Het 'Het kistje van Overmars topic' topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Plaats reactie
Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Het 'Het kistje van Overmars topic' topic

Bericht door Dubbel » do okt 16, 2014 8:41 pm

Sinds enige tijd spookt op dit forum het Het kistje van Overmars topic. Dit mysterieuze topic wiens inhoud verborgen blijft na zelfs de meest intensieve zoektocht intrigeert mij nu al geruime tijd. Hopelijk komen we via dit topic meer te weten over het topic.

Rutger
Berichten: 215
Lid geworden op: wo nov 02, 2011 2:13 pm
Locatie: Assen

Re: Het 'Het kistje van Overmars topic' topic

Bericht door Rutger » do okt 16, 2014 9:46 pm

Volgens mij heeft onze Cruijf in reactie op een andere topic ooit een plaatje geplaatst met een verslaggever op de toekomst die op een kistje voor de camera stond. Hij had als subject in die post: "Het kistje van Overmars" gezet.
Dat is alles wat ik erover weet.

Edit: De link van de desbetreffende post: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 2#p1283287

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Het 'Het kistje van Overmars topic' topic

Bericht door beelzebub » do okt 16, 2014 10:19 pm

Tuurlijk. Na het glaasje champagne van Danny Blind hebben we nu het kistje van Marc.

Hoe kan hij nou net zo lang lijken als Van der Sar op sommige presentatiefoto's van nieuwe spelers. Of ze spelen met perspectief (Overmars naar voren, Sar naar achteren), of hij staat op een soort verhoging.

Kom er maar in Thijs. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Het 'Het kistje van Overmars topic' topic

Bericht door beelzebub » do okt 16, 2014 10:28 pm

Overmars is 1.73m dacht ik

Arek Milik is 1.89
Bewijsstuk A
Afbeelding

Frank de Boer is 1.80, plus het plaatje is wat gekanteld waardoor Overmars omhoog komt en Sar zakt. Kijk maar naar de reclameteksten :ajaxsmiley.gif:
Bewijsstuk B
Afbeelding

En nu een tilt de andere kant op, weer komt Overmars iets omhoog. :ajaxsmiley.gif:
Bewijsstuk C
Afbeelding
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Het 'Het kistje van Overmars topic' topic

Bericht door Dubbel » ma dec 08, 2014 6:57 pm

Hier maar omdat het wel een aardig berichtje is maar ook weer geen eigen topic waard.
Onfortuinlijke keeper Spakenburg krijgt shirt en brief van Dennis Bergkamp

Het zat de talentvolle doelman Lorenzo Hop op 15 november niet mee. De 18-jarige keeper van Spakenburg 2 brak zijn been op twee plaatsen na een harde overtreding van een speler van GVVV. Dennis Bergkamp stak Hop afgelopen weekeinde een hart onder de riem met enkele cadeaus en een persoonlijke brief.


© anp
De assistent-trainer van Ajax werd waarschijnlijk door zijn vrouw Henriette van Ruizendaal op het voorval geattendeerd. De voetbalvrouw is afkomstig uit het naburige Bunschoten en bovendien lid van 'de Blauwen'.

'Vanaf deze kant wil ik je voor de komende periode heel veel succes wensen met je herstel. Ik hoop oprecht dat jij als talentvolle keeper weer snel en volledig hersteld tussen de palen komt te staan', schrijft Bergkamp in de brief.

Twee seizoenen terug debuteerde Hop al in het eerste elftal van Spakenburg. Een jaar bij de A1 van Vitesse en een stage bij het Engelse Carlisle United liepen op niets uit. Daarop besloot het talent voor zijn kansen te gaan bij de topklasser.

Het duel werd na de blessure van Hop gestaakt in de 75ste minuut bij een stand van 1-1.
http://www.parool.nl/parool/nl/11/SPORT ... kamp.dhtml

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22995
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Het 'Het kistje van Overmars topic' topic

Bericht door raymon » ma dec 08, 2014 7:13 pm

Mooi gebaar :biggthumpup.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie