Voetbal International (TV)

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Toppie » ma sep 03, 2012 10:17 am

Die gasten zijn nu elke dag op TV doordeweeks , vraag me af wie er nu babbelziek is Johan Derksen of Zelko Petrovic. Zoals Johan hem altijd noemde :excited.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door zeux » ma sep 10, 2012 8:30 pm

Tenenkrommend die stand-in presentator. Gedraagt zich als het nieuwe jongetje in de klas dat graag bij de grootste bully in het gevlei wil komen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » do sep 13, 2012 6:35 pm

Ik zit er naar nu naar te kijken. Gaat nergens over. Rare keus om zoiets iedere dag uit te zenden
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » ma sep 17, 2012 8:03 pm

Neemt Derksen zichzelf nou serieus. Wat een act is dienam. Bah... Wordt hoelanger hoe erger... Die aandacht die hij vraagt.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » di feb 12, 2013 9:29 am

Johan Derksen gisteravond in VI

Ik het uit doorgaans goedingelichte bronnen vernomen dat Louis van Gaal benaderd is om de nieuwe paus te worden. :drecul.gif:

Zelf denk ik dat Louis het er volkomen mee eens is. :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Duke » di feb 12, 2013 9:40 am

Ik ken nog wel iemand die vindt dat ie dat goed zou kunnen. Maar die noemt Derksen dan weer niet. :hypocrite.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Jinne » di feb 12, 2013 10:40 am

Dan kunnen we gelijk weer de klassieker van Spaan en Vermeegen uit de kast halen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di feb 12, 2013 10:54 am

Afbeelding

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Demosthenes » di feb 12, 2013 4:04 pm

Is de paus niet ondergeschikt aan JC?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Dubbel » di feb 12, 2013 9:45 pm

Demosthenes schreef:Is de paus niet ondergeschikt aan JC?
Dat wel maar naar verluid heeft Sturkenboom al 3 keer geel uitgereikt aan Petrus en Paulus, samen het HH.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Thom » di feb 26, 2013 2:33 pm

InnerHarbour schreef:Johan Derksen gisteravond in VI

Ik het uit doorgaans goedingelichte bronnen vernomen dat Louis van Gaal benaderd is om de nieuwe paus te worden. :drecul.gif:

Zelf denk ik dat Louis het er volkomen mee eens is. :hypocrite.gif:
Die Johan Derksen, en trouwens dat hele programma, zijn toch niet meer serieus te nemen? Met die stompzinnige stemmingmakerij tegen Van Gaal. Die achterlijke oud-PSV' er en die rochelende vetzak, hoe heet-ie ook al weer? Wat een treurige, deerniswekkende figuren. Doe mij maar Studio Voetbal, wat echt een praatprogramma over voetbal is.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door beelzebub » di feb 26, 2013 3:11 pm

Dat is idd wel eens storend. Jammer dat de nieuwtjes over het hele programma verdeeld zijn, netto zou je met 5 a 10 minuten per uitzending klaar zijn. Die clubwatchers van ze hebben ze wel goed gedaan en zijn ook te volgen via twitter. Helaas bewaren ze de smeuiige verhalen voor TV.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door gaizka » di feb 26, 2013 5:09 pm

Thom schreef:
InnerHarbour schreef:Johan Derksen gisteravond in VI

Ik het uit doorgaans goedingelichte bronnen vernomen dat Louis van Gaal benaderd is om de nieuwe paus te worden. :drecul.gif:

Zelf denk ik dat Louis het er volkomen mee eens is. :hypocrite.gif:
Die Johan Derksen, en trouwens dat hele programma, zijn toch niet meer serieus te nemen? Met die stompzinnige stemmingmakerij tegen Van Gaal. Die achterlijke oud-PSV' er en die rochelende vetzak, hoe heet-ie ook al weer? Wat een treurige, deerniswekkende figuren. Doe mij maar Studio Voetbal, wat echt een praatprogramma over voetbal is.
Het kijkt gewoon lekker weg, puur amusement, meer is het niet.

Studio voetbal is wat mij betreft te serieus/zakelijk, begin met name een beetje moe te worden van Jan Mulder omdat hij overal doorheen praat.

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door sander » di feb 26, 2013 5:34 pm

Nu hoofdredacteur af. Ben benieuwd of hij bij t voetbalprogramma blijft zitten. Denkt wel.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » di feb 26, 2013 7:54 pm

Studio voetbal... Mensen die zich te serieus nemen... Nee, daar heb ik niks mee.

VI... Die lui lullen een veetje raak en dat ven ik na een uurtje ook wel zat.

Sowieso praatprogrammas over voetbal... Afschaffen gewoon.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Bert » di feb 26, 2013 8:00 pm

Studio Voetbal pretendeert serieuzer te zijn dan Voetbal International, maar is natuurlijk net zo goed een roddelprogramma. Bij beide programma's sijpelt wel eens iets van een voetbalanalyse door de ballotage heen (bijvoorbeeld Van Halst bij SV of Van der Gijp bij VI), maar in de regel gaat het voornamelijk over nieuwtjes, smeuïge verhalen en zelfverheerlijking.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » wo feb 27, 2013 8:06 pm

Jack heeft dat uitgevonden... Zelfverheerlijking
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Duke » wo feb 27, 2013 8:20 pm

Ik kijk geen van beide meer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Yopi » vr mar 08, 2013 6:24 pm

banjavi schreef:Studio voetbal... Mensen die zich te serieus nemen... Nee, daar heb ik niks mee.

