Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51858
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door wimpey » di apr 02, 2024 12:45 pm

Duke schreef:
di apr 02, 2024 12:34 pm
Ik snap inderdaad niet dat Kroes heeft gedacht dat dit wel kon. Als er ooit een voorbeeld is van handelen met voorkennis…

Uithuilen en opnieuw beginnen.
Het is gewoon grappig. Ajax wacht 8 (?) maanden op Kroes. Die na 2,5 week op non-actief wordt gesteld. :smallgrin.gif: Het is lastig om de club Ajax nog serieus te nemen.

Ik denk dat DB de nieuwe CEO wordt. Die functie heeft ie, als een van de weinige functies binnen Ajax, nog niet bekleed. :smallgrin.gif:

columbus
Berichten: 5360
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door columbus » di apr 02, 2024 12:45 pm

De Dominee schreef:Zou het kunnen zijn dat Praag, Van Wijk, Blind en LvG (OBN) geschrokken zijn dat Kroes een buitenlandse TD (en wellicht ook trainer) wilde aanstellen en hem daarom nu geliquideerd hebben?

Zou mij niks verbazen eerlijk gezegd.
Lijkt me wat ver gezocht. Neemt niet weg dat dit seniele clubje ook per direct mag opzouten. 8 maanden de tijd gehad om je nieuwe AD door te lichten.

Werkelijk waar. De lokale 4 divisie amateurs wordt beter geleidt dat dit

De Dominee
Berichten: 5880
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door De Dominee » di apr 02, 2024 12:47 pm

wimpey schreef:
di apr 02, 2024 12:45 pm
Duke schreef:
di apr 02, 2024 12:34 pm
Ik snap inderdaad niet dat Kroes heeft gedacht dat dit wel kon. Als er ooit een voorbeeld is van handelen met voorkennis…

Uithuilen en opnieuw beginnen.

Ik denk dat DB de nieuwe CEO wordt. Die functie heeft ie, als een van de weinige functies binnen Ajax, nog niet bekleed. :smallgrin.gif:
Same. Danny Blind wordt AD/TD en FdB de trainer.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58951
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » di apr 02, 2024 12:51 pm

De Dominee schreef:
di apr 02, 2024 12:47 pm
wimpey schreef:
di apr 02, 2024 12:45 pm
Duke schreef:
di apr 02, 2024 12:34 pm
Ik snap inderdaad niet dat Kroes heeft gedacht dat dit wel kon. Als er ooit een voorbeeld is van handelen met voorkennis…

Uithuilen en opnieuw beginnen.

Ik denk dat DB de nieuwe CEO wordt. Die functie heeft ie, als een van de weinige functies binnen Ajax, nog niet bekleed. :smallgrin.gif:
Same. Danny Blind wordt AD/TD en FdB de trainer.
Als deze het wordt riekt het naar lobbyen/afspraken 1e klas ..

Lionel
Berichten: 47323
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » di apr 02, 2024 12:52 pm

'Kroes ziet dit als politiek en denkt dat hij er expres is uitgewerkt bij Ajax'

Zie bericht op Voetbalzone. Ik kan de link niet delen.

Die Alex Kroes moeten we zo ver als kan bij onze club vandaan houden. Wat een walgelijke, incompetente, idioot.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51858
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door wimpey » di apr 02, 2024 1:07 pm

Nu heeft Ajax dus nog steeds of weer geen TD. :smallgrin.gif:

Ik heb te doen met Beuker en De Lang. Jonge gasten, die een plan zal zijn voorgeschoteld om het technisch op de rails te gaan zetten. En die nu deel uitmaken van nog steeds hetzelfde wespennest. Eens kijken wanneer die ermee kappen.

De vraag is wie de macht heeft binnen de club. Dat verandert immers ook iedere paar weken. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58951
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » di apr 02, 2024 1:07 pm

Drie kwart Nederland denkt dat ie een kunstje is geflikt, gezien de slangenkuil bij AJAX is dat ook wel waarschijnlijk .
Laatst gewijzigd door 999 op di apr 02, 2024 1:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

De Dominee
Berichten: 5880
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door De Dominee » di apr 02, 2024 1:08 pm

Lionel schreef:
di apr 02, 2024 12:52 pm
'Kroes ziet dit als politiek en denkt dat hij er expres is uitgewerkt bij Ajax'

Zie bericht op Voetbalzone. Ik kan de link niet delen.

Die Alex Kroes moeten we zo ver als kan bij onze club vandaan houden. Wat een walgelijke, incompetente, idioot.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/kroes ... jax/432919
‘Kroes ziet dit als politiek en denkt dat hij er expres is uitgewerkt bij Ajax’
Bart DHanis
12:12 02.04.2024
Laatste update:
12:16 02.04.2024
Mike Verweij heeft kort gesproken met Alex Kroes, zo zegt de journalist van De Telegraaf in een video-item van de krant. Kroes wil dat de situatie door de Autoriteit Financiële Markten wordt bekeken, maar Verweij vraagt zich af of er überhaupt nog een toekomst is voor Kroes bij Ajax. Valentijn Driessen weet wie Ajax moet aanstellen als puinruimer.

“Kroes ziet dit allemaal als een politiek spel”, stelt Verweij in de live-uitzending. "Dat hij expres naar buiten is gewerkt door de RvC. Mogelijk omdat zij niet mee wilden gaan met zijn hervormingen.”

“Zelfs als Kroes deze zaak wint, vraag ik me af of er een toekomst voor hem is bij Ajax”, stelt Verweij in de aflevering van Kick-off. “Ajax moet echt snel op zoek gaan naar een puinruimer.”

Het artikel gaat verder onder de video

Meer video's
Driessen weet wel wie de club momenteel het beste kan bellen: Michael Kinsbergen. Kinsbergen was al tussen 2012 en 2015 algemeen directeur bij Ajax en werkt momenteel als operationeel directeur bij AZ.

“Ajax moet Kinsbergen echt bellen. Hij zit er op te wachten. Het botert alleen niet zo tussen hem en RvC-voorzitter Van Praag, dus zal hij over zijn eigen schaduw heen moeten stappen om hem te bellen.”

Driessen ziet de afkeer van Van Praag niet per se als obstakel. “De bal ligt bij de bestuursraad van de vereniging." De vereniging is grootaandeelhouder en heeft in principe de touwtjes in handen bij Ajax.

“De bestuursraad moet tegen Van Praag zeggen: ‘Jij gaat hem bellen, of je ligt eruit’. Van Praag heeft liever een status quo natuurlijk. De enige die blij wordt van al deze macht voor Van Praag, is Van Praag zelf”, besluit Driessen.

Verweij ziet het niet zo snel gebeuren dat de bestuursraad zo adequaat gaat handelen “Daar zitten op een aantal mensen na ook alleen maar natte tosti’s. Maar de bal ligt wel bij hen nu.”
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58951
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » di apr 02, 2024 1:10 pm

Van Praag en over zijn eigen schaduw stappen gaat dus ook nooit gebeuren .. Die geilt hier op ..

GangstaRiB
Berichten: 16848
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door GangstaRiB » di apr 02, 2024 1:32 pm

Lionel schreef:
di apr 02, 2024 12:52 pm
'Kroes ziet dit als politiek en denkt dat hij er expres is uitgewerkt bij Ajax'

Zie bericht op Voetbalzone. Ik kan de link niet delen.

Die Alex Kroes moeten we zo ver als kan bij onze club vandaan houden. Wat een walgelijke, incompetente, idioot.
Ik vind de berichtgeving ook wel idioot snel naar een conclusie gaan eerlijk gezegd. Kroes z'n karakter is alvast door de Telegraaf vermoord. Ik snap dat Kroes hier tegenin gaat. Misschien wordt zijn eerlijkheid nu door het slijk gehaald, door de RvC en een op hol geslagen Telegraaf.

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » di apr 02, 2024 1:34 pm

Kroes z'n karakter is alvast door de Telegraaf vermoord.
Die snap ik niet. De T. is in dezen juist de spreekbuis van Kroes.

Dat ze nog liever Kinsbergen hebben dan Kroes (blijkbaar), is een ander verhaal. Ze weten ook wel dat de kans dat Kinsbergen komt nul komma nul is.
“De bestuursraad moet tegen Van Praag zeggen: ‘Jij gaat hem bellen, of je ligt eruit’. Van Praag heeft liever een status quo natuurlijk. De enige die blij wordt van al deze macht voor Van Praag, is Van Praag zelf”, besluit Driessen. Verweij ziet het niet zo snel gebeuren dat de bestuursraad zo adequaat gaat handelen “Daar zitten op een aantal mensen na ook alleen maar natte tosti’s. Maar de bal ligt wel bij hen nu.”
Zo, moet de bestuursraad dat? :biggrin.gif:
Laatst gewijzigd door Yopii op di apr 02, 2024 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB
Berichten: 16848
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door GangstaRiB » di apr 02, 2024 1:36 pm

Yopii schreef:
di apr 02, 2024 1:34 pm
Kroes z'n karakter is alvast door de Telegraaf vermoord.
Die snap ik niet. De T. is in dezen juist de spreekbuis van Kroes.

Dat ze nog liever Kinsbergen hebben dan Kroes (blijkbaar), is een ander verhaal. Ze weten ook wel dat de kans dat Kinsbergen komt nul komma nul is.
Is dat zo? De manier waarop de T. als een dolle haar conclusies trekt (en op de voorpagina zet) vind ik nogal verwonderlijk. Sensatie-zoekerij.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » di apr 02, 2024 1:36 pm

Is dit een 1 april grap?

Ik kan Ajax onmogelijk nog serieus nemen. Het zombiegehalte loopt de spuigaten uit. Op iedere mogelijke manier schieten ze zichzelf in de voeten.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op di apr 02, 2024 1:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » di apr 02, 2024 1:39 pm

GangstaRiB schreef:
di apr 02, 2024 1:36 pm
Yopii schreef:
di apr 02, 2024 1:34 pm
Kroes z'n karakter is alvast door de Telegraaf vermoord.
Die snap ik niet. De T. is in dezen juist de spreekbuis van Kroes.

Dat ze nog liever Kinsbergen hebben dan Kroes (blijkbaar), is een ander verhaal. Ze weten ook wel dat de kans dat Kinsbergen komt nul komma nul is.
Is dat zo? De manier waarop de T. als een dolle haar conclusies trekt (en op de voorpagina zet) vind ik nogal verwonderlijk. Sensatie-zoekerij.
De T. zoekt per definitie sensatie. De AD van Ajax op non-actief, dat brengen ze natuurlijk groot. Doen andere media ook, trouwens.
Mike Verweij heeft kort gesproken met Alex Kroes, zo zegt de journalist van De Telegraaf in een video-item van de krant. Kroes wil dat de situatie door de Autoriteit Financiële Markten wordt bekeken, maar Verweij vraagt zich af of er überhaupt nog een toekomst is voor Kroes bij Ajax. Valentijn Driessen weet wie Ajax moet aanstellen als puinruimer. “Kroes ziet dit allemaal als een politiek spel”, stelt Verweij in de live-uitzending. "Dat hij expres naar buiten is gewerkt door de RvC. Mogelijk omdat zij niet mee wilden gaan met zijn hervormingen.”
Met wie spreekt Kroes dus? Met de T. En via de T. brengt hij een complottheorie in de wereld.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Mano » di apr 02, 2024 1:43 pm

Mike verweij:
“Kroes ziet dit allemaal als een politiek spel”, stelt Verweij in de live-uitzending. "Dat hij expres naar buiten is gewerkt door de RvC. Mogelijk omdat zij niet mee wilden gaan met zijn hervormingen.”
Wat een domme idioot
Hij heeft gewoon iets gedaan dat niet door de beugel kan. handelen met voorkennis.
Overmars en Mislintat zijn ontslagen maar voor Santa Kroes gelden andere regels? :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Mano op di apr 02, 2024 1:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47323
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » di apr 02, 2024 1:44 pm

Daarom moeten we blij zijn dat deze dorpsgek niet onze AD meer is.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door ferry » di apr 02, 2024 1:44 pm

Sowieso raar natuurlijk, dat Van Praag met Kinsbergen MOET gaan praten omdat Mike een ballonnetje oplaat. Wie zegt dat Kinsbergen de juiste man is, en dat deze man beschikbaar is van AZ. (concurrentiebeding, anyone?) En moeten we weer iemand van AZ willen halen?

De T. vindt dit soort chaos heerlijk natuurlijk.

Maar wat een puinhoop weer... :-(

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Mano » di apr 02, 2024 1:46 pm

Lionel schreef:
di apr 02, 2024 1:44 pm
Daarom moeten we blij zijn dat deze dorpsgek niet onze AD meer is.
ik ben er blij mee. Deze man was toch geen AD.

ik snap ook niet waarom daar niet twee mensen gaan zitten.
Een gezicht en iemand met bestuurservaring.
Dan heb je de AD functie goed ingevuld.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » di apr 02, 2024 1:51 pm

Ajax heeft, in navolging van de Griekse held, daadwerkelijk zelfmoord gepleegd.

Is het aandeel inmiddels voldoende gezakt voor de rvc aasgieren?

Er werd in de jaren zeventig, tijdens de Grote Ajax periode, geroepen dat Ajax kapot zou gaan aan 'geld, drank, en vrouwen.' Wie had gedacht dat het zo uit zo pakken, via de vrouwen van Overmars, en Ajax-op-de-beurs? Daarnaast zat Promes als speler van Ajax in de cokehandel, maar die dans is de club ontsprongen. Best jammer. De trifecta was een unicum geweest.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12883
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Liberty » di apr 02, 2024 1:53 pm

Mano schreef:
di apr 02, 2024 1:46 pm
Lionel schreef:
di apr 02, 2024 1:44 pm
Daarom moeten we blij zijn dat deze dorpsgek niet onze AD meer is.
ik ben er blij mee. Deze man was toch geen AD.

ik snap ook niet waarom daar niet twee mensen gaan zitten.
Een gezicht en iemand met bestuurservaring.
Dan heb je de AD functie goed ingevuld.
Werkte ten tijde van Kinsbergen en Van der Sar prima, had ik het idee. De club stond er aan het einde van die periode, financieel in ieder geval, veel beter voor. Maar dan moet het gezicht van de club wel iemand zijn die het niet erg vindt dat hij zelf nauwelijks invloed heeft binnen de club. Moet niet iemand zijn met een al te groot ego. Eigenlijk lijkt een man als Rijkaard daar uitermate geschikt voor maar die doet dat nooit.
Tijd voor iets nieuws.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Mano » di apr 02, 2024 1:59 pm

Liberty schreef:
di apr 02, 2024 1:53 pm
Mano schreef:
di apr 02, 2024 1:46 pm
Lionel schreef:
di apr 02, 2024 1:44 pm
Daarom moeten we blij zijn dat deze dorpsgek niet onze AD meer is.
ik ben er blij mee. Deze man was toch geen AD.

ik snap ook niet waarom daar niet twee mensen gaan zitten.
Een gezicht en iemand met bestuurservaring.
Dan heb je de AD functie goed ingevuld.
Werkte ten tijde van Kinsbergen en Van der Sar prima, had ik het idee. De club stond er aan het einde van die periode, financieel in ieder geval, veel beter voor. Maar dan moet het gezicht van de club wel iemand zijn die het niet erg vindt dat hij zelf nauwelijks invloed heeft binnen de club. Moet niet iemand zijn met een al te groot ego. Eigenlijk lijkt een man als Rijkaard daar uitermate geschikt voor maar die doet dat nooit.
klopt, iemand die zijn eigen ego aan de kant kan zetten.
Vd Sar was in die rol perfect. Toen Kinsbergen wegging, had Sar een probleem.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5880
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door De Dominee » di apr 02, 2024 2:03 pm

Ook mooi:
Alex Kroes overtrad ook regels bij AZ door aandelen Ajax te kopen
Matthias Pauw
Door
Matthias Pauw
2 april 2024 14:25
Aangepast 2 april 2024 14:58
Alex Kroes tijdens de wedstijd Sparta - Ajax.Beeld © ANP
Ajax-directeur Alex Kroes, die vanochtend door de club is geschorst vanwege mogelijke handel met voorkennis, overtrad in zijn tijd als AZ-directeur ook de regels. Als bestuurder van de Alkmaarse voetbalclub was het voor hem verboden om aandelen te kopen van een andere betaaldvoetbalorganisatie.

Ajax wil Kroes ontslaan omdat hij vlak voordat hij werd aangekondigd als de nieuwe algemeen directeur van Ajax nog een pluk van 17.000 aandelen kocht. Omdat het aanstellen van een nieuwe directeur koersgevoelige informatie is, had Kroes geen aandelen mogen kopen op dat moment. Handel met voorkennis is namelijk verboden.

Ajax aandelen gekocht als AZ-directeur
In een statement schrijft Kroes zelf dat hij in de periode van 6 april 2022 tot en met 26 juli 2023 in totaal 42.500 aandelen Ajax heeft gekocht.

"Op 31 december 2022 had ik reeds 20.000 stuks. Een ander deel heb ik bijgekocht in de maanden april, mei en juni van 2023. Het laatste deel (ca 17.500 stuks) heb ik op 26 juli 2023, kort voor mijn aanstelling op 2 augustus 2023, aangeschaft", schrijft Kroes.

Nieuw
Lees ook:
Nieuw dieptepunt Ajax: directeur Alex Kroes geschorst
Verboden
Opmerkelijk, want sinds 1 december 2022 was Kroes directielid bij concurrent AZ. Op het moment dat hij daar in dienst trad bezat hij dus een forse pluk aandelen in Ajax en ook tijdens zijn dienstverband bij AZ bleef hij bijkopen.

Dat is volgens de statuten van AZ verboden en reden voor ontslag. De club verbiedt bestuurders van AZ namelijk om direct of indirect als aandeelhouder verbonden te zijn aan een andere Nederlandse of buitenlandse betaalvoetbalorganisatie.

AZ is verrast
AZ was niet op de hoogte dat Kroes aandelen van de concurrent aan het kopen was tijdens zijn dienstverband, blijkt uit een korte reactie van de club.

"AZ heeft kennis genomen van de kwestie tussen Alex Kroes en Ajax. Voor ons is wat nu boven tafel lijkt te komen ook verrassend", laat een woordvoerder van de Alkmaarse voetbalclub weten.

Of AZ nog stappen gaat ondernemen richting Kroes is nog onduidelijk. "Omdat er nu – blijkbaar - een onderzoek komt van de AFM onthouden we ons op dit moment van verder inhoudelijk commentaar."

Alex Kroes reageert vandaag niet op herhaalde verzoeken tot contact van RTL Nieuws.

Stroef vertrek
Kroes ging sowieso al niet heel lekker weg bij zijn oude werkgever. Toen Kroes door Ajax werd aangekondigd als de opvolger van Edwin van der Sar als algemeen directeur, kwam dat ook al als een verrassing voor AZ, waar hij tot dat moment werkzaam was.

Bij AZ had Kroes een concurrentiebeding, waardoor hij minimaal een jaar niet bij een andere club als directeur aan de slag zou mogen gaan. Uiteindelijk kwam de club er met Kroes uit: hij zou vanaf 15 maart bij Ajax in dienst mogen treden en hij moest 50.000 euro overmaken naar zijn oude werkgever.
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artik ... x-te-kopen

:excited.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » di apr 02, 2024 2:26 pm

Wat vinden jullie trouwens van zijn argument dat hij aandelen kocht om vertrouwen te wekken? Is dit de manier?

:confused.gif:

Er wordt een vergelijking getrokken met het bedrijfsleven, maar daar is het verwerven van aandelen voor CEO's en anderen toch een verdienmodel? Moet een AD van een voetbalclub niet verre blijven van zulke praktijken?

GangstaRiB
Berichten: 16848
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door GangstaRiB » di apr 02, 2024 2:26 pm

Mijn vraag blijft nog steeds: is hij echt zo dom geweest of ligt het allemaal wat genuanceerder?

Yopii
Berichten: 18528
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » di apr 02, 2024 2:31 pm

Als werknemer van AZ aandelen kopen bij Ajax... bij wie ben je dan vertrouwen aan het wekken?


Het net sluit zich om hem, heb ik de indruk.

Plaats reactie