Video-interview Keje Molenaar

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Moet Molenaar aan de slag bij AJAX

Ja, voor Jaake
6
16%
Ja, voor Fontein
1
3%
Nee, Molenaar roept populaire dingen. Maar zal niks veranderen
30
79%
Iemand anders moet Jaake of Fontein opvolgen
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 38

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo feb 12, 2006 9:39 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat heeft ie eigenlijk verkeerd gedaan, BZ? Ajax is finacieel gezond, dat hij van Gaal haalde als TD was in theorie niet verkeerd, en Van Geel saneert Ajax als iemand die op het eerste oog kennis van zaken heeft!
AJAX was voor zijn komst ook financieel gezond, dat is geen verdienste van Jaakke en van Gaal als TD halen is wel verkeerd geweest, dat kon je van te voren weten als je de persoon van Gaal kent. Het is niet zozeer dat ie er helemaal niks van bakt maar ook zeker niet zo dat het een echt goede voorzitter is.

Neefkens
Erelid
Berichten: 564
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo feb 12, 2006 9:53 pm

Zijn belangrijkste verdienste is geweest dat ie de opdracht van de ledenraad (het hervormen van AJAX) tegen de stroom in van belangen, vijfde colonnes en sommige supportersgroepen in onverstoorbaar aan het uitvoeren is. Dat hij zelfs niet schroomt om mensen als Nuninga te lozen als die de boel blijven frusteren, wetende dat er dan veel mensen die hun belangen geschaad zien de media zullen bewerken.
JC ziet dat ook en ondersteunt deze missie, wat mensen zoals Molenaar ook mogen roepen.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma feb 13, 2006 1:02 am

Jaakke is, zoals Neefkens als zegt, flink aan het puin ruimen. Samen met van Geel probeert hij de boel weer op touw te krijgen. In zulke tijden kan je van alles over je heen krijgen, maar Jaakke bleef ondanks al het gezeik gewoon overeind en ging onverstoorbaar verder. Z'n exacte woorden waren volgens mij: "Iemand moet de stront over zich heen krijgen en ik wil die iemand best zijn." Dat toont m.i klasse.

Maar BZ, laat ik het anders stellen. Wat had Jaakke volgens jou tot nu toe echt daadwerkelijk beter kunnen doen? Komt het nou echt allemaal omdat hij geen "voetbalman" is?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 13, 2006 1:29 am

Ik ben het helemaal met Jesse en Neefkens een. Jaakke vindt het niet erg om tot zekere hoogte als pispaal te fungeren en hij hoeft ook niet zo nodig in de spotlight te verschijnen. :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » ma feb 13, 2006 1:28 pm

Neefkens schreef:JC ziet dat ook en ondersteunt deze missie, wat mensen zoals Molenaar ook mogen roepen.
Schokkend is dan ook dat deze idioot maar blijft koketteren met de naam van JC. Hij zegt zelfs dat Johan best een functie wil gaan bekleden bij Ajax! Willens en wetens liegen noem ik dat :pukey:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 13, 2006 6:52 pm

Cruijff zelf heeft volgens mij nog niet eens de moeite genomen om te reageren op die man. Wat mij betreft nemen wij vanaf vandaag een voorbeeld aan hem. ;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma feb 13, 2006 7:08 pm

Dat deden we ook, totdat die Rob de Wit naar onze mening vroeg.

Die nieuwelingen ook altijd. :nooo: ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma feb 13, 2006 8:01 pm

Ik......haat.......newbies...AAAARRRRRGGGGGGHHHHH :rocketwhore:

Gebruikersavatar
mtrules
Berichten: 1571
Lid geworden op: di mei 18, 2004 10:12 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door mtrules » do feb 16, 2006 1:45 am

Molenaar: 'Blind mist de touch met zijn spelers'

15/2/2006 23:34

Keje Molenaar hoopte onlangs algemeen directeur te worden bij Ajax. Maar de Amsterdamse club koos voor Maarten Fontein. In de nieuwe Nummer 14 geeft de voormalig international zijn visie op het voetbal, waarbij hij tal van onderwerpen aansnijdt en geen blad voor zijn mond neemt.

Zo blijkt Molenaar niet al te gecharmeerd van Ajax-coach Danny Blind. 'Ik vind het bijzonder interessant om te zien hoe Guus Hiddink erin slaagt met zo'n groep op zijn intelligente, slimme manier er iets moois van te maken. Aan de andere kant: ik zie ook hoe Danny Blind daar niet in slaagt, omdat hij de touch mist bij zijn jongens. Dat straalt er gewoon vanaf.'

'Bij Guus zie je dat hij door die jongens bijna wordt omarmd. Dat zie je bij Danny Blind dus niet. Bij Danny zie je dat hij meteen na de wedstrijd de trap afrent. Dat is een houding van: Ik wil hier niets mee te maken hebben. Hij is drukker met het bewaken en consolideren van zijn eigen positie, dan met het eigenlijke werk.'

Molenaar, die niet alleen voor FC Volendam en Ajax, maar ook voor Feyenoord voetbalde, is wel ingenomen met de rol die Wim Jansen bij de Rotterdamse club vertolkt. Die is daar technisch adviseur. 'Ik weet gewoon wat Feyenoord gaat doen de komende jaren met Wim Jansen aan het roer. Ze worden alleen maar sterker en sterker en dan worden ze straks een paar keer kampioen. Kun je vergif op innemen. Ook omdat ze in Erwin Koeman een heel nuchtere vent als trainer hebben.'

Keje Molenaar heeft ook heel wat te vertellen over Johan Cruijff, Leo Beenhakker en natuurlijk Ajax. In de nieuwe Nummer 14 vind je het complete interview met Molenaar. Klik hier voor de inhoud van de nieuwe Nummer 14.
VI.nl

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 16, 2006 2:07 am

Kwal.

Toch heeft hij wat Blind betreft wel een beetje gelijk. De bodylanguage en blik van Blind zijn op z'n minst irritant te noemen. Z'n hele uitstraling werkt niet echt motiverend op de spelers, lijkt mij. Volgens mij is het een vrij negatieve man. Een trainer moet natuurlijk altijd kritisch blijven maar hij moet de spelers ook vertrouwen kunnen geven in hun capaciteiten.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do feb 16, 2006 4:26 am

Ga daar nou asjeblieft niet in mee, Thomas. Het is allemaal zo ongelooflijk gemakkelijk scoren. Hij constateert wat iedereen constateert en trapt de beste open deuren in om daarmee wat zieltjes te winnen.

Geef me een touw en ik knoop 'm op. :pukey:

Morgen zal ik een normaal verhaal proberen te typen, maar mijn God, wat walg ik van die vent! :nooo: :redcard: :pukey:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 16, 2006 5:33 am

Jesse schreef:Ga daar nou asjeblieft niet in mee, Thomas. Het is allemaal zo ongelooflijk gemakkelijk scoren. Hij constateert wat iedereen constateert en trapt de beste open deuren in om daarmee wat zieltjes te winnen.

Geef me een touw en ik knoop 'm op. :pukey:

Morgen zal ik een normaal verhaal proberen te typen, maar mijn God, wat walg ik van die vent! :nooo: :redcard: :pukey:
Lees m'n eerdere posts in deze topic nog maar eens na, Jesse. Ik kots die vent ook uit. Dat 'kwal' aan het begin van m'n post was voor Molenaar bedoeld.

Maar ik constateer zelf al een tijdje een hele negatieve houding bij Blind. Toen ik dit las moest ik er ook even iets over kwijt.

Maar mijn mening over Molenaar blijft hetzelfde. Het is een misselijk ventje. Nu loopt hij Wim Janssen en Hiddink weer te prijzen en geeft iemand van Ajax (Danny Blind in dit geval) er weer van langs.

Such a sad little man. :nooo:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » do feb 16, 2006 6:56 am

Scan je het hele artikel in? Dan kunnen we er nog ff lekker over door bomen. Je zult zien dat Keje op 1 pagina meer zinnige dingen over voetbal zegt dan Jaakke en Fontein samen in een heel jaar.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7898
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » do feb 16, 2006 11:33 am

Keje Molenaar is geen domme vent.
de vraag is... Waarom zegt hij dit en brengt hij het naar buiten ?

