Voetbal International (TV)

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Thijs » di okt 25, 2011 10:30 am

Voets, je zet de VI-kijker nu wel weg als een of andere onderontwikkelde tokkie/Telegraaflezer maar je leest die krant zelf toch ook?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Thijs » di okt 25, 2011 10:37 am

Oh over Pauw&Witteman gesproken, ik ergerde me gisteren kapot aan die blonde muts aan tafel.

Tsjongejonge wat kwam er een hoop poep uit haar mond zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 10:51 am

Duke schreef:Genee was trouwens nog wel een beetje hyper, gisteravond.
Klopt, maarja hij wil dit gewoon erg graag. Zoals voor Ajax supporters een winnende goal tegen Feyenoord of Twente op 15 mei lekkerder dan een orgasme is en ik nog altijd een harde krijg van momenten als de omhaal van Van Basten tegen Den Bosch komt Wilfred Genee klaar op zo'n Televierring. Het is hem gegund vind ik. Ik identifeer me nogal met die VI lui, ben regelmatig ook net zo'n ADHD homootje als Wilfred, zo cynisch als Derksen maar eigenlijk moet ik overal meestal vooral om lachen (net als René vd Gijp doet). Verder vind ik mezelf soms technisch van het niveau Bergkamp en JC, maarja om die waan een beetje af te remmen zijn gelukkig dus medicijnen.
Thijs schreef:Oh over Pauw&Witteman gesproken, ik ergerde me gisteren kapot aan die blonde muts aan tafel.

Tsjongejonge wat kwam er een hoop poep uit haar mond zeg.
Haha tja. Inmiddels ben ik al de fase voorbij dat ik me nog groen en geel erger aan dat soort domme wijven die veels te vaak hun zienswijze mogen vertellen op tv (of in de kroeg of op kantoor). Het was wel echt zonde van de zendtijd, dat absoluut. (Ook al boeide het onderwerp an sich, mij, een katholiek manneke, opzich wel. Zeker in combinatie met de bijdragen van Derksen en Genee).

En wat Thijs al zegt: de kijker van VI is helemaal niet standaard laagopgeleid, denk dat als men een goed kijkersonderzoek houdt dat het 'niveau' van de VI kijker ver boven The Voice en ook Studio Voetbal uitkomt. Terugkomend op die blondine: er kwam zoveel poep uit dat het bijna een script leek. Helaas, de werkelijkheid is dat er best veel van dat soort mokkels rondlopen in Holanda. En vrijwel altijd is er een of andere kerel ook nog eens getrouwd met het desbetreffende wicht. Poor Richard Copyright Onslow, zwager van Hyacinth Bucket

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door 999 » di okt 25, 2011 11:35 am

Thijs schreef:Voets, je zet de VI-kijker nu wel weg als een of andere onderontwikkelde tokkie/Telegraaflezer maar je leest die krant zelf toch ook?


Volgens mij zijn het jullie die de Telegraaflezer weg zet als een of andere onderontwikkelde tokkie, ik doe dat bij dit VI programma ..

Maar jij hebt um zelfs als App op je iphone staan,toch ?. .. das dubbel :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 12:19 pm

Inderdaad Thijs, de NU.nl app is een stuk beter. Maarja van al dat geschreeuw van de Teleklaag word je 's ochtends wel wakker. :smile-ajax.gif:

Het Voetbal International programma is een stuk inhoudelijker, spitsvondiger en van niveau dan de meesten denken. Het concept is sterk en vooral de mensen die aan tafel zitten ook. Als jullie weleens op kunnen brengen hele afleveringen uit te kijken (en dan ook aandachtig naar die Jupiler League kijken, misschien word je dan 3 jaar later minder verrast door prestaties van spelers als Mertens en Chadli) dan ga je het misschien iets meer waarderen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door 999 » di okt 25, 2011 12:29 pm

Volgens mij heeft het ene programma niks met het V.I programma te maken.Inhoud bestaat v.n. uit een hoop gezeik, aannames, en het afkraken van voetballers, trainers en andere personen in de voetballerij ( om dat vervolgens de volgende keer weer te ontkennen ).

Na twee uur gezeik weet je ( keer op keer ) dat Genee niet kan interviewen, Derksen op laag nivo gevoetbald heeft, Kraay zijn jasje weer eens heeft uitgedaan, Schelvis er als jan lul bijzit, Boskamp zijn handen niet thuis kan houden, en v.d. Gijp tig keer weer Maar Hansie Hansie heeft geroepen ..

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 12:38 pm

999 schreef:Na twee uur gezeik weet je ( keer op keer ) dat Genee niet kan interviewen, Derksen op laag nivo gevoetbald heeft, Kraay zijn jasje weer eens heeft uitgedaan, Schelvis er als jan lul bijzit, Boskamp zijn handen niet thuis kan houden, en v.d. Gijp tig keer weer Maar Hansie Hansie heeft geroepen ..
Tja als je er niet tegen kan dat het elke keer hetzelfde concept is en er enige voorspelbaarheid inzit dan moet je die 90 minuten op de maandag en vrijdagavond er inderdaad maar niet aan besteden. Maar dan kun je denk ik ook niet naar The Voice of Holland, Pauw en Witteman, De Wereld Draait Door of conferences van Youp van `t Hek kijken? Ook daar wordt keer op keer hetzelfde trucje opgevoerd.
999 schreef:Volgens mij heeft het ene programma niks met het V.I programma te maken.Inhoud bestaat v.n. uit een hoop gezeik, aannames, en het afkraken van voetballers, trainers en andere personen in de voetballerij ( om dat vervolgens de volgende keer weer te ontkennen ).
Ze kraken idd wel erg vaak mensen af, maar men weet heel goed wat men doet en bovendien weten vd Gijp en Derksen precies wie ze zijn. Doordat Johan Derksen een matige voetballer was, weet hij juist wat er van een voetbalprof gevraagd wordt. Veel beter dan bijv Van der Wiel. En met quotes van mensen uit de voetbalwereld zijn ze nooit suggestiever dan bijvoorbeeld Arno Vermeulen. VI hoeft echt zelden tot nooit iets te rectificeren.

Het verhaal van Rik vd Boog die op 31 januari geen transfer meer kon rondmaken met de juristen, maar wel een aantal bakken Chinees voor zijn neus had staan was gewoon waar. Helaas pindasambal

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Thijs » di okt 25, 2011 12:43 pm

Opinie / door Bert van der Veer

Het Televizier-Ringgala is net zo’n idioot spektakel aan het worden als het Eurovisiesongfestival

Zoals de Televizier-Ring de hoogste beloning voor televisiemakers was, zo is de doodsbedreiging de ultieme erkenning voor columnisten.

Nou, ik heb ’m hoor. En daarvoor hoefde ik alleen maar de verbale hooligan Johan Derksen op de punten van zijn rode schoentjes te trappen. Kennelijk weet de Bromsnor van Voetballand een dermate chaotisch bouwsel van meningen, roddels, beledigingen en primeurtjes met een heel kleine p neer te zetten dat zodra hij je vijand lijkt, hij weer je vriend blijkt. Knap en heel vermakelijk.

Voetbal International won de Televizier-Ring. Het legioen van analfabetische cultuurbarbaren, dat naast het zetten van kruisjes op het totoformulier ook best in staat is een simpel sms’je te produceren, vond het een reusachtige grap om Derksen en zijn kornuiten naar de winst te brengen. Uiteindelijk is VI-op-tv niet meer dan voetbalkantinegelul op niveau.

Derhalve is het negende woord van dit stukje niet verkeerd gekozen. Sinds de keuze van de mooiste televisieprijs in handen is van sms- en belfanatici, is het risico te groot geworden dat het verkeerde programma wint. De Ring dient gewonnen te worden door een populair programma dat excelleert in creativiteit, origineel en geïnspireerd van formule is en een zekere production value heeft. Maar ja, het is gelukt: de voetbalfans hebben dat zichzelf bevlekkende tv-volkje magistraal getackeld. Een dolletje. Maar in de actie is het slachtoffer fataal geblesseerd geraakt.

Bij de Televizier zullen nu werkelijk eens maatregelen genomen moeten worden om de keuze van de winnaars op evenwichtige wijze te bereiken. Desnoods heeft het publiek over de nominaties niks meer te vertellen en wordt de balans opgemaakt aan de hand van een enquête, kijkcijfers en dat sms- en belverkeer.

Cornald Maas was als presentator goed gekozen. Het Televizier-Ringgala is net zo’n idioot spektakel aan het worden als het Eurovisiesongfestival.
Haha, Bertje is nog steeds zuur.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Arthur » di okt 25, 2011 12:47 pm

een populair programma dat excelleert in creativiteit, origineel en geïnspireerd van formule is
Zou zo iemand echt zo blind zijn om TVOH onder deze noemer te scharen?
Veel minder origineel, creatief en geinspireerd dan deze zoveelste talentenjacht is toch niet mogelijk.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door 999 » di okt 25, 2011 12:58 pm

Cruijff schreef:Tja als je er niet tegen kan dat het elke keer hetzelfde concept is en er enige voorspelbaarheid inzit dan moet je die 90 minuten op de maandag en vrijdagavond er inderdaad maar niet aan besteden. Maar dan kun je denk ik ook niet naar The Voice of Holland, Pauw en Witteman, De Wereld Draait Door of conferences van Youp van `t Hek kijken? Ook daar wordt keer op keer hetzelfde trucje opgevoerd.
Of ga gewoon iets zinnig doen dan naar dat kastje te zitten gluren ..
Ze kraken idd wel erg vaak mensen af, maar men weet heel goed wat men doet en bovendien weten vd Gijp en Derksen precies wie ze zijn. Doordat Johan Derksen een matige voetballer was, weet hij juist wat er van een voetbalprof gevraagd wordt. Veel beter dan bijv Van der Wiel. En met quotes van mensen uit de voetbalwereld zijn ze nooit suggestiever dan bijvoorbeeld Arno Vermeulen. VI hoeft echt zelden tot nooit iets te rectificeren.
Wat een ander doet of niet doet boeit me niet zo.Dat programma leunt op onderbroeken lol, nieuws wat geen nieuws is, en een heleboel afzeik momentjes al dan niet op elkaar, en heel veel herhaling van zetten.Overgens zegt van der Gijp dat ook ... Je moet het programma niet al te serieus nemen .. klopt als een bus ..

Verplaats de tafel waar aan men zit naar Carré en de zaal zal zonder problemen volstromen met mensen die een avondje willen lachen ..

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door DelToro » di okt 25, 2011 1:14 pm

Heel grappig dat Bert van der Veer zich zo laat gaan. Nog grappiger - en eigenlijk pijnlijk - is dat hij de plank zo mis slaat.
Het is toch niet te geloven dat een tv-expert zich van zo'n zwakke kant laat zien.

Dan begint die man over het ontbreken lichtshows en geluidjes bij VI. Normaal niets meer dan trucs om de magere inhoud van programma's te verbloemen. Dat ze in VI geen gebruik maken van deze hulpmiddelen, maar toch veel kijkers kunnen blijven boeien spreekt juist in het voordeel voor VI. Productioneel zit het zo goed in elkaar, omdat ze simpelweg de juiste mensen hebben gekozen om het te presenteren, en vaak geschikte gasten aan tafel weten te vinden die in het format passen. Dan krijg je dus geen saai en serieus programma als Studio Voetbal.

Van der Veer doet net alsof er niet over een format is nagedacht, en dat dit er toevallig is uitgerold, maar zelf weet hij natuurlijk wel beter (mag ik hopen). Als je de verschillen tussen VI en Studio Voetbal bekijkt, dan zijn die een stuk groter dan de verschillen tussen het fantastische The Voice en X-Factor (of noem maar op).

Dan geeft ten slotte Van der Veer nog eens indirect kritiek op zijn favoriet The Voice. Zelfs met het inzetten van goedkope trucs als lichtshows en dramatische muziek, kan het niet winnen van een programma als VI. VI houdt het simpel en ontleend zijn kracht aan de personages. Het is wat dat betreft net als film, waarbij het sterke A Separation de Gouden Beer won op het op een na belangrijkste filmfestival ter wereld (Berlinale). Een sobere film, zonder muziek en enige vorm van special effects. Of The Hurt Locker die alle belangrijke Oscars won voor het spectaculaire Avatar.
De films die wonnen staken goed in elkaar: waren spannend en interessant vanwege de inhoud en de personages en hadden geen hulpmiddelen nodig om te kunnen boeien. Net als VI dus.

Prijzen die nota bene zijn uitgereikt door een vakjury (waar Van der Veer eigenlijk voor pleit bij de Televizierring). Van der Veer - als jurylid en 'expert' - zou de kracht van VI en de zwaktes van The Voice dus in moeten zien. Kennelijk herkent het publiek dat dit keer ook (of eigenlijk beter), en dat is mooi meegenomen. Maar dan nog, als het publiek op The Voice had gestemd, was het ook goed geweest. Het is immers een publieksprijs. Laat dat dan ook een publieksprijs blijven en ga niet als zogenaamd TV-expert de winnaar bekritiseren. En dan vooral niet met dergelijk slechte argumenten, waarmee je jezelf voor lul zet.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 1:31 pm

DelToro schreef:Heel grappig dat Bert van der Veer zich zo laat gaan. Nog grappiger - en eigenlijk pijnlijk - is dat hij de plank zo mis slaat.
Het is toch niet te geloven dat een tv-expert zich van zo'n zwakke kant laat zien.

Dan begint die man over het ontbreken lichtshows en geluidjes bij VI. Normaal niets meer dan trucs om de magere inhoud van programma's te verbloemen. Dat ze in VI geen gebruik maken van deze hulpmiddelen, maar toch veel kijkers kunnen blijven boeien spreekt juist in het voordeel voor VI. Productioneel zit het zo goed in elkaar, omdat ze simpelweg de juiste mensen hebben gekozen om het te presenteren, en vaak geschikte gasten aan tafel weten te vinden die in het format passen. Dan krijg je dus geen saai en serieus programma als Studio Voetbal.

Van der Veer doet net alsof er niet over een format is nagedacht, en dat dit er toevallig is uitgerold, maar zelf weet hij natuurlijk wel beter (mag ik hopen). Als je de verschillen tussen VI en Studio Voetbal bekijkt, dan zijn die een stuk groter dan de verschillen tussen het fantastische The Voice en X-Factor (of noem maar op).

Dan geeft ten slotte Van der Veer nog eens indirect kritiek op zijn favoriet The Voice. Zelfs met het inzetten van goedkope trucs als lichtshows en dramatische muziek, kan het niet winnen van een programma als VI. VI houdt het simpel en ontleend zijn kracht aan de personages. Het is wat dat betreft net als film, waarbij het sterke A Separation de Gouden Beer won op het op een na belangrijkste filmfestival ter wereld (Berlinale). Een sobere film, zonder muziek en enige vorm van special effects. Of The Hurt Locker die alle belangrijke Oscars won voor het spectaculaire Avatar.
De films die wonnen staken goed in elkaar: waren spannend en interessant vanwege de inhoud en de personages en hadden geen hulpmiddelen nodig om te kunnen boeien. Net als VI dus.

Prijzen die nota bene zijn uitgereikt door een vakjury (waar Van der Veer eigenlijk voor pleit bij de Televizierring). Van der Veer - als jurylid en 'expert' - zou de kracht van VI en de zwaktes van The Voice dus in moeten zien. Kennelijk herkent het publiek dat dit keer ook (of eigenlijk beter), en dat is mooi meegenomen. Maar dan nog, als het publiek op The Voice had gestemd, was het ook goed geweest. Het is immers een publieksprijs. Laat dat dan ook een publieksprijs blijven en ga niet als zogenaamd TV-expert de winnaar bekritiseren. En dan vooral niet met dergelijk slechte argumenten, waarmee je jezelf voor lul zet.
Ik sluit me helemaal bij je verhaal aan, met name het laatste stuk. Maarja Bert van der Veer krijgt in ieder geval lekker veel aandacht, want veel Nederlanders waren allang weer vergeten wie hij was of wisten uberhaupt niet dat hij Barend & Van Dorp produceerde enzo. Mijn moeder (64 jaar) vroeg letterlijk: "Bert van der Veer, wie is dat ook alweer?"

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di okt 25, 2011 1:35 pm

999 schreef:Wat een ander doet of niet doet boeit me niet zo.Dat programma leunt op onderbroeken lol, nieuws wat geen nieuws is, en een heleboel afzeik momentjes al dan niet op elkaar, en heel veel herhaling van zetten.Overgens zegt van der Gijp dat ook ... Je moet het programma niet al te serieus nemen .. klopt als een bus ..

Verplaats de tafel waar aan men zit naar Carré en de zaal zal zonder problemen volstromen met mensen die een avondje willen lachen ..
999 schreef:Of ga gewoon iets zinnig doen dan naar dat kastje te zitten gluren ..
Precies! Maar dat is het dus ook, de één betaalt 35 euro voor een kaartje om in Carré te lachen om Jan Jaap van der Wal of Najib Amhali, de ander gaat naar een door o.a. Jupiler en de Toto gesponsord programma kijken. Dat is een keuze. Je kunt ook lekker een paar uur door het bos gaan wandelen met je hond omdat je daar meer plezier van hebt dan van een aantal flauwe grapjes. Wat mij betreft allemaal prima.

Ik mis vaak uitzendingen omdat ik op maandag atletiektraining heb en op veel vrijdagavonden als scout naar Jupiler League wedstrijden moet... maar als ik kijk zuig ik alles op als een spons. Onderstaande aflevering zag ik wél 'live' en dan ga je toch helemaal stuk man!
http://www.youtube.com/watch?v=VqCrjZSqH0s

Het is inderdaad niet meer dan onderbroekenlol maar juist die onderbroekenlol is het mooiste. Van der Gijp lachtte zich vroeger de pleures in de kleedkamer en iedereen die bij een sportvereniging zit of een geinig mannenclubje weet ook dat de 'platte' momenten daar de mooiste van hun leven zijn. Bert van der Veer loopt elitair te doen en meent lijkt het gewoon serieus dat mensen die weleens een kruisje op Toto formulieren zetten analfabeet zijn en typeert praat in de kantine als 'plat en ordinair'. Het feit dat hij in zijn sneue leventje waarschijnlijk nooit in zo'n sportkantine komt zorgt ervoor dat hij er ook geen ene moer van begrijpt

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » di okt 25, 2011 7:29 pm

Net toch maar even gekeken. Beetje aanstellerige man die aandacht wil en doet alsof hij rustig blijft onder de kritiek die hij krijgt (nog even VI feliciteren enzo).

Hij doet het wel goed... hij denkt: "wat Johan kan.. kan ik ook"... lullen over niets en veel op tv komen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Wouter
Berichten: 18788
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Wouter » di okt 25, 2011 7:32 pm

Ik heb me anders helemaal suf gelachen om die Bert van der Veer. Dat zo'n schijnbaar ervaren televisieman zichzelf zo voor lul zet voor de camera. Hij leek wel een klein blaag dat zijn zin niet kreeg.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door LucaS » di okt 25, 2011 7:34 pm

Gaan we nu echt serieus analyseren over de kracht van VI en de voice? Het is allebei plat amusement wat natuurlijk niets met het beste te maken heeft. Het leukste, het amusantse, het grappigste voor mijn part, maar het beste is het bij lange na niet.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Kowalczyk » di okt 25, 2011 7:41 pm

Dit:
LucaS schreef:Gaan we nu echt serieus analyseren over de kracht van VI en de voice? Het is allebei plat amusement wat natuurlijk niets met het beste te maken heeft. Het leukste, het amusantse, het grappigste voor mijn part, maar het beste is het bij lange na niet.
Dus.

K.
Still alive...

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door DelToro » di okt 25, 2011 7:46 pm

LucaS schreef:Gaan we nu echt serieus analyseren over de kracht van VI en de voice? Het is allebei plat amusement wat natuurlijk niets met het beste te maken heeft. Het leukste, het amusantse, het grappigste voor mijn part, maar het beste is het bij lange na niet.
Dat is toch wel erg kort door de bocht. Een overall beste programma kiezen is altijd vrij lastig, vanwege de vele genres. Maar in zijn genre is Voetbal International wel echt erg goed geslaagd. Het is een schitterend format, dat na vele jaren nog steeds blijft werken.

Ben benieuwd welke Nederlandse programma's het afgelopen jaar volgens jou een veel hoger niveau haalden.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door LucaS » di okt 25, 2011 7:47 pm

Wat bedoel je nou? Dat ik (ook) verongelijkt ben of doe? Dan vergis je je, want de prijs interesseert me niet en wie hem wint nog minder. Maar als je steun van de grootste groep mensen gelijk stelt aan het beste zijn, kan je niet aan de conclusie ontkomen dat de telegraaf veruit de beste krant van het land is. Of dat Roberto Jacketi een tijd lang Nederlands beste zanger was. Dat mag natuurlijk.
Laatst gewijzigd door LucaS op di okt 25, 2011 7:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door DelToro » di okt 25, 2011 7:51 pm

Volgens mij doe ik dat ook nergens. Lees het nog eens zou ik zeggen.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door LucaS » di okt 25, 2011 7:52 pm

Excuus DelToro, onze post waren min of meer gelijk, ik reageerde op Ko.
I think I lost my fucking headache

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door DelToro » di okt 25, 2011 8:02 pm

Ah zo. Geen probleem natuurlijk.

Wouter
Berichten: 18788
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Wouter » di okt 25, 2011 8:08 pm

Ben benieuwd welke Nederlandse programma's het afgelopen jaar volgens jou een veel hoger niveau haalden.

Tja, moeilijk. Als je denkt aan de moeilijkheidsgraad, het camerawerk, alle analyses, het educatieve aspect etc., dan denk ik vooral aan veel natuurdocumentaires, die ik overigens ook vaak mooi vind om te zien. Niet Voetbal International, maar die andere programma's (The Voice of Holland, het tigste talentenjachtprogramma, en Wie is de mol?) zeker niet.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Banjavi » di okt 25, 2011 8:23 pm

Allemaal ontzettend subjectief natuurlijk...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door 999 » di okt 25, 2011 9:55 pm

Bert van der Veer met de dood bedreigd

AMSTERDAM - Ten gevolge van zijn felle kritiek op Televizier-Ringwinnaar Voetbal International, heeft tv-man Bert van der Veer een doodsbedreiging gekregen.

Dat zegt Van der Veer in een column in HP/De Tijd. "Zoals de Televizier-Ring de hoogste beloning voor televisiemakers was, zo is de doodsbedreiging de ultieme erkenning voor columnisten", aldus Van der Veer in de column. "Nou, ik heb 'm hoor. En daarvoor hoefde ik alleen maar de verbale hooligan Johan Derksen op de punten van zijn rode schoentjes te trappen."

Van der Veer haalde in onder meer Pauw en Witteman fel uit naar de winst van Voetbal International. "Het is geen ramp voor de wereld, maar het is wel een desastreuze ontwikkeling voor de Televizier-Ring,” zei hij in Shownieuws.
Henk en Ingrid roeren zich ..

Plaats reactie