VI... Die lui lullen een veetje raak en dat ven ik na een uurtje ook wel zat.

Sowieso praatprogrammas over voetbal... Afschaffen gewoon.
Die programma's zijn erg, maar tijdens eindtoernooien zijn ze erger. Dan is het nog Oranje boven ook ,en is een blaar op de grote teen van Sneijder al wereldnieuws. Bweh.

Kijk er sowieso niet naar, geen zin in en geen tijd voor. Dan hoef ik me er ook niet aan te ergeren.
SV vind ik trouwens erger dan VI, omdat ze zichzelf daar nog hele kenners vinden ook. Er wordt zogenaamd serieus gediscussieerd, blablabla, saai, voorspelbaar, humorloos. (Mijn oordeel is gebaseerd op die paar keer dat ik gekeken heb, en dat is lang geleden.)

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door wimpey » vr mar 08, 2013 7:34 pm

banjavi schreef:Jack heeft dat uitgevonden... Zelfverheerlijking
Ik vind Jack nog wel meevallen...

Derksen en Mulder (vader en zoon): dát is pas erg. Vader is een bezopen pseudointellectuele schreeuwlelijk. En zoon laat mensen die wél wat interessants te melden hebben niet uitpraten. Derksen is zo saai dat hij denkt te moeten shockeren. Maar er komt niets shockerends uit...

De doorsnee kijker gaat er voor zitten om Derksen, Kraay jr. en Mulder sr. uit hun pan te zien gaan. Die lui zijn voor voetbal wat Wilders en Singh Varma voor politiek zijn.

Gijp heeft tussen alle onderbroekenlol door inhoudelijk interessante observaties. Van Halst en Perez hebben er ook echt kijk op.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Baseman » za mar 09, 2013 9:29 am

wimpey schreef:Gijp heeft tussen alle onderbroekenlol door inhoudelijk interessante observaties. Van Halst en Perez hebben er ook echt kijk op.
Helaas niet meer...tegenwoordig geeft hij alleen maar af op alles en iedereen en is alleen Barca nog goed, naast dat hij natuurlijk constant flauwe grappen maakt en daar zelf veruit het hardst om lacht.
Geen idee wat er met hem is gebeurd (of het moet zijn depressie zijn geweest), maar hij is net zo diep afgezakt als het hele programma.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » zo mar 10, 2013 6:20 pm

wimpey schreef:
banjavi schreef:Jack heeft dat uitgevonden... Zelfverheerlijking
Ik vind Jack nog wel meevallen...

Derksen en Mulder (vader en zoon): dát is pas erg. Vader is een bezopen pseudointellectuele schreeuwlelijk. En zoon laat mensen die wél wat interessants te melden hebben niet uitpraten. Derksen is zo saai dat hij denkt te moeten shockeren. Maar er komt niets shockerends uit...

De doorsnee kijker gaat er voor zitten om Derksen, Kraay jr. en Mulder sr. uit hun pan te zien gaan. Die lui zijn voor voetbal wat Wilders en Singh Varma voor politiek zijn.

Gijp heeft tussen alle onderbroekenlol door inhoudelijk interessante observaties. Van Halst en Perez hebben er ook echt kijk op.
Eens... Ik heb ook niks met theaterpop Derksen. Vind het altijd wel grappig om te zien dat Genee hem altijd de baas is in echte discussies.

Verder houdt ik de programmas net een half uurtje uit en dat is al lang.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Le T. » ma mar 11, 2013 8:06 am

Moet je voor de gein eens naar Extra Time op de Belgische TV kijken, dat is elke maandagavond. Ik vind het Belgische voetbal ook niet interessant, maar het is toch leuk dat ze laten zien dat het wél mogelijk is om intelligent en beschaafd over voetbal te praten. Het laat zien dat er mensen zijn die en van voetbal houden, én tot analyse in staat zijn, dat het mogelijk is om scheidsrechterlijke beslissingen te beoordelen door te kijken wat er precies gebeurt en mét toepassing van kennis van de relevante spelregels. Het laat zien dat het mogelijk is om spelers op hun spel te beoordelen los van persoonlijke sympathietjes, zelfverstrekte status en clichés, en dat het mogelijk is om over voetbal te praten zonder door elkaar heen te schreeuwen en altijd dezelfden af te kammen. En dan is het opeens best leuk, zo'n voetbalpraatprogramma.
Wollt ihr den totalen Mensch?

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door M.. » ma mar 11, 2013 8:56 am

Le T. schreef: en dat het mogelijk is om over voetbal te praten zonder door elkaar heen te schreeuwen en altijd dezelfden af te kammen. En dan is het opeens best leuk, zo'n voetbalpraatprogramma.
Daar kan jij ook een hoop van leren....

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door wimpey » ma mar 11, 2013 5:33 pm

Le T. schreef: Het laat zien dat het mogelijk is om spelers op hun spel te beoordelen los van persoonlijke sympathietjes, zelfverstrekte status en clichés,
Niets voor jou dus, dat programma.

Plaats reactie