Voetbal International (TV)

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33916
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Duke » ma aug 13, 2012 8:15 pm

Is er verder nog iets het vermelden waard?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11435
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Toppie » ma aug 13, 2012 8:22 pm

Ja, dat Ajax weer 2 spelers kan lenen van JC z'n club Barca Fontas en Dos Santos volgens mij willen die niet :confused.gif:

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Iniesta » ma aug 13, 2012 8:40 pm

Derksen op schandalige wijze nog even het autoongeluk van Kluivert benoemen.

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Leon » ma aug 13, 2012 8:50 pm

Totaal onnodig om dat weer op te rakelen. Inderdaad schandalig!
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13424
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Arthur » ma aug 13, 2012 8:59 pm

Laag bij de gronds inderdaad. Genee vond het duidelijk ook genant.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door LucaS » ma aug 13, 2012 9:01 pm

Syl zegt net tegen me, dat er niet een mooi moment is uitgezonden, of een positief punt benoemd. Dat geeft denk ik de kern van dit programma wel weer.
I think I lost my fucking headache

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » ma aug 13, 2012 9:03 pm

Johan kreeg even geen aandacht genoeg dus moet hij even stendes maken. Simpele ziel. Sneu allemaal.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Valerius
Berichten: 162
Lid geworden op: za sep 17, 2011 10:07 am
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Valerius » ma aug 13, 2012 11:13 pm

Ik weet niet wat Kluivert hem ooit heeft aangedaan, maar Derksen heeft echt een pleurishekel aan hem. Elke keer als de naam Kluivert genoemd wordt dan begint JD weer over dat auto-ongeluk... op een gegeven moment is het toch klaar lijkt me.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Iniesta » di aug 14, 2012 8:35 am

Was uiteraard een verschrikkelijk ongeluk, maar ook 1 die de gemiddelde tiener kan overkomen als ie in dezelfde positie zou komen ( lees, de beschikking hebben over zon auto met de inkt van je rijbewijs net droog.
Als Derksen destijds geld had gehad voor een opgevoerde brommer, had ie ook met 70 door zijn dorp gecrosst, als er dan net een kind oversteekt ben je ook gezien.

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 348
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door roelf » di aug 14, 2012 8:52 am

Iniesta schreef:Was uiteraard een verschrikkelijk ongeluk, maar ook 1 die de gemiddelde tiener kan overkomen als ie in dezelfde positie zou komen ( lees, de beschikking hebben over zon auto met de inkt van je rijbewijs net droog.
Als Derksen destijds geld had gehad voor een opgevoerde brommer, had ie ook met 70 door zijn dorp gecrosst, als er dan net een kind oversteekt ben je ook gezien.

Tuurlijk, was helemaal niet erg. Iedereen zou hetzelfde overkomen zijn. Hm.

Maar goed. Is al een tijdje terug. Niet echt nodig dat nog een keer weer op te lepelen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » di aug 14, 2012 9:03 am

Er is natuurlijk best wel wat voor te zeggen dat de KNVB voor zijn vlaggenschip geen mensen in dienst moet nemen met een strafblad. Temeer dit niet bepaald het enige incident van Kluivert is geweest.
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13424
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Arthur » di aug 14, 2012 9:45 am

Hij heeft toen toch een taakstraf gekregen? Dan heb je volgens mij helemaal geen strafblad.
De overige incidenten stellen dacht ik weinig voor, maar misschien kun je me helpen herinneren wat hij nog meer heeft misdaan?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » di aug 14, 2012 10:45 am

Arthur schreef:Hij heeft toen toch een taakstraf gekregen? Dan heb je volgens mij helemaal geen strafblad.
De overige incidenten stellen dacht ik weinig voor, maar misschien kun je me helpen herinneren wat hij nog meer heeft misdaan?
Veroordeeld voor dood door schuld natuurlijk heb je dan een strafblad. Vlak na het ongeluk door rood rijden, meedoen aan een groepsverkrachting die geseponeerd is wegens gebrek aan bewijs, nooit je excuses aanbieden aan de familie en daarover liegen in het openbaar. Je kan je afvragen zo iemand nou bij je boegbeeld betrokken moet zijn net zo goed als je, je kan afvragen of Derksen dit alles weer op de tv moest gooien
YNWA

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Iniesta » di aug 14, 2012 2:00 pm

Meedoen aan.....Geseponeeerd wegens gebrek aan bewijs. Het eerste deel klinkt als een zekerheid, het tweede spreekt dit totaal tegen. Ergens klopt hier iets niet.

Roelf: kan je me aangeven waar ik zeg dat het helemaal niet erg was?
punt is dat hij door veel te hard rijden in een auto die hij waarschijnlijk maar half onder controle heeft een andere auto heeft geschept. Verschrikkelijk zoals ik al aangaf, en zeer terecht bestraft door justitie.

Ik wil alleen aangeven dat veel mensen hierin een beetje hypocriet in zijn, omdat het hunzelf ook kan overkomen. Hoe vaak hoor je niet mensen hoog opgeven hoe snel ze wel niet hebben gereden. Allemaal prachtig, maar als je zo snel rijdt, hoeft er maar iets te gebeuren en je bent de controle kwijt en rijdt iemand anders aan. Die Dersken heeft vast ook wel iets dergelijks in zn leven gedaan, waarbij hij deze risico's liep. Ik vind het dan zwaar onterecht om zo'n jongen dat na bijna 18 jaar nog steeds voor de voeten te werpen.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door beelzebub » di aug 14, 2012 2:07 pm

Ach dat Blind met alcohol op een vrouw en kind aanreed vlakbij de Arena vergeten ze maar even. Kluivert heeft geboet. Je kan hem niet achteraf in de cel stoppen, hadden ze toen moeten doen. Straf is geweest, move on.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » di aug 14, 2012 2:45 pm

beelzebub schreef:Ach dat Blind met alcohol op een vrouw en kind aanreed vlakbij de Arena vergeten ze maar even. Kluivert heeft geboet. Je kan hem niet achteraf in de cel stoppen, hadden ze toen moeten doen. Straf is geweest, move on.
Daar had ik niet eens bij stilgestaan maar inderdaad, Blind zal daar ook een strafblad aan overgehouden hebben. Tja als ik de KNVB was zou ik beide niet zo dicht en zichtbaar bij mijn boegbeeld willen hebben.
YNWA

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 348
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door roelf » di aug 14, 2012 5:42 pm

Iniesta schreef: Roelf: kan je me aangeven waar ik zeg dat het helemaal niet erg was?
punt is dat hij door veel te hard rijden in een auto die hij waarschijnlijk maar half onder controle heeft een andere auto heeft geschept. Verschrikkelijk zoals ik al aangaf, en zeer terecht bestraft door justitie.
Nee, je hebt aangegeven dat het een verschrikkelijk iets was. Het ging me er meer om dat je het een beetje afzwakt door te zeggen dat het iedereen kon overkomen en als het je niet overkomen is dat je dan of geen geld had voor een dure auto cq opgevoerde brommer, of puur geluk hebt gehad.

In ieder geval een strafblad betekent gewoon dat je ervoor gestraft bent en daarna hoeft het niet meer besproken te worden. Hetzelfde geldt voor Blind hoewel dat een veel enger mannetje is dan Kluivert.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door LucaS » di aug 14, 2012 7:03 pm

Ik betwijfel of de meerderheid hier oprecht kan zeggen nog nooit te hard te hebben gereden op een 50km per uur weg en nog nooit met meer dan de toegestane 2 glaasjes alcohol te hebben gereden.
Als je toe de 'pech' had gehad dat iemand overstak achter een auto vandaan, had je ook iemand kunnen aanrijden. Neemt niet weg dat het verwerpelijk gedrag is en dat het bestraft moet worden. En als die straf eenmaal is uitgezeten is het een beetje raar om zo iemand levenslang te verbieden zijn beroep uit te oefenen.
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door wimpey » di aug 14, 2012 7:11 pm

InnerHarbour schreef: Daar had ik niet eens bij stilgestaan maar inderdaad, Blind zal daar ook een strafblad aan overgehouden hebben. Tja als ik de KNVB was zou ik beide niet zo dicht en zichtbaar bij mijn boegbeeld willen hebben.
Gelukkig is Louis zonder zonde en blaam. Zelfs aan het missen van het WK in 2002 had Hij part noch deel.

Ik vind het niet erg dat LvG 2 mensen met een strafblad aanstelt. Wel dat hij 2 mensen aanstelt, die onder Hem gespeeld hebben. Dan weet je al bij voorbaat hoe de verhoudingen liggen: hij duldt nog steeds geen enkele tegenspraak en is alwetend.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 14, 2012 9:07 pm

Ken jij overigens veel trainers die géén ja-knikkers en/of vriendjes meenemen naar hun nieuwe betrekking?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door wimpey » di aug 14, 2012 9:12 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ken jij overigens veel trainers die géén ja-knikkers en/of vriendjes meenemen naar hun nieuwe betrekking?
Nee. Maar BvM en LvG maken het wel heel bont, vind ik. Danny Blind is bijv. 10 keer gesjeesd binnen Ajax. En mag nu bij Oranje meehuppelen. Zie ik het nut niet van in. Net als ik het nut van Koekie Voorn niet inzie. Of van die Herdgang-clan die er tijdens het EK bij was.

Je hebt er toch als eindverantwoordelijke veel meer aan wanneer je iemand naast je hebt, die je af en toe uit je comfort zone weglokt?

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Iniesta » wo aug 15, 2012 8:50 am

Hangt sterk van het type trainer af.
Hiddink is meer een manager die boven de partijen zweeft. Die heeft een sterk inhoudelijk team nodig, omdat die het werk in principe voor hem doen.
Van Gaal is iemand met een hele sterke visie, die dat ook zelf wil overbrengen. Daar kun je wel hele sterke personen naast zetten, maar dat gaat zeker botsen. Van Gaal gelooft namelijk zo sterk in zijn eigen verhaal, dat hij op elk tegenargument een antwoord heeft. Bij zo'n type kun je beter personen zetten die volledig meegaan in die visie, want dan kan hij ze ook vertrouwen als hij werk uit handen geeft.

Volgens mij hebben zowel Hiddink als van Gaal bewezen successen te boek. Probleem bij van Marwijk is dat hij niet zo'n uitgesproken visie over voetbal heeft, maar alsnog zwakke personen naast zich zet.

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Thom » zo aug 19, 2012 9:25 am

LucaS schreef:Ik betwijfel of de meerderheid hier oprecht kan zeggen nog nooit te hard te hebben gereden op een 50km per uur weg en nog nooit met meer dan de toegestane 2 glaasjes alcohol te hebben gereden.
Als je toe de 'pech' had gehad dat iemand overstak achter een auto vandaan, had je ook iemand kunnen aanrijden. Neemt niet weg dat het verwerpelijk gedrag is en dat het bestraft moet worden. En als die straf eenmaal is uitgezeten is het een beetje raar om zo iemand levenslang te verbieden zijn beroep uit te oefenen.
Laatst nog een boete gehad wegens 18 km te hard rijden: 120 euri; overigens nog nooit met alcohol op gereden dat doe ik uit principe niet .

Eens, overigens.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Thom » zo aug 19, 2012 9:28 am

Iniesta schreef:Derksen op schandalige wijze nog even het autoongeluk van Kluivert benoemen.
Derksen is een klootzak. Punt.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Wouter
Berichten: 18931
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Wouter » di aug 28, 2012 4:16 pm

Hij was gisteren wel even lekker aan het schuimbekken... :smallgrin.gif:

Plaats reactie