Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Rob uit Naaldwijk
Berichten: 23
Lid geworden op: vr mei 06, 2011 2:36 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Rob uit Naaldwijk » za jul 30, 2011 11:06 am

De meesten wel ja, al had ik er wel fiducie in met 'm. Maar je hebt gelijk, misschien moet Kenneth eerst maar eens 'n eerlijke kans krijgen het te laten zien.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Banjavi » za jul 30, 2011 11:21 am

Toppie schreef:Maar serieus , wie o wie is er haalbaar en wat kun je nog van spelers in NL verwachten. De vijver is behoorlijk leeg en in het buitenland zien ze Ajax als tussendoortje alleen als ze nog jeugdig zijn. Alle spelers die zijn genoemd (behalve Ruiz) voldoet niet aan het Ajax profiel denk ik ?
Van Beukering is ook nog vrij...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » za jul 30, 2011 11:34 am

El Clavo schreef:Zeiden we dat ook niet allemaal van Stekelenburg de eerste jaren?
ja klopt maar Stekel speelt ook pas 1,5 jaar op het niveau dat ie nu heeft... we hebben dus 6 jaar moeten wachten! Ik weet niet of we 6 jaar op vermeer kunnen wachten.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door El Clavo » za jul 30, 2011 1:06 pm

Vermeer is nu al veel verder dan Stekelenburg in zijn beginjaren. Als hij nu dat vertrouwen krijgt heb ik er absoluut vertrouwen in. Stel, je haalt Vorm, dan moet je naar nog een keeper gaan zoeken, want dan is Vermeer zeker weg.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 30, 2011 4:44 pm

Vanavond is wat mij betreft een mooie test voor Vermeer. Talent heeft hij, maar kan hij constant een hoog niveau halen en gaat zijn gebrek aan lengte hem geen parten spelen?

Er moet sowieso versterking voor de keeperspositie komen, want Verhoeven is een aanfluiting en krijgen we hopelijk nooit meer in het eerste te zien.
Ajax!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » zo jul 31, 2011 4:12 am

Giacomo Puccini schreef:Vanavond is wat mij betreft een mooie test voor Vermeer. Talent heeft hij, maar kan hij constant een hoog niveau halen en gaat zijn gebrek aan lengte hem geen parten spelen?

Er moet sowieso versterking voor de keeperspositie komen, want Verhoeven is een aanfluiting en krijgen we hopelijk nooit meer in het eerste te zien.
en hoe heeft hij het gedaan? Uit de samenvatting gezien, had ik het idee dat hij bij de 2e goal uit positie stond en dat de bal er daardoor makkelijk in ging!

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door columbus » zo jul 31, 2011 10:19 am

Mwah... Eigenlijk heeft Vermeer over de ghele wedstrijd genomen niet heel veel hoeven doen. Zo vaak kwam niet in de buurt van de 16. De penalty zat hij in de goede hoek maar was erg scherp ingeschoten en de goal van Ruiz, tja, daar kon hij m.i. niets aan doen. Verdedigers geven hem veel te veel ruimte en tijd om hem te laten schieten. Ruiz krulde hem vervolgens met veel gevoel de verre hoek in.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door joey » zo jul 31, 2011 11:23 am

Ja, was in de eerste plaats een fout van de verdedigers.

Hierover gesproken: ik zou er graag een goede verdediger bij hebben. Als Vertonghen iets krijgt, moet je in het centrum met Blind of Ooijer gaan spelen. Dan lever je mijns inziens teveel in.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jesse » zo jul 31, 2011 11:30 am

Ja, daar ben ik helemaal mee eens. Ik vond het al apart dat niemand er over begon. Heeft de Boer eigenlijk ooit iets over een mogelijke nieuwe verdediger gezegd?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door gaizka » zo jul 31, 2011 11:51 am

Daar ben ik het ook mee eens, maar wie?

Hoorde trouwens dat Poulsen van AZ nog een 1-jarig contract heeft, aardige optie als back-up voor de linksback positie wat mij betreft.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » zo jul 31, 2011 12:27 pm

Welke verdediger heeft zin om achter Vertonghen en Alderweireld plaats te nemen op de bank?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Kilroy » zo jul 31, 2011 2:14 pm

Arnold Schwarzeneger!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 01, 2011 5:39 am

Telesport
Oogje op Cillessen

Van onze speciale verslaggevers
AMSTERDAM – „Naast een extra spits, wil ik graag ook nog een derde doelman. Of een tweede doelman.” Kenneth Vermeer is de eerste doelman van Ajax voor trainer Frank de Boer na de verkoop van Maarten Stekelenburg aan AS Roma.

Het vertrouwen in de Amsterdammer is herhaaldelijk uitgesproken. Desondanks sluit De Boer niet uit dat hij kiest voor een serieuze concurrent voor Vermeer. NEC-doelman Jasper Cillessen is een serieuze gegadigde voor die positie achter Vermeer. Bij Ajax leeft de verwachting dat Cillessen, die al bij de Oranje-selectie zat, de strijd met Vermeer wel aandurft en dat het voor zijn ontwikkeling beter kan zijn desnoods bij Ajax op de bank te zitten dan bij NEC onder de lat te staan. Naast Cillessen vallen ook de namen van Gabor Babos (ook NEC), Michel Vorm (FC Utrecht) en Przemyslaw Tyton van Roda JC.

• Ajax is met het management van Harry Forrester (20) in gesprek over een contract. De jonge, aanvallende middenvelder, die transfervrij mocht vertrekken bij Aston Villa, maakte op proef bij Jong Ajax een prima indruk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » ma aug 01, 2011 8:11 am

Van Cilissen word ik wel vrolijk. Hoeft niet veel te kosten (2 miljoen?) en we kunnen er misschien een overbodige speler bij betrekken. Van der Heijden, Sneijder of Castillion?

Voor wat betreft die Forrester: prima als ze hem contracteren. Wel een kortlopend contract met een eenzijdige optie aub en geen onnodig hoog salaris.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » ma aug 01, 2011 8:31 am

Heeft Blackmoon geen nieuws?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Zuidema » ma aug 01, 2011 8:31 am

Alweer een aanvallende middenvelder? Misschien is Forrester een schot in de roos, maar hoeveel aanvallende middenvelders hebben we inmiddels? Begint FdB wat last te krijgen van het Koeman-complex? Die kocht indertijd zoveel linksbuitens, dat we er uiteindelijk 6 van op het vlaggenschip hadden lopen. Het leek wel een obsessie van hem. Terwijl het elftal toen schreeuwde om versterkingen op andere plekken. L'histoire se répète? :confused.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Banjavi » ma aug 01, 2011 9:56 am

En Babos dan? :)
Of willen jullie ze allebei?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » ma aug 01, 2011 11:15 am

Zuidema schreef:Alweer een aanvallende middenvelder? Misschien is Forrester een schot in de roos, maar hoeveel aanvallende middenvelders hebben we inmiddels? Begint FdB wat last te krijgen van het Koeman-complex? Die kocht indertijd zoveel linksbuitens, dat we er uiteindelijk 6 van op het vlaggenschip hadden lopen. Het leek wel een obsessie van hem. Terwijl het elftal toen schreeuwde om versterkingen op andere plekken. L'histoire se répète? :confused.gif:
Dat is i.d.d een scherpe opmerking alleen waar blijft de enige spits die we keihard nodig.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 01, 2011 11:24 am

Ik vind het wel lang duren voor de spits er is. Frank gaf enige weken geleden al aan dat ze 2 namen hadden als Castillion niet zou voldoen. Actie zou ik zeggen! Enige reden die ik kan bedenken dat ze het geld van Maarten nodig hebben!? En dat zou weer betekenen dat ze waarschijnlijk voor kwaliteit gaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » ma aug 01, 2011 12:11 pm

Zuidema schreef:Alweer een aanvallende middenvelder? Misschien is Forrester een schot in de roos, maar hoeveel aanvallende middenvelders hebben we inmiddels? Begint FdB wat last te krijgen van het Koeman-complex? Die kocht indertijd zoveel linksbuitens, dat we er uiteindelijk 6 van op het vlaggenschip hadden lopen. Het leek wel een obsessie van hem. Terwijl het elftal toen schreeuwde om versterkingen op andere plekken. L'histoire se répète? :confused.gif:
Hij schijnt in Jong Ajax het beste gespresteerd te hebben op de rechtsbuiten positie.
banjavi schreef:En Babos dan? :)
Of willen jullie ze allebei?
Zou niet eens zo gek zijn. Babos een jaar vastleggen als 2e man achter Vermeer, Cilissen kopen en verhuren aan NEC.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 01, 2011 12:27 pm

Terug naar de plannen van Cruijff (zolang hij er nog is): in zijn rapport stond dat ze spelers zouden huren van Arsenal en Inter (dacht ik). Een mooie gelegenheid om een talentvolle spits te huren: Castillion kan zich ontwikkelen en we hebben er een mogelijkheid erbij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma aug 01, 2011 2:01 pm

Castaignos en Miyachi? :drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » ma aug 01, 2011 2:02 pm

:ajaxsmiley.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ramona » ma aug 01, 2011 3:39 pm

banjavi schreef:En Babos dan? :)
Of willen jullie ze allebei?

Doe's niet zo grappig? ;)
Denk jij dat de overgang van Jasper nu positief is voor hem?
Persoonlijk denk ik van niet...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » ma aug 01, 2011 4:53 pm

Ik denk dat hij bij Ajax binnen de korste keren eerste keeper is. Als Vermeer niet door het ijs zakt dan raakt hij wel weer geblesseerd.

Plaats reactie