De ArenA uitbreiden of een nieuw stadion bouwen?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 20, 2008 7:51 pm

Ajax haalt bijna elk jaar een prijs

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » zo jan 20, 2008 9:09 pm

Of je gooit alleen de 3e ring open bij belangrijke wedstrijden.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo jan 20, 2008 9:54 pm

Dan wordt het vrij lastig om de investering er uit te krijgen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr feb 08, 2008 8:31 pm

www.ajax.nl schreef:Ajax en ArenA intensiveren samenwerking
Amsterdam, 08 feb 2008

De directies van AFC Ajax en Amsterdam ArenA, vertegenwoordigd door Maarten Fontein en Henk Markerink, hebben overeenstemming bereikt over het intensiveren van de bestaande samenwerking.

Vrijdag tekenden beide directies daartoe een nieuwe overeenkomst.

De nieuwe samenwerkingsovereenkomst omvat drie doelstellingen:

1. Verbetering van de dienstverlening aan de supporters
2. Verhoging inkomsten
3. Besparing kosten

De overeenkomst maakt het mogelijk om op commercieel en operationeel gebied als ook op het gebied van facilitair en vastgoed een aanzienlijke verbetering van het resultaat te behalen. Onder commercie vallen o.a. ticketing, sponsoring en merchandising. Operationeel zal samenwerking in wedstrijdvoorbereiding en –uitvoering een speerpunt zijn. Voor facilitair en vastgoed geldt dat gebouwbeheer en inkoop producten en diensten de meeste aandacht zullen krijgen. Daarnaast is de huurovereenkomst marktconform gewijzigd.

Algemeen directeur Ajax Maarten Fontein is erg tevreden met de zojuist gesloten overeenkomst: ,,Dit is een goed voorbeeld van hoe je samen sterker bent en de stadionbezoeker van nog betere dienstverlening kunt voorzien. De overeenkomst zorgt voor nieuwe kansen en zal ons, als club, in de nabije en in de verre toekomst veel gaan opleveren.''

Amsterdam ArenA directeur Henk Markerink sluit zich bij Fontein aan: ,,Het was al enige tijd duidelijk dat wij onze band wilden intensiveren. Door meer en betere samenwerking zijn we in staat een ‘win-win’-situatie te creëren op gebied van kostenverlaging en inkomstenverhoging. Daarbij staat ook voor ons een verbetering van de dienstverlening naar de supporters voorop.''
Lekker, een kaartje wordt dus nu 80 euro per wedstrijd en een eurotje of 6 per biertje. Top jongens! :hypocrite.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Bericht door Cruijff » vr feb 08, 2008 9:11 pm

Cruijff schreef:Die finale mag wat mij betreft best in r'dam gespeeld worden, wij hebben daar immers ook de Europacupfinale 1972 gespeeld en menig Ajacied zal daar nog zeer warme herinneringen aan hebben. Maar het lijkt me wel zaak om een nieuw stadion te bouwen met een capaciteit van 77.000 à 85.000 inwoners.

Ik zou het stadion dan De Nieuwe Meer noemen en of vlakbij Diemen Zuid plaatsen of naast De Toekomst (dat complex gaat binnenkort flink uitgebreid worden).

Dat moet een stadion zijn zonder dak (of dat alleen de 2e en 3e ring droog zitten), echt gras. De fanatiekste supporters moeten achter de goal en bij de cornervlag, zodat je weer een vak M hebt waarvan de tegenstander in hun broek zal poepen.

Vak F gooi je dan aan de andere kant van de goal en Vak 410 weer ergens in een hoek zodat iedereen met een schuin oog naar de meest wilde Tifo acties kan kijken.

De Arena blijft gewoon bestaan voor concerten, als een evenementenhal waarin eventueel gevoetbald zou kunnen worden (Suriprofs, etc.)
Het is maar een ideetje...

Dit lijkt me nog steeds het beste. Je kunt dan pendelbussen laten rijden die de supporters van Strandvliet of Bijlmer Arena vervoeren naar De Nieuwe Meer.

Het plan van Jaakke om een compleet voetbalpark te maken is grandioos. Met de grasmatten in de Arena wordt het toch nooit iets (logisch vanwege de parkeergarage) dus je moet gewoon echt een stukkie verhuizen richting de Toekomst.

Arena blijft dan een evenementenhal, je kunt tal van ondergrondse tunnels tussen de Arena en De Nieuwe Meer aanleggen, voor de lol zelfs een achtbaan en een spookhuis etc.

Is leuk voor de jeugdspelertjes en als toeristische atractie. ;)

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Bericht door Cruijff » vr feb 08, 2008 9:17 pm

Ohja, ik vind eigenlijk dat het stadion minstens 104.000 zitplaatsen moet hebben.

Dan moet je wel zorgen dat bij de doorsnee wedstrijden de trouwste aanhang op de 1e ring zit maar ik garandeer u, we krijgen dat met de topwedstrijden wel gevuld wanneer de grootste clown 'kloon' van onze familie weer gaat meespelen. :ajaxsmiley.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Bericht door Cruijff » zo feb 10, 2008 7:33 pm

Groot nieuws dus:

Johan Cruijff is gekloond, heeft een seizoenkaart in Vak 410 en woont in Delft.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 8:39 pm

Als er zo gespeeld wordt mogen ze blij zijn als ze de ArenA nog lang vol gaan krijgen.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo feb 10, 2008 10:19 pm

Zlatan Son of God schreef:Als er zo gespeeld wordt mogen ze blij zijn als ze de ArenA nog lang vol gaan krijgen.
Ik heb het al eerder gezegd, geloof ik: we slepen ons nu al heel wat jaartjes van teleurstelling naar teleurstelling, maar het aantal seizoenkaarten is opmerkelijk genoeg altijd constant gebleven, net iets boven de 40.000. Maar als mijn 'antenne' me niet bedriegt, gaat Ajax deze zomer de echte klap krijgen. Ik voel en proef het om me heen op de tribune, onder mijn eigen Ajax-vrienden - en ook in mezelf: dat het dit seizoen wéér een bende is, dat we wéér overal naast gaan grijpen, wéér door flutploegjes uit Europa zijn geknikkerd, wéér slecht voetbal spelen, wéér geen goede inkopen hebben gedaan - en dat de race tegen het slapste, kwetsbaarste PSV in vele jaren alweer was verloren voordat januari was afgelopen... Men pikt het niet meer. Ik proef échte mistroostigheid, échte vrees dat het met Ajax niet meer goed gaat komen.

Ik voorspel dat het aantal seizoenkaarthouders deze zomer een aanzienlijk grotere duikvlucht gaat maken dan in voorgaande seizoenen. Mensen gelóven het gewoon niet meer.

Ik merk het bij mezelf ook: vijftien jaar lang heb ik vrijwel geen Ajax-wedstrijd gemist. Uit, thuis, beker, Europa - ik was er nagenoeg altijd. In goede jaren, maar ook in slechte. Altijd was er hoop, nee, ik wist zeker dat het goed zou komen. Volgend seizoen! Niet? Dan het dááropvolgende!

Vorig seizoen heb ik nog vrijwel alles gezien, maar ben ik net een paar keer te vaak 'los' naar uitwedstrijden gegaan. Daardoor ben ik mijn voorrang kwijtgeraakt (ben op elf punten blijven steken). Dit seizoen? Ik merkte al heel snel dat ik het allemaal zó triest en slecht vond, en dat ik vanaf dag één zó ongelooflijk razend was over die stoet flut-aankopen, dat ik me er aan het begin van het seizoen al op betrapte dat ik het eigenlijk wel lekker vond om Heracles-uit en Sparta-uit op Tele2 te bekijken. Ik had naast kaarten gegrepen, maar baalde er amper van.

De laatste tijd probéér ik het vaak niet eens meer. Laat mij maar een jaartje. Ik heb er geen zin in, ik vind het te slecht, ik heb te weinig het gevoel gekregen dat Ajax ten koste van absoluut álles landskampioen wil worden: de spelers gooien er met de pet naar (zet de resultaten tegen de onderste vijf van de Eredivisie maar eens op een rij), en Van Geel wekt als chef inkoop niet bepaald de indruk dat alleen het beste voor Ajax goed genoeg is. Je voelt het op alle niveaus, van het elftal tot de bestuurskamer en op de transfermarkt: Ajax heeft 'm niet in zijn vijfde versnelling gezet om zéker kampioen te worden, maar laat 'm economisch in zijn vier draaien met de verwachting dat ze ook dan wel 'kunnen meedoen' om de titel. En dan die teksten van Koster, van het type "alles is nog mogelijk, maar het wordt wel lastig, en we hebben onszelf tekort gedaan"... Ik trek me werkelijk de haren uit mijn kop. Ik word er helemaal, maar dan ook helemaal gek van, als Ajacied.

Dit seizoen is er bij mij écht iets geknapt. Ik beschouw dit seizoen, als supporter, als een soort sabbatical year, en eigenlijk komt dat omdat de club zelf óók op alle niveaus die indruk wekt. Dit is een verloren seizoen, dat de club met een onthutsende en ergerniswekkende achteloosheid heeft laten verworden tot een 'overgangsjaar' onder Adrie Interim. Om wóest van te worden.

En ik merk dat het me ook geen reet meer kan schelen of we die play-offs winnen. Misschien wel liever niet. Sodemieter maar even een eind op, Ajax. Laat mij maar even met rust. Dan beginnen we in augustus weer met een schone lei. Op dit moment kan het ik maar amper opbrengen, en lijkt het net of het reisje van mijn voordeur naar de ArenA een paar kilometer langer is geworden ten opzichte van een paar jaar geleden.

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 10:29 pm

Kowalczyk schreef:Dit seizoen is er bij mij écht iets geknapt. Ik beschouw dit seizoen, als supporter, als een soort sabbatical year, en eigenlijk komt dat omdat de club op alle niveaus ook die indruk wekt. Dit is een verloren seizoen, dat de club met een onthutsende en ergerniswekkende achteloosheid heeft laten verworden tot een 'overgangsjaar' onder Adrie Interim. Om wóest van te worden.

En ik merk dat het me ook geen reet meer kan schelen of we die play-offs winnen. Misschien wel liever niet. Sodemieter maar even op, Ajax. Laat mij maar even met rust. Beginnen we in augustus weer met een schone lei.
Mijn idee. Hopelijk heb ik er tegen die tijd weer zin in. :blush.gif:

Mijn vriendin zei afgelopen week; 'Zullen we komend seizoen géén seizoenskaart nemen?' Toen kwam ik met argumenten als: laat je club niet in de steek, het hoort erbij, eens een Ajacied, altijd een Ajacied. En niet met argumenten als: voetbal is leuk, het komt allemaal weer goed met Ajax. Pijnlijk vond ik dat toen ik erover nadacht. :blush.gif: :ajaxscarf.gif:

Ik moet er niet aan denken dat Ajax Adriaanse aanstelt. Dat is de genadeklap. Ik hoop en bid dat we een TD krijgen in wie ik vertrouwen heb en een goede trainer. Zodat ik er weer zin in heb.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 10, 2008 10:50 pm

Uitstekend verhaal, Ko.

:biggthumpup.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo feb 10, 2008 10:57 pm

joey schreef:Ik moet er niet aan denken dat Ajax Adriaanse aanstelt. Dat is de genadeklap.
Zoals bekend verschillen we daarover van mening (zo denk ik persoonlijk over Van Basten), maar dat geeft niet. Ook voor die discussie mis ik de geestdrift dit seizoen. Whatever.

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 10:59 pm

Ik ook, Ko. Ik heb er ook geen zin in. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 10, 2008 11:17 pm

Eén man kan voor een club als Ajax natuurlijk nooit de genadeklap zijn. Of die man nou Van Basten, Adriaanse of Adrie Koster heet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 11:20 pm

Natuurlijk niet, maar voor mij is het de genadeklap. Zo voel ik dat. Het idee dat we wéér dat hele proces van mislukking met die man moeten meemaken.... :excited.gif:

Maar een ander (Ko) zal dat met Van Basten hebben en weer een ander met Van Gaal of Jol. Het gaat mij erom dat bij mij de pijp leeg begint te raken, ik heb de fut niet meer om opnieuw vol enthousiasme op betere tijden te hopen.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 10, 2008 11:22 pm

Ik heb lang geleden al gezegd dat AJAX het Fnoord van Amsterdam aan het worden is... we zijn al flink op weg iig.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo feb 10, 2008 11:27 pm

Heel herkenbaar dit. Ik ga ook al jaren zowel thuis als uit bijna alles naar Ajax. Maar dit jaar ga ik veel minder. Natuurlijk miste ik wel eens een keer een potje omdat ik echt niet kon. Maar dit jaar heb ik er veel meer gemist omdat het voor mij gewoon niet meer zo hoeft. Da's een pijnlijke constatering maar zo ligt het op dit moment wel. Die voorrangskaart ben ik na dit jaar ook kwijt.

Ik heb er geen zin meer in om bakken met tijd te investeren terwijl je continu de deksel op je neus krijgt. Dan kies er er tegenwoordig steeds vaker voor om iets te gaan doen waar ik wel voldoening uit haal.

Ondanks alle problemen zaten we nog niet zo heel lang geleden toch nog in de race om de titel. En je ziet het zo wegglipppen. Achter elkaar dom puntverlies wat je van te voren aan ziet komen. Het lijkt wel of ze het alleen bij Ajax zelf niet door hebben. Er zal best eens iets misgaan waar je niets aan kunt doen maar het is te veel. We zitten al jarenlang tegen een ontzettende bak ellende aan te kijken. Misschien ligt de lat bij mij wel te hoog maar zo slecht als het nu al tijden is kan toch gewoon niet?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo feb 10, 2008 11:53 pm

joey schreef:Het gaat mij erom dat bij mij de pijp leeg begint te raken, ik heb de fut niet meer om opnieuw vol enthousiasme op betere tijden te hopen.
Exact. Dat is de essentie. En ik voel dat dat bij veel supporters zo is. Ik denk dat Ajax op dit moment écht mensen aan het kwijtraken is.
Marillion schreef:Ik heb er geen zin meer in om bakken met tijd te investeren terwijl je continu de deksel op je neus krijgt.
Op zich zou ik er best tegen kunnen om vaak het deksel op mijn neus te krijgen. Als mijn vader of oom me als jochie naar VVV-Venlo of Excelsior had meegenomen, dan was dát misschien mijn grote voetballiefde geworden. Dan zou ik niet eens dénken aan een kampioenschap, maar ambities hebben gehad op een heel ander niveau. Geen probleem, zo lang je als supporter maar het gevoel houdt dat alles eruit wordt gehaald wat erin zit. Dat iedereen, in alle geledingen van de club, alles geeft.

En dáár zit 'm dus de kneep met Ajax. Ik zei het al: ik heb dit seizoen gewoon niet het gevoel gekregen dat iedereen bij Ajax ten koste van álles, maar dan ook werkelijk álles kampioen wilde worden. En dat gevoel heb ik op alle niveaus: van bestuur tot elftal.

Grygera weg? Stam maar met moeite kunnen overhalen om door te gaan? Dan halen we voor het centrum gewoon Jurgen Colin erbij (75.000 euro; koopje) - en dan komt het wel goed.

Sneijder weg? Tja, we hebben Modric gecheckt, maar dat was niet haalbaar, dus dan moeten we maar even roeien met de riemen die we hebben, totdat we iemand vinden.

Hoofdtrainer stapt op? Dan zetten we gewoon de trainer van het tweede voor de groep, en melden we er meteen bij dat 'ie het seizoen mag afmaken, want eigenlijk is het best een capabele man.

Toch nog maar een centrale verdediger nodig? Dan nemen we een transfervrije van (vermoedelijk) ergens achter in de dertig. Heeft een maandje nodig om fit te worden, dus Ajax - PSV haalt 'ie niet, maar dat zij zo: tot 'ie beschikbaar is gewoon even de tandjes op elkaar. Zo moet de selectie wel rond zijn.

We vinden wel dat het kapitaal van Ajax op het veld hoort te staan, maar ja: 't is lastig, tegenwoordig...

Het ademt gelatenheid. Het is geen topdenken. Ik wil meer verbetenheid proeven om top te zijn.

Martin van Geel en John Jaakke kunnen een maand tegen me aan praten, maar het wekt gewoon geen vlijmscherpe indruk. De bovenstaande beleidsbeslissingen zijn niet de ingrepen van een club die ten koste van alles kampioen wil worden, en een terugkeer aan de Europese top nastreeft.

Dat gevoel is dit seizoen (eindelijk, en op genadeloze wijze) overgeslagen op mij, als supporter. Ik voel het vuur niet. Ik vind er niks aan. Ik word er niet fanatiek van. De nederlagen en de tegengoals zijn zo voorspelbaar, zo onontkoombaar ook... Ik ben het verdriet een beetje voorbij, merk ik. En ik voel - net als Joey - op dit moment de passie niet om maar weer te hopen op betere tijden. Het is gewoon even niet aan me besteed.

Neem de tegengoals van vandaag, bij Roda... Ik zat met mijn vriendin in de auto en we hadden Langs de Lijn aan staan. Ik luisterde niet eens echt. We keutelden gewoon over van alles en nog wat, en toen de winnende goal van Roda werd gemeld, zei ik niet eens "shit", of zoiets dergelijks. Ik voelde echt geen ene moer. Ik nam het voor kennisgeving aan. Elke opwinding ontbreekt - en dat zou Ajax zich heel erg aan moeten trekken. De 'barometerstand' onder de supporters is écht zorgelijk.

K.
Still alive...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 11, 2008 12:08 am

Het zit 'm niet alleen in het aankoopbeleid, hoe slecht dat ook is. Het zit 'm ook in de mentaliteit van (veel van) de spelers. Symbool daarvoor staat wat mij betreft Urby. Geen knikker raken, steeds op bijna verveelde manier dezelfde fouten maken, maar wél hardop dromen van een vet contract bij de Spurs en de Premier League. Ik word daar dus GEK van. Het lijkt wel of wij supporters liever prijzen willen winnen dan de spelers die het moeten doen.
Hoe komt het dat ze bij PSV elk jaar tot het gaatje gaan om kampioen te worden en bij ons (schijnbaar) niet? Kan iemand me dat uitleggen?
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma feb 11, 2008 12:20 am

Kowalczyk schreef:
Neem de tegengoals van vandaag, bij Roda... Ik zat met mijn vriendin in de auto en we hadden Langs de Lijn aan staan. Ik luisterde niet eens echt. We keutelden gewoon over van alles en nog wat, en toen de winnende goal van Roda werd gemeld, zei ik niet eens "shit", of zoiets dergelijks. Ik voelde echt geen ene moer. Ik nam het voor kennisgeving aan. Elke opwinding ontbreekt - en dat zou Ajax zich heel erg aan moeten trekken. De 'barometerstand' onder de supporters is écht zorgelijk.

K.
Maar Ko zoals je in je laatste column al schreef, het is onze supportersplicht om hier ophef over te maken.. laten we alstublieft niet allemaal in gaan kakken want dan wordt het acceptatie en dat is precies wat de hoge pieten heel goed uitkomt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 11, 2008 9:28 am

Jij gaat de barricades op, BZ? :neutral.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma feb 11, 2008 9:36 am

De barricades op heeft geen zin. Ze luisteren toch niet, en wat wil je nu nog doen? Noem 1 actie die kan leiden tot verandering...

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma feb 11, 2008 9:44 am

Een bom op de Arena!

:hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma feb 11, 2008 9:53 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:De barricades op heeft geen zin. Ze luisteren toch niet, en wat wil je nu nog doen? Noem 1 actie die kan leiden tot verandering...
Moet je eens opletten wat er gebeurt als het publiek écht wegblijft. Stel dat het aantal seizoenkaarten, na jaren van opmerkelijke trouw, plotseling een enorme dreun krijgt: van 41.000 naar 30.000, ofzo. Stel dat er werkelijk geen mens geïnteresseerd is in het nieuwe shirt. Stel dat alle tv-ploegen van Nederland in augustus een totaal lege Toekomst c.q. ArenA mogen registreren tijdens de Open Dag...

Je zou het bijna gaan hopen, dat de publicitair/commerciële kentering zich écht keihard gaat aandienen.

Zal ik je eens eerlijk iets zeggen: ik hoop dat we afgaan als een gieter in de play-offs. Dat we met 5-1 en 0-3 van Heerenveen verliezen, of zoiets. Nee: ik hoop dat we de rest van het seizoen geen uitwedstrijd meer winnen, en dat we de play-offs om een CL-kwalificatieplek niet eens hálen, en vervolgens afgaan in de play-offs voor de nummers 6 t/m 9, tegen NAC Breda ofzo. Laat ons maar eens een jaar naast Europees voetbal grijpen, zoals Feyenoord.

Totale ontreddering, totaal oproer. Dat moeten we hebben, zodat bij iedereen het besef doordringt dat we écht op nul staan en opnieuw moeten beginnen.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma feb 11, 2008 9:58 am

Ja, en het resultaat is dan dat iedereen weg wil en dat potentiële versterkingen niet willen komen. Ik geloof er niet zo in dat écht dramatische resultaten een zuiverende werking hebben.

Plaats reactie