David Endt

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr mar 27, 2009 9:19 pm

Kapitaal moet op het veld staan in ieder geval en Sno moet je daar verre van houden. :drecul.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 27, 2009 9:19 pm

goodfella schreef:Je had gelijk Wimpey. Zelfs de aankoop van Urzaiz probeert Joey nog te rechtvaardigen. Misschien wil je een zelfde sprookje over Luque vertellen Joey? :blush.gif:
Ik rechtvaardig niets. Een speler van midden dertig kan best goed geweest zijn toen hij tien jaar jonger was, maar inmiddels niets meer presteren. Dat komt alle dagen voor.
Ik heb genoeg gezegd over MVG en zijn DVD-scouting. Je kunt je tenminste op de hoogte stellen van hoe de speler er tegenwoordig aan toe is. Maar eigenlijk vind ik het aantrekken van Sno of Rommedahl nog erger. Deze spelers hebben in de Nederlandse competitie rondgelopen en toen duidelijk gemaakt dat ze ongeschikt waren voor het niveau dat Ajax nastreeft.

Sno is helemaal geen goede reserve. Sno is een waardeloze aankoop, MVB had het geld net zo goed in de sloot kunnen kieperen. Sno zit ook nooit meer bij de selectie, tenzij bijna het hele elftal niet kan meedoen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 27, 2009 9:23 pm

LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Maar ik wel.Maar laat maar ... heeft toch geen nut.Jij bent er van overtuigd dat Sno een aanwinst is voor AJAX .. dan laten we dat maar zo ...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 27, 2009 9:33 pm

goodfella schreef:
999 schreef:Tot het moment natuurlijk dat 50.000 mensen in het stadion zingen Marco rot op, Marco Marco Marco rot op ...
Begin jij? :smallgrin.gif:
Lezen Goodfella, lezen ... :aai.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr mar 27, 2009 9:35 pm

999 schreef:
LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Maar ik wel.Maar laat maar ... heeft toch geen nut.Jij bent er van overtuigd dat Sno een aanwinst is voor AJAX .. dan laten we dat maar zo ...
Sno was (toen hij tekende) zowel geschikt voor het middenveld als voor de verdediging! Een koopje?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mar 27, 2009 9:37 pm

Aristides schreef:
999 schreef:
LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Maar ik wel.Maar laat maar ... heeft toch geen nut.Jij bent er van overtuigd dat Sno een aanwinst is voor AJAX .. dan laten we dat maar zo ...
Sno was (toen hij tekende) zowel geschikt voor het middenveld als voor de verdediging! Een koopje?
Sno was niet eens geschikt voor Celtic ...

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr mar 27, 2009 9:39 pm

999 schreef:
Aristides schreef:
999 schreef: Maar ik wel.Maar laat maar ... heeft toch geen nut.Jij bent er van overtuigd dat Sno een aanwinst is voor AJAX .. dan laten we dat maar zo ...
Sno was (toen hij tekende) zowel geschikt voor het middenveld als voor de verdediging! Een koopje?
Sno was niet eens geschikt voor Celtic ...
Ik had er een :drecul.gif: bij moeten zetten, ik ben niet zo onder de indruk van Sno, was dat al niet in zijn tweede jaar in de A1 en ben daarna niet op dat standpunt teruggekomen. Wat ik schreef werd toen door o.a. MvB over hem beweerd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr mar 27, 2009 11:21 pm

LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Gezien zn salaris wel.. ow wacht ff is waar ook.. jij geloofd dat lijstje niet.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za mar 28, 2009 1:00 am

brigade zuid schreef:
LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Gezien zn salaris wel.. ow wacht ff is waar ook.. jij geloofd dat lijstje niet.
Een bron wordt soms alleen geaccepteerd als de eigen mening wordt bevestigd. Sno werd al door MvB geselecteerd voor een heuse interland, die tegen Engeland. DB stelde Sno altijd op in de A1!

Zoveel geld uitgeven voor spelers van een niveau dat je voor niets kunt ophalen of dat bij Ajax gratis mag worden weggehaald. :666.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za mar 28, 2009 4:31 am

999 schreef:
LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Maar ik wel.
Bron?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za mar 28, 2009 9:19 am

Aristides schreef:
brigade zuid schreef:
LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Gezien zn salaris wel.. ow wacht ff is waar ook.. jij geloofd dat lijstje niet.
Een bron wordt soms alleen geaccepteerd als de eigen mening wordt bevestigd. Sno werd al door MvB geselecteerd voor een heuse interland, die tegen Engeland. DB stelde Sno altijd op in de A1!

Zoveel geld uitgeven voor spelers van een niveau dat je voor niets kunt ophalen of dat bij Ajax gratis mag worden weggehaald. :666.gif:
En wie heeft al die salarissen dan bekend gemaakt? Ik neem niet aan dat Ajax dat zal doen.
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za mar 28, 2009 9:47 am

Ik neem niet aan dat Ajax dat zal doen.
Hoeft ook niet, maar ik lees van veel veeldieners de salarissen in de krant (Scheepsbouwer €8.800.000 per jaar, betaalt pver € 32.000 mee aan de AOW enz.) dat het niet vreemd is dat het salaris van Sno ook in de krant komt.

De mogelijke investeerders bij feyenoord hebben de salarissen uit Sportweek als juist ervaren (en zouden zij slecht zijn ingelicht?) want verlaging van die salarissen is hun uitgangspunt. Zij maken er geen geheim van.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za mar 28, 2009 11:38 am

Appels en peren: Het salaris van Scheepsbouwer wordt door het bedrijf zelf bekend gemaakt. Het salaris van Sno wordt geschat door de media. Nergens staat dat de investeerders van feyenoord zich gebaseerd hebben op Sportweek, zou het heel misschien ook kunnen dat ze het gewoon van feyenoord zelf hebben gehad?
Zoals vdBoog al zei: "ik lees zoveel onzin over AJAX".

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za mar 28, 2009 12:21 pm

Neefkens schreef:Appels en peren: Het salaris van Scheepsbouwer wordt door het bedrijf zelf bekend gemaakt. Het salaris van Sno wordt geschat door de media. Nergens staat dat de investeerders van feyenoord zich gebaseerd hebben op Sportweek, zou het heel misschien ook kunnen dat ze het gewoon van feyenoord zelf hebben gehad?
Zoals vdBoog al zei: "ik lees zoveel onzin over AJAX".
Dat laatste bevestigt hij zelf als hij vandaag in de NRC beweert dat het plan Coronel is uitgevoerd, want daar stond toch echt in dat een nieuwe trainer (welke naam het beestje gegeven werd, ach) niet zijn eigen technische staf kon meenemen en dat is wel gebeurd. Hij komt zelf met die onzin.

Kan ook NRC-pulp zijn? Ik mag aannemen dat hij het artikel heeft mogen inzien.

Salarissen? Beweert Sportweek dat speler X verdient dan is het niet waar, beweert bestuurder-in-spé hetzelfde dan is het wel waar?

Salarissen zijn vaak openbaar! Ook het mijne :neutral.gif: Nee, ik zeg niet wat.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za mar 28, 2009 12:59 pm

Jesse schreef:
999 schreef:
LucaS schreef:Ik heb nergens gelezen of gehoord dat Sno voor de basis is gehaald.
Maar ik wel.
Bron?
Ook de gesprekken met zijn nieuwe coach Marco van Basten bezorgden Sno het juiste gevoel. ,,We hebben gesproken over waarvoor de club me heeft gehaald. In die gesprekken heb ik een goed gevoel gekregen. Ik ben voor het middenveld gekomen, maar kan ook achterin voor de verdediging en als rechts- en linkshalf spelen. Ik ben gewoon een allround speler.’’
.. gehaald voor het middenveld .. daarom mocht ie ook de eerste vier-zes wedstrijden als basisspeler opdraven ...

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » za mar 28, 2009 1:02 pm

Dat betekent op geen enkele wijze dat hij voor de basis is gehaald.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58901
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za mar 28, 2009 1:10 pm

LucaS schreef:Dat betekent op geen enkele wijze dat hij voor de basis is gehaald.
Voor jou niet ( had niet anders verwacht ) .. maar voor mij wel.Dikke miskoop van van Basten.Die naderhand nog met de smoes kwam dat ie ook als pinchhitter uit de voeten kan.Dat zou ook nog twee keer gelukt zijn, o.a. tegen Twente .. lachen .. afijn op de bank zit ie ook ( bijna ) niet meer .. dan zal ie wel voor de tribune zijn gehaald .. :smallgrin.gif:

Maar goed hij is pas 22 jaar .. Sno .. kan best nog een klasbak worden ... zullen we maar denken ...

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za mar 28, 2009 1:57 pm

999 schreef:
Ook de gesprekken met zijn nieuwe coach Marco van Basten bezorgden Sno het juiste gevoel. ,,We hebben gesproken over waarvoor de club me heeft gehaald. In die gesprekken heb ik een goed gevoel gekregen. Ik ben voor het middenveld gekomen, maar kan ook achterin voor de verdediging en als rechts- en linkshalf spelen. Ik ben gewoon een allround speler.’’
.. gehaald voor het middenveld .. daarom mocht ie ook de eerste vier-zes wedstrijden als basisspeler opdraven ...
I see. Dus als hij was gehaald als aanvaller was hij gehaald als bankzitter? Of had hij moeten zeggen: 'Ik ben een allround speler, maar ik ben gehaald voor de bank'.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mar 28, 2009 1:59 pm

Haha, daar komt het dus wel op neer. Of voor de tribune.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » za mar 28, 2009 1:59 pm

Sno is gehaald voor de sfeer. :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za mar 28, 2009 2:02 pm

Sno is het ideale verlengstuk voor de trainer. Op training doet hij altijd even de oefenstof voor. 'Kijk, zo moet het dus niet.'

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za mar 28, 2009 2:09 pm

Jesse schreef:Sno is gehaald voor de sfeer. :hypocrite.gif:
Voor de komische noot. :neutral.gif:

Na een verloren wedstrijd kun je op de training om de boel op te vrolijken Sno laten voordoen hoe je een bal in de loop controleert en doorspeelt. Dan ligt de rest van de selectie gegarandeerd dubbel. :ajaxsmiley.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za mar 28, 2009 8:16 pm

Kom jongens, Sno doet ook vast zijn best. Bovendien gaat deze topic over David Endt. Genoeg over Sno dus.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: David Endt

Bericht door Rooie » do apr 02, 2009 11:52 am

http://www.ajax.tv/play_item.php?vid=3499

Mooi hoe die man bezig is met de club.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: David Endt

Bericht door Daniel » vr apr 03, 2009 4:22 pm

Je bedoelt dus met Inter?

Plaats reactie