De toekomst van Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59031
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mar 24, 2008 10:52 pm

Jöhnk schreef:Misschien gebruikt Van Geel de afwezigheid van MVB tijdens het EK wel om snel nog wat routine en breedte binnen te halen.
Ach, op de kennis van van Basten wat spelers beoordelen betreft zou ik ook niet zo vlug blind varen.Zitten hij en van het schip wedstrijden lang spelers te bekijken voor Oranje, waarvan iedereen hier weet dat ze te kort komen, worden ze toch nog geselecteerd, afgetest en vergeten.

Kijk en dat gaat dus niet zo makkelijk in clubverband, daar koop je meestal, om naderhand te constateren dat het toch tegenvalt.Ik moet het eerst allemaal nog gaan zien, de MVB story ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma mar 24, 2008 11:10 pm

Denken jullie dat MvB met tropische verassingen komt? ik heb het idee dat het niet een heel groot liefhebber is van allerlei buitenlandse wedstrijden bekijken.. ik denk dat de aankopen toch weer een hoog eredivisie gehalte gaan hebben.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 24, 2008 11:11 pm

Waaruit maak je dat op, BZ? Ik denk dat Van Basten goede spelers zal willen. Hij weet als geen ander dat het met spelers van het niveautje van de Eredivisie lastig zal worden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma mar 24, 2008 11:17 pm

Bertje schreef:Waaruit maak je dat op, BZ?
Een gevoel, het lijkt me niet een heel groot liefhebber, en de eredivisie kent ie op zn duimpje door de wedstrijden die ie bekijkt als bondscoach... tuurlijk wil ie goede spelers hebben.. maar misschien vind hij dat hier wel veel goede spelers rondlopen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 24, 2008 11:19 pm

brigade zuid schreef:Een gevoel, het lijkt me niet een heel groot liefhebber, en de eredivisie kent ie op zn duimpje door de wedstrijden die ie bekijkt als bondscoach... tuurlijk wil ie goede spelers hebben.. maar misschien vind hij dat hier wel veel goede spelers rondlopen.
Ik denk niet dat Van Basten de spelers uit de Eredivisie erg goed vindt. Hij moet nu immers met die spelers op internationaal niveau presteren en ziet ook dat dat moeizaam gaat.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2167
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » di mar 25, 2008 8:24 am

groot verschil is, als bonscoach hij kan beste spelers van land voor team krijgen... als team coach, hij zal er tegenaan lopen dat de beste spelers onhaalbaar blijken.

dan pas de waarde van een goede coach/scout word duidelijk, en dan naar mijn mening Van Basten en Van Geel vallen hard door mand.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11429
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » di mei 06, 2008 7:16 pm

AT5: Komend seizoen nog geen kunstgras
AT5 meldt dat Ajax komend seizoen nog niet zal overgaan tot kunstgras in de Arena. Het aanleggen van een kunstmat is namelijk niet haalbaar in verband met het drukke concertschema in de Arena deze zomer. Kunstgras moet minimaal zes weken liggen voordat het wordt gekeurd, en daar is geen tijd voor

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo mei 07, 2008 7:57 am

Mooi, dat er maar veel concerten mogen komen de eerstvolgende decennia.

Afbeelding

(let trouwens eens op die toffe gozert op de foto)

Plaats reactie