezig. Het blijft voor de meeste van die mannen toch gewoon werk waar ze voor betaald worden.
Pcs. Martin Jol was ook ADO… Ten Hag deed het goed met Go Ahead en Utrecht. Steyn met Vvv en Sparta. Bosz is bij z’n laatste 3 clubs ontslagen. Dus wat is wijsheid? Mislintat durft z’n nek uit te steken. Ik mag dat wel… Kitolano en Saito vielen op bij Sparta. Dat 6e werd. Een jaar nadat Steyn ze voor degradatie behoedde. Misschien kan de man wel iets.
Ik geloof ook niet dat hij persé als anti Ajax bekend staat maar meer als iemand uit de ADO Den Haag hoek.

Maar inderdaad. Puur als trainer heeft hij het tot nu toe natuurlijk gewoon wel goed gedaan. Dat hij er bij Sparta destijds al eerder in is gestapt getuigde ook van durf want ze waren al bijna gedegradeerd. En nu met die club bijna Europees. Dat zijn prestaties waar je niets anders van kan zeggen dan dat het knap is.
Nil volentibus arduum

De Dominee
Berichten: 5889
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door De Dominee » zo jun 11, 2023 9:28 pm

Op basis van xG dit jaar meer geluk dan wijsheid met Sparta.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wouter
Berichten: 18817
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Wouter » zo jun 11, 2023 9:28 pm

wimpey schreef:
zo jun 11, 2023 9:21 pm
Frank schreef:
zo jun 11, 2023 9:10 pm
Volgens mij zijn trainers over het algemeen veel minder met dit soort sentimenten bezig. Het blijft voor de meeste van die mannen toch gewoon werk waar ze voor betaald worden.
Pcs. Martin Jol was ook ADO… Ten Hag deed het goed met Go Ahead en Utrecht. Steyn met Vvv en Sparta. Bosz is bij z’n laatste 3 clubs ontslagen. Dus wat is wijsheid? Mislintat durft z’n nek uit te steken. Ik mag dat wel… Kitolano en Saito vielen op bij Sparta. Dat 6e werd. Een jaar nadat Steyn ze voor degradatie behoedde. Misschien kan de man wel iets.
Met Lauritsen en Saito had hij ook wel wat mazzel bij Sparta natuurlijk. Opeens twee ongebruikelijk goede spelers (voor Sparta) voorin, dat is wel lekker. En met Olij had hij een goede keeper. Als trainer kan zoiets je maken of breken.

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 9:30 pm

LucaS schreef:
zo jun 11, 2023 9:06 pm
wimpey schreef:
zo jun 11, 2023 8:42 pm
Andriy Demchenko schreef:
zo jun 11, 2023 8:32 pm
Zelfs dan mag je nooit bij Steijn uitkomen, als we Steijn boven Bosz die nadrukkelijk solliciteerde gaan verkiezen dan is er iets ernstigs mis met de club.
Het rommelt continu op directieniveau, er is geen AD. Er was ruim een jaar geen TD. Over de RvC is gezeik. Er is geen bestuursraad. Cocktail-trio heeft een dozijn miskopen voor 100+ M gehaald. Ajax speelt EL. Fact: Ajax zal niet erg in trek zijn. Afbreukrisico is enorm.

Dus: Geef Steyn gewoon een kans joh. Deed het prima met Sparta. De tijd zal leren wat ie er bij Ajax van bakt.
Eens. Hysterisch gedoe. Er zijn er hier niet zoveel.die weten hoe Steikn werkt of sparta voetbalt. Ik weet het niet en ik denkndat il mezelf een redelijk intensieve volger van voetbal mag noemen. Toch heeft iedereen een sterke mening. Bijzonder.
Steijn deed in zijn ADO tijd actief mee met alle jodenliedjes en dergelijke, daarom hoef ik hem nooit bij Ajax te zien. Is een vorm van zelfrespect die je als club gewoon moet hebben, dit soort figuren trek je niet aan als boegbeeld voor je club. Ik krijg er hetzelfde gevoel mee als Sturkenboom die op de Utrechtburelen ook heel veel teksten over Ajax bezigde die niet door de beugel konden. De afgelopen dertig jaar heb ik nooit bezwaar gehad bij welke trainer dan ook, Jol, Ten Cate, De Boer, Blind, Wouters, Adriaanse, Ten Hag alles heeft van mij netjes de kans gekregen. Maar als je deze man haalt dan snap je de sentimenten niet, nog los dat ik hem ook kwalitatief geen goede trainer vind.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 9:37 pm

vi Toekomst
Tot slot gaf Steijn aan ook zeer spoedig met de club om tafel te gaan over een eventueel nieuw contract. Zijn huidige verbintenis loopt volgende zomer af. 'Morgen heb ik een onderhoud met de technisch directeur. Dan komen we naar buiten. Daar zeg ik nu niets over en dat zullen we zien. Om 10.00 uur heb ik afgesproken met Gerard Nijkamp.'

Morgenochtend gaan Maurice Steijn en Sparta de laatste puntjes op de i zetten wat betreft het nieuwe contract voor de trainer. Daarna is het tijd voor vakantie; op 3 juli begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen. #sparta

— Bart Kruijt (@BartKruyt) June 11, 2023
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mr. Ajax
Berichten: 14519
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » zo jun 11, 2023 9:37 pm

Andriy Demchenko schreef:
zo jun 11, 2023 9:30 pm
LucaS schreef:
zo jun 11, 2023 9:06 pm
wimpey schreef:
zo jun 11, 2023 8:42 pm


Het rommelt continu op directieniveau, er is geen AD. Er was ruim een jaar geen TD. Over de RvC is gezeik. Er is geen bestuursraad. Cocktail-trio heeft een dozijn miskopen voor 100+ M gehaald. Ajax speelt EL. Fact: Ajax zal niet erg in trek zijn. Afbreukrisico is enorm.

Dus: Geef Steyn gewoon een kans joh. Deed het prima met Sparta. De tijd zal leren wat ie er bij Ajax van bakt.
Eens. Hysterisch gedoe. Er zijn er hier niet zoveel.die weten hoe Steikn werkt of sparta voetbalt. Ik weet het niet en ik denkndat il mezelf een redelijk intensieve volger van voetbal mag noemen. Toch heeft iedereen een sterke mening. Bijzonder.
Steijn deed in zijn ADO tijd actief mee met alle jodenliedjes en dergelijke, daarom hoef ik hem nooit bij Ajax te zien. Is een vorm van zelfrespect die je als club gewoon moet hebben, dit soort figuren trek je niet aan als boegbeeld voor je club. Ik krijg er hetzelfde gevoel mee als Sturkenboom die op de Utrechtburelen ook heel veel teksten over Ajax bezigde die niet door de beugel konden. De afgelopen dertig jaar heb ik nooit bezwaar gehad bij welke trainer dan ook, Jol, Ten Cate, De Boer, Blind, Wouters, Adriaanse, Ten Hag alles heeft van mij netjes de kans gekregen. Maar als je deze man haalt dan snap je de sentimenten niet, nog los dat ik hem ook kwalitatief geen goede trainer vind.
Hear hear.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 9:41 pm

https://twitter.com/cwoconsultancy/stat ... _&ref_url= C Volgens luchtfietser Chris Woerts al rond zelfs
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51896
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » zo jun 11, 2023 9:42 pm

Andriy Demchenko schreef:
zo jun 11, 2023 9:30 pm

Steijn deed in zijn ADO tijd actief mee met alle jodenliedjes en dergelijke, daarom hoef ik hem nooit bij Ajax te zien.
Als dat zo is: jeugdzonde? Steyn lijkt me geen aso. Geen Lex Immers.

LucaS
Berichten: 53582
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door LucaS » zo jun 11, 2023 9:45 pm

Ach, Vertonghen zong over kut kakkerlakken. Ik betwijfel.of hij een zelfde hekel aan F heeft als veel.supporters
I think I lost my fucking headache

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 9:50 pm

LucaS schreef:
zo jun 11, 2023 9:45 pm
Ach, Vertonghen zong over kut kakkerlakken. Ik betwijfel.of hij een zelfde hekel aan F heeft als veel.supporters
Dat is precies de reden dat hij daar bij Feyenoord niet hoeft te tekenen niet zo moeilijk toch. Verder kwam Steijn me altijd als een redelijk onsympathieke trainer over en heeft hij met een aantal clubs betonvoetbal gespeeld. NAC was echt een verschrikking onder hem. Dus nee een jaartje Sparta verkoopt het niet voor mee. Helemaal omdat hij daar het geluk had van bepaald materiaal: Saito, Kitolano, Olij, etc. waarmee hij overigens statistisch veel mazzel heeft gehad. Op basis van xG had Sparta eigenlijk 10de geeindigd.; https://www.gettingbluefingers.com/rank.html
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mr. Ajax
Berichten: 14519
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mr. Ajax » zo jun 11, 2023 9:56 pm

Andriy Demchenko schreef:
zo jun 11, 2023 9:50 pm
LucaS schreef:
zo jun 11, 2023 9:45 pm
Ach, Vertonghen zong over kut kakkerlakken. Ik betwijfel.of hij een zelfde hekel aan F heeft als veel.supporters
Dat is precies de reden dat hij daar bij Feyenoord niet hoeft te tekenen niet zo moeilijk toch. Verder kwam Steijn me altijd als een redelijk onsympathieke trainer over en heeft hij met een aantal clubs betonvoetbal gespeeld. NAC was echt een verschrikking onder hem. Dus nee een jaartje Sparta verkoopt het niet voor mee. Helemaal omdat hij daar het geluk had van bepaald materiaal: Saito, Kitolano, Olij, etc. waarmee hij overigens statistisch veel mazzel heeft gehad. Op basis van xG had Sparta eigenlijk 10de geeindigd.; https://www.gettingbluefingers.com/rank.html
Haal je een keer een Data Duitser binnen, snapt die ook niks van statistiek… 🤪
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 51896
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door wimpey » zo jun 11, 2023 9:56 pm

Perez had het over k@nker-neger. Mazraoui kreeg onlangs een spandoek bij Bayern, dat nou niet bepaald een compliment voor z’n medemenselijkheid was. Over Promes zullen we maar zwijgen?? Ajacieden zijn niet holier than thou…

Mislintat steekt z’n kop in een strop, die gast heeft cojones. Steyn ook, als ie daadwerkelijk komt. Misschien is ie wel een dark horse. Weten wij veel…

columbus
Berichten: 5382
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door columbus » zo jun 11, 2023 9:57 pm

Wat een onzin. Dat je Steijn niet ineens als ideale trainer kan bestempelen snap ik. Dat heb ik ook. Net zomin als Knutsen dat zou zijn.

Maar om nu een paar goede voetballers de oorzaak van een goed seizoen is onzin. Dat heeft namelijk iedere trainer, op welk niveau dan ook. Haal de Bruyne, Haaland, Gündogan en die Portugese jongen weg en je levert aardig wat in.

En dat hij ooit iets heeft geroepen, dat zal allemaal wel. Die hele supportersretoriek is toch wel treurig, daar moet Ajax toch gewoon boven staan?

columbus
Berichten: 5382
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door columbus » zo jun 11, 2023 9:58 pm

Andriy Demchenko schreef:https://twitter.com/cwoconsultancy/stat ... _&ref_url= C Volgens luchtfietser Chris Woerts al rond zelfs
Gelukkig heeft die werkelijk nog nooit iets gezegd dat klopt Afbeelding

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 10:19 pm

columbus schreef:
zo jun 11, 2023 9:57 pm
Wat een onzin. Dat je Steijn niet ineens als ideale trainer kan bestempelen snap ik. Dat heb ik ook. Net zomin als Knutsen dat zou zijn.

Maar om nu een paar goede voetballers de oorzaak van een goed seizoen is onzin. Dat heeft namelijk iedere trainer, op welk niveau dan ook. Haal de Bruyne, Haaland, Gündogan en die Portugese jongen weg en je levert aardig wat in.

En dat hij ooit iets heeft geroepen, dat zal allemaal wel. Die hele supportersretoriek is toch wel treurig, daar moet Ajax toch gewoon boven staan?
We zien elk jaar wel dit soort bewegingen met de hypes van het seizoen als een paar spelers er bovenuit steken kan dat in de middelmatige eredivisie al snel het verschil maken. Heb ik bij lokale Willem II ook gezien, paar leuke spelers en je wordt v5de, het seizoen erop er vertrekken er een paar en je wordt 14de, het seizoen daarna 17de en degradeer je doodleuk. Bij WillemII liep echt geen wereldtrainer rond hoor,elk jaar heb je wel een club die onverwacht door transferbeleid wat hoger eindigt. Dat hebben we met zo enorm veel trainers gezien je kan een jaar met leuk materiaal best verrassen dat hebben Lukkien, Grim, Van Wonderen, Jans etc. ook wel gedaan. Wil je een beeld hebben van Steijn dan moet je naar zijn algehele loopbaan kijken, en dan zul je zien dat hij draken van seizoenen heeft gekend vooral voetballnd gezien voetbal heeft gespeeld waar we ver vandaan willen blijven.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11429
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Toppie » zo jun 11, 2023 10:20 pm

Steijn na 5 wedstrijden analyseren eruit volgende trainer :blackcat.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op zo jun 11, 2023 11:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mano
Berichten: 15189
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » zo jun 11, 2023 10:21 pm

Rustig aan!!!

