David Endt

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Deli
Berichten: 587
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:27 pm
Contacteer:

Bericht door Deli » ma mar 16, 2009 7:16 pm

Vond het ook het hoogtepunt van de laatste editie van 'De Meersche Helden'.
Vind het wel een sympathieke kerel.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » di mar 17, 2009 12:11 pm

Absoluut.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo mar 25, 2009 6:37 pm

Kaboem schreef:Mr. Know It All!
Joey weet alles. Komt omdat ie overal speciaal op let. :blush.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo mar 25, 2009 7:43 pm

Laten jullie joey eens met rust :eusa_naughty.gif: Zijn laatste 10.000 posts gaan dan weliswaar over 'alles-is-kut-aan-Ajax/Van Basten', maar ik ben zijn vorige 64.635 nog niet vergeten! Aan alles komt een eind, dus joey draait ook wel weer bij.

wizard_w
Berichten: 517
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:25 pm

Bericht door wizard_w » wo mar 25, 2009 10:27 pm

Denk dat Joey een helderder kijk op Ajax heeft dan de meeste pannenkoeken hier die denken dat ze alles weten vanaf hun laptop.

Als het kut is dan verklaard hij ook dat waarom hij het kut vind IVP onliners, en kan hem op een hoop punten gelijk geven.

Helaas krijgen de WijvindenallesgoedwaterbijAjaxgebeurt-suporters de pielenmuis dan weer hard........sssssssssssssssst fucks :ajax.gif:

En ik huppel al een tijdje mee hier op AT.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do mar 26, 2009 6:02 pm

wizard_w schreef:Denk dat Joey een helderder kijk op Ajax heeft dan de meeste pannenkoeken hier die denken dat ze alles weten vanaf hun laptop.

Als het kut is dan verklaard hij ook dat waarom hij het kut vind IVP onliners, en kan hem op een hoop punten gelijk geven.

Helaas krijgen de WijvindenallesgoedwaterbijAjaxgebeurt-suporters de pielenmuis dan weer hard........sssssssssssssssst fucks :ajax.gif:

En ik huppel al een tijdje mee hier op AT.
:headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51896
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do mar 26, 2009 8:19 pm

wizard_w schreef:Denk dat Joey een helderder kijk op Ajax heeft dan de meeste pannenkoeken hier die denken dat ze alles weten vanaf hun laptop.

Als het kut is dan verklaard hij ook dat waarom hij het kut vind IVP onliners, en kan hem op een hoop punten gelijk geven.

Helaas krijgen de WijvindenallesgoedwaterbijAjaxgebeurt-suporters de pielenmuis dan weer hard........sssssssssssssssst fucks :ajax.gif:

En ik huppel al een tijdje mee hier op AT.
Als je al een tijdje meehuppelt zou je ook moeten weten dat joey's stemming t.a.v. Ajax nogal afhankelijk is van de persoon die de trainersstoel bezet.

2 trainers geleden was volgens joey alles ge-wel-dig, sindsdien deugt er helemaal niets meer.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2161
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » vr mar 27, 2009 1:10 pm

wimpey schreef:
wizard_w schreef:Denk dat Joey een helderder kijk op Ajax heeft dan de meeste pannenkoeken hier die denken dat ze alles weten vanaf hun laptop.

Als het kut is dan verklaard hij ook dat waarom hij het kut vind IVP onliners, en kan hem op een hoop punten gelijk geven.

Helaas krijgen de WijvindenallesgoedwaterbijAjaxgebeurt-suporters de pielenmuis dan weer hard........sssssssssssssssst fucks :ajax.gif:

En ik huppel al een tijdje mee hier op AT.
Als je al een tijdje meehuppelt zou je ook moeten weten dat joey's stemming t.a.v. Ajax nogal afhankelijk is van de persoon die de trainersstoel bezet.

2 trainers geleden was volgens joey alles ge-wel-dig, sindsdien deugt er helemaal niets meer.
Wel nee, dat het is pas begonnen toen Cruijff door MvB opzijgeschuift werd.
Daarvoor hij was alleen critisch.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr mar 27, 2009 1:23 pm

Dus pas maar op dat je nooit Joey's held Cruijff aan de kant schuift, want dan wordt jij zijn volgende stokpaardje en krijg jij de shitload over je heen, kun je niks meer goed doen. Dan zal hij alles aangrijpen om je zwart te maken. :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 27, 2009 1:41 pm

Zoooo, jij weet hoe het zit, Daniël. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » vr mar 27, 2009 1:52 pm

Beetje zelfreflectie kan geen kwaad he joe? :aai.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 27, 2009 1:55 pm

O, maak je geen zorgen. :neutral.gif:

Jij hebt er al eerder blijk van gegeven mij heel goed te kennen. Mocht ik komen te overlijden, dan kun jij mijn necrologie schrijven. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr mar 27, 2009 1:59 pm

Wimpey kan maar beter zn mond houden want als er 1 een dubbele agenda op na houd dan is hij het wel met HtC.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr mar 27, 2009 3:26 pm

Daniel_vT schreef:Dus pas maar op dat je nooit Joey's held Cruijff aan de kant schuift, want dan wordt jij zijn volgende stokpaardje en krijg jij de shitload over je heen, kun je niks meer goed doen. Dan zal hij alles aangrijpen om je zwart te maken. :smallgrin.gif:
Klopt. Als je iets vervelends over Cruijff zegt, word je zwart gemaakt door Joey. Hij zou een goedkope riooljournalist kunnen zijn. Een gefrustreerd poffertje. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mar 27, 2009 3:46 pm

Ik ben het niet eens met de kritiek op Joey: hij is namelijk niet alleen in staat om helder te verwoorden dát hij kritiek heeft, hij legt ook uit waaróm. Met kracht van argumenten. Da's volgens mij het belangrijkste op een forum; niet dat je het met elkaar eens bent, maar dat je in staat bent om je ingenomen standpunten te onderbouwen. Dacht ik.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 27, 2009 3:52 pm

Dank je, Weekend Cees. :biggthumpup.gif: :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » vr mar 27, 2009 3:56 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik ben het niet eens met de kritiek op Joey: hij is namelijk niet alleen in staat om helder te verwoorden dát hij kritiek heeft, hij legt ook uit waaróm. Met kracht van argumenten. Da's volgens mij het belangrijkste op een forum; niet dat je het met elkaar eens bent, maar dat je in staat bent om je ingenomen standpunten te onderbouwen. Dacht ik.
Maar een duidelijk mening en een duidelijke argumentatie sluiten niet uit dat een mening enorm radicaal en unfair is. Joey zeikt al vanaf dag 1 álles af van Van Basten. Dat moet hij zelf weten, uiteraard. Maar van de meer genuanceerde en realistische posters hoef je dan niet te verwachten dat ze zijn radicalisme serieus nemen of waarderen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47936
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mar 27, 2009 4:01 pm

Tot op heden heeft joey alleen wel veel recht van spreken, want het is tot nu toe ook k*t met peren, hoor. Radicaal standpunt? Och, ik noem het gewoon een vroege constatering dat we dit seizoen weer geen fluit zijn opgeschoten.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » vr mar 27, 2009 4:04 pm

Peter schreef:Tot op heden heeft joey alleen wel veel recht van spreken, want het is tot nu toe ook k*t met peren, hoor. Radicaal standpunt? Och, ik noem het gewoon een vroege constatering dat we dit seizoen weer geen fluit zijn opgeschoten.
Als de mening van joey of Van Basten al niet meer radicaal is, wat is dan in vredesnaam nog wél radicaal? Álles aan de man is volgens joey fout. Álles. Dan klopt er iets niet, hoor.

Voor de rest heb ik nergens in mijn stukje gezet dat het goed gaat onder Van Basten, want dat is totaal niet relevant. Het gaat er mij om dat je zúlk negativisme niet serieus hoeft te nemen, want het is unfair en buiten alle proporties.

Voor de rest vind ik joey overigens een sympathieke en intelligente poster, dus misschien dat mijn verbazing wel komt omdat ik dit (tot deze situatie) niet achter hem had gezocht.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59011
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 27, 2009 4:05 pm

Ik neem Joey ( en mezelf ) w.b. de kritiek op MVB zeer serieus ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47936
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mar 27, 2009 4:07 pm

De mening ten aanzien van vBasten is radicaal, net zo goed als de mening dat van anderen eigenlijk ook is. Joey zegt dat Marco een amateur en een pannenkoek is en een ander zegt dat vBasten een uitstekende trainer is. Voorlopig ben ik geneigd om Joey dus gewoon gelijk te geven, want MvB heeft mij op geen enkel facet weten te overtuigen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mar 27, 2009 4:09 pm

999 schreef:Ik neem Joey ( en mezelf ) w.b. de kritiek op MVB zeer serieus ..
Ik neem joey altijd zeer serieus. :yourock.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » vr mar 27, 2009 4:11 pm

Peter schreef:De mening ten aanzien van vBasten is radicaal, net zo goed als de mening dat van anderen eigenlijk ook is. Joey zegt dat Marco een amateur en een pannenkoek is en een ander zegt dat vBasten een uitstekende trainer is. Voorlopig ben ik geneigd om Joey dus gewoon gelijk te geven, want MvB heeft mij op geen enkel facet weten te overtuigen.
Nou, kom maar op. Welke 'anderen' heb je? LucaS misschien, maar daar houdt het mee op. Jöhnk, wimpey enz. enz. heb ik de laatste weken ook een aantal keer minder positief over Van Basten gehoord.

Sowieso slaat je posting natuurlijk nergens op, alsof er geen honderden mensen op deze site zijn die wél een nuance kunnen aanbrengen in de prestaties van MvB. Alleen joey lukt dat niet, erg jammer.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr mar 27, 2009 4:13 pm

Zélfs Wimpey is een keer positief geweest over HtC (1-5 tegen PSV)!

:hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr mar 27, 2009 4:13 pm

Scherrer schreef: Nou, kom maar op. Welke 'anderen' heb je? LucaS misschien, maar daar houdt het mee op. Jöhnk, wimpey enz. enz. heb ik de laatste weken ook een aantal keer minder positief over Van Basten gehoord.
Wimpey heeft het meer met HtC.

Plaats reactie