De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%
 
Totaal aantal stemmen: 83

Lionel
Berichten: 47312
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Lionel » do nov 18, 2010 10:52 pm

Mijn steun hebben ze.. En dat is meer dan genoeg :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Neefkens » vr nov 19, 2010 8:02 am

Nu komt het AD weer met een item over AJAX. De headline is "AJAX is doodziek" en tal van experts weten dat te vertellen.
Gewoon tenenkrommend, wat een niveau. Het kan een hoop beter, maar doodziek? Dan moet je toch op zijn minst schulden hebben en onderaan staan.....

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33839
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Duke » vr nov 19, 2010 8:20 am

Moet je ook zien welke 'experts' ze geraadpleegd hebben. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53575
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » vr nov 19, 2010 8:35 am

Als Ajax doodziek is, hoe zit het dan wel niet met Feyenoord?

Het AD heeft zelfs een 'dossier' op haar site: "Alles over de crisis bij Ajax"
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Daily Blind » vr nov 19, 2010 11:00 am

brigade zuid schreef:
Stellingname fanatieke Ajax aanhang : Rapport zonder Rel

INGEZONDEN STUK

In navolging op achtereenvolgens de kritiek van Johan Cruijff op het algehele beleid en de huidige gang van zaken bij Ajax, de volkomen misplaatste manier van reageren daarop door het Ajax-bestuur en directie, onze open brief aan Johan Cruijff en de zich daarna snel opvolgende gebeurtenissen van de afgelopen weken, nemen wij, het fanatieke en nooit aflatende deel van de Ajax supporters, stelling via onderstaand statement.

In onze ogen hebben een aantal mensen zich de afgelopen tijd onmogelijk gemaakt. Al veel te lang worden vurige supporterswensen volkomen genegeerd. Al veel te lang ook vaart Ajax een koers die nergens toe leidt. De kritieken van de afgelopen weken zijn glashelder en leggen veel misstanden openlijk bloot. Toch weigert men vanuit de dagelijkse leiding stelselmatig de handschoen op te nemen, en is men zelfs zo arrogant om de zeer terechte kritiek en uitge-stoken hand van de grootste Ajacied aller tijden, weg te zetten als een wederkerend vijfde wiel aan de wagen dat steeds maar weer vervelend piept. Terwijl men zelf jaar in jaar uit opzichtig de boel laat ontsporen.

De volgende zaken zijn, in willekeurige volgorde, voor de komende tijd speerpunten waarvoor wij gaan strijden. Punten, waarvan wij verwachten dat de beleidsbepalers bij Ajax die zeer serieus nemen en dus ernstig met ons in gesprek gaan om deze te bewerkstelligen

- Hoofddoel voor de komende tijd zal zijn om in de ledenraad vertegenwoordigd te gaan worden door minimaal 1 maar liefst 2 door ons naar voren geschoven supporters, die vervolgens onze stem, de stem van duizenden, in de beslissingsbevoegde ledenraad vertegenwoordigen. De reden hiervoor is dat wij jaar in jaar uit strijden voor zaken die nimmer gestalte krijgen en waarmee wij telkenmale tegen een muur van onwil aanlopen. Door in de ledenraad toegelaten te worden moet onze stem wel serieus genomen worden, en is het afgelopen met de karrevracht aan kluiten waarmee we nu steeds weer het riet in gestuurd worden. Uiteindelijk zijn WIJ de reden van bestaan van Ajax, en is het derhalve niet meer dan logisch dat er ook naar ons geluisterd wordt en dat diverse van reeds jarenlang bestaande en alleszins uitvoerbare wensen eindelijk worden ingewilligd en uitgevoerd.

- Wij steunen Johan Cruijff wel volledig in zijn aan- en opmerkingen ten aanzien van vooral de sportieve toestand van Ajax, en doen dus een dringend beroep op de huidige directie, om per direct contact op te nemen met Johan, te gaan luisteren naar wat hij echt te zeggen heeft, en om zijn aanbevelingen zeer ter harte te nemen en onverwijld in de praktijk te brengen. Bij het uitblijven hiervan eisen wij het directe vertrek van hen die dit tegenwerken en/of onmogelijk maken. Duidelijk moet zijn dat wij van de huidige directie in feite alleen enig vertrouwen in Rik vd Boog stellen. Wij adviseren hem de touwtjes in handen te nemen en hoe dan ook contact op te nemen met Barcelona.
Aangezien wij vanaf hier Johan altijd gesteund hebben in zijn opvattingen en openlijk zijn zijde gekozen hebben zouden wij het zeer op prijs stellen wanneer Johan er blijk van geeft er open voor te staan om in contact met ons te treden.

- Na de financiële rampspoed die ons kort geleden werd medegedeeld, is duidelijk dat de afdeling financiën en commercie van Ajax niet functioneren zoals het hoort. We moeten hier de zaken scheiden om een zo genuanceerd mogelijk beeld te krijgen. Het is waar dat de financieel directeur al jaren grote verliezen mag melden en dat hij, weliswaar dik betaald mag blijven zitten, maar dit betekent niet per sé dat hij degene is die fout handelt. Inzake de 40 miljoen die van Basten mocht uitgeven is Slop de enige persoon geweest binnen de directie die de hand op de knip wilde houden. Hij was alleen in de minderheid in de driekoppige directie, waardoor de 40 miljoen toch afgegeven werden. Een tweede positief punt aan Jeroen Slop is zijn inzet voor supporters. Hij heeft zich hard gemaakt voor de supporters rond afgelopen bekerfinale, hij probeert altijd het maximale aantal toegangskaarten te regelen, en stak een stokje voor de voortijdige weigering van AJAX-supporters bij uitwedstrijden. Meest recent heeft hij Suarez nog overgehaald om terug te gaan naar het uitvak om de situatie uit te praten.

- De situatie rond de commercieel directeur is compleet anders. Deze persoon mag zo′n beetje doen en laten wat hem in zijn hockey-minded hoofd opkomt. Samen met zijn mede-werkers, die veelal door hemzelf via bevriende relaties zijn neergezet, mag deze egotripper exorbitante prijzen berekenen voor allerlei wanproducten, zonder dat deze uiteindelijk tot gunstige bedrijfsresultaten leiden. Waar het functioneren van Henri v.d. Aat wel toe leidt, is veel frustratie onder diverse Ajax-medewerkers en supporters. Henri v.d. Aat is op geen enkele manier een graag gezien directielid, heeft geen enkele Ajax-uitstraling en is dus totaal ongeschikt. v.d. Aat hoort ontslag aangezegd te worden.

- Uri Coronel , voorzitter van de vereniging Ajax en lid van de raad van commissarissen van Ajax nv, heeft zich onmogelijk gemaakt en dient zich ernstig te beraden op zijn toekomst bij Ajax. Na het samenstellen van de commissie Coronel enkele jaren geleden en het daaruit voort-vloeiende rapport Coronel dat vol stond met aanbevelingen voor de toekomst, is Coronel aangetreden als voorzitter. Vervolgens is met de belangrijkste technische aanbevelingen uit dat rapport helemaal niets gedaan en is Coronel in feite een heel andere koers gaan varen. Een koers die het mogelijk heeft gemaakt dat achtereenvolgens Marco van Basten en Martin Jol geheel voetballend Ajax hebben mogen leiden naar eigen inzicht. Met als gevolg onverantwoorde aankopen, veel te dure contracten, en geen enkel aansprekend sportief succes, waarbij de toch al achterblijvende Ajax-jeugd geheel ondergesneeuwd is. Op geen enkele manier heeft de voorzitter hierbij ingegrepen. Het is slechts aan Rik vd Boog te danken dat Martin Jol niet nog veel meer geld het putje in heeft mogen spoelen. Daarnaast heeft Uri Coronel Cruijff geschoffeerd, in plaats van de hand in eigen boezem te steken en de aangeboden hulp te aanvaarden. In feite heeft Coronel een ongelooflijke wanprestatie geleverd door de boel , eenmaal op de voorzitterstoel, volledig in het honderd te laten lopen. Coronel dient zijn conclusies te trekken. In navolging van Coronel dient de hele raad van commissarissen de weg vrij te maken voor andere kandidaten, aangezien ook zij hun controlerende en corrigerende plicht bij lange na niet voldoende hebben vervuld.

- Ook wij zijn van mening dat het huidige Ajax veel te weinig oud-spelers herbergt. Dus ook wij willen in de ledenraad mensen zien die zelf Ajax op het hoogste nivo hebben vertegen-woordigd. Als hiervoor een versoepeling nodig is van het toelatingsbeleid tot de ledenraad, dan moet daar zo snel mogelijk werk van gemaakt worden. Maar ook in het dagelijks bestuur , in de raad van commissarissen en in de technische leiding horen oud-Ajacieden thuis. De basis van Ajax behoort uit Ajacieden opgebouwd te zijn.

- De Ajax-jeugd dient weer een prominente rol te krijgen in het selectiebeleid. Het moet afgelopen zijn met veel te dure tweede-hansjes. Wij vereenzelvigen ons niet met dikke dertigers van verre, maar wij zetten de boel op stelten voor aanvallende Amsterdammers met verbluffende techniek !

Vanaf hier wensen wij de verantwoordelijken veel wijsheid en vooral veel aandacht en gehoor voor bovenstaande. Wij zullen als blijk van ons gezond verstand en Ajax-hart, het team gewoon hartstochtelijk blijven steunen, en gevoed door Ajax-bloed kunnen we ook niet anders. Vooral de komende week tijdens de belangrijkste wedstrijden van dit jaar, en die bepalend zullen zijn voor de toekomst van ONS aller Ajax !

Ajax Supporters Delegatie

De Ajax Supporters Delegatie (ASD) is een afvaardiging van diverse fanatieke groeperingen

afca supp. club
Slaan in sommige gevallen de plank volledig mis.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Daily Blind » vr nov 19, 2010 11:34 am

Ik zou dit wel weer eens willen zien in de ArenA:

http://www.youtube.com/watch?v=TTO6mTTP ... r_embedded

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » vr nov 19, 2010 12:14 pm

Die goal van vdWiel tegen Utrecht (uit) vond ik een van de betere aanvallen van de laatste jaren. Soortgelijk als de goal die jij laat zien eigenlijk.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door bryan » vr nov 19, 2010 12:23 pm

Die nu.nl opiniestuk. Spijker op de kop inderdaad, had hem net zelf gelezen en wou hem hier plakken, maar dat is al gedaan.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Daily Blind » vr nov 19, 2010 12:26 pm

bryan schreef:Die nu.nl opiniestuk. Spijker op de kop inderdaad, had hem net zelf gelezen en wou hem hier plakken, maar dat is al gedaan.

Om Jol als vakman te bestempelen gaat mij al iets te ver. Eerder een trainer die als zakkenvuller fungeert.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door bryan » vr nov 19, 2010 1:20 pm

Ik ben geen grote Jol fan, vind hem ook een zakkenvuller. Ik was er tegen vanaf het begin. Maar hij doet het wel redelijk. We zitten in de Champions League en en er stroomt dus geld binnen. We zitten nu in een dipje en dan is er juist steun van de supporters nodig. TOCH?!

Eind van het seizoen vetrekt Jol waarschijnlijk vanzelf en komt er iemand anders. Wat Ajax echt nodig heeft is stabiliteit en zekerheid. Dus Jol nu wegsturen bereikt helemaal niets. Op naar PSV.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » vr nov 19, 2010 1:29 pm

Ik wil nog altijd wel eens weten hoe de kwartaalwinst is opgebouwd? Is dat inclusief CL premies, want dan vind ik dat niet echt een 'formidabele prestatie', hoor.

Overigens besef ik me wel dat de koopdrift van de trainer Jol natuurlijk inherent is aan het vak. Je ziet het bij Rutten, McClaren, Preudhomme, Hiddink, Marco van Basten, etc. etc. Het gekrakeel van Jol hangt me de strot uit en dat is wat me stoort. Continue druk op de directeuren uitoefenen in de zoektocht naar meer geld.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Ajaciedjuh » vr nov 19, 2010 3:38 pm

Keje Molenaar is vanavond te gast bij VI.

Eng zoals die gast zich overal aan het profileren is. Gladjanus. :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Neefkens » vr nov 19, 2010 6:12 pm

Walgelijk, doet ie steeds als het slecht gaat. Een echte ramptoerist. :1evil.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13765
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jinne » vr nov 19, 2010 8:26 pm

LucaS schreef:Als Ajax doodziek is, hoe zit het dan wel niet met Feyenoord?
Dood en begraven. Waarschijnlijk de moeite niet meer om het er over te hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » vr nov 19, 2010 8:40 pm

Neefkens schreef:Walgelijk, doet ie steeds als het slecht gaat. Een echte ramptoerist. :1evil.gif:
Vooral niet serieus nemen inderdaad. Ik zit dat nu te kijken en het is echt grappig om ze te horen praten. Alles is mis aan Ajax en alles wordt belachelijk gemaakt. Ik lach me helemaal het apezuur als we dit jaar nog kampioen worden.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Hoeladans » vr nov 19, 2010 9:02 pm

Huh? Je bedoelt VI neem ik aan?

Daar hebben ze het nog helemaal niet over Ajax gehad.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13765
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jinne » vr nov 19, 2010 9:09 pm

Johan had viavia vernomen dat ik wel iets wilde doen.

LOL, wie had dat niet vernomen. :drecul.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58916
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door 999 » vr nov 19, 2010 9:12 pm

Wat een gluiperd is die Molenaar.Die zit net te preken of dat alles ruk is bij AJAX ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » vr nov 19, 2010 9:14 pm

Hoeladans schreef:Huh? Je bedoelt VI neem ik aan?

Daar hebben ze het nog helemaal niet over Ajax gehad.
Uh heb jij de eerste 4 minuten niet gezien? Dat ging toch echt over Ajax, hoor. Dat Mido alleen al in zijn gezicht 7 kilo kon afvallen en dat Marc Overmars nog wel op rechtsbuiten kon spelen.

Niveautje.

En dit ook nog:

'
Spanningen tussen Jol en assistent Blind escaleren'
Vrijdag, 19 november 2010 om 21:05

Volgens Voetbal International is er in de technische staf van Ajax flinke verdeeldheid tussen hoofdtrainer Martin Jol en zijn assistent, Danny Blind. Ten overstaan van een groep topmensen van Ajax, zo meldt het weekblad, werd Jol bekritiseerd door zijn rechterhand. De niet mis te verstane kritiek van de tweede trainer werd doorgespeeld aan directeur Rik van den Boog. Ook Jol was al snel op de hoogte. De spanningen liepen daarna nog verder op.
/

De situatie zou dateren van begin deze maand, na een duel van Jong Ajax. Bij Blind bestaat al lange tijd irritatie dat zijn zoon Daley geen enkele kans krijgt onder Jol. Blind liet weten dat hij vond dat zijn zoon in het tweede elftal op het middenveld zou moeten spelen en niet centraal achterin. Daarop ontplofte de Scheveninger, die Blind eens goed de waarheid vertelde. Uiteindelijk kwam het erop neer dat Jol op technisch gebied de baas is en niet assistent Blind.

De clubleiding heeft beide kemphanen inmiddels te verstaan gegeven dat zij toch echt samen verder moeten als leden van de technische staf. Zowel Blind als Jol berusten in hun lot, maar de verhoudingen zouden tot onder het nulpunt zijn gedaald. Buiten de wedstrijden en trainingen om negeren de twee elkaar nog steeds volkomen, aldus het weekblad. Daarmee lijkt de Amsterdamse crisis, na slechte resultaten en kritiek van Johan Cruijff, verder aan te zwellen.

VZ
Misschien dat het bij Beilen met een halfuurtje vertraging op de buis komt ;)

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Jeroen126 » vr nov 19, 2010 10:13 pm

Genoten van de hier zo bekritiseerde Molenaar. Duidelijke visie, die man.

Wat betreft Jol: ik reageer een beetje autistisch als iemand aan Blind komt (zie ook Jaakke). Grrrr.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door peter » vr nov 19, 2010 10:17 pm

Ik moet zeggen dat hij wel altijd een goede indruk achterlaat. Ik vraag me bij hem alleen altijd af waarom hij dit doet. Waarom zoekt hij de media op en waarom pakt hij het rapport er in september niet bij? Nee, nu iedereen er op duikt is hij er altijd als de kippen bij en dat stoort me.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door mattie » vr nov 19, 2010 11:02 pm

hebben jullie goed gehoord wat er in het rapport Coronel stond... Juist daar moet Ajax naar terug... Als het waar is wat Jol heeft gezegd over dat rapport dan mag ie van mij er morgen nog uit liggen... :blush.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door bryan » vr nov 19, 2010 11:17 pm

Wat dan? Er staat in het rapport dat we een TD en Trainer moeten hebben, OF dat we een Coach moeten hebben die een ruimere macht heeft. Er staat in het rapport dus niet welke model gekozen moet worden. Lekker duidelijk allemaal. Mensen praten er over alsof het de Bijbel is. Het is niet eens 24 pagina's aan tekst, voornamelijk in een soort "bullet point" formaat opgebouwd uit kleine zinnetjes. Het is van het niveau eerstejaars HBO. Ik kan Rapport Bryan ook in een week in elkaar flutsen. Sorry hoor, maar dat Coronel Rapport is niet veel waard. Probleem bij Ajax is dat niemand weet wie de club runt. Wat we nodig hebben is een behoorlijk machtig, geduldig, realistisch en financieel verantwoord voorzitter. Schoolmeester type. Zeg maar de Louis van Gaal onder de voorzitters. Die gewoon geen bullshit neemt van al die poppetjes die dansen bij Ajax (Blind, Cruijff, etc), een goede trainer aanstelt en hem de tijd geeft en een rustige milieu om in te werken. Duidelijkheid. Dan komt het voetbal vanzelf wel.

Danny Blind heeft een behoorlijke "sense of entitlement" bij Ajax. Die man moet een paar jaar bij een andere club aan de slag en zijn sporen verdienen. Hij zit gewoon te lang binnen de Ajax politiek (24 jaar nu) en moet wat real world ervaring opdoen. Jol heeft gelijk om hem te vertellen dat hij de opstellingen niet bepaalt. Ook niet voor zijn zoon. Waar gaat het over...

LucaS
Berichten: 53575
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door LucaS » za nov 20, 2010 8:47 am

Als dit allemaal echt waar is, dan dient Jol natuurlijk te vertrekken.
I think I lost my fucking headache

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Arwin » za nov 20, 2010 10:30 am

LucaS schreef:Als dit allemaal echt waar is, dan dient Jol natuurlijk te vertrekken.
Blind bedoel je neem ik aan? Die hoort namelijk niet het belang van zijn zoon boven het belang van een (tweede) elftal te stellen.

Plaats reactie