Sportweek: Ajax heeft Danny Blind geen eerlijke kans gegeven

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 30, 2006 6:12 pm

wimpey schreef:KJH: 'Danny is een prima trainer'.
Sneijder in de voorbereiding: 'Ik ben nu al scherper en fitter dan vorig seizoen'.

Je gaat me toch niet vertellen dat je het echt op deze manier wilt proberen, toch?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo aug 30, 2006 6:28 pm

wimpey schreef:
Lucas schreef:
Overigens is de taak voor ten Cate, om de vervanging van Blind te rechtvaardigen, dit seizoen wel degelijk gehouden aan het halen van het kampioenschap met prachtig veldspel.
Zeker nu de CL niet is bereikt, lijkt me dat inderdaad wel het minste dat we mogen verwachten. En ver komen in de UEFA Cup.
Zo denk ik er ook over. Vooralsnog is het zo dat Blind vorig jaar gefaald heeft en HtC totnutoe ook, al heb ik bij HtC nog enigzins de hoop dat het goedkomt.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 30, 2006 6:30 pm

Zou fijn zijn, ja, na vier wedstrijden.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo aug 30, 2006 6:30 pm

Waaronder de 2 belangrijkste van het jaar.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 30, 2006 6:32 pm

Blind verloor in zijn eerste wedstrijd met 4-0 van PSV. Is dat niet ook een wedstrijd waarin je er moet staan? Dat zijn immers de wedstrijden waarin uitgemaakt wordt wie de beste is.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo aug 30, 2006 6:33 pm

Ik zei toch ook dat ze allebei gefaald hebben, Blind zeer zeker, in HtC heb ik nog wel vertrouwen hoor.

eb
Berichten: 295
Lid geworden op: vr jul 16, 2004 4:15 am

Bericht door eb » wo aug 30, 2006 6:45 pm

Thomas schreef:Kan je trouwens dat interview met Ooijer niet ook scannen, Eb? :eusa_pray:
Afbeelding

Afbeelding

LucaS
Berichten: 53586
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 30, 2006 7:03 pm

Bertje schreef:
Lucas schreef:Dat is de reden dat Blind is ontslagen. Niet de resultaten, maar het slechte spel. Dus aan ten Cate de taak de resultaten te evenaren met prima spel.
Dus is het nou wel of niet terecht dat Blind werd ontslagen, Lucas? Je kunt niet om de post van standpunt veranderen.
Niet terecht Bert. Ik verander niet per post van standpunt, hoe kom je daar nou bij? Ik geef aan wat de reden voor ontsalg was, niet dat ik het daar mee een was.
En als je Blind dan toch ontslaat, vervang hem dan door iemand waarvan je weet dat ie beter is. Ten Cate heeft nog niets bewezen als verantwoordelijke bij een topclub, net zo'n gok (en wat mij betreft een grotere) als met Blind doorgaan dus
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 30, 2006 7:31 pm

Vooralsnog bracht hij een club die van verder moest komen als eindverantwoordelijke verder dan het Ajax dat hij overnam. Dat jij hem zo'n gok vindt betekent niet dat dat de universele waarheid is. Sowieso zijn er maar weinig opties minder een gok dan Blind dat was en toen was je ook voor zijn komst, dus ik zie je probleem niet zo.

Daarnaast, als je vindt dat het ontslag van Blind onterecht was, waarom zou je dan zoveel meer van Ten Cate verlangen. Ik neem aan dat jij ook vindt dat ze gelijk behandeld moeten worden, toch?

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » wo aug 30, 2006 8:03 pm

wimpey schreef: Zijn Vermaelen, Stekel, Urby, Maduro en Sneyder onder Blind slechter geworden? Lijkt me niet.
Ook niet beter.

Maar dit wordt dus de draad die de komende twee jaar blijft leven? Vraag me af of het de Co - Koe discussie kan overtreffen in ultiem welles-nietes gezeik. :D Dat jullie dat gejammer van Blind nog gaan lezen ook. :nooo:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 8:26 pm

wimpey schreef:Dat hangt van de trainer af, Lucas. Joey had het in het kader van FCK over een 'leermoment'. Die term heeft ie t.t.v. Blind nooit in de mond genomen. CA mocht geen leerjaar inlassen, Cruijff natuurlijk wel. Is niet lullig bedoeld t.o.v. joey trouwens, voorkeuren zijn een mens eigen.
Ho, ik had het niet over Ten Cate. Ik had het over Urby en Vermaelen. Jonge spelers maken fouten. Het komt alleen hoogst ongelukkig uit dat die twee die fouten juist tegen Kopenhagen maken.
Wat mij betreft bestaan er bij Ajax geen 'leermomenten' of 'tussenjaren'. Een Ajax-trainer moet presteren en daarmee uit. Bouwen en presteren moeten hand in hand gaan.
Yep, daarom is het zo belangrijk om in deze fase te winnen. Hoe moeilijk dat ook is. Hoeveel tijd heeft Ten Cate gehad om zijn stempel op de ploeg te drukken? Van Gaal begon met een paar lelijke nederlagen. Gelukkig is hij toen niet ontslagen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 10:35 pm

Lucas schreef:
Bertje schreef:
Lucas schreef:Dat is de reden dat Blind is ontslagen. Niet de resultaten, maar het slechte spel. Dus aan ten Cate de taak de resultaten te evenaren met prima spel.
Dus is het nou wel of niet terecht dat Blind werd ontslagen, Lucas? Je kunt niet om de post van standpunt veranderen.
Niet terecht Bert. Ik verander niet per post van standpunt, hoe kom je daar nou bij? Ik geef aan wat de reden voor ontsalg was, niet dat ik het daar mee een was.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het prima vind dat je het niet eens was met het ontslag van Blind. Ik begrijp het niet, maar ik respecteer het. Ik wil jou en vooral Wimpey alleen duidelijk maken dat de 'kans' die Ten Cate nu van jullie krijgt in geen enkele verhouding staat met het geduld dat jullie op konden brengen voor Blind. Na 4 wedstrijden komen er al posts voorbij waarin het lijkt of jullie hem liever vandaag dan morgen zien vertrekken. Chargeren kan best natuurlijk, maar geef dat op een gegeven moment dan toe en blijf niet doen alsof je Ten Cate even veel tijd gunt als Blind.

Dan nu over naar de dikgedrukte stukken. Jij zegt dat niet de resultaten maar het slechte spel de reden is geweest voor het ontslag van Blind. Je zegt echter ook dat de beslissing om Blind te ontslaan al in maart genomen is. Dan zou het toch juist logisch zijn als de beslissing om Blind te ontslaan genomen is vanwege het spel én de resultaten?
Lucas schreef:En als je Blind dan toch ontslaat, vervang hem dan door iemand waarvan je weet dat ie beter is. Ten Cate heeft nog niets bewezen als verantwoordelijke bij een topclub, net zo'n gok (en wat mij betreft een grotere) als met Blind doorgaan dus
Ten Cate heeft inderdaad nog niets bewezen als hoofd verantwoordelijke bij een topclub. Blind had bij z'n aanstelling nog niets bewezen als hoofd verantwoordelijke bij welke club dan ook. Toen hij die kans wel kreeg, ontwikkelde Ajax en haar voetbal zich niet of amper. Je zou zeggen dat Blind op een - staat en Ten Cate nog op 0, in jouw theorie. Maar nee, jij zegt nu met droge ogen dat met Blind doorgaan een mindere gok was geweest dan een nieuwe trainer aanstellen. En dat terwijl het voetbal op de beginperiode na afgrijselijk was (reactie -en toevalsvoetbal ten top), Ajax een een record aantal verlies wedstrijden evenaarde, er via de net ingestelde playoffs nog een doelstelling gehaald werd (ook zonder goed voetbal te laten zien) en er ook grote twijfels mogen bestaan over Blind z'n aankopen en z'n inzicht op de selectie (hij geeft zelf toe dat hij dat niet goed gezien heeft).

Even om maar aan Wimpey aan te geven dat hij een beetje flauw bezig is ten opzichte van Ten Cate:
wimpey schreef:2e plaats HCE behaald ondanks enorme achterstand op AZ, CL-kwali afgedwongen, 2e ronde CL gehaald, JC gewonnen, KNVB beker gewonnen, play-offs gewonnen. Zo beroerd is dat volgens mij allemaal niet, ben benieuwd of Henkie dat weet te evernaren.
Dat was toch helemaal geen prijs?

Wat had er van Blind moeten komen als het bestuur van Ajax hem ook op z'n eerste 4 wedstrijden had beoordeeld?

LucaS
Berichten: 53586
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 8:42 am

Bertje schreef:Vooralsnog bracht hij een club die van verder moest komen als eindverantwoordelijke verder dan het Ajax dat hij overnam. Dat jij hem zo'n gok vindt betekent niet dat dat de universele waarheid is. Sowieso zijn er maar weinig opties minder een gok dan Blind dat was en toen was je ook voor zijn komst, dus ik zie je probleem niet zo.
Ik vond op dat moment de gok met Blind niet zo groot. Maar je kunt niet keer op keer opnieuw beginnen, zoals nu al een jaar of 8 lijkt te gebeuren. De conclusie van het management (en van AT) is dat de selectie vorig jaar op allerlei fronten tekort schoot. Dan zou je daarbij ook de conclusie kunnen trekken dat het niet vooral aan de coach lag; immers, met een algemeen geaccepteerde inschatting dat de selectie allerlei essentiele kwaliteiten miste, kan je daar de coach niet verantwoordelijk voor stellen. Je kan hem op zijn hoogst verantwoordelijk stellen voor de verkeerde inschatting van de mogelijkheden van de selectie en de houding van de vele spelers met aflopend contract. Het is eigenaardig dat AT beide zaken als conclusie trekt, waardeloze selectie én waardeloze coach.
Daarnaast, als je vindt dat het ontslag van Blind onterecht was, waarom zou je dan zoveel meer van Ten Cate verlangen. Ik neem aan dat jij ook vindt dat ze gelijk behandeld moeten worden, toch?
Uiteraard. Als Blind ontslagen wordt vanwege waardeloos veldspel, zal ten Cate de doelstelling (minimaal kwalificatie voor CL, meedoen om kampioenschap en goed voetbal) dienen te halen om als verbetering tov Blind te kunnen worden aangemerkt. Wat mij betreft hoort daarbij minimaal1 prijs (beker, kampioenschap of UEFA-cup)
I think I lost my fucking headache

LucaS
Berichten: 53586
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 8:47 am

Peter schreef:Het zou ook niet chic zijn om de trainer een schop na te geven, zeker niet als het gaat op een voetbalicoon.

Ik vond het voetbal waardeloos en gedurende het seizoen verlies je 2x van Feyenoord en was PSV zelfs met een verrekijker nog niet te vinden. Dat je daarna in de Play-offs wat rechtrekt doet daar niets aan af. Op basis van een heel seizoen is er gefaald.
Wat rechttrekt? Ik lees steeds de argumenten dat Ajax onder Blind verloor van sterkere opponenten. Volgens mij won Ajax van de laatste 6 wedstrijden tegen PSV, AZ en feyenoord 4x en speelde 1x gelijk.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do aug 31, 2006 8:48 am

Dat kwam door Huntelaar, niet door Blind

LucaS
Berichten: 53586
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 8:52 am

Aha, dus als een coach het nu beter doet, komt het door Stam. Bovendien heeft HtC nu het hele seizoen de beschikking over Huntelaar, we kunnen ons dus opmaken voor een ongekende zegereeks?
I think I lost my fucking headache

LucaS
Berichten: 53586
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 9:59 am

Thomas schreef:
Allereerst wil ik even zeggen dat ik het prima vind dat je het niet eens was met het ontslag van Blind. Ik begrijp het niet, maar ik respecteer het. Ik wil jou en vooral Wimpey alleen duidelijk maken dat de 'kans' die Ten Cate nu van jullie krijgt in geen enkele verhouding staat met het geduld dat jullie op konden brengen voor Blind. Na 4 wedstrijden komen er al posts voorbij waarin het lijkt of jullie hem liever vandaag dan morgen zien vertrekken. Chargeren kan best natuurlijk, maar geef dat op een gegeven moment dan toe en blijf niet doen alsof je Ten Cate even veel tijd gunt als Blind.
Maar ik gun ten Cate ook tijd! Wil niet zeggen dat ik niet nu commentaar geef op de dingen die ik zie. HtC heeft tegen Kopenhagen een verre van overtuigende indruk gemaakt. Ook zijn uitingen in de pers vond ik niet sterk. That's it; ik wil daarmee niet zeggen dat ie nu ontslagen zou moeten worden. Wellicht waren het incidenten, je weet het niet.
Chargeren? Niet echt, hoewel een beetje tegenwicht tegen het gejubel over een sterke wedstrijd tegen RKC en een goede helft tegen Kopenhagen wel op zijn plaats is. RKC is een serieuze degradatiekandidaat dit jaar ( :sad: ), die winnen nog niet eens van Excelsior thuis. Nac werd met twee vingers in de neus opgerold door AZ, Ajax wist er nauwelijks kansen tegen te scheppen. Balbezit had Ajax vorig jaar (zeker in het begin van de competitie) ook ruimschoots, dat is namelijk ook vaak de keuze van de tegenstander.
Dan nu over naar de dikgedrukte stukken. Jij zegt dat niet de resultaten maar het slechte spel de reden is geweest voor het ontslag van Blind. Je zegt echter ook dat de beslissing om Blind te ontslaan al in maart genomen is. Dan zou het toch juist logisch zijn als de beslissing om Blind te ontslaan genomen is vanwege het spel én de resultaten?
In maart was Ajax nog in de race voor de CL, de beker en kwalificatie voor de voorronde CL. Het kan zijn dat het management geen seconde heeft geloofd dat een van de drie gehaald zou worden, maar uitgeschakeld was Ajax op dat moment alleen nog voor het kampioenschap.
Thomas schreef:Ten Cate heeft inderdaad nog niets bewezen als hoofd verantwoordelijke bij een topclub. Blind had bij z'n aanstelling nog niets bewezen als hoofd verantwoordelijke bij welke club dan ook. Toen hij die kans wel kreeg, ontwikkelde Ajax en haar voetbal zich niet of amper. Je zou zeggen dat Blind op een - staat en Ten Cate nog op 0, in jouw theorie.
Nee hoor, onder Blind werd het voetbal snel beter en werd de instelling van Koemans reactievoetbal verlegd naar een bij Ajax passende instelling.
Maar nee, jij zegt nu met droge ogen dat met Blind doorgaan een mindere gok was geweest dan een nieuwe trainer aanstellen. En dat terwijl het voetbal op de beginperiode na afgrijselijk was (reactie -en toevalsvoetbal ten top),
De tweede seizoenshelft heeft Ajax slecht gespeeld, slechter dan in het begin van het seizoen iig. In de beoordeling dient echter wel meegenomen te worden dat de selectie (die al niet evenwichtig en best was) in de winterstop verder uitgedund is en dat er blessures waren. Sneijder lag er bijvoorbeeld bijna de hele 2e seizoenshelft uit. Niet zelden werd gespeeld met Timisela en Sarpong (zelfs Anita moest een wedstrijd uit de kast worden getrokken), terwijl de brave Boukhari de topper op het middenveld was.
Ajax een een record aantal verlies wedstrijden evenaarde, er via de net ingestelde playoffs nog een doelstelling gehaald werd (ook zonder goed voetbal te laten zien)


Maar de play-offs zijn een realiteit. Het is een kwaliteit om op het juiste moment te pieken. Toch? Van de laatste 8 wedstrijden tegen top 4 ploegen won Ajax er 5, speelde er 1 gelijk en verloor het (dus) 2x. Overigens werd er in de play-offs wel degelijk goed voetbal gespeeld. Iig tegen feyenoord en Groningen thuis. In geen geval was dat nog 'toevalsvoetbal'

Overigens is je opmerking onjuist; zonder play-offs haalde Ajax een prijs en dus een doelstelling
en er ook grote twijfels mogen bestaan over Blind z'n aankopen en z'n inzicht op de selectie (hij geeft zelf toe dat hij dat niet goed gezien heeft).


Dat is waar. Dat is ook niet zijn eerste verantwoordelijkheid. Het is niet Blinds schuld dat er geen TD aanwezig was. Normaal gesproken is de trainer slechts een onderdeel van de groep mensen die de selectie en eventuele aankopen beoordeelt. Een grote fout van Blind, maar niet een waarop hij als trainer/coach op afgerekend dient te worden.
Thomas schreef:Even om maar aan Wimpey aan te geven dat hij een beetje flauw bezig is ten opzichte van Ten Cate:
wimpey schreef:2e plaats HCE behaald ondanks enorme achterstand op AZ, CL-kwali afgedwongen, 2e ronde CL gehaald, JC gewonnen, KNVB beker gewonnen, play-offs gewonnen. Zo beroerd is dat volgens mij allemaal niet, ben benieuwd of Henkie dat weet te evernaren.
Dat was toch helemaal geen prijs?

Wat had er van Blind moeten komen als het bestuur van Ajax hem ook op z'n eerste 4 wedstrijden had beoordeeld?
Is nog wel een verschil hoor. Blind begon met een wedstrijd 2 dagen na zijn aanstelling. Ten Cate had 6 weken voorbereiding en kon zijn eigen versterkingen regelen. Maar goed, nogmaals, ik vind niet dat ten Cate nu 'afgerekend' hoort te worden. Maar er zijn wel degelijk een aantal kanttekeningen te plaatsen bij zijn functioneren.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » do aug 31, 2006 1:15 pm

joey schreef:Blind verwijt Ajax dat hij is beschadigd, maar hoe zit het andersom? Eerst moord en brand schreeuwen omdat Ajax met andere trainers bezig zou zijn, en dan doodleuk zeggen dat je het niet hard kan maken.
Verder boeit het me niet meer zo. Het is geweest, we hebben een nieuwe trainer. Blind zit blijkbaar nog continu bij Ajax, dus zal het allemaal wel meevallen. Hij zal waarschijnlijk blijven vinden dat hij geen kans gehad heeft (iets waar ik het pertinent mee oneens ben), en dat is het dan.
Misschien moet hij eens elders kijken. Kan na al die jaren heel verfrissend zijn.

Nououououou dat weet ik nog zo net niet...ik vind dat je hier ook een vervelend, naar verborgen kruisvaarderstoontje aanslaat, iets wat ik, zoals je weet, al langer vind. Moet jij niet eens definitief het hoofdstuk Blind afsluiten? Wie weet komt hij over een paar jaar gepokt en gemazelfd terug en staat hij weer voor de groep. Voor die tijd moet jij ' clean' zijn.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Thom » do aug 31, 2006 1:18 pm

Overigens begrijp ik dat hem een baan is aangeboden als assistent van Guus Hiddink in Rusland. Ik vind het niet zo slim van Danny om die baan af te wijzaen, want ook ik vind dat hij nog eea te leren heeft.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 31, 2006 1:20 pm

Thomvak425 schreef:Nououououou dat weet ik nog zo net niet...ik vind dat je hier ook een vervelend, naar verborgen kruisvaarderstoontje aanslaat, iets wat ik, zoals je weet, al langer vind. Moet jij niet eens definitief het hoofdstuk Blind afsluiten? Wie weet komt hij over een paar jaar gepokt en gemazelfd terug en staat hij weer voor de groep. Voor die tijd moet jij ' clean' zijn.
Moet dat echt, Meester? :D

Inderdaad had Danny een hoop van Hiddink kunnen leren. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 31, 2006 1:23 pm

Thomvak425 schreef:Overigens begrijp ik dat hem een baan is aangeboden als assistent van Guus Hiddink in Rusland. Ik vind het niet zo slim van Danny om die baan af te wijzaen, want ook ik vind dat hij nog eea te leren heeft.
Volgens mij ging het om een baan als trainer van Jong Rusland.

@ Luuk: Je kan vanmiddag of vanavond een reactie verwachten. Ik moet nu haast gaan maken en ik weet niet tot hoe laat ik moet werken. :xyxthumbs:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do aug 31, 2006 1:40 pm

Lucas schreef:Aha, dus als een coach het nu beter doet, komt het door Stam. Bovendien heeft HtC nu het hele seizoen de beschikking over Huntelaar, we kunnen ons dus opmaken voor een ongekende zegereeks?
Voorlopig zijn we nog ongelsagen, dat was vorig jaar al anders ;) Onder andere ja. Of denk je dat ten Cate met een G-team de CL kan winnen? Op dat niveau maakt het in mijn ogen niet zoveel meer uit hoe je traint. Het gaat er om dat je de juiste spelers bij elkaar zoekt. En daar was Blind aan het begin van het seizoen al niet voor geslaagd. Het is dat Van Geel Huntelaar in de winterstop al haalde, anders hadden wij geen beker gehad, laat staan dat we de playoffs uberhaupt bereikt hadden.

LucaS
Berichten: 53586
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 1:49 pm

Alleen zaten we toen in de CL ;) . En hadden we nog geen TD die aankopen deed
I think I lost my fucking headache

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 31, 2006 2:50 pm

Even zonder quoten:

Luuk, jij zegt dat Blind het met een mindere selectie moest doen, maar je kunt toch niet met drogen ogen beweren dat Blind genoeg uit zijn spelers haalde?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 2:56 pm

joey schreef:Ik vind zulke interviews altijd zó oninteressant. De trainer in kwestie heeft het allemaal perfect gedaan (nou ja, een paar kleine foutjes) en de club is gek. Het zal wel :X
Wouters heeft een tijd geleden best een goed interview gegeven over zijn tijd bij Ajax.

Plaats reactie