Is ie een Cruijff adept en wordt er weer geroerd in de beerput ?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do feb 16, 2006 11:45 am

Wederom geen speld tussen te krijgen wat ie allemaal zegt, met name over die Blinde.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do feb 16, 2006 11:49 am

elliquido schreef:Is ie een Cruijff adept.

Nee, hij gebruikt Cruijff om zieltjes te winnen.

Blind aanvallen op zijn passieve houding tijdens wedstrijden kan iedereen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do feb 16, 2006 11:54 am

Zou zijn praktijk niet meer zo bloeiend zijn? Een beetje advocaat heeft het veel te druk, om constant de pers te zoeken en van alles over zijn hobby te roepen... ;)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » do feb 16, 2006 11:57 am

Je zou hetzelfde zeggen van advocaten die frequent op fora posten :D
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do feb 16, 2006 12:00 pm

elliquido schreef:Keje Molenaar is geen domme vent.
de vraag is... Waarom zegt hij dit en brengt hij het naar buiten ?

Is ie een Cruijff adept en wordt er weer geroerd in de beerput ?
Ja, dat is inderdaad de vraag. Welk belang heeft Molenaar hierbij? Ik kan me niet voorstellen dat hij nu nog in aanmerking zal komen voor een functie binnen Ajax, dus voor zichzelf zal het niet zijn. Zou hij de weg vrij aan het maken zijn voor iemand anders?

Het blijft een schimmig wereldje, en het lijkt me dat Ajax hier niet bij gebaat is. :nooo:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 16, 2006 12:27 pm

Dubbel schreef:Scan je het hele artikel in? Dan kunnen we er nog ff lekker over door bomen. Je zult zien dat Keje op 1 pagina meer zinnige dingen over voetbal zegt dan Jaakke en Fontein samen in een heel jaar.

Maar waarom legt VI een interview af met die man? Men weet gewoon dat hij met harde woorden komt voor Ajax. De media heeft inmiddels ook door hoe rancuneus hij is nadat Ajax Fontein verkoos boven hem.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do feb 16, 2006 1:10 pm

brigade zuid schreef:Wederom geen speld tussen te krijgen wat ie allemaal zegt, met name over die Blinde.
En wat hij zegt kunnen jij en ik ook vertellen. Het heeft gewoon geen enkele zin om dat te doen. Dacht je dat de mensen intern bij Ajax niet doorhadden dat het niet loopt tussen Blind en z'n spelers? Elke blinde kan dat toch zien? Waarom zou je dan nog even gaan natrappen, want dat is het, in de pers. Nee, ik vind het gewoonweg zielig wat die vent doet.

En dan komt de leukste: Blind met Hiddink gaan vergelijken. Hoe kom je erop?

:drecul2:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do feb 16, 2006 1:19 pm

Maar toch valt dit niet te ontkennen...
Dubbel schreef:Je zult zien dat Keje op 1 pagina meer zinnige dingen over voetbal zegt dan Jaakke en Fontein samen in een heel jaar.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do feb 16, 2006 1:21 pm

Ik vind Molenaar een typische Feyenoorder. Geen topper, veel clichés en een slechte verliezer.

Maar we zullen zien hoeveel titels Feyenoord in de nabije toekomst wint.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do feb 16, 2006 1:22 pm

Dat vraag ik me af aangezien Jaakke en Fontein nooit zo'n interview geven. Het enige wat Molenaar doet is tegen alles aanschoppen wat de naam Ajax draagt en open deuren intrappen.

Laat ik het dan zo stellen: wat voor verheffende dingen zegt hij dan volgens jou? Ik krijg namelijk het gevoel van: "Ja, leuk dat je dat zegt. Waarom je het doet ontgaat me, maar wat jij zegt weet ik en vrijwel alle andere Ajax-supporters ook wel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do feb 16, 2006 3:18 pm

elliquido schreef:Keje Molenaar is geen domme vent.
de vraag is... Waarom zegt hij dit en brengt hij het naar buiten ?
Ik zou zeggen, vraag het hem... :D (doorklikken naar de advocaten.)
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie