Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

WP_Legend

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door WP_Legend » wo jan 13, 2021 3:58 pm

Mooi die zien we waarschijnlijk over een jaar of 5 terug bij Telstar ofzo.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 13, 2021 3:59 pm

Mocht 'ie willen. Je komt niet zomaar bij de Witte Leeuwen te spelen.
Nil volentibus arduum

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » wo jan 13, 2021 5:07 pm

999 schreef:
wo jan 13, 2021 3:49 pm
Ajax-target Fosu-Mensah voor keuring in Leverkusen
Timothy Fosu-Mensah (23) vervolgt zijn loopbaan bij Bayer Leverkusen. De 23-jarige verdediger, die ook in de concrete belangstelling van Ajax stond, ondergaat momenteel de medische keuring bij de Duitse club. Als Fosu-Mensah de testen met succes doorstaat, neemt de club van coach Peter Bosz hem tot medio 2024 over van Manchester United.
AD
Ik hoop niet dat de reden is dat Ajax pas te laat in actie is gekomen. Had hem echt heel graag binnengehaald voor dat geld. Denk dat er een reele kans was geweest dat zijn enorme potentie er bij ons was uitgekomen.
Een wet is een mening met een wapen

999

Bericht door 999 » wo jan 13, 2021 6:11 pm

Mwah, 1.5 Miljoen.Denk dat het kan vriezen of dooien met FM, maar als MU hem maar voor 1.5 miljoen laat gaan kan het ook zo maar zijn dat men hem niet al te goed vinden of hij drukt ontzettend zwaar op de salaris lijst :) ...

De Keren dat ik hem heb zien spelen was het niet al te indrukwekkend , maar goed ....

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 13, 2021 6:34 pm

Het is in ieder geval zonde dat hij zo weinig heeft gespeeld in jaren die belangrijk zijn in de ontwikkeling van een talent naar een volwassen speler. Premier League klinkt leuk maar als je niet mee mag doen kun je beter minuten maken bij Jong Ajax.

Zonder zijn verleden bij Ajax hadden we hem hier nooit besproken. Maar dat verleden is dan ook precies wat 'm potentieel toch aantrekkelijk maakte. We weten dat hij een groot talent was en we weten ook dat hij een aantal eigenschappen heeft die je bij Ajax nodig hebt.

Ik ben benieuwd of Bosz 'm daar weer aan het voetballen krijgt. Als Bosz daar trainer blijft is dit in principe wel een verstandige zet van hem.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 14, 2021 10:38 am

Senesi.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » do jan 14, 2021 10:47 am

Voor die positie hebben we toch Blind en Martinez al, met daarachter eventueel Rensch? Is Senesi uberhaupt wel zo goed?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » do jan 14, 2021 11:13 am

Hij kan volgens mij prima als RCV spelen als Blind LCV staat. Ik vind hem wel echt heel goed hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » vr jan 15, 2021 5:31 pm

Senesi is ook relatief langzaam. Als we een CV gaan kopen, moet het in mijn ogen primair een atleet zijn (lang, sprongkracht, snel, sterk lichaam en natuurlijke agressie). En misschien wel eerder een linkspoot dan een rechtspoot. Schuurs heeft net drie jaar bijgetekend, en hij is toch meer de toekomst dan Blind. Laat Schuurs maar veel dominanter worden in balbezit (hij heeft er de kwaliteiten voor), en daar een killer naast zetten.

Wie misschien wel interessant is, is Koopmeiners, maar dan vooral als de echte controleur waar we bij AT allemaal om vragen (als LCV zie ik dus liever een heel ander type komen). Ik kijk zelf weinig naar AZ, maar hij speelt daar nu op het middenveld toch? Ik weet niet of hij het niveau heeft, maar het lijkt er wel op.
- Op AZ forum zien ze hem als belangrijkste speler, als veel belangrijker dan Boadu en Stengs. En voordat we denigrerend gaan praten over AZ, dat is natuurlijk wel een ploeg die structureel acteert op een niveau wat niet veel lager ligt dan dat van ons.
- Zit bij Oranje
- Is al aanvoerder, en heeft goede uitstraling in interviews.
- Erg mooie trap
- En nu nummer 2 op de topscorerslijst, en dat voor een LCV/controleur. Opmerkelijk.

Argumenten tegen:
- Mijn indruk is dat hij niet supersnel is?
- Zal (te?) duur zijn
- Op een forum zei iemand dat Eiting een vergelijkbaar type is van hetzelfde niveau, alleen ligt die er nu wederom maanden uit, dus daar moeten we denk ik definitief een streep door zetten.

Neres.........Haller......Antony
.......Gravenberch....Kudus
................Koopmeiners

(En dan Tadic en Klaassen nog als kwaliteits-opties om mee te varieren en rouleren).
Een wet is een mening met een wapen

Plaats reactie