Wie wordt de nieuwe Algemeen Directeur van AJAX?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47940
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr okt 31, 2008 8:19 pm

We komen er niet uit. Als jij dit nieuwsfeit wil doen bestempelen als een bewijs voor 'een echte voetbalman' dan mag dat, maar daar doe ik niet aan mee. Zo kan je van iedere man wel een voetbaldier maken, namelijk. Hij heeft in de jeugd gespeeld, maar dat maakt hem nog geen voetbalman. Dit nieuwsfeitje idem dito.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » za nov 01, 2008 11:45 am

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 12:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za nov 01, 2008 11:55 am

Wat mist ze!? :icon_mad.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » za nov 01, 2008 12:01 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 12:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za nov 01, 2008 12:07 pm

Vedette-10- schreef:Barbara Barend wil het worden. :blush.gif:
Ik hoop dat dit een grap is? Ze zal het overgens toch nooit worden, godzijdank.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » za nov 01, 2008 12:14 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 12:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Siemen
Berichten: 1175
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 12:10 pm

Bericht door Siemen » zo nov 02, 2008 8:29 pm

Ik ben ook geen Barbara-fan, maar uit een oud bericht van 19 augustus 2007 kan ik wel opmaken dat ze er enigszins kijk op heeft:
AT5: Ajax in de weer met Motta, Barend kritisch over beleid
19 augustus 2007

Ajax is bezig met een overgang van Thiago Motta van FC Barcelona, zo meldt AT5. Eerder ontkende trainer Henk ten Cate in De Telegraaf dat Ajax een poging waagt Motta aan te trekken. Volgens AT5 is ook Albert Riera van Espanyol nog immer nadrukkelijk in beeld. Daarnaast zou Juan Román Riquelme met Ajax in verband worden gebracht. Sportjournaliste Barbara Barend betwijfelt of Ajax ertoe in staat is om een van de drie genoemde namen naar Amsterdam te lokken.

"Ik weet niet of ze bereid zijn uit Spanje te gaan verhuizen naar Nederland", zegt Barend over Motta en Riera. "Ik betwijfel of dat haalbaar is. Maar als het lukt, prima." De kans dat Riquelme de overstap van Villarreal naar Ajax maakt lijkt al helemaal nihil. "Als Riquelme naar Ajax gaat, dan koop ik een seizoenkaart", verklaart de presentatrice. "Ik vind dat zó'n geweldige voetballer, dus dat zou heel mooi zijn voor Ajax." Ajax heeft nog tot en met 31 augustus de tijd om de selectie te versterken.

Net als Hugo Borst vindt Barend het trouwens onbegrijpelijk dat Ajax Kenneth Perez naar PSV heeft laten gaan. "Eén ding begrijp ik niet, namelijk dat Kenneth Perez is vertrokken. Babel is vrij vroeg verkocht en je kon er rekening mee houden dat Sneijder ook wegging. Perez kan hangend aan de linkerbuitenkant uit de voeten of achter de spitsen. Die twee posities zijn nu onderbezet, dus ik begrijp die verkoop vooral niet."

Voor de camera van AT5 had Barend ook nog enkele tips in petto voor Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Aissati vind ik erg bij Ajax passen, die vind ik nog beter dan Afellay. Hij kan het vertrek van Sneijder invullen. Wat ik ook een hele goede vind, is Mounir El Hamdaoui van Willem II. Feyenoord zit nu achter hem aan, maar dat is ook een jongen die kan scoren en die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker gezien het verleden van Van Geel bij Willem II moet het lukken om hem in te lijven."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo nov 02, 2008 8:31 pm

Waarom zou Barbara Barend niet geschikt zijn?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33871
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma nov 03, 2008 11:09 am

Van den Boog bijna in dienst bij Ajax

Ajax zal binnen tien dagen de nieuwe algemeen directeur Rik van den Boog (49) presenteren. Dit zegt voorzitter Uri Coronel. Van den Boog zal interim-directeur Henri van der Aat vervangen. Sinds maart heeft de club geen algemeen directeur meer. ''Ik hoop en ik denk dat Van den Boog binnen een dag of tien wordt aangesteld,'' aldus Coronel. Van der Aat krijgt waarschijnlijk een commerciële functie bij Ajax.

De in Amsterdam geboren Van den Boog is niet in het vizier gekomen door het headhuntersbureau dat Ajax had ingeschakeld. ''We hebben een goede tip gekregen,'' zegt Coronel. De nieuwe algemeen directeur speelde ooit voor Jong Ajax.

Voordat Van den Boog kan worden gepresenteerd in de Arena, verlangt de Amsterdamse club dat hij alle zakelijke bindingen met de voetbalwereld verbreekt.

De voormalige topman van Vodafone en Orange heeft aandelen in het mediabedrijf The Entertainment Group (TEG). Dat bedrijf werkt samen met Sports Entertainment Group (SEG), een Amsterdamse onderneming die voetballers en trainers begeleidt. SEG neemt de zaken waar van onder anderen Huub Stevens (trainer PSV), Dirk Marcellis (speler PSV), Adrie Koster (trainer Jong Ajax) en Javier Martina, de speler van Ajax die zaterdag tegen FC Twente zijn debuut maakte.

Als aandeelhouder van TEG en algemeen directeur van Ajax kan Van den Boog te maken krijgen met tegenstrijdige belangen. ''Maar voordat hij bij Ajax werkt, komt daarvoor een oplossing,'' aldus Coronel.
www.parool.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 16, 2008 10:14 pm

VdBoog dus
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » zo nov 16, 2008 10:17 pm

Van den Boog directeur Ajax
Uitgegeven: 16 november 2008 21:59
Laatst gewijzigd: 16 november 2008 22:00

AMSTERDAM - Rik van den Boog is de nieuwe algemeen directeur van Ajax. Hij wordt maandagmiddag aan de pers voorgesteld. De 49-jarige Amsterdammer vervangt interim-directeur Henri van der Aat, die een commerciële functie bij de Amsterdamse club krijgt.

Van den Boog voetbalde vanaf zijn twaalfde bij Ajax en schopte het tot het tweede elftal van de Amsterdamse club. Hij bekleedde later functies in de directie van telefoonmaatschappijen als Orange en Libertel.

De benoeming van Van den Boog is pas een feit als de leden van de algemene aandeelhoudersvergadering op 3 december hun jawoord geven.
nu.nl
Ben erg benieuwd naar deze man. Wel een aardig verleden en reputatie op gebouwd, maar goed de AFC AJAX is natuurlijk een hele andere tak van sport. Wel goed dat Van der Aat behouden blijft, ik heb wel vertrouwen in die man!

Plaats reactie