Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do jun 16, 2011 2:15 pm

Rishi schreef:Het ligt ook aan de manier van voetballen. En Joris is gewoon een topper. Zeer ondergewaardeerd hoor.
Durf ik, op basis van de ongeveer 1.820 minuten die ik hem live heb zien voetballen, nog niet te stellen. Bij HSV zijn ze een aantal seizoenen erg tevreden over hem geweest, maar ze eindigde altijd tussen de 6e en 12e plaats. Dat is niet top.

Op de WK zijn Oranje en hij op verdedigend vlak niet hard getest, Nederland had alleen van Brazilië flinke tegenstand tijdens de 1e helft en toen konden ze dat verdedigend totaal niet bijbenen. Mathijsen deed niet mee, ik had trouwens toen ik tijdens de warming up naar zijn gezicht zat te kijken een gevoel van "Oei, die gaat straks een paar keer flink flateren en dan staan we binnen een half uur 3-0 achter".

Maar toen strompelde Mathijsen naar de kant en kwam Ooijer erin. Niet bepaald de allerbeste verdediger aller tijden, maar wel zo'n lekkere teringlijer met een over-het-lijk-van-m'n-al-6-jaar-dooie-oma-ik-wil-winnen" mentaliteit!

Lionel
Berichten: 47552
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do jun 16, 2011 2:20 pm

Dat HSV niet hoger eindigde lag aan de andere koekenbakkers. Wie Elia op de bank houdt wilt niet hoger eindigen..
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do jun 16, 2011 2:35 pm

Elia was in mijn ogen een speler die Ajax kampioen had kunnen maken met zijn acties, snelle doeltreffendheid en voorzetten. Had prima met Pantelic en de rest samen kunnen spelen lijkt me. Maar Ajax heeft zijn komst om zeep geholpen door de Sulejmani transfer. Elia wilde naar Ajax, Ajax wilde Twente betalen wat HSV uiteindelijk heeft betaald, maar Twente had zoiets van:
"Ha 020-ers! Jullie betalen voor Sulejmani 16,25 miljoen, nu willen jullie max 8 miljoen uit je zak trekken, dikke doei!"

Maar ik betwijfel of we na deze 2 HSV seizoenen nog het beste van Elia gaan zien. Die jongen heeft het hoog in de bol gekregen, in elk interview is voor 100% de trainer verantwoordelijk voor zijn geringe inbreng. Op de WK had ie tegen Denemarken 2 leuke acties, maar wat was het verder? Zijn invalbeurt in de WK finale, SLECHTTTTTT. Het leek wel of we dankzij hem en Van Persie met 9 man tegen 11 Spanjaarden speelden (en nog bijna overeind bleven!)

Het zijn slechts 2 erg korte momenten, maar hoe Elia en Van Persie hun penalties vorige week tegen Uruguay namen... veelzeggend over de manier waarop ze in hun vel steken op het moment maar ook denken zó goed te zijn dat ze een bal nog nieteens voor een kwart hoeven te raken.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door jabu » do jun 16, 2011 2:42 pm

Cruijff schreef:Elia was in mijn ogen een speler die Ajax kampioen had kunnen maken met zijn acties, snelle doeltreffendheid en voorzetten.
Ajax is kampioen geworden.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23230
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do jun 16, 2011 2:44 pm

In mijn ogen had hij de sleutel tot de titel kunnen zijn in het vorige seizoen (2009-2010) waarin we met Pantelic in de spits 1 punt tekort kwamen op Twente...

...Dat seizoen dat Jol Sulejmani en Aissati trappen op en af liet rennen in de Arena omdat ze niet fit genoeg waren, weet je nog?

GangstaRiB
Berichten: 16880
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door GangstaRiB » do jun 16, 2011 4:09 pm

Rishi schreef:Dat HSV niet hoger eindigde lag aan de andere koekenbakkers. Wie Elia op de bank houdt wilt niet hoger eindigen..
HSV was in alles een matig team, inclusief Elia. Die jongen heeft een dik pak geld gekregen en is vervolgens op z'n luie reet gaat zitten. Typisch een speler die van een relatief kleine club ineens naar een grote club gaat en volledig de weg kwijt raakt omdat hij niet de grote meneer is. En een club die ingrijpt als je wat minder goed speelt, in plaats van ADO den Haag die je toch wel laat staan omdat ze niemand beters hebben.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Justin » do jun 16, 2011 4:13 pm

GangstaRiB schreef:
Rishi schreef:Dat HSV niet hoger eindigde lag aan de andere koekenbakkers. Wie Elia op de bank houdt wilt niet hoger eindigen..
HSV was in alles een matig team, inclusief Elia. Die jongen heeft een dik pak geld gekregen en is vervolgens op z'n luie reet gaat zitten. Typisch een speler die van een relatief kleine club ineens naar een grote club gaat en volledig de weg kwijt raakt omdat hij niet de grote meneer is. En een club die ingrijpt als je wat minder goed speelt, in plaats van ADO den Haag die je toch wel laat staan omdat ze niemand beters hebben.
Precies, dat gedweep met Elia de hele tijd. Die jongen is mislukt in Hamburg (een half seizoen goed spelen is simpelweg niet goed genoeg) en dat ligt vooral aan hem en niet aan al die trainers die hij heeft gehad.

wimpey
Berichten: 52005
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jun 16, 2011 7:03 pm

Rishi schreef:Dat HSV niet hoger eindigde lag aan de andere koekenbakkers. Wie Elia op de bank houdt wilt niet hoger eindigen..
Elia bakte er bij HSV niets van. Sowieso gruwelijk overschat, irrendabele speler. Veel gespin, weinig wol.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » vr jun 17, 2011 10:02 am

Waar blijft die spits nou wie van de 2 ? Matavz of Sigh

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door joey » vr jun 17, 2011 11:21 am

Ga bij de Arena op de uitkijk staan, zou ik zeggen. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » ma jun 20, 2011 7:12 am

joey schreef:Ga bij de Arena op de uitkijk staan, zou ik zeggen. :hypocrite.gif:
Ik sta hieral drie dagen geen spits te zien :rocketwhore.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door El Clavo » ma jun 20, 2011 7:27 am

Die liggen bij station Bijlmer, niet bij de Arena!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » vr jun 24, 2011 7:44 am

El Clavo schreef:Die liggen bij station Bijlmer, niet bij de Arena!

AZ houdt zich aan de vraagprijs voor dat Ijskonijn dus op zoek naar een ander

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr jun 24, 2011 9:58 am

Inderdaad. Tijd voor plan B.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33942
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » vr jun 24, 2011 10:03 am

Plan B? :baaa.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » vr jun 24, 2011 10:19 am

Als Ajax wil gokken , wat het meestal is met een spits, dan maar Matavz.Ik zie anders weer dingen op het laatst geforceerd worden gehaald en met een groot vraagteken. Ik las dat Frolan nog vrij was voor 8 Miljoen. :blush.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » vr jun 24, 2011 10:21 am

Jammer dat het in ieder geval niet rond is / lijkt te komen (met wie dan ook) voor de eerste training. Had een unicum geweest.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » vr jun 24, 2011 10:21 am

Helaas is dat ook nog eens zijn jaarsalaris. Past net niet in het salarishuis.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33942
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » vr jun 24, 2011 10:27 am

De Dominee schreef:Jammer dat het in ieder geval niet rond is / lijkt te komen (met wie dan ook) voor de eerste training. Had een unicum geweest.
Dat geldt voor alle clubs, er hangt nog veel boven de markt, volgens mij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr jun 24, 2011 10:37 am

De Dominee schreef:Jammer dat het in ieder geval niet rond is / lijkt te komen (met wie dan ook) voor de eerste training. Had een unicum geweest.
2005-2006, 2006-2007.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Justin » vr jun 24, 2011 10:37 am

Duke schreef:
De Dominee schreef:Jammer dat het in ieder geval niet rond is / lijkt te komen (met wie dan ook) voor de eerste training. Had een unicum geweest.
Dat geldt voor alle clubs, er hangt nog veel boven de markt, volgens mij.
Gevoel heb ik ook sterk. Veel transfers komen ook maar niet rond, zoals de transfer van Alexis Sanchez naar Barcelona. Wordt al sinds maandag aangekondigd, maar nog steeds geen witte rook.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » vr jun 24, 2011 10:42 am

Heeft ook z'n voordeel als clubs straks geen grote schulden meer mogen hebben blijft tenminste je kern in tact. :biggthumpup.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » vr jun 24, 2011 10:46 am

Jöhnk schreef:
De Dominee schreef:Jammer dat het in ieder geval niet rond is / lijkt te komen (met wie dan ook) voor de eerste training. Had een unicum geweest.
2005-2006, 2006-2007.
:blush.gif:
Duke schreef:
De Dominee schreef:Jammer dat het in ieder geval niet rond is / lijkt te komen (met wie dan ook) voor de eerste training. Had een unicum geweest.
Dat geldt voor alle clubs, er hangt nog veel boven de markt, volgens mij.
Daar heb je gelijk in. Stekelenburg, Van der Wiel en Vertonghen kunnen zomaar alsnog vertrekken as de transfermarkt op gang komt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11437
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » vr jun 24, 2011 11:45 am

AZ niet van plan water bij de wijn te doen inzake Sigthórsson Door Gijs Meijerink | 23 Jun 2011 om 13:33
Kolbeinn Sigthórsson lijkt vooralsnog gewoon bij AZ te blijven. De Alkmaarders hebben een prijskaartje aan de spits, die naar Ajax kan, gehangen en willen daar niet van afwijken.



Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ, liet tegenover Voetbal International weten dat AZ onder geen beding de vraagprijs van de 21-jarige IJslander naar beneden te halen. Momenteel vraagt AZ een bedrag van vijf miljoen euro en daar zal niets aan gaan veranderen. Ajax ziet de komst van de aanvaller wel zitten, maar weigert voorlopig aan de transfersom te voldoen.

Ajax maakte de interesse kenbaar en plaatste een bod, dat werd afgewezen door AZ. Vervolgens lieten de Amsterdammers een tijd niets van zich horen, maar onlangs zijn de gesprekken weer opgepakt. Ook PSV zag Sigthórsson wel zitten, maar voor de Eindhovenaren is hij te duur.



Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/124656/AZ ... z1QBmpLEXF

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 25, 2011 7:48 am

Telesport
EL HAMDAOUI NIET WELKOM BIJ SELECTIE AJAX

• Mounir El Hamdaoui

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Mounir El Hamdaoui heeft een brief gekregen van Ajax waarin hem te verstaan is gegeven dat hij komend seizoen niet welkom is bij de eerste selectie van de landskampioen. De spits, die herhaalde malen botste met trainer Frank de Boer, dient zich op 11 juli bij de selectie van Jong Ajax te melden. Ajax wil meewerken aan een transfer van El Hamdaoui, maar niet tegen iedere prijs. Vorig seizoen verbande De Boer de Rotterdammer ook al eens naar het tweede, maar haalde hem later na een verzoeningsgesprek terug. Komend seizoen ziet De Boer geen enkele rol weggelegd voor de aanvaller.
Wel hoopt De Boer dat de leiding van Ajax snel zaken doet met AZ om Kolbeinn Sigthorsson naar Amsterdam te halen om de spitspositie te gaan bezetten. „Het bod voor de IJslander is verhoogd en de partijen zijn er bijna uit. Op wat kleine dingetjes na.” In principe hoopt De Boer er zelfs nog op om Sigthorsson al volgende week aan de selectie te kunnen toevoegen, ware het niet dat hij na het EK onder 21 jaar zeker nog een week op vakantie is.
Sigthorsson zal maandag tijdens de testdag en dinsdag tijdens de eerste training zeker niet van de partij zijn
, evenals de nieuwe Zuid-Afrikaanse middenvelder Thulani Serero. De papieren van de van Ajax Cape Town afkomstige speler zijn nog niet in orde en hij wordt nu op 4 juli in Amsterdam verwacht. Wie zich maandag en dinsdag wel meldt bij de start van het seizoen 2011-2012 is Demy de Zeeuw. De international heeft nog steeds niet besloten of hij in zal gaan op de miljoenenaanbieding van Spartak Moskou. Ajax en de Moskovieten zijn onderling al akkoord over een transfersom van bijna 8 miljoen euro voor De Zeeuw. Gezien de bereidwilligheid van trainer Frank de Boer om mee te werken aan een transfer lijkt er voor De Zeeuw geen toekomst meer in de Amsterdam ArenA.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie