[teletekst] Bergkamp wil trainer worden

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do apr 10, 2008 5:15 pm

Marco van Basten en Dennis Bergkamp.

Need I say more.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » do apr 10, 2008 5:25 pm

Dennis Bergkamp heeft fysiotherapie gestudeerd, dus als dat trainen niks voor 'm is heeft Ajax vast nog wel een ander baantje voor 'm. Doet ie vast beter dan dat stelletje beunhazen dat nu bij onze medische staf naar hun pensioen toe schuifelt.


-----------------------------------------


[fluitsignaal]
Ik onderbreek dit topic even voor een blessurebehandeling.
De medische staf een ludieke goedbedoelde doodschop toewensen kan in http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?t=9283 .
666
[/fluitsignaal]
Sign your name on
the dotted line:

.............................

wimpey
Berichten: 51908
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 10, 2008 6:54 pm

joey schreef: Vast een idee van Cruijff.
Welnee, Johan 'doet ie t niet of doet ie t niet' Cruijff zit waarschijnlijk nog steeds verongelijkt thuis. Beetje zeiken als Danny de koffie te sterk heeft gezet.

Ik zie trouwens absoluut geen trainer in Bergkamp. Wel iemand die individueel een speler beter kan maken. Maar een groep managen of zich met taktiek bezighouden: nee. Hij heeft i.m.o. de drive en de passie niet. Maar laat 'm op het trainingsveld aan jongens als Suarez en KJH sleutelen, dat lijkt me wel wat voor hem.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do apr 10, 2008 7:17 pm

Neefkens schreef:Ik zit net te bedenken wat een impact het nieuws over Bergkamp in Engeland en vooral Arsenal zal hebben. Dennis the Menace is daar nog steeds een NAAM. Ook voor jonkies zal hierdoor AJAX weer wat aantrekkelijker worden.
Natuurlijk is Bergkamp nog steeds een naam, die man was op zijn 36e nog een gevreesde aanvaller in de wereldtop. We zijn pas 2 jaar verder, mooier kan je het niet hebben.. Ik had overigens niet verwacht dat Bergkamp zo snel al weer zijn trainingspak uit de kast zou trekken, zo'n timide jongen die zegt te stoppen zie ik makkelijk 10 jaar een break hebben. Coach zie ik hem niet worden, is ie veel te gesloten voor. Techniek trainer, dan heb je de juiste aan hem, op de achtergrond lekker aan spelers werken.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do apr 10, 2008 7:35 pm

Ik denk gewoon dat het bij deze stage blijft hoor.. hij woont heerlijk in Londen en wil daar volgens mij helemaal niet meer weg.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do apr 10, 2008 7:41 pm

Hij woont weer in Nederland, heb ik begrepen.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do apr 10, 2008 7:45 pm

Jöhnk schreef:Hij woont weer in Nederland, heb ik begrepen.
Ooit gelezen dat hij na zijn carrière in Engeland bleef wonen, maar niets is zo veranderlijk als een voetballer.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr apr 11, 2008 8:41 am

Bergkamp die in de leer gaat bij Van Basten...iemand in wie ik totaal geen trainer zie gaat in de leer bij iemand die nauwelijks ervaring heeft als clubtrainer, apart.

Maar goed, altijd mooi natuurlijk als zulke grootheden van spelers op je club rondlopen !
Als Bergkamp individueel aan de slag gaat met spelers kan hij ze heel veel leren.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr apr 11, 2008 8:46 am

Jöhnk schreef:Hij woont weer in Nederland, heb ik begrepen.
Allebei half goed, hij woont nog in Engeland maar gáát in Nederland wonen. :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47402
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr apr 11, 2008 1:48 pm

Dan heeft de ene het toch helemaal goed en de ander het toch gewoon fout :blush.gif:

Maar goed... Bergkamp: Hopen dat hij zich gaat bezighouden met Suarez. Zou mooi zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie