Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » zo aug 08, 2010 2:48 pm

thanks Thom :biggthumpup.gif:
de shitlist is sowiesoiets voor wimps [nothing personal, wimpey :smallgrin.gif: ] maar om anderen deelgenoot te maken van jouw frustraties is gewoon zielig².

dat ik ooit wel de shitlist ontarmde en nu dus mijn frustraties voor mezef hou of uit, laat zien dat ik geevolueerd als poster ben. Nu Bertje nog.

oja even ontopic, zijn leo en de ridder al ajacied? Twitter i bloody fucking Bullshit
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Aristides » zo aug 08, 2010 9:47 pm

Dr. Living Stoned schreef:thanks Thom :biggthumpup.gif:
de shitlist is sowiesoiets voor wimps [nothing personal, wimpey :smallgrin.gif: ] maar om anderen deelgenoot te maken van jouw frustraties is gewoon zielig².

dat ik ooit wel de shitlist ontarmde en nu dus mijn frustraties voor mezef hou of uit, laat zien dat ik geevolueerd als poster ben. Nu Bertje nog.

oja even ontopic, zijn leo en de ridder al ajacied? Twitter i bloody fucking Bullshit
Leo en Daniël? Nee, Evander Sno en die Wielaert wel.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door joey » ma aug 09, 2010 9:05 am

Volgens het AD klopte dat bericht uit BN/De Stem dus wel:

'NAC wil Sarpong en Blind voor Leonardo'

Ajax is volgens het Algemeen Dagblad nog steeds in gesprek met NAC over de komst van Leonardo. Vooralsnog is er geen akkoord. Van NAC mag Leonardo alleen op huurbasis naar Ajax verkassenals de club daar de gratis Ajacieden Jeffrey Sarpong en Daley Blind voor terug krijgt. Een eis die Ajax vooralsnog te gortig is. 'Met ons voorstel gingen ze niet akkoord', vertelt technisch manager Jeffrey van As in het AD. 'Prima, maar dan blijft Leonardo gewoon bij ons.'
AD

Logische eis van NAC, die willen in ruil voor een speler die nog onder contract staat wel een speler/spelers terug waar zijn wat aan hebben. Ik vraag me af wie Ajax aangeboden heeft.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41042
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Marillion » ma aug 09, 2010 9:18 am

Laat Leo maar lekker in Breda. Die twee (Sarpong en Blind) mogen van mij best in Breda gaan ballen want ik heb niet de indruk dat ze bij ons veel aan spelen toe gaan komen. Maar dan dus niet als ruil.
Nil volentibus arduum

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door T82 » ma aug 09, 2010 10:28 am

Leo was gisteren maar weer eens de slechtste van het veld, zoals wel vaker. Welgeteld één aardige actie. Verder kansloos en ook nog eens een waardeloze wedstrijdinstelling. Blind zou bij NAC dan rechtsback worden, maar het lijkt me niet slim om de Ajaxselectie nog krapper te maken.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41042
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Marillion » ma aug 09, 2010 10:51 am

Dat laatste is zeker waar. Ik denk ook dat Ajax om die reden niet twee spelers af zal willen staan. Nou ja, waar het aan ligt maakt me eigenlijk niet uit. Zolang die prutser maar niet terug naar Ajax komt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 09, 2010 10:57 am

Sportwereld schreef:'NAC wil Ajacieden Sarpong en Blind voor Leonardo'

AMSTERDAM - Ajax en NAC praten deze week verder over een terugkeer van Leonardo naar Amsterdam. De Amsterdammers willen de Braziliaan op huurbasis overnemen. De Brabanders gaan hier mee akkoord als daarvoor twee Ajacieden naar Noord-Brabant komen.
NAC heeft zijn zinnen gezet op Jeffrey Sarpong en Daley Blind, zo meldt het AD vandaag. ,,Met ons voorstel gingen ze niet akkoord", zegt technisch manager Jeffrey van As over de onderhandelingen van afgelopen week. ,,Prima, maar dan blijft Leonardo gewoon bij ons."

Leonardo, die vorig jaar zomer transfervrij mocht vertrekken bij Ajax, heeft wel oren naar een terugkeer naar Amsterdam. ,,Ze spelen om een plek in de Champions League en de Europa League halen ze sowieso."

De voormalig publiekslieverling van Feyenoord is 'niet meer boos' dat hij vorig seizoen moest vertrekken. ,,Ik sta er helemaal open in. Maar als de clubs er niet uitkomen, blijf ik zonder problemen bij NAC."
:smallgrin.gif:

Ik denk dat Ajax wel degelijk met een andere optie bezig (echte versterking) is en dat ze deze mogelijkheid achter de hand houden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door joey » ma aug 09, 2010 11:05 am

Kom op, zeg. Ze zijn toch heus met NAC aan het onderhandelen. Als NAC ja had gezegd, zat Leo nu bij Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 09, 2010 11:28 am

joey schreef:Kom op, zeg. Ze zijn toch heus met NAC aan het onderhandelen. Als NAC ja had gezegd, zat Leo nu bij Ajax.
Het 1 sluit het ander niet uit. Maar ik denk dat Leo puur voor de breedte wordt gehaald (om iets te kunnen forceren) en dat ze daarnaast met een 'echte' versterking bezig zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door joey » ma aug 09, 2010 11:31 am

Ook nog. Kijk eens aan. En waar betalen we dat allemaal van????
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Aristides » ma aug 09, 2010 11:32 am

joey schreef:Ook nog. Kijk eens aan. En waar betalen we dat allemaal van????
Verkopen we Suarez voor € 20.000.000 en dan halen we in de winterstop een echte vervanger :confused.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door joey » ma aug 09, 2010 11:33 am

Ik begrijp dus dat Leonardo geen echte versterking is. Waarom willen ze hem dan halen? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Michael_B » ma aug 09, 2010 11:36 am

Ooijer? Ajax zoekt dus naar verdedigende versterkingen. Ik houd me vast aan de post van elliquido vorige week in een andere topic in deze Zone:
elliquido schreef:Cristian Eugen Chivu (Reşiţa, 26 oktober 1980) is een Roemeense betaald voetballer die bij voorkeur in de verdediging speelt. Hij tekende in juli 2007 een vijfjarig contract bij Inter Milan, dat hem overnam van AS Roma[1]. In 1999 debuteerde hij op achttienjarige leeftijd in het Roemeens voetbalelftal, waarvoor hij meer dan zeventig interlands speelde.

:onfire.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Bert » ma aug 09, 2010 11:37 am

Die vent is Alexander II, joh.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door joey » ma aug 09, 2010 11:38 am

Nee, want dan kwam Nedved ook. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Michael_B » ma aug 09, 2010 11:39 am

Bij mijn weten loopt EL niet te koop met zijn 'insiders' en zit hij er (vrijwel?) altijd goed bij?
Face your fears and live your dreams, No Fear

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door D_skilled » ma aug 09, 2010 11:43 am

Hij is wel heel oppervlakkig. Zeg het helemaal of zeg niets.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 09, 2010 11:47 am

joey schreef:Ook nog. Kijk eens aan. En waar betalen we dat allemaal van????
Het is gewoon een gevoel n.a.v. interviews/gesprekken met Jol. Maar ik sluit niet uit dat het ijdele hoop is van de supporter! :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Bert » ma aug 09, 2010 11:52 am

De Dominee schreef:Bij mijn weten loopt EL niet te koop met zijn 'insiders' en zit hij er (vrijwel?) altijd goed bij?
Hij heeft er één keer goed bij gezeten (dat Jol kwam). Daarnaast heeft-ie er alleen nog maar naast gezeten. Stekelenburg en v/d Wiel zijn er nog. Rommedahl is weg.

En hij loopt er niet mee te koop!? Moet je eens kijken waarop jij baseert dat Chivu eventueel zou komen! :drecul.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Michael_B » ma aug 09, 2010 12:02 pm

Wellicht heb je gelijk. Ach, een supporter mag hopen niet waar?! Beter dan Ooijer...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » ma aug 09, 2010 3:43 pm

joey schreef:Kom op, zeg. Ze zijn toch heus met NAC aan het onderhandelen. Als NAC ja had gezegd, zat Leo nu bij Ajax.
daarom gaat het niet eens om joey. waarom gaat de thrillseeker niet gewoon naan de bron zelf gaan?
bron: AD
'NAC wil Ajacieden Sarpong en Blind voor Leonardo'

AMSTERDAM - Ajax en NAC praten deze week verder over een terugkeer van Leonardo naar Amsterdam. De Amsterdammers willen de Braziliaan op huurbasis overnemen. De Brabanders gaan hier mee akkoord als daarvoor twee Ajacieden naar Noord-Brabant komen.

NAC heeft zijn zinnen gezet op Jeffrey Sarpong en Daley Blind, zo meldt het AD vandaag. ,,Met ons voorstel gingen ze niet akkoord", zegt technisch manager Jeffrey van As over de onderhandelingen van afgelopen week. ,,Prima, maar dan blijft Leonardo gewoon bij ons."

Leonardo, die vorig jaar zomer transfervrij mocht vertrekken bij Ajax, heeft wel oren naar een terugkeer naar Amsterdam. ,,Ze spelen om een plek in de Champions League en de Europa League halen ze sowieso."

De voormalig publiekslieverling van Feyenoord is 'niet meer boos' dat hij vorig seizoen moest vertrekken. ,,Ik sta er helemaal open in. Maar als de clubs er niet uitkomen, blijf ik zonder problemen bij NAC." (RED)
En zo kan het ook, een bericht uit eerste hand, bron semi betrouwbaar. Daar heb je geen sportwereld of welke fucksite voor nodig. tis maar een ietsje meer moeite
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Rijkaard » ma aug 09, 2010 4:08 pm

Ik ben gisteren bij Nac - AZ geweest maar Leonardo was echt met afstand de slechtste van het veld en ook nog eens iemand waar je je aan gaat irriteren als supporter. Ik hoop dat ze bij Ajax gisteren ook gekeken hebben... Al krijgen ze hem gratis moet je hem nog niet willen hebben.

De enige met potentie bij NAC is Donny Gorter, niet dat die al goed genoeg is voor Ajax hoor. Maar hij is wel de enige die constant vooruit denkt en niet alles in 1 tempo doet bij NAC. Dat nog niet alles goed gaat is een tweede, maar heel veel steun van zijn voorwaartsen heeft ie ook niet. Lurling en Leonardo waren bizar slecht en Amoah heeft ook niets gedaan behalve scoren. Schijnt ie vaker te doen dus dat is ook een kwaliteit, maar toch.

Overigens vond ik bij AZ Moisander gewoon indrukwekkend!! Verdedigend sterk, erg rustig aan de bal en het lef om af en toe met de bal aan de voet in te schuiven. Die acht ik wel rijp voor een terugkeer bij Ajax. Ik weet niet wanneer zijn contract afloopt maar wellicht interessant om in de gaten te houden.
Is 1995 echt zolang geleden??

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Rooie » ma aug 09, 2010 4:48 pm

Ajax.nl

Ajax contracteert André Ooijer

09 augustus 2010
Ajax heeft overeenstemming bereikt met André Ooijer. De transfervrije verdediger tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2011.
Ooijer werd geboren op 11 juli 1974 in Amsterdam. Hij doorliep de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij voor FC Volendam, Roda JC, PSV, het Engelse Blackburn Rovers en opnieuw PSV speelde. Hij won tot nu toe vijf landstitels, twee KNVB bekers en drie keer de Johan Cruijff Schaal.

Op 5 juni 1999 maakte Ooijer zijn debuut voor het Nederlands elftal, hij speelde tot nu toe 55 wedstrijden. Op het WK voetbal 2010 stond hij in de basis van de kwartfinale, waarin Brazilië met 2-1 werd verslagen.
:bye.gif:

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door D_skilled » ma aug 09, 2010 4:52 pm

Are you f*cking kidding me? :excited.gif: Of misschien verlaat Oleguer Ajax een dezen dagen? Dan is het nog wel te snappen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 09, 2010 5:09 pm

:blackcat.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie