Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » ma sep 02, 2013 2:17 pm

wimpey schreef:
999 schreef: Maare skijken welke paniek aankoop het nog gaat worden ...
Dat ben ik met je eens. Ze hebben al maandenlang geweten dat er een aantal buitenspelers weg zijn. Zou vreemd zijn wanneer dé wenskandidaat uitgerekend nú pas beschikbaar zou zijn.
Op zich mee eens, maar ik denk dat huurlingen pas beschikbaar komen als het hun club niet gelukt is om een verkoper te vinden. In dat geval heeft eerder aankloppen weinig zin.
Daar staat natuurlijk tegenover dat je eigenlijk helemaal niet moet huren, maar als er een optie tot koop bij zit is het niet zo'n gekke oplossing.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » ma sep 02, 2013 2:39 pm

Yopi schreef:https://twitter.com/simonzwartkruis

Al die heisa zal bedoeld zijn om Labyad terug naar PSV te krijgen (Doyen).
Ach, die Zwartkruis en met name Slegers hebben geen nieuws. Valt me op hoe actief zo'n Slegers op twitter is, zeg. Die gozer zit gewoon complete uren van de dag op Twitter om zo te kunnen reageren op ééncelligen. Bi-zar.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » ma sep 02, 2013 2:44 pm

Peter schreef:
Yopi schreef:https://twitter.com/simonzwartkruis

Al die heisa zal bedoeld zijn om Labyad terug naar PSV te krijgen (Doyen).
Ach, die Zwartkruis en met name Slegers hebben geen nieuws. Valt me op hoe actief zo'n Slegers op twitter is, zeg. Die gozer zit gewoon complete uren van de dag op Twitter om zo te kunnen reageren op ééncelligen. Bi-zar.
Amerikaanse sportjournalisten twitteren de hele dag door en schrijven ondertussen meerdere verslagen en analyses.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » ma sep 02, 2013 2:47 pm

Ik verwacht niemand meer , dus doormodderen zoals gewoonljk :blush.gif:

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » ma sep 02, 2013 2:49 pm

Toppie schreef:Ik verwacht niemand meer , dus doormodderen zoals gewoonljk :blush.gif:
Er komt toch nog een Nederlander die nu in het buitenland voetbalt of heb ik "nieuws" gemist? Labyad? John komt niet, heb ik begrepen, maar er zijn meer Nederlanders actief in het buitenland.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » ma sep 02, 2013 3:16 pm

Het bericht sloeg volgens mij wel op John. Die transfer werd pas door Benfica afgeblazen nadat al naar buiten was gekomen dat Ajax een Nederlander in buitenlandse dienst wilde halen.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » ma sep 02, 2013 3:53 pm

Het is stil voor Ajax? Stilte voor de storm?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma sep 02, 2013 4:04 pm

Ja, de liefhebbers gaan er vanavond ongetwijfeld eens goed voor zitten. Minimaal tien browservensters open en F5'en maar. Ongetwijfeld duiken er weer een aantal insiders, en mensen die spelers signaleren bij een restaurant of zelfs al bij de medische keuring.

Men zou dit eens moeten combineren met de loting voor de Europese toernooien. Handel je die 's middags af, vluchten en overnachtingen boeken en dan direct door de transfersdeadline tegemoet en dan maar hopen dat je daarna nog zin hebt in je zojuist geboekte reisje. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » ma sep 02, 2013 4:12 pm

Leuk die 5 voor 12 deals die scouts en schaduwlijstjes bij Ajax worden pas op 31 aug ingevuld

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma sep 02, 2013 4:44 pm

Ajax speurt op slotdag nog naar vleugelspits na 'nee' John
02/09/13, 09:25 − bron: ANP

De teleurgestelde trainer van Ajax had toen nog goede hoop dat hij vlak na het duel Ola John als aanwinst kon presenteren. De linksbuiten van Jong Oranje op het laatste EK in Israël speelt dit moment geen hoofdrol in de plannen van zijn trainer Jorge Jesus van Benfica, dat zich voor dit seizoen ook al versterkte met de aanvaller Miralem Sulejmani (Ajax) en Filip Duricic (sc Heerenveen).

Benfica betaalde vorig seizoen ruim 9 miljoen euro aan FC Twente voor John. Toch kreeg Marc Overmars, de directeur voetbalzaken van Ajax, het idee dat de topclub uit Portugal wel wilde meewerken aan een huurovereenkomst. Hij wist toen nog niet dat Benfica zaterdag tijdens de harde stadsderby met Sporting Portugal (1-1) twee vleugelspitsen zou verliezen. Daarom wilde de club zondag plotseling niet meer meewerken aan een tijdelijk vertrek van John.

Het kan nog dat Benfica maandag nog van gedachten verandert. Anders hebben Overmars en Ajax tot 24.00 uur de tijd om nog een gewenste vleugelspits te vinden. Het is opmerkelijk dat de kampioen zich in de laatste uurtjes van de transfermarkt nog zo moet inspannen. Vleugelaanvallers als Ryan Babel (Kasimpasa), Derk Boerrigter (Celtic), Cuenca (Barcelona), Sulejmani (Benfica) en Jody Lukoki (Cambuur) zijn alweer een tijdje vertrokken.

Daardoor miste De Boer in de eerste weken van dit seizoen goede vervangers voor Krkic en Fischer, de vleugelaanvallers die tot dusver tegenvallen. Tobias Sana bewees zondag tegen FC Groningen onbedoeld waarom hij vorig seizoen vooral deel uitmaakte van de selectie van Jong Ajax. Hij verloor zo vaak de bal dat hij 'm uiteindelijk ook niet meer wilde hebben.

De Boer klaagde na het gelijke spel tegen FC Groningen vooral over zijn aanvallers. Hij lijkt ook een beetje zijn geduld te verliezen met Kolbeinn Sigthorsson, de centrumspits die hij tot dusver altijd beschermde. De IJslander stond bij Boer lang hoger in de pikorde dan Danny Hoesen. 'Maar dat kan natuurlijk een keer veranderen', erkende hij na het matige optreden van Sigthorsson in Euroborg.
Voor al die F5 drukkers .. :) ..

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » ma sep 02, 2013 4:49 pm

999 schreef:
Ajax speurt op slotdag nog naar vleugelspits na 'nee' John
02/09/13, 09:25 − bron: ANP

De teleurgestelde trainer van Ajax had toen nog goede hoop dat hij vlak na het duel Ola John als aanwinst kon presenteren. De linksbuiten van Jong Oranje op het laatste EK in Israël speelt dit moment geen hoofdrol in de plannen van zijn trainer Jorge Jesus van Benfica, dat zich voor dit seizoen ook al versterkte met de aanvaller Miralem Sulejmani (Ajax) en Filip Duricic (sc Heerenveen).

Benfica betaalde vorig seizoen ruim 9 miljoen euro aan FC Twente voor John. Toch kreeg Marc Overmars, de directeur voetbalzaken van Ajax, het idee dat de topclub uit Portugal wel wilde meewerken aan een huurovereenkomst. Hij wist toen nog niet dat Benfica zaterdag tijdens de harde stadsderby met Sporting Portugal (1-1) twee vleugelspitsen zou verliezen. Daarom wilde de club zondag plotseling niet meer meewerken aan een tijdelijk vertrek van John.

Het kan nog dat Benfica maandag nog van gedachten verandert. Anders hebben Overmars en Ajax tot 24.00 uur de tijd om nog een gewenste vleugelspits te vinden. Het is opmerkelijk dat de kampioen zich in de laatste uurtjes van de transfermarkt nog zo moet inspannen. Vleugelaanvallers als Ryan Babel (Kasimpasa), Derk Boerrigter (Celtic), Cuenca (Barcelona), Sulejmani (Benfica) en Jody Lukoki (Cambuur) zijn alweer een tijdje vertrokken.

Daardoor miste De Boer in de eerste weken van dit seizoen goede vervangers voor Krkic en Fischer, de vleugelaanvallers die tot dusver tegenvallen. Tobias Sana bewees zondag tegen FC Groningen onbedoeld waarom hij vorig seizoen vooral deel uitmaakte van de selectie van Jong Ajax. Hij verloor zo vaak de bal dat hij 'm uiteindelijk ook niet meer wilde hebben.

De Boer klaagde na het gelijke spel tegen FC Groningen vooral over zijn aanvallers. Hij lijkt ook een beetje zijn geduld te verliezen met Kolbeinn Sigthorsson, de centrumspits die hij tot dusver altijd beschermde. De IJslander stond bij Boer lang hoger in de pikorde dan Danny Hoesen. 'Maar dat kan natuurlijk een keer veranderen', erkende hij na het matige optreden van Sigthorsson in Euroborg.
Voor al die F5 drukkers .. :) ..
Er worden her en der toch steeds meer wenkbrauwen opgetrokken over de 'plotselinge' lichte paniek bij Ajax.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door thaumaturgy » ma sep 02, 2013 5:08 pm

Ajax bezig met Elia volgens Valentijn Driessen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 5:12 pm

thaumaturgy schreef:Ajax bezig met Elia volgens Valentijn Driessen.
:excited.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 5:12 pm

thaumaturgy schreef:Ajax bezig met Elia volgens Valentijn Driessen.
Waar zei hij dat?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2013 5:15 pm

Ajaciedjuh schreef:
thaumaturgy schreef:Ajax bezig met Elia volgens Valentijn Driessen.
Waar zei hij dat?
Foxsports. Mondeling.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 5:18 pm

Goede buitenspeler, maar de laatste jaren 'van de weg afgeraakt'. Hopelijk pakt hij zijn vorm van een aantal jaren geleden weer op (Twente / Nederlands elftal).

Risicofactor is wel aanwezig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door brigade zuid » ma sep 02, 2013 5:19 pm

Kom ik terug van mn werk, ik denk eens ff kijken wie Ajax vandaag allemaal heeft aangetrokken. Maar nee hoor, helemaal niks van dat alles.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » ma sep 02, 2013 5:20 pm

Dus na Cuancueeja, of hoe dat je dat ook schrijft, Bojan mogen we nu Elia weer op het rechte pad gaan brengen ?.

Niet aan beginnen lijkt me...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma sep 02, 2013 5:23 pm

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:
thaumaturgy schreef:Ajax bezig met Elia volgens Valentijn Driessen.
Waar zei hij dat?
Foxsports. Mondeling.
Zullen we daar niet aan beginnen? Ventje heeft het ooit best aardig gedaan maar hoelang is dat al terug? Heeft volgens mij ook niet de juiste instelling en de planning van zijn loopbaan lijkt nergens op.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 5:24 pm

@MikeVerweij: #Ajax onderhandelt op dit moment met zaakwaarnemer @ELJERO11ELIA Rodger Linse. Speler Werder Bremen moet nieuwe buitenspeler worden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 02, 2013 5:27 pm

Telesport
Ajax is ver met Elia

door Mike Verweij
AMSTERDAM -
In de zoektocht naar een nieuwe buitenspeler is Ajax ver met Eljero Elia, die zijn carrière in Amsterdam een nieuwe impuls wil geven. Ajax' Marc Overmars onderhandelt op dit moment met zijn zaakwaarnemer Linssen. Meer details worden later bekend.

Elia staat onder contract bij Werder Bremen en speelde eerder voor ADO Den Haag een FC Twente.
Eerder bleek al dat de komst van Ola John naar Amsterdam niet haalbaar was. Bij Benfica zijn recentelijk twee aanvallers geblesseerd geraakt, waardoor de Portugese club John niet kwijt wil. Ook de mogelijke komst van Zakaria Labyad (Sporting Lissabon) lijkt van de baan.
"Elia is een mogelijkheid", liet Ajax-trainer Frank de Boer maandagavond desgevraagd weten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » ma sep 02, 2013 5:28 pm

Hoe kom ik er dan bij dat hij bij Raiola zit? :confused.gif:

Elia is een idioot, vind ik. En dan druk ik me zwak uit.

Lionel
Berichten: 47676
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » ma sep 02, 2013 5:29 pm

Wat een netwerk..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Zuidema » ma sep 02, 2013 5:42 pm

Ola John, Labyad, Elia nou weer... Allemaal linksbuitens waar Ajax mee gelinkt wordt. Snap ik niet, terwijl we op rechtsbuiten juist een groot probleem hebben... :confused.gif:

Oh nee, wacht even...

Zit er weer een FdB-tje aan te komen? Gaan we weer een linkerspits op de rechtsbuitenplek neerzetten? Pffff... Nee hè? Toch niet weer die hogere krijgskunst... Laat die aankoop/huur dan maar, wat mij betreft. Dat is nou echt zonde van het geld. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » ma sep 02, 2013 5:44 pm

Zuidema schreef:Ola John, Labyad, Elia nou weer... Allemaal linksbuitens waar Ajax mee gelinkt wordt. Snap ik niet, terwijl we op rechtsbuiten juist een groot probleem hebben... :confused.gif:

Oh nee, wacht even...

Zit er weer een FdB-tje aan te komen? Gaan we weer een linkerspits op de rechtsbuitenplek neerzetten? Pffff... Nee hè? Toch niet weer die hogere krijgskunst... Laat die aankoop/huur dan maar, wat mij betreft. Dat is nou echt zonde van het geld. :excited.gif:
Elia is toch juist een rechtsbuiten die tegen zijn natuur in ook op links werd neergezet?

Plaats reactie