Opvolger Maurice Steijn

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

De opvolger van Maurice Steijn

Steijn zelf geef hem nog 10 wedstrijden
0
Geen stemmen
Steijn zelf geef hem tot de winterstop
0
Geen stemmen
Steijn zelf, geef hem nog dit seizoen
1
4%
Knudsen
7
26%
Van Gaals laatste kunstje
8
30%
Ten Hag (bij ontslag Man Utd)
2
7%
Een eredivisietrainer
0
Geen stemmen
Low
0
Geen stemmen
Dave Vos
0
Geen stemmen
Hedwiges Maduro
1
4%
Philippe Clement
0
Geen stemmen
Julien Loptegui
0
Geen stemmen
Ralph Hasenhuttl
0
Geen stemmen
Jesse March
0
Geen stemmen
Giovanni Van Bronckhorst
0
Geen stemmen
Marcello Gallardo
1
4%
Hansi Flick
0
Geen stemmen
John van 't Schip
0
Geen stemmen
Frank de Boer
2
7%
Jaap Stam
0
Geen stemmen
Winston Bogarde
0
Geen stemmen
Vladimir Petkovic
0
Geen stemmen
Wimpey
2
7%
Wie kent Cees De Wolf nog?
2
7%
Jess Thorup
0
Geen stemmen
Shota Arveladze
0
Geen stemmen
Kasper Hjulmand
0
Geen stemmen
Een andere buitenlandse trainer
0
Geen stemmen
Een andere Nederlandse trainer
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 27

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47907
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door peter » do okt 12, 2023 8:53 pm

Telegraaf komt nu met Kroes per 1 januari en van der Gaag als opvolger Steijn,

Het moet en zal een Nederlander zijn.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Marillion » do okt 12, 2023 9:05 pm

Dat ze er bij AZ voor Kroes nog een paar maanden vanaf praten geloof ik wel. Gaat er nog een zak geld die kant op of wat dan ook. Natuurlijk niet per direct want dan zal AZ het gevoel hebben dat ze zwak overkomen.

Van der Gaag. Tja, zeg het maar. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik hem moet inschatten. En dat is natuurlijk niet voor niets want erg ervaren is 'ie niet als hoofdtrainer. Wat natuurlijk ook weer niet persé een diskwalificatie is.
Nil volentibus arduum

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door T82 » do okt 12, 2023 9:16 pm

Peter schreef:
do okt 12, 2023 8:53 pm
Telegraaf komt nu met Kroes per 1 januari en van der Gaag als opvolger Steijn,

Het moet en zal een Nederlander zijn.
Wat een flutcoach zou dat weer zijn. Slapjanus, nog nooit iets laten zien.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door zeux » do okt 12, 2023 10:50 pm

Eigenlijk is volgens mij Pascal Janssen de enige enigszins valide keus.

Maar ja, die ga je niet los kunnen weken van AZ.

Ten Hag weet ik niet. Het was ook de dynamiek tussen Ten Hag en Overmars die werkte.

Of toch Knudsen, maar dan zonder gedoe om mee te delen in transfers (als dat klopt).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Marillion » do okt 12, 2023 11:00 pm

Dat verhaal over Knutsen gaat volgens mij ook een beetje een eigen leven leiden. Hij zou te duur zijn geweest omdat hij kennelijk bij zijn huidige club een overeenkomst heeft waardoor hij een percentage van een transfer krijgt. Als dat al zo is.

Dat wil niet zeggen dat hij bij Ajax een identieke constructie wilde hebben. Het zou wel kunnen dat hij het nu kennelijk zo goed heeft dat hij te hoog in de boom zat.

Mocht dat het geval zijn heeft dat wel te denken. Bij Ajax krijg je heus een meer dan fatsoenlijk contract. En het moet ook wel gewoon een baan zijn die je heel graag wil hebben.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5008
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Andriy Demchenko » do okt 12, 2023 11:07 pm

Marillion schreef:
do okt 12, 2023 11:00 pm
Dat verhaal over Knutsen gaat volgens mij ook een beetje een eigen leven leiden. Hij zou te duur zijn geweest omdat hij kennelijk bij zijn huidige club een overeenkomst heeft waardoor hij een percentage van een transfer krijgt. Als dat al zo is.

Dat wil niet zeggen dat hij bij Ajax een identieke constructie wilde hebben. Het zou wel kunnen dat hij het nu kennelijk zo goed heeft dat hij te hoog in de boom zat.

Mocht dat het geval zijn heeft dat wel te denken. Bij Ajax krijg je heus een meer dan fatsoenlijk contract. En het moet ook wel gewoon een baan zijn die je heel graag wil hebben.
Knutsen krijgt gewoon 20% he, Vetlesen is vertrokken bij die club voor 6 miljoen, hield hij deze zomer 1.2 miljoen over. Dat was z'n jaarsalaris bij Ajax geweest.
Ik snap Knutsen wel, ik was ook niet voor wespennest Ajax gegaan.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Marillion » vr okt 13, 2023 6:48 am

Ik zou ook geen afspraak maken over een percentage bij transfers maar met een prestatiebonus is dan weer niets mis.

Je zou bij Ajax iets kunnen afspreken voor als hij het linkerrijtje haalt.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Lionel » vr okt 13, 2023 9:13 am

Marillion schreef:
vr okt 13, 2023 6:48 am
Ik zou ook geen afspraak maken over een percentage bij transfers maar met een prestatiebonus is dan weer niets mis.

Je zou bij Ajax iets kunnen afspreken voor als hij het linkerrijtje haalt.
100 mio :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Jinne » vr okt 13, 2023 9:47 am

Marillion schreef:
vr okt 13, 2023 6:48 am
Ik zou ook geen afspraak maken over een percentage bij transfers maar met een prestatiebonus is dan weer niets mis.

Je zou bij Ajax iets kunnen afspreken voor als hij het linkerrijtje haalt.
Die transfer deal zal toch ook in het leven zijn geroepen om hem langer in Noorwegen te kunnen houden. Op deze manier kunnen ze hem wel een miljoenen salaris betalen.

Maar zonder Sven zie ik ze niet meer voor een vreemdeling kiezen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door mattie » za okt 14, 2023 3:51 pm

wat heeft Gaag allemaal gedaan ? waardoor LvG hem naar voren schuift?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 16, 2023 9:42 am

mattie schreef:wat heeft Gaag allemaal gedaan ? waardoor LvG hem naar voren schuift?
Komt deze uit de koker van Van Gaal?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12871
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Liberty » ma okt 16, 2023 10:32 am

mattie schreef:
za okt 14, 2023 3:51 pm
wat heeft Gaag allemaal gedaan ? waardoor LvG hem naar voren schuift?
Is in het buitenland trainer geweest (in Portugal volgens mij). En inmiddels al weer een paar jaar de assistent van Ten Hag.

Ik betwijfel of het voldoende is maar goed, zal hij het slechter doen dan Steijn? Kan me niet voorstellen.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18462
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Yopii » ma okt 16, 2023 10:42 am

Dat is dan ook geen maatstaf.

Moet het weer per se een Nederlandse trainer zijn? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12871
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Liberty » ma okt 16, 2023 10:44 am

Yopii schreef:
ma okt 16, 2023 10:42 am
Dat is dan ook geen maatstaf.

Moet het weer per se een Nederlandse trainer zijn? :confused.gif:
Ja, als je al ziet wat ze met Mislintat hebben gedaan. Zou me sterk verbazen als ze nu ineens kiezen voor een buitenlandse trainer. Of het moet er één zijn met een Ajax-verleden.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door 999 » ma okt 16, 2023 10:52 am

Als je nu met een lichtgewicht gaat komen, nou dan kakt het helemaal in elkaar.Als je enig succes wel hebben, en mijn mening is dat dat gezien de samenstelling van de selectie sowieso ( veel ) tijd nodig gaat hebben ( als dat al gaat lukken met deze spelers ) , moet je met een " zwaargewicht " komen , en liefst eentje die ook ervaring als bondscoach - In een korte tijd er iets van proberen te maken waardoor je in ieder geval weer de weg naar boven gaat vinden op de ranglijst ...

Yopii
Berichten: 18462
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Yopii » ma okt 16, 2023 11:03 am

Een zwaargewicht, dan denk je meteen aan Koe, haha.

Ik moet nog zien welke zwaargewicht er zin in heeft. Iedereen heeft de afgelopen tijd weer eens kunnen zien wat voor slangenkuil Ajax is.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Mano » ma okt 16, 2023 11:06 am

Liberty schreef:
ma okt 16, 2023 10:32 am

Ik betwijfel of het voldoende is maar goed, zal hij het slechter doen dan Steijn? Kan me niet voorstellen.
ik dacht dat niemand het slechter kon doen dan Schreuder.
Daar dacht Steijn anders over... :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12871
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Liberty » ma okt 16, 2023 11:17 am

Mano schreef:
ma okt 16, 2023 11:06 am
Liberty schreef:
ma okt 16, 2023 10:32 am

Ik betwijfel of het voldoende is maar goed, zal hij het slechter doen dan Steijn? Kan me niet voorstellen.
ik dacht dat niemand het slechter kon doen dan Schreuder.
Daar dacht Steijn anders over... :hypocrite.gif:
Dat is waar.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door 999 » di okt 17, 2023 5:39 am

Yopii schreef:
ma okt 16, 2023 11:03 am
Een zwaargewicht, dan denk je meteen aan Koe, haha.

Ik moet nog zien welke zwaargewicht er zin in heeft. Iedereen heeft de afgelopen tijd weer eens kunnen zien wat voor slangenkuil Ajax is.
Nu kun je wel weer overal een tegen antwoordt op hebben, maar we hebben wat rookies gehad de laatste tijd, en kijk waar we nu staan.

Weet je wat zo vreemd is, Mislintat zou de opdracht hebben gehad om een Nederlandse trainer te halen, en vervolgens haalt ie 10 buitenlandse voetballers. En bijna allemaal 2e nivootje tot de trainert aaan toe :smallgrin.gif:

Dieje Duitser het er een mooi boeltje van gemaakt ..

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Lionel » di okt 17, 2023 7:19 am

999 schreef:
di okt 17, 2023 5:39 am
Yopii schreef:
ma okt 16, 2023 11:03 am
Een zwaargewicht, dan denk je meteen aan Koe, haha.

Ik moet nog zien welke zwaargewicht er zin in heeft. Iedereen heeft de afgelopen tijd weer eens kunnen zien wat voor slangenkuil Ajax is.
Nu kun je wel weer overal een tegen antwoordt op hebben, maar we hebben wat rookies gehad de laatste tijd, en kijk waar we nu staan.

Weet je wat zo vreemd is, Mislintat zou de opdracht hebben gehad om een Nederlandse trainer te halen, en vervolgens haalt ie 10 buitenlandse voetballers. En bijna allemaal 2e nivootje tot de trainert aaan toe :smallgrin.gif:

Dieje Duitser het er een mooi boeltje van gemaakt ..
Precies.

Zelfs als hij een Nederlander heeft moeten aanstellen is de aanstelling van Maurice - ik ga iedere break naar Ibiza en wil alleen met Nederlanders werken - Steijn een megablunder geweest.

Alle aankopen speelden ook niet bij de ploeg. Tahirovic, Sutalo, Mikautadze, Sosa… zijn allemaal fit voor zondag :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Jinne » di okt 17, 2023 7:23 am

Hier graag verder over een opvolger. TD en vakantie ganger hebben al een eigen topic.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12871
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Liberty » di okt 17, 2023 7:36 am

Jinne schreef:
di okt 17, 2023 7:23 am
Hier graag verder over een opvolger. TD en vakantie ganger hebben al een eigen topic.
Wat valt er te zeggen dan? Steijn zit er, om onbegrijpelijke redenen, nog steeds.

En echt veel namen worden er niet genoemd, voor zover dat ook mogelijk is. De beste kandidaten liggen vast en zijn vaak onhaalbaar, naar het buitenland wordt niet gekeken. En dus komen ze aan met Van der Gaag.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47907
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door peter » di okt 17, 2023 1:03 pm

Moet wel lachen om de opties in deze poll, hoor. Voor de zomer hadden we ook al zo'n kek lijstje met namen en toen werd het.... Maurice Steijn. We kunnen dus blijven volhouden dat er allemaal exotische namen naar Ajax komen, maar met al die adviseurtjes in de zijlijn is die kans natuurlijk nul komma nul.

Grim zit vast bij Emmen, Reiziger bij Jong Oranje, Arveladze is beschikbaar, van der Gaag zou kunnen, Frank de Boer is een optie, Van 't Schip na zijn periode van rouw, Christian Poulsen is nu assistent bij Denemarken, Giovanni is teveel Feyenoord, Henk Fraser te beschadigd, Davids en Bogarde te groot risico, Reuser te onervaren, van Bommel zit wel goed in Antwerpen.

Dan is dit het lijstje wel, hoor.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door 999 » di okt 17, 2023 1:18 pm

Peter schreef:
di okt 17, 2023 1:03 pm
Moet wel lachen om de opties in deze poll, hoor. Voor de zomer hadden we ook al zo'n kek lijstje met namen en toen werd het.... Maurice Steijn. We kunnen dus blijven volhouden dat er allemaal exotische namen naar Ajax komen, maar met al die adviseurtjes in de zijlijn is die kans natuurlijk nul komma nul.

Grim zit vast bij Emmen, Reiziger bij Jong Oranje, Arveladze is beschikbaar, van der Gaag zou kunnen, Frank de Boer is een optie, Van 't Schip na zijn periode van rouw, Christian Poulsen is nu assistent bij Denemarken, Giovanni is teveel Feyenoord, Henk Fraser te beschadigd, Davids en Bogarde te groot risico, Reuser te onervaren, van Bommel zit wel goed in Antwerpen.

Dan is dit het lijstje wel, hoor.
Is natuurlijk een beetje onzin. Daarnaast, dit . dieje Steijn komt gewoon uit de koker, of moet is zeggen het computerprogramma , van dieje Duitser .. We hadden gewoon voor Bosz kunnen gaan. Dat is ook het rare aan " ik lul maar wat in de ruimte " Mislintat. Dat Bosz niet kwam ligt aan andere omdat die het tegen zouden hebben gehouden, maar niemand die zijn mond opendeed na de 3e " exotische " aankoop van Mislintat ?. En dan zit je zoveel tijd zonder club thuis niks te doen en dan kom je met deze trainer en spelers op het moment dat er contacten zijn dat je misschien bij AJAX aan de slag mag. Gaat er bij mij niet niet .. Gebakken lucht die Mislintat ..

En als je het een beetje cynisch bekijkt had ie net zo goed de Bassey's, Sanchez en de rest van de teletubbies kunnen houden, want veel verschil zit er niet tussen de kwaliteit w.b. spelers die onder Schreuder zijn gehaald en die nu onder Mislintat zijn gehaald :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Opvolger Maurice Steijn

Bericht door Toppie » zo okt 22, 2023 1:39 pm

Nou binnen 3 of 4 dagen een nieuwe trainer zelfs Co werd op plek 2 ontslagen nu plek 16 of 17 :smallgrin.gif:

Plaats reactie