De T. Weet niets!!
Steijn is gepolst voor een gesprek en binnen 2u ligt het bij de T.

Ik denk dat Mislintat gewoon op meerdere borden aan het schaken is. Hij gaat vast babbelen met Steijn maar die valt in het gesprek af.

Knutsen is ook nog steeds kandidaat maar heeft eisen die niet matchen. Denk aan: hij wil het seizoen afmaken bij Bodo (dat is tot december)
Ja dat is geen optie uiteraard

Al met al, we weten te weinig en de T al helemaal niet.

En als het wel waarheid wordt, dan is het tijd voor de capuchonnetjes
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 10:23 pm

wimpey schreef:
zo jun 11, 2023 9:56 pm
Perez had het over k@nker-neger. Mazraoui kreeg onlangs een spandoek bij Bayern, dat nou niet bepaald een compliment voor z’n medemenselijkheid was. Over Promes zullen we maar zwijgen?? Ajacieden zijn niet holier than thou…

Mislintat steekt z’n kop in een strop, die gast heeft cojones. Steyn ook, als ie daadwerkelijk komt. Misschien is ie wel een dark horse. Weten wij veel…
De VAE is het kerkhof van de Ajaxtrainers. De Boer, Keizer, Ten Cate, Schreuder,.... Nu heb ik een quizvraagje : weet jij wie Henk ten Cate daar opvolgde?
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 10:25 pm

Mano schreef:
zo jun 11, 2023 10:21 pm
Rustig aan!!!

De T. Weet niets!!
Steijn is gepolst voor een gesprek en binnen 2u ligt het bij de T.

Ik denk dat Mislintat gewoon op meerdere borden aan het schaken is. Hij gaat vast babbelen met Steijn maar die valt in het gesprek af.

Knutsen is ook nog steeds kandidaat maar heeft eisen die niet matchen. Denk aan: hij wil het seizoen afmaken bij Bodo (dat is tot december)
Ja dat is geen optie uiteraard

Al met al, we weten te weinig en de T al helemaal niet.

En als het wel waarheid wordt, dan is het tijd voor de capuchonnetjes
Alss het nou alleen De T. was maar het is ook Voetbal International, ESPN meldt dat Maduro zijn asistent wordt en zelfs Chris Woerts meldt dat het helemaal rond is, al is die laatste een luchtfietser, maar je kunt niet meer zeggen dat dit puur de dikke duim van Verweij is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Mano
Berichten: 15189
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Mano » zo jun 11, 2023 10:32 pm

Ik zeg niet dat het dikke duim is alleen zeg ook niet dat hij het wordt. Volgens mij moet het gesprek nog plaatsvinden

Als Knutsen z’n beslissing hapert moet Ajax door.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5010
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Johnny Heitinga

Bericht door Andriy Demchenko » zo jun 11, 2023 10:33 pm

wimpey schreef:
zo jun 11, 2023 9:56 pm
Perez had het over k@nker-neger. Mazraoui kreeg onlangs een spandoek bij Bayern, dat nou niet bepaald een compliment voor z’n medemenselijkheid was. Over Promes zullen we maar zwijgen?? Ajacieden zijn niet holier than thou…

Mislintat steekt z’n kop in een strop, die gast heeft cojones. Steyn ook, als ie daadwerkelijk komt. Misschien is ie wel een dark horse. Weten wij veel…
Zou jij Promes nog terugwillen als hij door een technische fout niet vervolgd wordt? Perez en Mazraoui zullen ook niet snel uitgenodigd worden om toespraken te geven voor de wokegemeenschap. Ten Hag was een darkhorse, die had het profiel van een interessante trainer. Steijn is dat helemaal niet, daar is geen enkel argument voor. Lettelijk niemand heeft hem genoemd of besproken, hier op het forum.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Plaats reactie