Ajax samenvatting

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22993
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Ajax samenvatting

Bericht door raymon » zo jan 13, 2008 7:00 pm

Hier kun je alle samenvattingen van Ajax van dit seizoen vinden:

http://www.ultrasuid.nl/competitievideo.htm

Overigens zijn er veel meer videos te vinden van Ajax op deze site. Een absolute aanrader!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo jan 13, 2008 7:05 pm

Ajaxgoal.com deed dat vorig jaar/anderhalf jaar terug toch ook? Uitstekende site met goede beeldkwaliteit, zijn opgedoekt vanwege auteursrechten, denk dat Ultrasuid ook binnenkort die sectie eraf moet halen.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22993
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo jan 13, 2008 7:07 pm

Daniel_vT schreef:Ajaxgoal.com deed dat vorig jaar/anderhalf jaar terug toch ook? Uitstekende site met goede beeldkwaliteit, zijn opgedoekt vanwege auteursrechten, denk dat Ultrasuid ook binnenkort die sectie eraf moet halen.
Ultrasuid doet 't al heel lang dus ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Ik hoop het in ieder geval wel want ik ben soms wel afhankelijk van die samenvattingen om iets van Ajax te kunnen zien.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » ma jan 14, 2008 7:24 pm

Ajax zet zijn samenvattingen van wedstrijden ook zelf op de website www.ajax.nl gewoon.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jan 14, 2008 7:27 pm

Klopt. Voordeel: zonder commentaar. Nadeel: je kunt het niet opslaan.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jan 14, 2008 8:28 pm

M$ Windows met Firefox en wat beweert ajax?
ajax tv schreef:Uit onze test blijkt dat je systeem geen gebruik maakt van Microsoft Windows en Internet Explorer. Het is momenteel alleen mogelijk om video items te bekijken wanneer je systeem is uitgerust met Windows en Internet Explorer, excuses voor het ongemak.
Dan maar dat afgrijselijke Internet Exploder aangezet. Nog steeds geen beeld, alleen een "error on page." En dat alles "powered by KPN" wat natuurlijk ook weinig goeds belooft.

Systeemcheck? Volgens ajax heb ik een DRM upgrade nodig maar de bijbehorende microsoftlink verslikt zich in een grijze updatebutton waar geen beweging in te krijgen is.


Dus voor mij toch maar de illegale filmpjes van ultrasuid en de andere links op voetbal.moo.no .

:666.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma feb 11, 2008 8:50 pm

Ultrasuid heeft nog steeds geen samenvatting van Roda-Ajax en vanaf vanavond zit ik een week in mexico met waarschijnlijk geen internet. Wie weet er een andere ajaxsamenvattingdownloadsite?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma feb 11, 2008 9:05 pm

Ehm, gewoon Youtube?

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma feb 11, 2008 9:31 pm

Op youtube staat alleen http://www.youtube.com/watch?v=iFlVwfNExFw maar dat beeld is zo slecht dat ik de spelers niet eens herken als ze niet in closeup zijn. Het lijkt wel alsof er 13 van roda tegen 9 van ajax spelen.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Pride of Amsterdam » wo apr 01, 2009 10:32 am

Ik kijk alle wedstrijden altijd even terug op www.eredivisielive.nl.
Vervolgens klikken in de navigatiebalk op 'VIDEO' en hoppa... alle wedstrijden en interviews van alle wedstrijden in de eredivisie van het hele seizoen! Kun je dus op je gemak alle wedstrijden nog eens bekijken.
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Duke » wo apr 01, 2009 10:34 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58582
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ajax samenvatting

Bericht door 999 » wo apr 01, 2009 11:27 am

Nu twas de bedoeling om komplete wedstrijden op internet te gaan zetten, alst een bietje zou lukke +- paar uur na de live wedstrijd.Maar ben er nog niet helemaal uit van hoe of wat ( hoe = waar+beveiligd met wachtwoord, wat=welk video formaat ) .. als het door zou gaan ...

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Kowalczyk » do jan 21, 2010 1:46 pm

Samenvatting afgelopen?

Dan gaan we, met Toine van Peperstraten, "even rrrresumeren"!

http://www.dumpert.nl/mediabase/789721/ ... meren.html

Haha, echt briljant dit.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: Ajax samenvatting

Bericht door SylvievdVaart » do jan 21, 2010 1:57 pm

Vooral het rrr-aanloopje :smallgrin.gif: Doet ie op de radio ook vaak.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Cruijff » zo apr 05, 2020 6:40 pm

Herinneren we ons deze nog?
Haha, Bochum heeft in 1997 ook wel echt goed hun best gedaan om met het aller lelijkste uitshirt ooit te komen. :smallgrin.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo apr 05, 2020 6:59 pm

Yep die weet ik nog; het tweede jaar Arena.

Was nog wennen; in De Meer kwam ik voor het eerst in vak K op de Reynoldstribune aan de hand van mijn grote broer. Dat was “net” volk. Vrij rustig. Eenmaal puber ging ik naar de F-side, dat liep natuurlijk een beetje uit de hand en na een aantal jaar een beetje wijzer en na genoeg “gekkigheid” verhuisde ik met wat gappies naar Stadszijde, vak O, naast het uitvak., waar ook een lekkere sfeer heerste. Toen in 1996 naar vakkie 115. En qua sfeer voelde dat alsof ik weer op Reynolds zat. Maar het vreemde was: de hele Arena was veranderd in Reynolds. Ajax had alle fanatieke supporters uit De Meer expres verdeeld over de hele Arena, want we waren kennelijk ineens “een familieclub” geworden, mensen moesten Ajax in dat multifunctionele stadion als een “avondje uit” zien. Je zat daar ineens ook met 30.000 “nieuwe” supporters. (Die kwamen denk ik alleen naar de Klassieker, PSV, en de Europacupwedstrijden in het OS).

Enfin ik dwaal af. Een ding weet ik nog héél goed: ook destijds in 1997 vonden we unaniem in 115 dat die shirts van Bochem héél lillijk waren!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Dubbel » zo apr 05, 2020 7:26 pm

Cruijff schreef:
zo apr 05, 2020 6:40 pm
Herinneren we ons deze nog?
Haha, Bochum heeft in 1997 ook wel echt goed hun best gedaan om met het aller lelijkste uitshirt ooit te komen. :smallgrin.gif:
Je zou bijna Michael Laudrup nog vergeten! Mooie voetballer. :biggthumpup.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo apr 05, 2020 8:39 pm

Nou, ik heb mij strategisch naar de bijkamer/bibliotheek van de woning verplaatst omdat mevrouw De Wolf BZV kijkt en er onveranderd veel acute agressie ontstaat als de stem en het hoofd van Yvon Jaspers mij langer dan 3 seconden teisteren. Terwijl ik mij daar installeerde herinnerde ik een eervolle vermelding in de categorie foeilelijke Duitse uitshirts: de wedstrijd tegen Kaiserslautern. De 1-0 was ternauwernood waar te nemen vanaf vak T, vanwege de nog rondhangende rook van het Bengaalse vuurwerk. Sterker nog, de goal viel zo vroeg, dat nog niet al het vuurwerk opgebrand was.

(Ja, ik had er ook eentje afgestoken ja. Toen kreeg je er nog geen stadionverbod voor.)

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax samenvatting

Bericht door LucaS » zo apr 05, 2020 9:28 pm

Die goal viel zo vroeg dat toen mijn broer en ik in de 2e monuut de tribune beklommen het al 1-0 stond. Olympisch stadion, geen schermen voor een herhaling
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Cruijff » ma apr 06, 2020 12:44 am

LucaS schreef:
zo apr 05, 2020 9:28 pm
Die goal viel zo vroeg dat toen mijn broer en ik in de 2e monuut de tribune beklommen het al 1-0 stond. Olympisch stadion, geen schermen voor een herhaling
:biggthumpup.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zo apr 05, 2020 8:39 pm
ik mij daar installeerde herinnerde ik een eervolle vermelding in de categorie foeilelijke Duitse uitshirts: de wedstrijd tegen Kaiserslautern.
Top! :biggthumpup.gif:
Hoewel dit zeker niet één van de aller aller allerbeste wedstrijden is die ooit in het OS is gespeeld, blijf ik het erg mooie beelden vinden. Voor mijn gevoel was voetbal in die tijd gewoon net wat mooier dan het nu is.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
zo apr 05, 2020 8:39 pm
Nou, ik heb mij strategisch naar de bijkamer/bibliotheek van de woning verplaatst omdat mevrouw De Wolf BZV kijkt en er onveranderd veel acute agressie ontstaat als de stem en het hoofd van Yvon Jaspers mij langer dan 3 seconden teisteren.
If I remember former Weekend Cees posts correct with my identical memory (not to confuse with a 'photografic' memory) the deal always was dat Cees per keer dat Yvon langer dan 6 seconden achter elkaar in beeld is 2 maal kuttt hoerrrrrrr mag roepen! En dat zo de agressie van Cees enigszins kan ontsnappen en mevrouw De Wolf ook wel kan begrijpen dat dit nu eenmaal een heel natuurlijke reactie is op die keihard berekenende bitch Yvon Jaspers. Toch? :smile-ajax.gif:

Het inmiddels gekozen alternatief :ajaxsmiley.gif: oude Ajax beelden bekijken, is natuurlijk een veel betere keuze. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Marillion » ma apr 06, 2020 2:38 pm

Cruijff schreef:
zo apr 05, 2020 6:40 pm
Herinneren we ons deze nog?
Haha, Bochum heeft in 1997 ook wel echt goed hun best gedaan om met het aller lelijkste uitshirt ooit te komen. :smallgrin.gif:
Die trainer ook. Die heeft volgens mij gewoon zo'n wedstrijdsjaaltje om. :smallgrin.gif:
Eigenlijk moet je gewoon weigeren om te spelen als een club met zo'n afzichtelijk shirt het veld opkomt.

Ik wist overigens wel de uitslag maar niet meer dat we toen eerst met 0-2 achter stonden.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Ajax samenvatting

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di apr 07, 2020 9:18 am

Ok. Hier voor de coronadinsdagochtend een paar goals uit de nog altijd grootste overwinning ooit behaald in de eredivisie; Ajax - Vitesse 12-1. Ajax was toen letterlijk de beste club van de wereld en kijk eens hoe leeg De Meer was. De hoeveelheid toeschouwers doet vermoeden alsof naar een amateurpotje werd gekeken. Waren hier eigenlijk AT’ers bij? Yopi misschien? De F-side zou pas 4 jaar later worden opgericht.

Ik herinner me dat tot begin jaren ‘90 voor een competitiewedstrijd ongeveer 10.000 bezoekers een net aantal was. Pas toen we de finale van de UEFA-cup in 1992 haalden begon het storm te lopen en sindsdien hadden we bijna altijd een uitverkocht huis.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13360
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Arthur » di apr 07, 2020 9:47 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
di apr 07, 2020 9:18 am
Ok. Hier voor de coronadinsdagochtend een paar goals uit de nog altijd grootste overwinning ooit behaald in de eredivisie; Ajax - Vitesse 12-1. Ajax was toen letterlijk de beste club van de wereld en kijk eens hoe leeg De Meer was. De hoeveelheid toeschouwers doet vermoeden alsof naar een amateurpotje werd gekeken. Waren hier eigenlijk AT’ers bij? Yopi misschien? De F-side zou pas 4 jaar later worden opgericht.

Ik herinner me dat tot begin jaren ‘90 voor een competitiewedstrijd ongeveer 10.000 bezoekers een net aantal was. Pas toen we de finale van de UEFA-cup in 1992 haalden begon het storm te lopen en sindsdien hadden we bijna altijd een uitverkocht huis.
Dat was de laatste competitiewedstrijd nadat alle prijzen al lang verdeeld waren of niet? Kan me voorstellen dat er daarom ook minder mensen kwamen?

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9020
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Ajax samenvatting

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 09, 2020 6:25 pm

Kan mij het schelen, ik doe er nog eentje.

Historische wedstrijd die vermoedelijk veel AT’ers gezien hebben. Bij het terugkijken van de samenvatting voelde ik die beklemmende en naar de keel grijpende spanning van destijds weer een beetje terug. Wat een bizarre pot voetbal. Een kolkend Vincente Calderon; De kansen over en weer; de penalty die Sar pakt, de daaropvolgende volstrekt bezopen tackle van Esnaider die slechts met geel bestraft werd; de overige reddingen van Sar; de wondergoal van Dani; de tergend langzame stift van Babangida diep in de verlenging..

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax samenvatting

Bericht door Cruijff » do apr 09, 2020 6:53 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Bij het terugkijken van de samenvatting voelde ik die beklemmende en naar de keel grijpende spanning van destijds weer een beetje terug. Wat een bizarre pot voetbal. Een kolkend Vincente Calderon; De kansen over en weer; de penalty die Sar pakt, de daaropvolgende volstrekt bezopen tackle van Esnaider die slechts met geel bestraft werd; de overige reddingen van Sar;
Ja. Krankzinnige (frustratie) overtreding van Esnaider hè.
Zelf lijkt Esnaider het hartstikke normaal te vinden volgens mij, Atletico was zo'n team dat met 9 man de scheids bestormt als de scheids de juiste kleur trekt.
Maar het is een wonder dat hij Witschge daar niet zwaar blesseerde.

Heb je overigens het boek 'Lefgozer' van Richard Witschge gelezen?
Één van de leukere Ajax boeken die uitgebracht is vorig jaar en daar komt deze wedstrijd vrij uitgebreid in voor.

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:de wondergoal van Dani; de tergend langzame stift van Babangida diep in de verlenging..

Dit had de toenmalige Atletico voorzitter Jesus Gil y Gil (een complete idioot en nu is hij dood, inmiddels zit zijn zoon daar in het bestuur) direct na de heenwedstrijd in Amsterdam over Ajax gezegd.
“Het lijkt daar Kongo wel”, riep hij voor diverse Spaanse tv-stations. “Ik zag overal van die snelle zwartjes in die ploeg. Komen ze misschien uit een oliebollenmachine?
Witschge zegt in zijn boek dat het hem dus een extra lekker gevoel gaf dat de stift van één van de Amsterdamse 'zwartjes' Atletico de nekslag gaf.



Gil bekende zijn gedachten nauwelijks bij het duel te hebben kunnen houden. Hij was meer bezig met de operatie die zijn lievelingspaard Imperioso onderging. De witte hengst had last van ernstige maagproblemen. “De uitslag van de ingreep was voor mij belangrijker dan de uitslag”, aldus Gil, die tijdens het duel voortdurend belde. “Wel zestien keer.”
https://www.trouw.nl/nieuws/voorzitter- ... ogle.nl%2F

Plaats reactie