Ziggo

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Ziggo

Bericht door Gezond verstand » vr nov 16, 2018 2:13 am

Cruijff schreef: Maar klopt: Ziggo heeft vaak een top bezetting met de gasten die ze aan tafel hebben en de sportevenementen die ze wekelijks programmeren.
Allemaal extreem linkse honden zouden bepaalde mensen roepen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » di apr 07, 2020 8:58 pm

Ziggo zendt nu op het gratis kanaal "live" de wedstrijd Feyenoord-Celtic uit, de finale om de Europa Cup I in 1970. Het is nu de eerste helft van de verlenging, het staat 1-1.

Somigen hier op het forum zullen het wel niet willen, maar ik gun Feyenoord die cup van 1970 wel. Trouwens sowieso wel eens leuk om langer naar te kijken. Echt goed wordt er niet gevoetbald, erg onstuimig.

En met Pieters Graafland, Van Duivenbode en Jansen heeft het toch nog wel een Ajax-randje ook.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » di apr 07, 2020 11:14 pm

Jep. Jep. :smile-ajax.gif:
Die uitzendingen, 8 dagen achter elkaar 8 Europacup finales op rij, zijn we in dit topic aan het bespreken:

https://www.ajaxtalk.nl/viewtopic.php?f=7&t=13557

Historicus schreef:
di apr 07, 2020 8:58 pm
Ziggo zendt nu op het gratis kanaal "live" de wedstrijd Feyenoord-Celtic uit, de finale om de Europa Cup I in 1970. Het is nu de eerste helft van de verlenging, het staat 1-1.

Somigen hier op het forum zullen het wel niet willen, maar ik gun Feyenoord die cup van 1970 wel. Trouwens sowieso wel eens leuk om langer naar te kijken. Echt goed wordt er niet gevoetbald, erg onstuimig.

En met Pieters Graafland, Van Duivenbode en Jansen heeft het toch nog wel een Ajax-randje ook.
Jep. Vooral Theo van Duivenbode was pikant. Die haalde gigantisch zijn gram op Ajax
Na de met 4-1 verloren finale van '69 tegen AC Milan (die zond Ziggo gister uit, ook écht een aanrader!) was Van Duivenbode één van de spelers die geslachtofferd werd.

Hij werd heel bot door Michels uit het elftal geflikkerd en kreeg op een heel lullige manier van het bestuur te horen dat ie naar een andere club kon oprotten. Michels durfde die boodschap niet zelf aan hem over te brengen.
Terwijl slechts één seizoen eerder Feyenoord hem heel graag wilde kopen, maar dat was echt onbespreekbaar voor Ajax.

Woedend was Theo van Duivenbode, want hij zich er vanaf toen op ingesteld dat hij zijn hele carrière Ajacied zou blijven en vervolgens word je op zo'n manier afgedankt.
Van Duivenbode heeft toen meteen Feyenoord gebeld of ze nog steeds 250.000 gulden voor hem wilde betalen. Ja, dat wilden ze zeker nog wel. Dus dat is vervolgens heel snel geregeld en een slordig jaar later heeft Theo van Duivenbode én de EC I en de Wereldbeker met Feyenoord gewonnen. Dat voelde wel echt als een heel zoete revanche.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » di apr 07, 2020 11:33 pm

Het viel mij nogal op hoe goed Pieters Graafland stond te keepen en hoe soep zijn spelhervartingen waren.

Feyenoord was in de verlening in elk geval echt veel beter dan Celtic. Jansen viel me vooral op door tikkies terug.

En over Theo van Duivenbode? Ach ja, het zal niet netjes geweest zijn dat Ajax hem dumpte. Maar met Ruud Krol kwam er wel een betere voor terug toch?

Had trouwens graag eens dat duel van Ajax en AC Milan van 1969 gezien, qua spelbeeld en om te zien hoe die tegengoals nou precies kwamen. Die strafschpo van Vasovic herinner ik me wel.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » di apr 07, 2020 11:45 pm

Historicus schreef:
di apr 07, 2020 11:33 pm
Het viel mij nogal op hoe goed Pieters Graafland stond te keepen en hoe soep zijn spelhervartingen waren.
soepel niet soep. :smile-ajax.gif:
Ja, Eddy PG was een uitstekende keeper.

In jaren '50, '60 en '70 zijn er sowieso ontzettend goede keepers geweest. Topatleten waren het vaak ook.
Vermeer en Cillessen, en recent bij Liverpool Adrian en Loris Karius zijn echt een stel kippenvangers als je ze vergelijkt met Lev Jasjin, Gordon Banks, Frans de Munck, Jan van Beveren, Eddy PG en noem ze allemaal maar op.
Historicus schreef:
di apr 07, 2020 11:33 pm
Feyenoord was in de verlening in elk geval echt veel beter dan Celtic. Jansen viel me vooral op door tikkies terug.

Had trouwens graag eens dat duel van Ajax en AC Milan van 1969 gezien, qua spelbeeld en om te zien hoe die tegengoals nou precies kwamen. Die strafschpo van Vasovic herinner ik me wel.
Kun je via Ziggo Interactieve televisie niet een programma van een eerdere dag terugkijken door op je afstandbediening op tv gids te klikken en vervolgens op 6 april om 20.30 uur op Afspelen te klikken?

Een keeper mocht een terugspeelbal nog in de handen pakken.
Het verschilt een beetje welke wedstrijd je hebt en wie er in het veld staan, maar soms maakten ze daar veel gebruik van. Jansen bespaart zichzelf en zijn team veel energie met die heel makkelijke oplossing als Celtic fel jaagt en dan heeft Feyenoord in de verlenging duidelijk nog meer lucht.

Zowel Feyenoord onder Happel als Ajax onder Michels trainde fysiologisch onverantwoord zwaar in die jaren. Dat zal ook wel ijzeren condities en een knokkers mentaliteit opgebracht hebben.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » di apr 07, 2020 11:49 pm

Historicus schreef:
di apr 07, 2020 11:33 pm
En over Theo van Duivenbode? Ach ja, het zal niet netjes geweest zijn dat Ajax hem dumpte. Maar met Ruud Krol kwam er wel een betere voor terug toch?
Je mag best door selecteren en dan neem je automatisch afscheid van spelers of je zet ze op de bank, maar de manier waarop je je van iemand ontdoet mag best nog een beetje klasse hebben.
AR heeft mij uitgedaagd om de in zijn ogen COM-PLEET AB-SUR-DDDDDE, enorm verraad plegende overstap van Cruijff naar Feyenoord te verdedigen.

Nou, dat kan ik wel. En met het risico veel te lang van stof te worden heb ik nog talloze voorbeelden waar de Ajax bestuurders de Ajax spelers juist verraden en een mes in hun rug duwden en niet andersom.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ziggo

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo apr 08, 2020 8:07 am

Mind you: Harmsen kreeg geen minuut stilte in de Arena na zijn overlijden en sterker nog, Ajax plaatste niet eens een rouwadvertentie. Die man heeft er een ongelofelijk zooitje van gemaakt, inclusief de kwestie Cruijff. (Al had Cruijff natuurlijk daarna heus wel ergens anders dan bij de kakkies kunnen voetballen, dat was rancune 2.0).

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Ziggo

Bericht door Gaizka1985 » wo apr 08, 2020 9:01 am

Ik heb maandag wel gekeken, Ajax tegen Milan in '69. Wel terecht dat Michels doorselecteerde, je zag dat een aantal spelers moeite had met het niveau, met name het middenveld vond ik niet zo goed. Keizer, Swart en Cruijff lieten bij vlagen wel hun klasse/potentieel zien.

Maar wat een ruimtes waren er toen op het middenveld, aan beide kanten viel het elftal vaak uiteen tussen verdediging en aanval. En Suurbier die zonder rugdekking die linksbuiten moest verdedigen, gekkenwerk. Goede speler die een hattrick maakte geloof ik.

Maar mooi om terug te zien! Vanavond Ajax - Panathinaikos.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » wo apr 08, 2020 11:46 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo apr 08, 2020 8:07 am
Mind you: Harmsen kreeg geen minuut stilte in de Arena na zijn overlijden en sterker nog, Ajax plaatste niet eens een rouwadvertentie. Die man heeft er een ongelofelijk zooitje van gemaakt, inclusief de kwestie Cruijff. (Al had Cruijff natuurlijk daarna heus wel ergens anders dan bij de kakkies kunnen voetballen, dat was rancune 2.0).
Klopt. Harmsen heeft een ongelooflijke tyfuszooi achtergelaten. De club hield door zijn toedoen zelfs bijna op te bestaan en werd hard aangepakt door het geklooi met zwart geld, waar oa Arie van Eijden ook bij betrokken was.

Maar welk alternatief is er voor Feyenoord, dan?
Op het moment dat Harmsen hem loopt te jennen jij bent te oud voor het buitenland, het stadion heeft nu weer wekelijks 22.000 toeschouwers (door Cruijff! voor en na zijn terugkeer was het een decennium lang een halflege bak) dus jou een deel van de recette geven vind ik te duur en zonder Johan wordt Ajax ook wel kampioen.

Cruijff moet om het ongelijk van Harmsen te bewijzen wel een team uitzoeken waarmee hij kampioen wordt.
Daarvoor kon je in '83 niet naar Willem II, of naar HFC Haarlem, ook niet naar Helmond Sport of naar DS'79.
Gaizka1985 schreef:
wo apr 08, 2020 9:01 am

Maar wat een ruimtes waren er toen op het middenveld, aan beide kanten viel het elftal vaak uiteen tussen verdediging en aanval. En Suurbier die zonder rugdekking die linksbuiten moest verdedigen, gekkenwerk. Goede speler die een hattrick maakte geloof ik.
Ja. Pierino Prati.
Dat is iets dat echt eens in de 40 jaar voorkomt. Dat er een speler in een team rondloopt die een hattrick maakt in de EC I finale. Extreem goede speler die Patri.

Wbt het middenveld: de spelers van Ajax hebben knallende ruzie met Michels gehad over de tactiek. 4-2-4, met slechts 2 middenvelders tegen een tegenstander die haar middenveld juist versterkt was gekkenwerk. Vooral Klaas Nuninga is helemaal uit zijn vel gesprongen en de discussie maar blijven aangaan met Michels dat dit compleet fout zou gaan.

Als je zo mondig bent --en je heet geen Cruijff-- dan flikkert Michels je er helaas uit.
Nu had Nuninga uiteraard zichzelf in gedachten voor één van de posities op het middenveld, maar hij was er vooral van overtuigd dat in deze formatie en dan ook nog eens met je backs regelmatig aan de achterlijn van de tegenstander, je kapot gecounterd zou worden.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Ziggo

Bericht door Gaizka1985 » wo apr 08, 2020 3:30 pm

Vanavond ook nog Ajax - Bayern uit '95 op Ziggo, mooie wedstrijd om weer eens terug te zien!

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 8:06 pm

Ik kijk nu naar Ajax-Panathinaikos uit 1971. Het Engelse commentaar is naar de achtergrond gedrukt en er is nieuw commentaar overheen gedaan in het Nederlands, voor een hedendaags publiek.

Maar dit is dan blijkbaar niet wat tv-kijkend Nederland toen live zag. Daar was toch Nederlands commentaar bij, dacht ik?

En de EC 1 finale in 1970 was toch de eerste finale die in kleur werd uitgezonden? (Dat speelt natuurlijk nog mee bij het Gouden Ajax en het Oranje van het WK 74 bij de verkiezing laatst in Frankrijk van beste tenues ooit). Maar dit zijn zwart-wit-beelden. Maar af en toe schijnt er rood door in de baan van Ajax of geel in het tenue van Stuy. Weet iemand hoe dit zit?

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 8:11 pm

Er loopt geen klok mee, maar het loopt vast tegen de rust. Sjaak Swart was praktisch onzichtbaar.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 8:16 pm

Ook ontnucheterend dat van de 13 finalespelers er al 6 zijn overleden aan Ajax-zijde.

Beetje flauw bruggetje, maar het is nu rust.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 9:56 pm

Sammy Kufour schopt Overmars ondersteboven. "Overmast heeft nog last," zegt de commentator even later. Heeft Overmars hem ook naar Ajax gehaald? :blackcat.gif:

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 9:56 pm

Historicus schreef:
wo apr 08, 2020 9:56 pm
Sammy Kufour schopt Overmars ondersteboven. "Overmast heeft nog last," zegt de commentator even later. Heeft Overmars hem ook naar Ajax gehaald? :blackcat.gif: Vlak voordat Bayern de 1-1 gelijkmaker maakt, overigens.

Yopii
Berichten: 17875
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ziggo

Bericht door Yopii » wo apr 08, 2020 10:04 pm

Cruijff schreef:
di apr 07, 2020 11:14 pm
Woedend was Theo van Duivenbode, want hij zich er vanaf toen op ingesteld dat hij zijn hele carrière Ajacied zou blijven en vervolgens word je op zo'n manier afgedankt.
Van Duivenbode heeft toen meteen Feyenoord gebeld of ze nog steeds 250.000 gulden voor hem wilde betalen. Ja, dat wilden ze zeker nog wel. Dus dat is vervolgens heel snel geregeld en een slordig jaar later heeft Theo van Duivenbode én de EC I en de Wereldbeker met Feyenoord gewonnen. Dat voelde wel echt als een heel zoete revanche.
En het winnende doelpunt tegen Ajax gemaakt. :blush.gif:

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 10:08 pm

Ik vind dit een leuke serie van Ziggo. Ga ook klaarzitten voor de andere finales, ook die van Feyenoord en PSV. Ik ben zelf van 1984. De eerste clubfinale die ik zag live was Ajax in 1995. Plus 1996. En in 2002 nog Feyenoord en Ajax dan in 2017. Dus vier in 25 jaar tijd.

Maar er zijn nog die van PSV in 1978 en 1988, en Ajax in 1987, 1988 en 1992.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 10:11 pm

Yopii schreef:
wo apr 08, 2020 10:04 pm
Cruijff schreef:
di apr 07, 2020 11:14 pm
Woedend was Theo van Duivenbode, want hij zich er vanaf toen op ingesteld dat hij zijn hele carrière Ajacied zou blijven en vervolgens word je op zo'n manier afgedankt.
Van Duivenbode heeft toen meteen Feyenoord gebeld of ze nog steeds 250.000 gulden voor hem wilde betalen. Ja, dat wilden ze zeker nog wel. Dus dat is vervolgens heel snel geregeld en een slordig jaar later heeft Theo van Duivenbode én de EC I en de Wereldbeker met Feyenoord gewonnen. Dat voelde wel echt als een heel zoete revanche.
En het winnende doelpunt tegen Ajax gemaakt. :blush.gif:
Ja, dat is dan ook wel lekker voor hem.

Vind trouwens dat je mensen fatsoenlijk omet behandelen. HIerboven schreef ik dat Ajax wel ggoed doorgeselecteerd had door Van Duivenbode in te ruilen voor Krol.

Het Ajax 1969 team is het enige team dat echt kon doorselecteren.

Het team van 2017 komt t.o.v. het Champions Leaugue-team van vorig seizoen misschien ook in aanmerking van dit soort termen. Maar daar heeft zal de term "gerichte aankopen" en afwijken van vroegere budgetten meer aan gelinkt worden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » wo apr 08, 2020 10:31 pm

Historicus schreef:
wo apr 08, 2020 8:11 pm
Er loopt geen klok mee, maar het loopt vast tegen de rust. Sjaak Swart was praktisch onzichtbaar.
En Sjaak is anno 2020 nog steeds woedend als iemand hem eraan herinnert dat hij toen in de rust gewisseld is.
Nog net aan niet zo gefrustreerd als hij is over dat hij in '73 in de finale 90 minuten lang op de bank is gehouden (hij zou dat seizoen stoppen met voetballen) en Kovac vond het bij een 1-0 tussenstand iets te link om Rep te wisselen voor Sjaak Swart.
Historicus schreef:
wo apr 08, 2020 9:56 pm
Sammy Kufour schopt Overmars ondersteboven. "Overmast heeft nog last," zegt de commentator even later. Heeft Overmars hem ook naar Ajax gehaald? :blackcat.gif:
:smallgrin.gif:
Nee. Sammy Kufour, Timothy Atouba. Zé Eduardo, Kerlon, Mounir el Hamdaou, Demy de Zeeuw. Die zijn allemaal gekomen toen Martin Jol een zakje geld kreeg van Rik vd Boog.
Dario Cvinatich, Rob Wielaert, Ismaïl Aissati, Oleguer, Albert Luque, Evander Sno, en uiteraard niet te vergeten Kennedy Bakırcıoğlu. Dat waren voor Jol en zijn assistent Danny Blind allemaal nog erfenissen na het seizoen met Marco van Basten.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » wo apr 08, 2020 10:42 pm

Historicus schreef:
wo apr 08, 2020 10:08 pm
Ik vind dit een leuke serie van Ziggo. Ga ook klaarzitten voor de andere finales, ook die van Feyenoord en PSV. Ik ben zelf van 1984. De eerste clubfinale die ik zag live was Ajax in 1995. Plus 1996. En in 2002 nog Feyenoord en Ajax dan in 2017. Dus vier in 25 jaar tijd.

Maar er zijn nog die van PSV in 1978 en 1988, en Ajax in 1987, 1988 en 1992.
Heel leuke serie, ja!
Maar denk niet dat je de UEFA Cup finale die PSV won in 1978 deze week op Ziggo te zien krijgt.

Tot en met Tweede Paasdag doen ze in acht dagen tijd acht EC I finales. Dat zijn er dan 6 van Ajax, 1 van Feyenoord en 1 van PSV.
Ben naar PSV-Benfica van '88 ook wel benieuwd. Vanaf de kwartfinale heeft PSV geen pot meer gewonnen, twee maal op doelsaldo door en de finale 0-0 en strafschoppen.

Dat klinkt niet als de meest spectaculaire cup winst ooit, maar dat team moet haast wel de gave hebben gehad om heel zakelijk en puur om te winnen wedstrijden koud te maken. :biggthumpup.gif:

In 1987 wint Ajax de EC II, in 1988 PSV de EC I terwijl Ajax in '88 weer in de EC II finale staat en die verliest van KV Mechelen. Een club die toen ook veel Nederlandse inbreng had.
En vervolgens nog in de zomer van 1988 Oranje met de winst van de EK.

Dat is toch weer een vrij grote piek geweest voor het Nederlands voetbal na een flink dal met gemiste toernooien in '82, '84 en '86.
Is eigenlijk altijd zo gegaan dat die dalen heel snel door een piek gevolgd zijn. Ook zéér recent bij Ajax wéér. 2016 dal. 2017 piek. 2018 heel diep dal. 2019 weer een piek.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Ziggo

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo apr 08, 2020 10:47 pm

Historicus schreef:Ik vind dit een leuke serie van Ziggo. Ga ook klaarzitten voor de andere finales, ook die van Feyenoord en PSV. Ik ben zelf van 1984. De eerste clubfinale die ik zag live was Ajax in 1995. Plus 1996. En in 2002 nog Feyenoord en Ajax dan in 2017. Dus vier in 25 jaar tijd.

Maar er zijn nog die van PSV in 1978 en 1988, en Ajax in 1987, 1988 en 1992.
Voor een Historicus mis je er nog best veel, maar die zijn wel van voor jouw tijd:

1974 de Kakkies
1975 FC Twente
1981 AZ

alleen in de Uefa-cup finale.

Zeven jaar op rij een Nederlandse club in de finale van een Europees toernooi. Kom daar nog maar eens om...

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 10:55 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo apr 08, 2020 10:47 pm
Historicus schreef:Ik vind dit een leuke serie van Ziggo. Ga ook klaarzitten voor de andere finales, ook die van Feyenoord en PSV. Ik ben zelf van 1984. De eerste clubfinale die ik zag live was Ajax in 1995. Plus 1996. En in 2002 nog Feyenoord en Ajax dan in 2017. Dus vier in 25 jaar tijd.

Maar er zijn nog die van PSV in 1978 en 1988, en Ajax in 1987, 1988 en 1992.
Voor een Historicus mis je er nog best veel, maar die zijn wel van voor jouw tijd:

1974 de Kakkies
1975 FC Twente
1981 AZ

alleen in de Uefa-cup finale.

Zeven jaar op rij een Nederlandse club in de finale van een Europees toernooi. Kom daar nog maar eens om...
Die duels zou ik ook wel willen zien, hoor! Maar die zullen niet aan de orde komen.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 10:59 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo apr 08, 2020 10:47 pm
[

Zeven jaar op rij een Nederlandse club in de finale van een Europees toernooi. Kom daar nog maar eens om...
Het voetbal gleed nog net niet af naar het schaatsen hedendaags.

Maar een bijzondere serie, inderdaad!

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Ziggo

Bericht door Historicus » wo apr 08, 2020 11:01 pm

Historicus schreef:
wo apr 08, 2020 10:59 pm
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo apr 08, 2020 10:47 pm
[

Zeven jaar op rij een Nederlandse club in de finale van een Europees toernooi. Kom daar nog maar eens om...
Het voetbal gleed nog net niet af naar het schaatsen hedendaags.

Maar een bijzondere serie, inderdaad!
Over het schaatsen is maar een grapje, trouwens.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ziggo

Bericht door Cruijff » wo apr 08, 2020 11:03 pm

Historicus schreef:
wo apr 08, 2020 11:01 pm

Over het schaatsen is maar een grapje, trouwens.
:smile-ajax.gif:

Historicus schreef:
wo apr 08, 2020 10:59 pm
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
wo apr 08, 2020 10:47 pm

Zeven jaar op rij een Nederlandse club in de finale van een Europees toernooi. Kom daar nog maar eens om...
Het voetbal gleed nog net niet af naar het schaatsen hedendaags.
Voetbal werd :ajaxsmiley.gif: dan juist wel bijna een soort schaatsen. Want in elke finale waren het weer die Nederlanders! :smile-ajax.gif:

Plaats reactie