Voetbal International (TV)

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door LucaS » vr nov 18, 2011 5:16 pm

Altijd ergerlijk en amusant tegelijk om Derksen zo te zien schuimbekken. En schuimbekken zal hij ongetwijfeld.
I think I lost my fucking headache

Pietje
Berichten: 358
Lid geworden op: do dec 30, 2010 4:19 pm
Locatie: Ergens daar ofzo.

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Pietje » vr nov 18, 2011 5:24 pm

Het zal waarschijnlijk 90 minuten lang alleen maar over Ajax gaan. Wie is trouwens de andere gast? Hopelijk toch een neutraal persoon of een pro-Van Gaal man. Want anders wordt het echt een pro-Cruijff uitzending en komt er totaal geen weerwoord.

Luciano
Berichten: 379
Lid geworden op: do jun 30, 2011 7:48 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Luciano » vr nov 18, 2011 5:42 pm

Ik verheug me er nu al op.. Derksen die schuimbekkend die galbakken finaal de grond intrapt. Ze verdienen niet beter.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door gaizka » vr nov 18, 2011 5:51 pm

Pietje schreef:Het zal waarschijnlijk 90 minuten lang alleen maar over Ajax gaan. Wie is trouwens de andere gast? Hopelijk toch een neutraal persoon of een pro-Van Gaal man. Want anders wordt het echt een pro-Cruijff uitzending en komt er totaal geen weerwoord.
Maarten van Rossem, aparte man maar wel met droge opmerkingen/humor.

Pietje
Berichten: 358
Lid geworden op: do dec 30, 2010 4:19 pm
Locatie: Ergens daar ofzo.

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Pietje » vr nov 18, 2011 6:18 pm

Zeker, maar het lijkt me niet echt een man die verstand heeft van voetbal. Al denk ik wel dat hij Derksen en Molenaar wel aankan.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » za nov 19, 2011 8:32 am

gaizka schreef:
Pietje schreef:Het zal waarschijnlijk 90 minuten lang alleen maar over Ajax gaan. Wie is trouwens de andere gast? Hopelijk toch een neutraal persoon of een pro-Van Gaal man. Want anders wordt het echt een pro-Cruijff uitzending en komt er totaal geen weerwoord.
Maarten van Rossem, aparte man maar wel met droge opmerkingen/humor.
Heerlijke humor!
YNWA

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door joey » za nov 19, 2011 1:15 pm

Linkse kerk. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » za nov 19, 2011 1:51 pm

Goh sta ik niet meer op ignore? :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » ma nov 21, 2011 7:07 pm

Ga der om half negen maar weer eens goed voor zitten. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58877
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door 999 » ma nov 21, 2011 7:57 pm

Ik sta steeds weer verbaasd van te kijken dat personen die zich AJACIED noemen er zulk plezier in schijnen te hebben dat in een of ander programma de ene bak stront na de andere bak stront over AJAX gemieterd wordt ...

Neefkens
Erelid
Berichten: 565
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Neefkens » ma nov 21, 2011 8:17 pm

Zo is het, ziekelijk is het.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13398
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Arthur » ma nov 21, 2011 10:58 pm

Hier nog een keer mijn samenvatting, omdat ik er zo hard aan heb getypt :smallgrin.gif:


Ik vond het frappant dat toen Derksen vanavond probeerde Cruijff te verdedigen het echt walgelijk uit zijn mond kwam. Ik vond het echt genant hoe hij over Davids sprak en probeerde de opmerking van Cruijff goed te praten terwijl hij achteraf niet eens begrepen had in welke context deze was gebezigd.
Vervolgens kwam Cruijff zelf aan het woord en kwam eindelijk de nuance waar ik toch wel op gehoopt had. Het bevestigt voor mij weer een beetje mijn vermoeden dat het vooral de mensen om Cruijff heen zijn die pretenderen namens hem te spreken die hem in de problemen brengen. Hij moet gewoon zichzelf vertegenwoordigen en al die ja-knikkers om hem heen wegsturen.

Wat Cruijff zei kwam in het kort op het volgende neer: RIjkaard had Cruijff en de benoemingscommissie aangeraden om iemand in de leiding van Ajax op te nemen die feeling heeft met de cultuur van de donkere jongens in de opleiding omdat al een aantal keer is gebleken dat die eigenlijk veel te snel worden weggestuurd doordat de leiding ze niet begrijpt. Hij kwam met Elia en Lens als voorbeelden (als ik me niet vergis). Vervolgens hebben ze een ex-topper gezocht met die achtergrond om deze taak op zich te nemen, wat dus Davids is geworden. Het idee was dat als er problemen waren met de volgende 'Elia' dat bijvoorbeeld Jonk Davids erbij zou halen om te kijken of het probleem intern kon worden opgelost in plaats van zo'n jongen weg te sturen.
Cruijffs opmerking sloeg dus hierop, hoe rot hij ook uit zijn mond kwam. Naar Cruijffs idee bemoeide Davids zich met technische aangelegenheden waar Cruijff zelf over wilde beslissen, waarna hij Davids voor de voeten wierp dat zijn functie is om te zorgen voor het begrip voor de donkere jongens in de opleiding. (Had hij het toen ook maar zo gezegd.)

Vervolgens kwam het bericht dat Davids zelf ontkende Cruijff een racist te hebben genoemd. Ik ben in ieder geval weer een beetje gerustgesteld.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door zeux » ma nov 21, 2011 10:59 pm

Moet ik dan ook hier mijn reacties hierop plaatsen? ;-) :blub.gif: (zie het andere topic dan maar)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Demosthenes » di nov 22, 2011 4:10 pm

999 schreef:Ik sta steeds weer verbaasd van te kijken dat personen die zich AJACIED noemen er zulk plezier in schijnen te hebben dat in een of ander programma de ene bak stront na de andere bak stront over AJAX gemieterd wordt ...
en daar inderdaad nog trots op zijn ook.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » ma nov 28, 2011 6:23 pm

Nog niet bekend wie er zijn vanavond. Zou Rene terug zijn.......... :blub.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Ride » di nov 29, 2011 9:53 am

InnerHarbour schreef:Nog niet bekend wie er zijn vanavond. Zou Rene terug zijn.......... :blub.gif:
Nee..






:drecul.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » di nov 29, 2011 10:07 am

Ja was een beetje jammer. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di jun 19, 2012 10:14 pm

Hahaha wat een schitterende aflevering vandaag weer bij VI Oranje. Jan Boskamp zou het niet verbazen wanneer Heitinga het lek blijkt, want hij heeft nog nooit zoveel gaten laten vallen als op dit toernooi.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door zeux » di jun 19, 2012 10:38 pm

Voorlopig stelt Zoey daar de meest intelligente vragen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Kaboem » di jun 19, 2012 10:40 pm

Ordinair. Met hoofdletters.
Bertje for President!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di jun 19, 2012 10:44 pm

Tja als je jezelf snel gaat ergeren aan dit soort entertainment of niet zit te wachten op dergelijke schijtlolligheden dan kun je ook beter niet kijken...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Demosthenes » wo jun 20, 2012 7:26 am

Cruijff schreef:Tja als je jezelf snel gaat ergeren aan dit soort entertainment of niet zit te wachten op dergelijke schijtlolligheden dan kun je ook beter niet kijken...
Schijtlolligheden? Grapjes maken over poep en pies? Zitten volwassenen naar te kijken :aai.gif: Is dit entertainment? Twee jaar geleden had Van der Gijp nog wel zinnige opmerkingen over voetbal, maar hij is toch een karikatuur (van zichzelf) geworden!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door peter » wo jun 20, 2012 7:58 am

Sportzomer was vast en zeker leuker met Frenk van der Linden. Geniaal om te zien hoe die van der Linden kan zuigen. Perez en Mulder werden helemaal gek. Van Gelder probeerde het nog weg te lachen, maar dat lukte ook maar niet. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Marillion » wo jun 20, 2012 8:41 am

Die programma's hebben allemaal hetzelfde probleem. Er is gewoon niet genoeg materiaal om er een dagelijks programma mee te vullen. Een keer in de week gaat nog wel maar als je weken achter elkaar iedere avond meer dan een uur moet vullen kom je vanzelf of allerlei flauwekul uit. Bij de één wat platter dan bij de ander maar het gaat sowieso nergens over.

En dan is die hele sportzomer pas net begonnen. De Olympische spelen en de Tour moeten ook nog worden volgepraat.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door InnerHarbour » wo jun 20, 2012 9:00 am

Kijk graag naar VI op de achtergrond, je kan rustig wat missen. Van Halst, die ouwehoer Mulder en Waterreus hoef ik niet te zien.

OS kijk ik naar uit!
YNWA

Plaats reactie