Video-interview Keje Molenaar

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Moet Molenaar aan de slag bij AJAX

Ja, voor Jaake
6
16%
Ja, voor Fontein
1
3%
Nee, Molenaar roept populaire dingen. Maar zal niks veranderen
30
79%
Iemand anders moet Jaake of Fontein opvolgen
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 38

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo feb 12, 2006 8:09 am

Dubbel schreef:En wat dat natrappen betreft. Je zou ook kunnen zeggen dat hij betrokkenheid toont.
Betrokkenheid toon je door intern je zaken te bespreken, door MvG eens te bellen, door je verkiesbaar te stellen voor de ledenraad zoals een Winter wel heeft gedaan. Dat doe je NIET door in alle media tot in het oneindige te blijven vertellen dat b.v. Jaakke geen voetbalman is en dus geen goede voorzitter kan zijn. Dat is geen betrokkenheid, dat is het gedrag van een slechte verliezer.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 12, 2006 10:30 am

Ik snap eerlijk gezegd niet dat Keje Molenaar zoveel publiciteit krijgt. Heeft hij recht van spreken? Is hij een autoriteit met een Ajax-hart die al jarenlang wordt geconsulteerd door de club? Ik merk (alweer) op: hij heeft meer wedstrijden gespeeld voor feijenoord dan voor Ajax.

Hij is kennelijk erg rancuneus omdat hij een functie bij Ajax is misgelopen. Of hij is de spreekpop van een prominentere Ajacied, ik weet het niet. Ik vind het voornamelijk erg zielig, wat hij tentoonspreidt. En neem het dus eigenlijk niet zo serieus.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 12, 2006 12:31 pm

Precies, wie is die Molenaar helemaal? :X
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 12, 2006 12:45 pm

Hij is wel een ex-Ajacied, in principe is het de ideale man want behalve zijn AJAX verleden is hij volgens mij ook zakelijk wel goed. Hij zegt zinnige dingen en spreekt de taal van het volk.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo feb 12, 2006 12:46 pm

Op die zinnige dingen heb ik hem helaas niet kunnen betrappen. En op welk volk je doelt :confused: Volendam?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo feb 12, 2006 12:51 pm

brigade zuid schreef: is hij volgens mij ook zakelijk wel goed.
Vertel?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 12, 2006 12:54 pm

Het kan mij geen donder schelen welk taaltje hij spreekt. Hij moet Ajax kunnen leiden. En het enige waar ik hem tot nu toe op heb kunnen betrappen is het proberen het huidige bestuur publiekelijk te schoffelen. Dat is niet bepaald in het voordeel van Ajax en daarmee laat hij wat mij betreft al prima zien voor wie hij al die moeite doet: Keje Molenaar. Deze man zal best graag naar Ajax kijken, maar hij wil in de eerste plaats gewoon een belangrijke functie bij Ajax. Betrokkenheid? Laat me niet lachen. Ja, betrokken bij zichzelf misschien.

:nooo:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 12, 2006 12:56 pm

Jöhnk schreef:
brigade zuid schreef: is hij volgens mij ook zakelijk wel goed.
Vertel?
Zo komt hij op mij over. Maar ik heb de indruk dat de meesten hier de voorkeur geven aan aardappels, cricketers en hockeyers. Ik geef aan dat ik Molenaar wel zie zitten en dat hij in de media goed op mij overkomt en ik vind het verder wel goed zo.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 12, 2006 12:58 pm

brigade zuid schreef:
Jöhnk schreef:
brigade zuid schreef: is hij volgens mij ook zakelijk wel goed.
Vertel?
Zo komt hij op mij over. Maar ik heb de indruk dat de meesten hier de voorkeur geven aan aardappels, cricketers en hockeyers. Ik geef aan dat ik Molenaar wel zie zitten en dat hij in de media goed op mij overkomt en ik vind het verder wel goed zo.
:drecul2:

Aardappels, cricketers en hockeyers die hebben bewezen dat ze zakelijk goed zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo feb 12, 2006 1:00 pm

Jij stelt dat Molenaar 'zakelijk goed' is. Mijn vraag is: waarom is hij dat?

Voor zover ik weet is Molenaar Meester in de Rechten. Geen zakenman.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 12, 2006 1:04 pm

Bertje schreef: :drecul2:

Aardappels, cricketers en hockeyers die hebben bewezen dat ze zakelijk goed zijn.
Jaakke? vertel?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 12, 2006 1:36 pm

brigade zuid schreef:Zo komt hij op mij over. Maar ik heb de indruk dat de meesten hier de voorkeur geven aan aardappels, cricketers en hockeyers. Ik geef aan dat ik Molenaar wel zie zitten en dat hij in de media goed op mij overkomt en ik vind het verder wel goed zo.
Hij l*lt uit zijn nek. Met Cruijff schermen kan ik ook. Cruijff heeft er geen zin in. :X

Hij heeft geloof ik drie jaar voor Ajax gespeeld en verder nooit iets voor de club gedaan. Het is net zoiets als wanneer Tom Sier ons over een tijdje komt vertellen hoe Ajax gerund moet worden.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » zo feb 12, 2006 1:38 pm

Als hij mensen afzeikt die nu het bestuur en directie vormen zijn er vast wel die daar dan wel weer achteraan lopen. Das logisch he
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo feb 12, 2006 1:45 pm

Ik verbaas me er trouwens over dat Cruijff het pikt dat die kakkerlak continu met zijn naam loopt te schermen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 12, 2006 1:46 pm

Jöhnk schreef:Ik verbaas me er trouwens over dat Cruijff het pikt dat die kakkerlak continu met zijn naam loopt te schermen.
Cruijff heeft niet direct op hem gereageerd maar wel in de media zijn vertrouwen uitgesproken in Martin van Geel. Een goede verstaander weet dan genoeg.
Het stinkt aan alle kanten!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo feb 12, 2006 7:02 pm

Bertje schreef:Aardappels, cricketers en hockeyers die hebben bewezen dat ze zakelijk goed zijn.
Vergeet basketballers niet, Kales was zakelijk ook een kei.

Keje is zo'n beetje de enige Ajax speler die naast z'n voetbalbagage ook een univ. opleiding heeft. Recht is ook nog eens een opleiding waarmee je aardig uit de voeten kunt in het bestuurswezen. Dat maakt hem al een behoorlijke kandidaat om iets in het Ajax bestuur te gaan doen.

Er zijn er hier velen die dwepen met meneer Jaakke. Volgens mij is dat nog op minder gestoeld dan mijn goede gevoel bij KM.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 12, 2006 7:06 pm

Dubbel schreef:Er zijn er hier velen die dwepen met meneer Jaakke. Volgens mij is dat nog op minder gestoeld dan mijn goede gevoel bij KM.
Ik heb Jaakke nog nooit Ajax onderuit horen halen. Wel ben ik blij met de mensen die Jaakke binnenhaalt. Oftewel: in tegenstelling tot Molenaar, die nog niks voor Ajax heeft gedaan maar wel al heel veel onrust heeft geprobeert te zaaien, heeft Jaakke bijgedragen aan een nieuw Ajax door mensen als Van Geel binnen te halen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 12, 2006 8:09 pm

Dubbel schreef:Recht is ook nog eens een opleiding waarmee je aardig uit de voeten kunt in het bestuurswezen. Dat maakt hem al een behoorlijke kandidaat om iets in het Ajax bestuur te gaan doen.

Er zijn er hier velen die dwepen met meneer Jaakke. Volgens mij is dat nog op minder gestoeld dan mijn goede gevoel bij KM.
Jaakke is ook advocaat en heeft het partnerschap bereikt van een groot kantoor. Heeft dus minimaal dezelfde kwaliteiten als Molenaar in jouw criteria. Het feit dat Jaakke niet in het eerste van Ajax heeft gespeeld doet daar toch niets aan af? Je bent daarmee een goede voetballer geweest, maar dus niet automatisch een bestuurder.

En eens lekker vanuit de onderbuik geredeneerd: ik wil geen kakkerlak in het Ajax-bestuur!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo feb 12, 2006 8:24 pm

Ik bedoel het anders, WkCdWn. Gezien de vrij unieke combinatie die KM in zich draagt is het te overwegen dat Ajax daar gebruik van maakt.

Voorzitter zijn is meer dan besturen alleen. Om bij kakkerlakken te blijven, ik sla die dakbedekker van hen hoger aan als clubvoorzitter dan Jaakke. Dan kan Jaakke maatschappelijk wel tien keer meer hebben bereikt dan hem, toch heb je bij VDH het gevoel dat er een voetbalvoorzitter spreekt en bij Jaakke niet.

Bij Keje heb ik ook het idee dat er een voetbalman aan het woord is. Bij Van Praag had ik dat ook.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 12, 2006 8:38 pm

Ik word zo moe van dat gezeik op het bestuur. Ik dacht dat dat nu wel een beetje voorbij was.

Wat heeft Jaakke nu eigenlijk verkeerd gedaan? En wat heeft Molenaar nou eigenlijk gepresteerd?

Nee, het bestuur begint nu eindelijk ergens op te lijken. Nu Blind en cohorten nog de laan uit en dat zit goed.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 12, 2006 9:01 pm

Jesse schreef:Ik word zo moe van dat gezeik op het bestuur. Ik dacht dat dat nu wel een beetje voorbij was.

Wat heeft Jaakke nu eigenlijk verkeerd gedaan? En wat heeft Molenaar nou eigenlijk gepresteerd?

Nee, het bestuur begint nu eindelijk ergens op te lijken. Nu Blind en cohorten nog de laan uit en dat zit goed.
Dank u! :worshippy:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 12, 2006 9:21 pm

Jesse schreef:Ik word zo moe van dat gezeik op het bestuur. Ik dacht dat dat nu wel een beetje voorbij was.

Wat heeft Jaakke nu eigenlijk verkeerd gedaan? En wat heeft Molenaar nou eigenlijk gepresteerd?

Nee, het bestuur begint nu eindelijk ergens op te lijken. Nu Blind en cohorten nog de laan uit en dat zit goed.
Go Jesse go!

Voor het eerst in jaren heb ik het idee dat het bestuur bij Ajax ergens mee bezig is.

Ik hoop alleen dat men wel de verstandige keuze maakt en Blind ontslaat. :eusa_pray:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 12, 2006 9:23 pm

Dat zou niet verstandig zijn. Denk aan de afkoopsom. Beter is het om hem lekker de A-tjes te laten trainen, of zo. Gewoon passende arbeid zoeken binnen de club!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 12, 2006 9:29 pm

Jesse schreef: Wat heeft Jaakke nu eigenlijk verkeerd gedaan?
Wat heeft Jaakke nu eigenlijk goed gedaan?

Menneertje zit er ook al weer 3 jaar, o ja hij heeft van Geel binnengehaald, wow echt iets om op te teren als je er al 3 jaar zit. :worshippy:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo feb 12, 2006 9:30 pm

Wat heeft ie eigenlijk verkeerd gedaan, BZ? Ajax is finacieel gezond, dat hij van Gaal haalde als TD was in theorie niet verkeerd, en Van Geel saneert Ajax als iemand die op het eerste oog kennis van zaken heeft!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie