Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » vr apr 05, 2024 5:56 pm

Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 5:50 pm
Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 5:48 pm
Er gaan koppen rollen in de RvC. Ik heb het idee dat Ajax deze shakeup keihard nodig heeft. In ieder geval wordt de revolutie deze keer niet van fluweel. Het voetbal moet altijd op de eerste plaats komen.
En waarom zouden er dan koppen moeten rollen?
Omdat het deze keer hard tegen hard is, en de bestuursraad blijkbaar de buik vol heeft van het onvermogen van de RvC.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Lionel
Berichten: 47308
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » vr apr 05, 2024 5:56 pm

Prima!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47308
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » vr apr 05, 2024 5:57 pm

Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 5:56 pm
Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 5:50 pm
Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 5:48 pm
Er gaan koppen rollen in de RvC. Ik heb het idee dat Ajax deze shakeup keihard nodig heeft. In ieder geval wordt de revolutie deze keer niet van fluweel. Het voetbal moet altijd op de eerste plaats komen.
En waarom zouden er dan koppen moeten rollen?
Omdat het deze keer hard tegen hard is, en de bestuursraad blijkbaar de buik vol heeft van het onvermogen van de RvC.
Wat heeft dat te maken met het voetbal?
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door GangstaRiB » vr apr 05, 2024 5:58 pm

Van Praag en die andere fossielen dachten lekker ouderwets iemand te kunnen wippen. Maar had die seniel buiten zichzelf gerekend. Wat een clownshow. Van Praag was nooit een harde beslisser, dus ik kreeg argwaan nadat Van Praag wel eventjes ging uitleggen waarom er voor Kroes geen plaats is.

Bring back Kroes. Oude fossielen eruit.

De Dominee
Berichten: 5877
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door De Dominee » vr apr 05, 2024 5:59 pm

Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 5:50 pm
Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 5:48 pm
Er gaan koppen rollen in de RvC. Ik heb het idee dat Ajax deze shakeup keihard nodig heeft. In ieder geval wordt de revolutie deze keer niet van fluweel. Het voetbal moet altijd op de eerste plaats komen.
En waarom zouden er dan koppen moeten rollen?
[tweet]https://twitter.com/KlerryHunstra/statu ... 9gBAw&s=19[/tweet]
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door wimpey » vr apr 05, 2024 6:10 pm

Misschien moet men bij Ajax eens randzaken als aandelen van hoofdzaken gaan scheiden. Zorg er gvd gewoon voor dat je voorbereid bent als je een functie oppakt.

Wat schiet Ajax op met weer een nieuwe RvC? Je moet die vereniging of de NV opdoeken, lijkt me. Bizar dat een stel amateurs een RvC kan wegstemmen.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » vr apr 05, 2024 6:16 pm

Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 5:57 pm
Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 5:56 pm
Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 5:50 pm


En waarom zouden er dan koppen moeten rollen?
Omdat het deze keer hard tegen hard is, en de bestuursraad blijkbaar de buik vol heeft van het onvermogen van de RvC.
Wat heeft dat te maken met het voetbal?
Het voetbal moet op de eerste plaats komen, en niet het bedrijfsleven eromheen. Zonder voetbal is er helemaal geen bedrijf.

Zo zaten we vorige zomer allemaal te wachten op belangrijke transfers, omdat Ajax anders kopje onder zou gaan. Maar er gebeurde niks. Pas heel laat mocht Misty eindelijk aan de slag, want er moest eerst verkocht worden. Dat was dus de zomer nadat het Ajaxvoetbal voor 200 miljoen was uitgehold. Dus dan heb je het over mensen in de RvC die hun poot stijf houden, in naam van het bedrijf, en zoals te voorspellen was, ten koste van het voetbal op een manier die wij nog nooit mee hebben gemaakt. Het Ajax bedrijf verraadde daarmee de Ajax supporters. Waaronder Tadic, die anders nooit weg was gegaan.

Hoogste tijd om de dames de laan uit te sturen. Met dank aan de regering voor hun lieflijke quotum, maar bij Ajax gaan we terug naar het scrotum. Of het nou politiek correct is of niet.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op vr apr 05, 2024 6:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Marillion » vr apr 05, 2024 6:26 pm

Zo snel als mogelijk een goede technische organisatie terug is nu prioriteit één, twee en drie.

Ik zou zeggen volg de lijn van het bestuur maar in de zin dat Kroes een herkansing krijgt tenzij de AFM daar een stokje voor steekt (wat ik me niet kan voorstellen). En het zou dan mijn voorkeur hebben om hem alsnog in de positie van TD te plaatsen. Dat is de rol die hij had willen hebben en waar hij eigenlijk mee bezig was. Dan mag hij een nieuwe trainer gaan aanstellen en samen met de scouting werken aan onze selectie. Ik neem daarbij aan dat er al duidelijke plannen liggen inclusief contact met een trainer. Er is absoluut wat op deze keuze aan te merken maar ik acht het niet haalbaar om op korte termijn een andere geschikte kandidaat binnen te halen en we moeten nu handelen. Elke dag die we verliezen is er één teveel.

En dan zou ik de functie van AD opnieuw in de markt zetten. Daar zit dan niet iemand die eigenlijk transfers wil doen maar iemand die op basis van vreemde begrippen als ervaring, deskundigheid en professionaliteit Ajax gaat vertegenwoordigen op een waardige manier. Niet Menno Geelen doorschuiven. Die moet doen waar hij goed in is: commercie. En het voetbal moet er voor zorgen dat hij een product heeft wat te verkopen is.

Lange termijn wil je eigenlijk deze hele idiote structuur anders gaan neerzetten en moet je ook echt nog eens nadenken over de meerwaarde van een beursnotatie met al dit gezeik. Maar laten we in ieder geval eerst weer net doen of we een voetbalclub zijn.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47308
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » vr apr 05, 2024 6:59 pm

Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 6:16 pm
Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 5:57 pm
Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 5:56 pm


Omdat het deze keer hard tegen hard is, en de bestuursraad blijkbaar de buik vol heeft van het onvermogen van de RvC.
Wat heeft dat te maken met het voetbal?
Het voetbal moet op de eerste plaats komen, en niet het bedrijfsleven eromheen. Zonder voetbal is er helemaal geen bedrijf.

Zo zaten we vorige zomer allemaal te wachten op belangrijke transfers, omdat Ajax anders kopje onder zou gaan. Maar er gebeurde niks. Pas heel laat mocht Misty eindelijk aan de slag, want er moest eerst verkocht worden. Dat was dus de zomer nadat het Ajaxvoetbal voor 200 miljoen was uitgehold. Dus dan heb je het over mensen in de RvC die hun poot stijf houden, in naam van het bedrijf, en zoals te voorspellen was, ten koste van het voetbal op een manier die wij nog nooit mee hebben gemaakt. Het Ajax bedrijf verraadde daarmee de Ajax supporters. Waaronder Tadic, die anders nooit weg was gegaan.

Hoogste tijd om de dames de laan uit te sturen. Met dank aan de regering voor hun lieflijke quotum, maar bij Ajax gaan we terug naar het scrotum. Of het nou politiek correct is of niet.
Kap nou met dat gelul over de vrouwen. Mislintat heeft ons toch opgezadeld met een stel kneuzen en zowel Steijn als John van’t Schip hebben niks laten zien waarom ze überhaupt trainer van een club moeten zijn, laat staan die van Ajax.

Van’t Schip is juist aangesteld op basis van een aantal criteria waardoor er nu wordt geroepen dat andere mensen, waaronder vrouwen en andere mannen dan blanke mannen, ook een kans moeten krijgen.

De problematiek van Ajax hebben nul komma nul te maken met vrouwen. Met de bondscoach van het vrouwenelftal van Engeland stonden we nu 3e.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47308
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » vr apr 05, 2024 6:59 pm

GangstaRiB schreef:
vr apr 05, 2024 5:58 pm
Van Praag en die andere fossielen dachten lekker ouderwets iemand te kunnen wippen. Maar had die seniel buiten zichzelf gerekend. Wat een clownshow. Van Praag was nooit een harde beslisser, dus ik kreeg argwaan nadat Van Praag wel eventjes ging uitleggen waarom er voor Kroes geen plaats is.

Bring back Kroes. Oude fossielen eruit.
Dat Van Praag zijn aandelen had moeten melden heeft toch niks te maken met het gekloot van Alex Kroes?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47308
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » vr apr 05, 2024 7:00 pm

Marillion schreef:
vr apr 05, 2024 6:26 pm
Zo snel als mogelijk een goede technische organisatie terug is nu prioriteit één, twee en drie.

Ik zou zeggen volg de lijn van het bestuur maar in de zin dat Kroes een herkansing krijgt tenzij de AFM daar een stokje voor steekt (wat ik me niet kan voorstellen). En het zou dan mijn voorkeur hebben om hem alsnog in de positie van TD te plaatsen. Dat is de rol die hij had willen hebben en waar hij eigenlijk mee bezig was. Dan mag hij een nieuwe trainer gaan aanstellen en samen met de scouting werken aan onze selectie. Ik neem daarbij aan dat er al duidelijke plannen liggen inclusief contact met een trainer. Er is absoluut wat op deze keuze aan te merken maar ik acht het niet haalbaar om op korte termijn een andere geschikte kandidaat binnen te halen en we moeten nu handelen. Elke dag die we verliezen is er één teveel.

En dan zou ik de functie van AD opnieuw in de markt zetten. Daar zit dan niet iemand die eigenlijk transfers wil doen maar iemand die op basis van vreemde begrippen als ervaring, deskundigheid en professionaliteit Ajax gaat vertegenwoordigen op een waardige manier. Niet Menno Geelen doorschuiven. Die moet doen waar hij goed in is: commercie. En het voetbal moet er voor zorgen dat hij een product heeft wat te verkopen is.

Lange termijn wil je eigenlijk deze hele idiote structuur anders gaan neerzetten en moet je ook echt nog eens nadenken over de meerwaarde van een beursnotatie met al dit gezeik. Maar laten we in ieder geval eerst weer net doen of we een voetbalclub zijn.
Wat maakt Alex Kroes een geschikte TD? Overigens denk ik dat hij een betere TD kan zijn dan AD.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Marillion » vr apr 05, 2024 7:18 pm

Ik denk dat je die vraag zelf ook wel voor een heel eind kunt beantwoorden. Volgens mij heeft hij op lager niveau bij de Eagles goed gepresteerd op technisch vlak waarbij uitgaven en inkomsten ook in orde waren. Met zijn achtergrond bij SEG is hij goed thuis op de transfermarkt en in het bezit van een waardevol netwerk. Eerder zou hij natuurlijk ook al TD worden bij Ajax, tot opeens iemand besloot dat dit toch niet moest gebeuren en we Mislintat moesten halen. Kroes was al zo goed als rond. Risico is nog dat het SEG netwerk een te grote invloed krijgt binnen Ajax maar je zou mogen verwachten dat hier al twee keer over is nagedacht (gevaarlijke aanname bij deze club, weet ik).

Het is deels een pragmatische keuze. Je vertrekpunt is vandaag en het is crisis. Hij was al begonnen met gesprekken en het verkennen van de markt. Ik hoop dat hij al een behoorlijk plan had liggen. Als je nu vanaf het nulpunt moet gaan zoeken naar een AD, TD en trainer dan weet iedereen wel wat er van de komende transferperiode gaat worden. Kroes was al gestart en kan morgen verder. Goede kandidaten liggen niet voor het oprapen. Goede kandidaten die morgen kunnen starten al helemaal niet. Bovendien denkt iedere professional wel twee keer na voor 'ie in dit wespennest stapt. Het gaat om die reden ook een hels karwei worden om een goede trainer aan te trekken.

Door hem dan van AD naar TD te schuiven geef je nog iets van een signaal af over zijn gemaakte fout. En je kunt op die positie gaan voor iemand met een profiel wat daar beter past.
Nil volentibus arduum

Valerius
Berichten: 158
Lid geworden op: za sep 17, 2011 10:07 am
Locatie: Amsterdam

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Valerius » vr apr 05, 2024 7:20 pm

Ik lees hier steeds dat ze maar even naar de AFM hadden moeten stappen om te overleggen maar zo werkt de AFM niet. Die beoordelen situaties achteraf en kunnen eventueel een onderzoek instellen wat vervolgens 1-2 jaar kan duren.

Wat de bestuursraad en de RvC betreft, de bestuursraad kan de RvC inderdaad wegsturen, maar in dat geval wijst de rechter een nieuwe, onafhankelijke RvC aan (die niet ineens Kroes gaan behouden). Dus ik verwacht niet dat dat zal gebeuren.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Marillion » vr apr 05, 2024 8:10 pm

Dat ze achteraf oordelen komt prima uit want de vraag betreft handelingen uit het verleden. Het zou inderdaad een probleem kunnen zijn als je op korte termijn een antwoord wil. Maar het lijkt mij eerlijk gezegd een bijzonder eenvoudige en overzichtelijke zaak waar wel veel publiciteit omheen zit. Om die reden zou ik er niet van opkijken als ze wel snel met een oordeel over zijn handelen kunnen komen.

En duurt het 1 of 2 jaar. Tja, ook goed. Maar dan gaan we ondertussen wel gewoon door met Ajax als ze het niet erg vinden.
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Neefkens » vr apr 05, 2024 9:04 pm

De zaak lijkt hem geen aangifte waard. ‘Niet alleen omdat hier naar mijn oordeel geen sprake is van voorwetenschap, maar ook omdat vrij evident is dat Kroes zijn aankoop niet met kwade intenties heeft verricht’, zegt Doorenbos. ‘Door de rvc is hij onterecht weggezet als dader van een strafbaar feit. Dat is buitengewoon kwalijk en onzorgvuldig. Iedereen is onschuldig totdat een rechter anders heeft geoordeeld.’

Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-markten/151291 ... te-affaire

Lionel
Berichten: 47308
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » vr apr 05, 2024 9:15 pm

Neefkens schreef:
vr apr 05, 2024 9:04 pm
De zaak lijkt hem geen aangifte waard. ‘Niet alleen omdat hier naar mijn oordeel geen sprake is van voorwetenschap, maar ook omdat vrij evident is dat Kroes zijn aankoop niet met kwade intenties heeft verricht’, zegt Doorenbos. ‘Door de rvc is hij onterecht weggezet als dader van een strafbaar feit. Dat is buitengewoon kwalijk en onzorgvuldig. Iedereen is onschuldig totdat een rechter anders heeft geoordeeld.’

Lees het volledige artikel: https://fd.nl/financiele-markten/151291 ... te-affaire
Dus Ajax had een paar maanden moeten wachten? Ze hebben juridisch advies ingewonnen. Lijkt mij vrij legitiem wat ze hebben gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » vr apr 05, 2024 11:48 pm

Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 6:59 pm
Monkey Tonk schreef:
vr apr 05, 2024 6:16 pm
Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 5:57 pm


Wat heeft dat te maken met het voetbal?
Het voetbal moet op de eerste plaats komen, en niet het bedrijfsleven eromheen. Zonder voetbal is er helemaal geen bedrijf.

Zo zaten we vorige zomer allemaal te wachten op belangrijke transfers, omdat Ajax anders kopje onder zou gaan. Maar er gebeurde niks. Pas heel laat mocht Misty eindelijk aan de slag, want er moest eerst verkocht worden. Dat was dus de zomer nadat het Ajaxvoetbal voor 200 miljoen was uitgehold. Dus dan heb je het over mensen in de RvC die hun poot stijf houden, in naam van het bedrijf, en zoals te voorspellen was, ten koste van het voetbal op een manier die wij nog nooit mee hebben gemaakt. Het Ajax bedrijf verraadde daarmee de Ajax supporters. Waaronder Tadic, die anders nooit weg was gegaan.

Hoogste tijd om de dames de laan uit te sturen. Met dank aan de regering voor hun lieflijke quotum, maar bij Ajax gaan we terug naar het scrotum. Of het nou politiek correct is of niet.
Kap nou met dat gelul over de vrouwen. Mislintat heeft ons toch opgezadeld met een stel kneuzen en zowel Steijn als John van’t Schip hebben niks laten zien waarom ze überhaupt trainer van een club moeten zijn, laat staan die van Ajax.

Van’t Schip is juist aangesteld op basis van een aantal criteria waardoor er nu wordt geroepen dat andere mensen, waaronder vrouwen en andere mannen dan blanke mannen, ook een kans moeten krijgen.

De problematiek van Ajax hebben nul komma nul te maken met vrouwen. Met de bondscoach van het vrouwenelftal van Engeland stonden we nu 3e.
I rest my case. Een damescoach voor Ajax 1. Terug naar de Europese top! :aai.gif:

Go woke, go broke.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58912
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » za apr 06, 2024 3:54 am

Lionel schreef:
vr apr 05, 2024 6:59 pm
Met de bondscoach van het vrouwenelftal van Engeland stonden we nu 3e.
... en met oranje vrouwen op de links en rechtsback plaats en oranje vrouwen op de links en rechtbuiten plaatst zouden we fluitend kampioen zijn geworden , toch .. LOL ..

wimpey
Berichten: 51856
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door wimpey » za apr 06, 2024 7:42 am

‘Grappig’ hoe een enkeling denkt in termen van man - vrouw, blank - kleur. Persoonlijk lijkt me dat het om mensen gaat.

Ik heb nog niets gelezen over pussy pics, overspannen thuis zittende vrouwelijke medewerkers. We hebben een trainer van kleur (Michael Lamey), die met Ajax voor de verandering eens iets wint.

Maar goed: Feiten doen er natuurlijk niet toe. Agenda’s en de onderbuik moeten leading zijn.

Yopii
Berichten: 18514
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » za apr 06, 2024 8:00 am

wimpey schreef:
vr apr 05, 2024 6:10 pm
Misschien moet men bij Ajax eens randzaken als aandelen van hoofdzaken gaan scheiden. Zorg er gvd gewoon voor dat je voorbereid bent als je een functie oppakt.

Wat schiet Ajax op met weer een nieuwe RvC? Je moet die vereniging of de NV opdoeken, lijkt me. Bizar dat een stel amateurs een RvC kan wegstemmen.
Zo is dat.

Bizar wat er bij Ajax gebeurt. Kroes is duidelijk een representant van de een of andere stroming. :kots:

We kunnen winnen of verliezen... maar een grotere zooi dan Ajax is er niet. Om je kapot te schamen.

Gelukkig is het mooi weer vandaag.

Lionel
Berichten: 47308
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » za apr 06, 2024 8:01 am

wimpey schreef:
za apr 06, 2024 7:42 am
‘Grappig’ hoe een enkeling denkt in termen van man - vrouw, blank - kleur. Persoonlijk lijkt me dat het om mensen gaat.

Ik heb nog niets gelezen over pussy pics, overspannen thuis zittende vrouwelijke medewerkers. We hebben een trainer van kleur (Michael Lamey), die met Ajax voor de verandering eens iets wint.

Maar goed: Feiten doen er natuurlijk niet toe. Agenda’s en de onderbuik moeten leading zijn.
Precies mijn punt.

John Van’t Schip is toch puur gekozen vanwege het feit dat hij een aardige vent is en ooit bij Ajax een paar fantastische voorzetten heeft gegeven? Op basis van zijn kwaliteiten en CV als trainer kan dat niet geweest zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18514
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » za apr 06, 2024 8:04 am

Schip is ongevaarlijk, net als Heitinga. Kwaliteit komt op de tweede plaats.

Yopii
Berichten: 18514
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » za apr 06, 2024 8:07 am

I rest my case. Een damescoach voor Ajax 1. Terug naar de Europese top! :aai.gif:
Hangt van de coach af, toch? Wie weet zou ze het beter doen dan Steijn. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58912
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » za apr 06, 2024 9:21 am

Geruchten gaan dan ook mocht EtH ontslagen worden MU vol voor Wiegman gaan ..

columbus
Berichten: 5359
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door columbus » za apr 06, 2024 9:47 am

Yopii schreef:Schip is ongevaarlijk, net als Heitinga. Kwaliteit komt op de tweede plaats.
Precies. Al moet ik zeggen, wanneer ik een toptrainer zou zijn John van ‘t Schip een fijne assistent zou zijn.

Kwaliteit is niet meer leidend al zal dat natuurlijk niet hardop gezegd worden. Korte termijn denken en iedereen tevreden willen houden is wat er gaande is. Liever het walgelijke Ajax dna dan een onafhankelijk persoon met een visie. Want hé, Ajax is zo speciaal…

Ik sta er heel ver van af maar dat is toch echt de conclusie die ik kan trekken

Iedereen rolt over elkaar heen, blunder op blunder op blunder en alles en iedereen heeft niet in de gaten hoe hard Ajax af aan het glijden is.

Plaats reactie