AJAXliefde...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

AJAXliefde...

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 8:38 pm

Geknipt en geplakt uit: Ajax - FC Utrecht (1e ronde KNVB-beker) 25 september 2008


Onbegrijpelijk, geen zin in Ajax omdat je de trainer niet leuk vindt. Wat een treurigheid
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma sep 22, 2008 8:40 pm

Thomas schreef:Zonder iemand off te willen pissen, maar dat is toch treurig? Ajax speelt in een seizoen zeker 40 wedstrijden. Dan gooi je na 4 wedstrijden toch niet de handdoek in de ring?
De irritatie en moedeloosheid stamt natuurlijk van wel iets langer terug dan 4 wedstrijden.

Ik zit al jarenlang naar wanprestaties te kijken. Het heeft eigenlijk al tijden niets meer te maken met het Ajax waar ik zo gek van ben. Na afgelopen seizoen heb ik weer geprobeerd om goede moed te verzamelen. Maar het transferbeleid heeft daar geen positief effect op gehad. En als ik dan weer zie hoe de bekende fouten uit de afgelopen jaren ons wéér opbreken dan kan ik daar even niet meer zo enthousiast van raken.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma sep 22, 2008 8:45 pm

LucaS schreef:Onbegrijpelijk, geen zin in Ajax omdat je de trainer niet leuk vindt. Wat een treurigheid
Wie zegt dat?

Ik ga trouwens ook niet, heb geen zin oa om dezelfde redenen als Marillion.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 8:47 pm

LucaS schreef:Onbegrijpelijk, geen zin in Ajax omdat je de trainer niet leuk vindt. Wat een treurigheid
Moet jij zeggen. Jij gaat nooit.

Ik ga al zo lang naar Ajax, ik laat me niet afzeiken door een stel teletekst-supporters. Ga zelf maar eens een paar wedstrijden achter elkaar, dan kom je er wel achter. Het voetbal van Ajax is al tien jaar (op hier en daar een opleving na) een bezoeking. Soms heb ik even geen zin, mag dat soms? :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 8:48 pm

We're only singing when we are winning
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 22, 2008 8:49 pm

Doe eens even lekker rustig, zeg. Wat een belachelijk gedrag.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13402
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » ma sep 22, 2008 8:50 pm

Ajax maakt meer stuk dan je lief is.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » ma sep 22, 2008 8:52 pm

Gadverdamme Joey
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 8:54 pm

Ben jij wel eens in de Arena geweest, Sylvie?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 22, 2008 8:56 pm

Dude, wat verlaag je je toch tot een ontzettend laag niveau. Je bent echt niet te harden.

Op deze manier ga ik de discussie in ieder geval niet meer met je aan. Maar om even te bewijzen hoe groot de mijne is: in dat ene seizoen dat ik naar Ajax kon ben ik gegaan. Een honderd procent score. Neh neh neh neh neh neh. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » ma sep 22, 2008 8:56 pm

Ja, wat heeft dat er nou mee te maken? Wees er maar trots op hoor zuurpruim, elke wedstrijd in de Arena zitten en dan zulk gedrag vertonen. Ik word er zo onderhand zat van. Commentaar op Ajax is nog tot daar aan toe, maar om mensen als teletekstsupporters te bestempelen? Wie denk je nou wel dat je bent om dat tegen mensen te mogen zeggen die thuis een voetbalwedstrijd kijken?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 8:58 pm

Ach ja, de enthousiaste beginner....

@Sylvie: eigenaardig om mensen die trouw naar het stadion gaan voor successupporters uit te maken omdat ze een keer een wedstrijd laten lopen.
Laatst gewijzigd door joey op ma sep 22, 2008 9:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » ma sep 22, 2008 8:58 pm

Ja hoor, het is goed met je
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma sep 22, 2008 9:00 pm

Stel je niet zo aan Sylvie, Lucas begon hoor.. en jullie hebben makkelijk praten lekker voor de buis, als AJAX niet aan te gluren is zap je ff lekker door naar de premier league ofzo.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma sep 22, 2008 9:01 pm

Alsof supporters die negatief zijn over het presteren van Ajax dat voor hun lol zijn. Wat een onzin zeg.

Als je al jarenlang naar een foutenfestival zit te kijken. Zowel op als buiten het veld. Iedere keer weer hetzelfde verhaal. Mag je daar dan misschien even een keer klaar mee zijn?

Kijk nou eens wat er zondag weer is gebeurd. Hoe we zo'n 1-1 weer weggeven terwijl er drie man naar staan te kijken alsof ze een dagje uit zijn in het vondelpark terwijl ze toch echt in het veld staan tijdens de klassieker in ons shirt. Dat is geen incident hoor.

Ik zou niet weten waarom ik er dan niet een keer klaar mee zou mogen zijn en gewoon even een potje oversla. Ik hoop van harte dat ze winnen en dat er wat progressie te zien valt. Maar dat doen ze dan maar even zonder mij.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 9:02 pm

brigade zuid schreef:Stel je niet zo aan Sylvie, Lucas begon hoor.. en jullie hebben makkelijk praten lekker voor de buis, als AJAX niet aan te gluren is zap je ff lekker door naar de premier league ofzo.
Inderdaad.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 9:02 pm

Ik begrijp nu in ieder geval waarom de Arena het enige stadion is waar je een speld kan horen vallen tijdens een voetbalwedstrijd. Tenminste, in de wedstrijden dat er geen dagjesmensen en teletekstsupporters zijn.

Ik zou zeggen, ga gewoon niet meer, dan kunnen Sylvie en ik eindelijk een goedkope seizoenkaart naast elkaar krijgen
Laatst gewijzigd door LucaS op ma sep 22, 2008 9:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 22, 2008 9:03 pm

joey schreef:Ach ja, de enthousiaste beginner....
Jahoor, ga jij maar lekker mijn liefde voor Ajax bagetalliseren. :aai.gif:

En voor de duidelijkheid: dat deed ik niet. Ik vroeg me gewoon af waarom sommigen al opgeven na vier wedstrijden in het nieuwe seizoen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 9:07 pm

Ik maakte geen opmerking over al dan niet gaan, dat interesseert me namelijk geen reet. Ik ben niet van de ene Ajacied echter noemen omdat hij/zij vaker in het satdion zit. Ik verbaas me erover dat Joey dat nu opeens wel doet. Wat een treurigheid. Ik zei dat ik me erover verbaas dat je geen zin hebt in Ajax. Dat kan ik me niet voorstellen nee. En ik zap nooit weg, ik kijk elke wedstrijd uit, al staan we kansloos achter
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 9:11 pm

Thomas schreef:En voor de duidelijkheid: dat deed ik niet. Ik vroeg me gewoon af waarom sommigen al opgeven na vier wedstrijden in het nieuwe seizoen.
Nee, jij vond het treurig. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 22, 2008 9:12 pm

Omdat ik dacht dat het kwam door de mindere start aan het seizoen.

Ik heb niet getwijfeld aan jouw liefde voor Ajax. En ik vind mensen die het wel doen maar kinderachtig, eerlijk gezegd.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 9:14 pm

Mwa, Joey doet het zelf tegen teletekstsupporters. Dus ik zie niet in waarom ik het altijd negatieve gezeur niet ook zo mag interpreteren
I think I lost my fucking headache

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma sep 22, 2008 9:20 pm

Kom op mensen, we zijn allemaal een beetje over de zeik dat Ajax nu niet gewoon met 9 punten en met een doelsaldo van 15-0 op nummer één staat, maar reageer dat niet op elkaar af.

We houden allemaal van Ajax, anders zitten we ons immers niet zo op te winden...En ik begrijp het volkomen dat sommigen effe geen zin hebben donderdag. Iedereen maakt dat natuurlijk voor zichzelf uit.
Ik zeg zelf ook altijd na elke kutwedstrijd dat ze het maar uit zoeken maar ik ga toch elke keer weer. Soms zit je jezelf in de maling te nemen, maar ik ga nog geen 15 jaar (bijvoorbeeld) elke twee weken naar Ajax dus ik heb nog wel wat 'reserve'.

Laat iedereen lekker in z'n waarde wat 'ie doet, en in mei drinken we allemaal een biertje op het Leidseplein met elkaar. Het komt allemaal goed!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 22, 2008 9:21 pm

Thomas schreef:Ik heb niet getwijfeld aan jouw liefde voor Ajax. En ik vind mensen die het wel doen maar kinderachtig, eerlijk gezegd.
Ik twijfel ook niet aan jouw liefde voor Ajax, maar ik zeg je wel dat je het na járen en járen slechte wedstrijden kijken anders gaat zien. Dan heb je af en toe de fut niet meer.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 22, 2008 9:23 pm

Ben blij dat je niet voor RKC, Volendam, De Graafschap of Heracles ofzo bent. Of erger nog, Feyenoord
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie