Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door peter » do jul 05, 2012 11:06 am

Ajax Rules schreef:
Peter schreef: Lekker met Matavz, Lens, Mertens, Depay, Wijnaldum en eventueel Toivonen spelen. Op drie posities. Succes man.
Ik tel vier posities.

Vijf of zes spelers voor vier posities is toch niet heel extreem voor een club met ambities?
Als Toivonen blijft (hij is nog niet verkocht), dan heb je 6 spelers voor drie posities.

Advocaat heeft aangegeven liever met de punt naar achteren te spelen, maar dan moet Toivonen dus weg. Pas dan komt Wijnaldum rechts op het middenveld te staan. Hij is nu nog niet weg en dan speelt Toivonen met de punt naar voren. Moet je dus Wijnaldum als rechtsbuiten neerzetten, zoals Advocaat ook al deed. Heb je voor rechtsbuiten in ieder geval Wijnaldum, Depay, Lens en dan dus Narsingh. Slaat werkelijk waar nergens op. Zelfs als Toivonen vertrekt is het onzin, want dan kun je beter op rechtshalf een speler halen. Wijnaldum gaat daar toch niet renderen.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Baseman » do jul 05, 2012 11:10 am

Peter schreef:Lekker met Matavz, Lens, Mertens, Depay, Wijnaldum en eventueel Toivonen spelen. Op drie posities.
Als linksbuiten heeft PSV Mertens, met Lens en Depay als backup.
Als spits heeft PSV Matavz, met Lens en Locadia als backup.
Als rechtsbuiten heeft PSV nu eigenlijk niemand, Narsingh zou de beoogde basisspeler moeten worden met Lens en Depay als backup.

Wijnaldum kan er ook spelen, maar hij is vooral een middenvelder.
Toivonen is sowieso een middenvelder en gaat verkocht worden.

Depay kan op beide vleugels uit de voeten, maar speelt het liefst vanaf links.
Lens kan in de hele aanval uit de voeten, maar speelt het liefst als spits.

Daarbij is de transferperiode nog lang niet voorbij, dus de kans dat er een aanvaller vertrekt is nog aanwezig.
Maar met Narsingh zijn alle posities voorin dubbel bezet en zijn Lens en Depay belangrijke wissels, die zich in de basis kunnen knokken (op meerdere posities). Dus zo vreemd is de eventuele komst van Narsingh niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door peter » do jul 05, 2012 11:34 am

Vanuit het oogpunt dat je alle posities dubbel moet bezetten niet. De vraag is even of je in Nederland daar mee weg komt. Ik geloof daar geen snars van. Je mag blij zijn als je 11 volwaardige basisspelers hebt. Pure kolder om dan opeens je aanval dubbel te bezetten. Vind het sowieso wat raar om nu te concluderen dat je geen rechtsbuiten hebt, hoor. In de afgelopen jaren speelde daar Lens, maar blijkbaar telt dat nu niet meer mee. Versterken is het devies!

Kun je beter zorgen dat je rechtsback en je rechtshalf van enig niveau zijn. De aankoop van Wijnaldum is dus achteraf niet zo handig geweest, neem ik aan. Die jongen is geen rechtsbuiten (al staat hij op psv.nl gewoon als aanvaller), maar meer middenvelder hoor ik je zeggen. Toivonen speelt op 10 en vertrekt. Advocaat haalt van Bommel om met de punt naar achteren te kunnen spelen. En Wijnaldum dan? Ja, die moet dan als rechtshalf fungeren. Met Narsingh voor hem haha.

Mertens-Matavz-Lens
(Depay)-(Locadia)-(Wijnaldum)
(Betancourt?)

Ik zou er voor tekenen.

Oh ja en die Betancourt (spits) heeft toch getekend voor 4 jaar, vorig jaar? Is dat nu ook einde oefening. Koste ook slechts een klein miljoen natuurlijk.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » do jul 05, 2012 12:03 pm

Oh ja en die Betancourt (spits) heeft toch getekend voor 4 jaar, vorig jaar? Is dat nu ook einde oefening. Koste ook slechts een klein miljoen natuurlijk.
Helemaal vergeten; hij staat niet bij de selectie 2011-2012 (vi.nl) Zag daar wel Ritzmaier (Oostenrijk) staan, deed dit seizoen één keer mee (is negentien), ene Marzo (België, ook negentien) deed ook één keer mee, ene Rabiu (Nigeria, 21 jaar) of is dat die Ibrahim die via Telstar kwam? Deze spelers zullen komend seizoen wel doorbreken, Brands/PSV zou zich meer op de (eigen?) jeugd gaan richten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » do jul 05, 2012 3:39 pm

Baseman schreef: Toivonen is sowieso een middenvelder en gaat verkocht worden.
Ja, het loopt storm voor Toivonen. Zodanig dat psv maar meldt dat Rubin Kasan enige tijd geleden interesse had. Beetje genant hoe psv met die gozer loopt te leuren.


'Ola Toivonen wil, maar hoeft niet naar Rubin Kazan'

Ola Toivonen mag weg bij PSV. Het is alleen niet gezegd dat hij daadwerkelijk gaat. Wel heeft Rubin Kazan gevraagd naar de Zweedse spits.

Dat bevestigde technisch directeur Marcel Brands gisterenavond (woensdag) tegenover het Eindhovens Dagblad. Een overgang lijkt vooralsnog niet voor de hand te liggen, omdat de Russen een tijdje niets van zich hebben laten horen.

Brands weet dat Toivonen open staat voor een overgang naar Rusland. Trainer Dick Advocaat vertrouwde het Eindhovens Dagblad al toe dat de aanvaller annex middenvelder niet per se hoeft te vertrekken. "Je hebt het wel over 20 goals vorig jaar."

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » do jul 05, 2012 3:51 pm

Demosthenes schreef: Zag daar wel Ritzmaier (Oostenrijk) staan, deed dit seizoen één keer mee (is negentien), ene Marzo (België, ook negentien) deed ook één keer mee, ene Rabiu (Nigeria, 21 jaar) of is dat die Ibrahim die via Telstar kwam? Deze spelers zullen komend seizoen wel doorbreken, Brands/PSV zou zich meer op de (eigen?) jeugd gaan richten.
Marzo en Rabiu zullen bij psv niet meer doorbreken. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
WitteKaas
Berichten: 257
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:38 pm
Locatie: Boxtel

Re: Luciano Narsingh

Bericht door WitteKaas » do jul 05, 2012 4:05 pm

Toivonen, Ritzmaier, Brands, Dick Advocaat........... :blackcat.gif:

ON: Als we Cruijff mogen geloven gaat Narsingh gewoon naar ons.... :headbang.gif:
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door peter » do jul 05, 2012 4:06 pm

Bron?

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » do jul 05, 2012 4:07 pm

Peter schreef:Bron?
Duim

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door peter » do jul 05, 2012 4:12 pm

wimpey schreef:
Peter schreef:Bron?
Duim
Staat dat in het interview in de VI ofzo?

Ach, kwartje valt laat. Hij bedoelt natuurlijk weer ons forumlid. Lekker vermoeiend ook.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Luciano Narsingh

Bericht door jabu » do jul 05, 2012 6:14 pm

Peter schreef:Snap overigens nog steeds niet wat ze met Narsingh moeten, hoor. Depay staat op doorbreken en Lens kan daar goed spelen. Je draait de doorstroming van Depay toch de nek om als je dan Narsingh haalt? Ik weet dat ze niets geven om eigen jeugd bij PSV, maar nu hebben ze in mijn ogen toch echt een erg goed talent. Gaan ze die dan ook nog eens om zeep brengen? Zo ja, dan moet Ajax anders maar eens aankloppen voor Depay. :biggrin.gif: .
Volgens mij exact de reden dat Labyad is vertrokken en Depay twijfelt/twijfelde over bijtekenen. De krokodillentranen mbt Labyad zijn dan ook wel grappig. Dat zijn dezelfde fans die stonden te juichen bij het stadhuis. En Brands maar beweren dat ze een andere weg zijn ingeslagen...
Baseman schreef:Daarbij is de transferperiode nog lang niet voorbij, dus de kans dat er een aanvaller vertrekt is nog aanwezig.
Want PSV slijt de laatste jaren de ene na de andere speler voor topbedragen? Weer een knap staaltje Eindhovens speculeren om maar alvast weer wen speler aan te trekken. Ik heb de indruk dat je een vrij verstandige jongen bent maar verbaas mij er steeds weer over waarom het je zoveel moeite kost om eens kritisch te zijn mbt PSV. Je meent toch niet echt dat ze een goed transferbeleid voeren?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Dubbel » do jul 05, 2012 8:13 pm

Jabu schreef:Want PSV slijt de laatste jaren de ene na de andere speler voor topbedragen? Weer een knap staaltje Eindhovens speculeren om maar alvast weer wen speler aan te trekken.
Maakt het veel uit? Ze liggen toch al decennia lang aan het infuus van Philips en nu ook van de gemeente. We hebben afgelopen zomer kunnen zien dat de subsidiekraan open gaat als puntje bij paaltje komt. Dan kun je als TD best op zeker spelen en alvast op de pof iemand aantrekken. Sjiek is het niet maar zo zit die club nou eenmaal in elkaar.

Lionel
Berichten: 47581
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » vr jul 06, 2012 12:16 am

Cruijff schreef:Laat maar Rishi... ben je wel al in staat om zelfstandig te poepen?

Ik wed wel gewoon alleen met Yo (en met Alexander en met De Dominee).
Wees blij jij... Nog geen 24 uur nadat je met je onzin kwam is Vertonghen al weg :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door InnerHarbour » vr jul 06, 2012 6:37 am

Rishi schreef:
Cruijff schreef:Laat maar Rishi... ben je wel al in staat om zelfstandig te poepen?

Ik wed wel gewoon alleen met Yo (en met Alexander en met De Dominee).
Wees blij jij... Nog geen 24 uur nadat je met je onzin kwam is Vertonghen al weg :excited.gif:
En het ergste is dat hij gewoon mijn line pikt. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Baseman » vr jul 06, 2012 6:57 am

Peter schreef:Pure kolder om dan opeens je aanval dubbel te bezetten.
Want een selectie moet bestaan uit slechts 11 spelers en Ajax heeft geen backups voor de posities voorin?
Als spits speelt Lens of Matavz, linksbuiten Mertens, rechtsbuiten Narsingh en Depay als backup voor beide spelers. Wat zou daar zo vreemd aan zijn?
Vind het sowieso wat raar om nu te concluderen dat je geen rechtsbuiten hebt, hoor. In de afgelopen jaren speelde daar Lens, maar blijkbaar telt dat nu niet meer mee.
Lens is geen echte rechtsbuiten, wat hij met name vorig seizoen liet zien. De laatste wedstrijden onder Rutten speelde hij verschrikkelijk slecht als rechtsbuiten (het kwam in de buurt van werkweigering), om onder Cocu als spits ineens weer erg sterk te spelen en zelfs de aanjager van de ploeg te zijn.
Hij kan er spelen, maar zijn voorkeur gaat uit naar de spitspositie en daar functioneert hij ook beter.
De aankoop van Wijnaldum is dus achteraf niet zo handig geweest, neem ik aan.
Twijfelachtig nog, afwachten hoe het dit seizoen gaat.
Vorig speelde hij een redelijke 1e seizoenshelft, waarbij hij enkele uitstekende wedstrijden speelde (oa tegen Twente). Na de winterstop was het echter hooguit matig, met de wedstrijd tegen Twente als dieptepunt. Daarbij wil hij niet als rechtsbuiten spelen, wat ik wel vreemd vind aangezien hij dat geweldig in zou kunnen vullen.

Van Bommel met de punt naar achteren, Strootman links ervoor en Wijnaldum rechts ervoor.
Jabu schreef:Volgens mij exact de reden dat Labyad is vertrokken en Depay twijfelt/twijfelde over bijtekenen.
Wat een ontzettende onzin.
Labyad was 'gewoon' basisspeler vorig seizoen en wil alleen vertrekken omdat papa dat zegt, want hij zou zomaar een ernstige blessure kunnen oplopen en dan is nu 1 miljoen tekengeld en 1 miljoen netto per jaar vangen interessanter dan spelen bij PSV voor 8 ton per jaar...waar ik op zich nog begrip voor heb, het is alleen diep triest hoe Labyad zich gedragen heeft (en nog steeds gedraagt) en hoe hij constant heeft gelogen.

Depay twijfelde niet over bijtekenen, dat heet nu onderhandelen. De tijd dat jeugdspelers blind elk contract tekenden is voorbij, daarbij moet PSV soms nog leren dat jeugdspelers niet voor een fooi bijtekenen en dat ze ook op dat gebied serieus genomen moeten worden.

Jeugdspelers worden trouwens opgesteld als ze goed genoeg zijn, niet omdat ze jeugdspeler zijn.
Er komen enkele grote talenten aan, maar op dit moment zijn alleen Labyad en Depay goed genoeg. Locadia is nu vast bij de selectie gehaald en moet het dit seizoen laten zien. De generatie daaronder is nog te jong, maar zij moeten na dit seizoen de kans gaan krijgen (Brenet, Koch, Hendrickx, Van Ooijen, Ozbozkurt, Horsten).
Ritzmaier heeft de leeftijd om bij de vaste groep te horen, maar hij kan beter een seizoen verhuurd worden. Hij is (nog?) niet goed genoeg en hij wordt niet beter van Jong PSV.
Want PSV slijt de laatste jaren de ene na de andere speler voor topbedragen? Weer een knap staaltje Eindhovens speculeren om maar alvast weer wen speler aan te trekken.
Dit zeg ik ook helemaal niet.
Ik geef alleen maar aan dat tot het transferwindow gesloten is er nog van alles kan gebeuren...dat is echter niet de reden om Narsingh aan te trekken, dat maak jij ervan.
Laatst gewijzigd door Baseman op vr jul 06, 2012 7:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door InnerHarbour » vr jul 06, 2012 7:05 am

Hoort dit pisvee geneuzel niet gewoon in hun eigen topic?
YNWA

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Toppie » vr jul 06, 2012 8:28 am

De Boer heeft het niet meer over Narshing , dus die zal wel niet meer komen en wordt er geen geld verder geinvesteerd aan de voorroede , vreemd ik zie na Sig nog steeds problemen voorin zeker als je weer op CL nivo wil spelen ?
Hij wilt wel een backup aanschaffen maar dan ga je toch voor ervaring en niet voor een groentje

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Bericht door jabu » vr jul 06, 2012 9:06 am

Jabu schreef:Volgens mij exact de reden dat Labyad is vertrokken en Depay twijfelt/twijfelde over bijtekenen.
Baseman schreef:Jeugdspelers worden trouwens opgesteld als ze goed genoeg zijn, niet omdat ze jeugdspeler zijn.
Er komen enkele grote talenten aan, maar op dit moment zijn alleen Labyad en Depay goed genoeg.
Volgens mij geef je hier dus zelf exact het probleem aan. PSV heeft al geen reputatie een club te zijn die jeugdspelers de kans geeft door te breken. Depay deed het eind vorig jaar goed. Op zijn positie loopt al de duurste aankoop van vorig jaar bij PSV Mertens, als je dan voor de andere positie waar hij kan spelen de nieuwe grote zomeraankoop gaat halen in de persoon van Narsingh, dan is het m.i. niet vreemd dat jeugdtalenten niet echt vertrouwen voelen. Je kan namelijk ook zeggen we gaan voor Depay op rechtsbui ten en bij evt. tegenslagen dan kunnen Lens of Wijnaldum (twee andere grote aankopen) daar ook nog spelen. Bij PSV breek je als jeugdspeler niet zo snel door omdat je alleen een kans krijgt als je echt beter bent dan een grote aankoop, terwijl je denk ik soms een echt talentvolle speler de kans moet geven om te groeien naar het niveau en dus niet iemand moet aantrekken. Ik zie bijvoorbeeld graag dat bij een vertrek van Vd Wiel Ajax gewoon voor Van Rhijn gaat en niet iemand aantrekt waar hij als back up voor kan fungeren. Als het dan tegenvalt met Van Rhijn moet Ajax maar inventief proberen te zijn en proberen wat te schuiven met spelers. Alleen dan geef je namelijk een jeugdspeler een kans op een echte doorbraak. Bij PSV gaat het dan ook nog eens met Depay om een van de grootste talenten van de laatste jaren die vorig jaar al hele aardige dingen heeft laten zien. Ik snap sowieso niet dat PSV'ers niet liever zo'n jongen in het elftal zien dan dat ze weer een of andere oud-jeugdspeler van Ajax bij Heerenveen vandaan halen.
Laatst gewijzigd door jabu op vr jul 06, 2012 9:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Khraa » vr jul 06, 2012 9:06 am

Backupspitsen: De Jong, Cvitanich, Klaassen.

Voordat er een backup bijkomt moet eerst Cvitanich maar weer worden verhuurd of verkocht.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Baseman » vr jul 06, 2012 9:55 am

Jabu schreef:Bij PSV breek je als jeugdspeler niet zo snel door omdat je alleen een kans krijgt als je echt beter bent dan een grote aankoop, terwijl je denk ik soms een echt talentvolle speler de kans moet geven om te groeien naar het niveau en dus niet iemand moet aantrekken.
Dit ben ik ook helemaal met je eens :biggthumpup.gif:
Wat mij betreft komt Narsingh niet en speelt Depay als rechtsbuiten, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Maar ik snap wel dat PSV interesse heeft in Narsingh, ook omdat Lens beter is als spits en Wijnaldum niet als rechtsbuiten wil spelen. Maar goed, Advocaat heeft al aangegeven dat spelers niet moeten zeuren en gewoon moeten spelen op de positie waarop ze neergezet worden.

Nu speelde Labyad vorig seizoen wel eerst Lens en daarna Wijnaldum uit de basis, maar het zou inderdaad prettig zijn als ze 'gewoon' een eerlijke kans krijgen. Wat dat betreft moet PSV absoluut nog stappen maken.

PS: Voor Ajax is Narsingh daarom ook wat lastig lijkt me...ik vind hem beter dan de huidige spelers bij Ajax, maar Ajax heeft ondertussen aardig wat spelers voor die positie (waaronder 2 jeugdspelers).

Yo
Berichten: 168
Lid geworden op: ma sep 29, 2003 2:39 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Yo » vr jul 06, 2012 10:23 am

Baseman schreef:
Jabu schreef:Bij PSV breek je als jeugdspeler niet zo snel door omdat je alleen een kans krijgt als je echt beter bent dan een grote aankoop, terwijl je denk ik soms een echt talentvolle speler de kans moet geven om te groeien naar het niveau en dus niet iemand moet aantrekken.
Dit ben ik ook helemaal met je eens :biggthumpup.gif:
Wat mij betreft komt Narsingh niet en speelt Depay als rechtsbuiten, daar heb ik geen enkel probleem mee.
Maar ik snap wel dat PSV interesse heeft in Narsingh, ook omdat Lens beter is als spits en Wijnaldum niet als rechtsbuiten wil spelen. Maar goed, Advocaat heeft al aangegeven dat spelers niet moeten zeuren en gewoon moeten spelen op de positie waarop ze neergezet worden.

Nu speelde Labyad vorig seizoen wel eerst Lens en daarna Wijnaldum uit de basis, maar het zou inderdaad prettig zijn als ze 'gewoon' een eerlijke kans krijgen. Wat dat betreft moet PSV absoluut nog stappen maken.

PS: Voor Ajax is Narsingh daarom ook wat lastig lijkt me...ik vind hem beter dan de huidige spelers bij Ajax, maar Ajax heeft ondertussen aardig wat spelers voor die positie (waaronder 2 jeugdspelers).
Klopt, alleen bij Ajax is de komst van Narsingh nodig om door te selecteren (Ozbiliz/Lukoki zijn (nog) niet goed genoeg) en na de komst van Narsingh zal er wel 1 van worden verhuurd/verkocht waarbij ik in Lukoki in een Rommedahl rol meer zie dan Ozbiliz. Heb je nog Sulejmani, lijkt me niet dat deze de concurrentiestrijd gaat winnen van Narsingh en stiekem hoop ik dat hij hieruit zijn conclusies trekt en deze zomer vertrekt.
Bij PSV is Depay een heel groot talent die je m.i. de kans zou moeten geven. Hadden jullie misschien niet vorige zomer voor Luuk de Jong en Narsingh moeten gaan i.p.v. voor Wijnaldum en Matavz en misschien Strootman aangezien jullie Hutchinson en Engelaar nog hadden?

Gebruikersavatar
WitteKaas
Berichten: 257
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:38 pm
Locatie: Boxtel

Re: Luciano Narsingh

Bericht door WitteKaas » vr jul 06, 2012 12:29 pm

InnerHarbour schreef:Hoort dit pisvee geneuzel niet gewoon in hun eigen topic?
Blijkbaar niet...... :confused.gif:
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door peter » za jul 07, 2012 2:23 pm

De Boer: ‘Volgens Narsingh nog een groot verschil met wat zij willen’
Zaterdag, 7 juli 2012 om 15:11

“De aanbieding ligt er, het is nu aan hem”, zei Ajax-trainer Frank de Boer vrijdag over een eventuele transfer van Luciano Narsingh van sc Heerenveen naar de hoofdstad. Een dag later, zaterdag, blijkt dat de komst van de rappe vleugelaanvaller ver weg is. De Boer geeft voorafgaand aan het oefenduel met FC Emmen tekst en uitleg tegenover Eredivisie Live.
/

“Er is volgens Narsingh en zijn zaakwaarnemer nog een groot verschil tussen dat wat wij hebben aangeboden en wat zij willen”, laat de oefenmeester optekenen. “En wij gaan niks meer bieden dan wat we hebben gedaan. We zijn van mening dat we echt een mooie aanbieding gedaan hebben.”

Volgens De Boer heeft het geen zin om met de werkgever van Narsingh in gesprek te treden. “Het heeft geen zin om met Heerenveen verder te praten als we er met de speler niet uit komen. En met Narsingh is het niet rond.”

VZ
Kan die gozer nu eindelijk eens naar PSV? 5 miljoen betalen, een riant salaris en lekker bij de Philips Subsidie Vereniging spelen. Iedereen blij.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Laudrup » za jul 07, 2012 2:37 pm

Ga maar lekker naar Eindhoven, mietje. Ik hoef je al niet eens meer in Ajax shirt te zien.
15 mei 2011.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Jöhnk » za jul 07, 2012 2:51 pm

Ik begrijp vooral niet dat Ajax nog steeds met die Narsingh bezig is. Narsingh schermt met een andere club? Dan stap je toch over op plan B.

Plaats reactie