Ziggo

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Ziggo

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 8:15 am

Die blijven aantrekken, nu de Italiaanse competitie en de FA cup weer.
Ronaldo zie je straks bij Ziggo én op AD.nl

Ziggo Sport heeft voor de komende drie seizoenen de uitzendrechten van de Italiaanse voetbalcompetitie verworven. Ook zal op de commerciële zender de FA Cup te volgen zijn. Samenvattingen en hoogtepunten zijn ook terug te vinden op de site van het AD.

Naast de Serie A beschikt Ziggo al over de rechten van de Engelse en Spaanse competitie. Net als afgelopen jaar worden ook de Belgische, Portugese en Schotse competitie op de voet gevolgd.

Ziggo-directeur Will Moerer is verheugd dat de Serie A straks op zijn zender te zien is: ,,De Serie A is met de transfer van Cristiano Ronaldo naar Juventus en die van Justin Kluivert naar AS Roma weer een stuk interessanter geworden. De competitie herbergt ineens vijf internationals: Stefan de Vrij, Marten de Roon, Kevin Strootman, Hans Hateboer en nu dus ook Kluivert. Het aankopen van de FA Cup versterkt onze programmering in de weekenden dat de Premier League stilligt.''

AD
FOX die met veel bombarie begon heeft alleen de Duitse competitie nog.
YNWA

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Ziggo

Bericht door Ramona » vr aug 03, 2018 8:18 am

Joepie! :eusa_silenced.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ziggo

Bericht door Duke » vr aug 03, 2018 8:22 am

Hoewel ik Ziggo heb zie ik daar zelden voetbal op. Maar goed, het kan wel. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ziggo

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 8:53 am

Ramona schreef:Joepie! :eusa_silenced.gif:
:confused.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Ziggo

Bericht door Ramona » vr aug 03, 2018 9:14 am

InnerHarbour schreef:
Ramona schreef:Joepie! :eusa_silenced.gif:
:confused.gif:
Ronaldo, say more? :furious3.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ziggo

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 9:16 am

Oh ja Ronaldo dat is geen vriend van je, :biggrin.gif: die connectie in dit verhaal had ik niet zo snel gemaakt.
YNWA

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34383
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Ziggo

Bericht door Ramona » vr aug 03, 2018 9:19 am

InnerHarbour schreef:Oh ja Ronaldo dat is geen vriend van je, :biggrin.gif: die connectie in dit verhaal had ik niet zo snel gemaakt.
:smallgrin.gif:

Daar begint je bericht nog wel mee.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ziggo

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 9:27 am

Klopt maar aangezien ik geen hekel aan het fenomeen heb stond ik daar niet bij stil. Juve of het Italiaanse voetbal in het algemeen heb ik niets mee het ging mij meer om de FA cup.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » vr aug 03, 2018 9:38 am

Vind wel dat Ziggo het met al die uitzendrechten die ze hebben behoorlijk loopt te verkloten. FOX zond daadwerkelijk elke Duitse en Engelse wedstrijd die ze konden broadcasten op verschillende kanalen uit.

Ziggo heeft Ziggo Extra maar die 5 kanalen benutten ze op de CL na eigenlijk nooit volledig voor voetbal. In een dag in het weekend krijg je meestal op kanaal 14 één Engelse en één Spaanse wedstrijd. Als er in datzelfde weekend ook Formule 1 is of kickboksen bij Glory of Golf of Veldrijden of Diamond Atletiek of handbal of waterpolo of basketbal vanuit Groningen, Zwolle of Den Helder, dan zenden ze die sporten uit.

Beetje zonde dat je zo weinig potjes uitzendt wanneer je de uitzendrechten van de volledige competitie hebt.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door elliquido » vr aug 03, 2018 10:09 am

volgens mij is de PL en PD competitie in zoveel urenblokken verdeeld dat er in elk weekend genoeg wedstrijden te zien zijn.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » vr aug 03, 2018 10:25 am

elliquido schreef:volgens mij is de PL en PD competitie in zoveel urenblokken verdeeld dat er in elk weekend genoeg wedstrijden te zien zijn.
Ze kiezen wel regelmatig voor de klote wedstrijden.
Ze kunnen ze niet allemaal uitzenden, zeker omdat er zaterdagmiddag een hoop tegelijk zijn. Maar ze kiezen vaak toch echt voor een paar zaadpartijen.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Ziggo

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 03, 2018 10:37 am

elliquido schreef:volgens mij is de PL en PD competitie in zoveel urenblokken verdeeld dat er in elk weekend genoeg wedstrijden te zien zijn.
Inderdaad, alleen in F1 weken loopt het soms spaak omdat F1 altijd voorrang krijgt.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ziggo

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 10:52 am

elliquido schreef:volgens mij is de PL en PD competitie in zoveel urenblokken verdeeld dat er in elk weekend genoeg wedstrijden te zien zijn.
Natuurlijk, op vrijdagavond 1, op zaterdag 3, op zondag 2 en op maandag 1. Dat is nog altijd meer dan Ray die in Engeland woont van Sky en BT Sports krijgt.
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ziggo

Bericht door raymon » vr aug 03, 2018 3:02 pm

InnerHarbour schreef:
elliquido schreef:volgens mij is de PL en PD competitie in zoveel urenblokken verdeeld dat er in elk weekend genoeg wedstrijden te zien zijn.
Natuurlijk, op vrijdagavond 1, op zaterdag 3, op zondag 2 en op maandag 1. Dat is nog altijd meer dan Ray die in Engeland woont van Sky en BT Sports krijgt.
Ik heb alleen geen Sky, wel BT Sports. Ik kijk verder ook niet zo veel voetbal eerlijk gezegd. MotD en Ajax op de laptop als ik tijd heb/maak. BT Sports hebben wel CL en EL en af en toe dus ook Ajax dus dat is dan mooi meegenomen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ziggo

Bericht door LucaS » vr aug 03, 2018 3:06 pm

Maar fox heeft de Nederlandse competitie
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ziggo

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 3:30 pm

raymon schreef:
InnerHarbour schreef:
elliquido schreef:volgens mij is de PL en PD competitie in zoveel urenblokken verdeeld dat er in elk weekend genoeg wedstrijden te zien zijn.
Natuurlijk, op vrijdagavond 1, op zaterdag 3, op zondag 2 en op maandag 1. Dat is nog altijd meer dan Ray die in Engeland woont van Sky en BT Sports krijgt.
Ik heb alleen geen Sky, wel BT Sports. Ik kijk verder ook niet zo veel voetbal eerlijk gezegd. MotD en Ajax op de laptop als ik tijd heb/maak. BT Sports hebben wel CL en EL en af en toe dus ook Ajax dus dat is dan mooi meegenomen.
Ik doelde eigenlijk op die regel dat jullie nooit een zaterdagmiddag wedstrijd om 3 uur, hier 4 uur te zien krijgen en wij wel via Ziggo. Heeft te maken met een 50 jaar oude regel die ingesteld is om de toeschouwersaantallen te beschermen van andere clubs.
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ziggo

Bericht door raymon » vr aug 03, 2018 3:40 pm

InnerHarbour schreef:
raymon schreef:
InnerHarbour schreef: Natuurlijk, op vrijdagavond 1, op zaterdag 3, op zondag 2 en op maandag 1. Dat is nog altijd meer dan Ray die in Engeland woont van Sky en BT Sports krijgt.
Ik heb alleen geen Sky, wel BT Sports. Ik kijk verder ook niet zo veel voetbal eerlijk gezegd. MotD en Ajax op de laptop als ik tijd heb/maak. BT Sports hebben wel CL en EL en af en toe dus ook Ajax dus dat is dan mooi meegenomen.
Ik doelde eigenlijk op die regel dat jullie nooit een zaterdagmiddag wedstrijd om 3 uur, hier 4 uur te zien krijgen en wij wel via Ziggo. Heeft te maken met een 50 jaar oude regel die ingesteld is om de toeschouwersaantallen te beschermen van andere clubs.
Is dat de reden dat topwedstrijden dan ook om 12:30 beginnen?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ziggo

Bericht door InnerHarbour » vr aug 03, 2018 4:09 pm

Inderdaad.
YNWA

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Ziggo

Bericht door Gaizka1985 » vr aug 03, 2018 4:15 pm

LucaS schreef:Maar fox heeft de Nederlandse competitie
Die kijk ik alleen in samenvatting, 90 minuten Groningen - Vitesse kan ik niet aan :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ziggo

Bericht door LucaS » vr aug 03, 2018 4:43 pm

Veel Nederlandse wedstrijden hebben een prima amusementswaarde
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » za aug 04, 2018 12:43 am

InnerHarbour schreef:
raymon schreef:
Ik heb alleen geen Sky, wel BT Sports. Ik kijk verder ook niet zo veel voetbal eerlijk gezegd. MotD en Ajax op de laptop als ik tijd heb/maak. BT Sports hebben wel CL en EL en af en toe dus ook Ajax dus dat is dan mooi meegenomen.
Ik doelde eigenlijk op die regel dat jullie nooit een zaterdagmiddag wedstrijd om 3 uur, hier 4 uur te zien krijgen en wij wel via Ziggo. Heeft te maken met een 50 jaar oude regel die ingesteld is om de toeschouwersaantallen te beschermen van andere clubs.
Is dat nog steeds zo joh?
Ik weet dat ze bij wedstrijden van Feyenoord -maar ook net zo goed bij die van Ajax in het Olympisch- aan de tv pas uitzendrechten verkochten als ze zeker wisten dat de wedstrijd werd uitverkocht. Nu zie ik bij wedstrijden in die Engelse PL regelmatig een boel lege stoelen, bij potten van Manchester City om maar een club te noemen zit het stadion lang niet altijd vol, maar hanteren ze na 50 jaar deze regel nog steeds???

raymon schreef:Ik heb alleen geen Sky, wel BT Sports. Ik kijk verder ook niet zo veel voetbal eerlijk gezegd. MotD en Ajax op de laptop als ik tijd heb/maak. BT Sports hebben wel CL en EL en af en toe dus ook Ajax dus dat is dan mooi meegenomen.
Moet zeggen dat ik het wel kicke vind dat jij, WP_Legend en Monkey Tonk en Mr. Ajax ook niet te vergeten vanuit respectievelijk de United Kingdom, Australië, de VS en Israël alle wedstrijden van Ajax nog immer op de voet volgen. Petje af! :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Ziggo

Bericht door WP_Legend » za aug 04, 2018 1:56 am

Europees is erg lastig met het tijdsverschil... Dan is het 4 uur s'ochtends op een donderdag/vrijdag ofzo...

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Ziggo

Bericht door Gezond verstand » do aug 09, 2018 11:58 am

Cruijff schreef:
elliquido schreef:volgens mij is de PL en PD competitie in zoveel urenblokken verdeeld dat er in elk weekend genoeg wedstrijden te zien zijn.
Ze kiezen wel regelmatig voor de klote wedstrijden.
Ze kunnen ze niet allemaal uitzenden, zeker omdat er zaterdagmiddag een hoop tegelijk zijn. Maar ze kiezen vaak toch echt voor een paar zaadpartijen.
Veel Liverpool begrijp ik uit je opmerking?
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Ziggo

Bericht door brigade zuid » ma nov 12, 2018 7:53 pm

Wat een tafel bij Peptalk: Dafne Schippers, Mathieu van der Poel en Max Verstappen te gast, veel beter wordt het niet.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » do nov 15, 2018 11:25 pm

brigade zuid schreef:Wat een tafel bij Peptalk: Dafne Schippers, Mathieu van der Poel en Max Verstappen te gast, veel beter wordt het niet.
Interessant verhaal bovendien van Schippers dat nu haar coach Rana Reider zich wegens familieomstandigheden heeft moeten terugtrekken ze nu naar een nieuwe coach moet (of naar de oude Bart Bennema)
Maar klopt: Ziggo heeft vaak een top bezetting met de gasten die ze aan tafel hebben en de sportevenementen die ze wekelijks programmeren.

Plaats reactie