Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 12:48 pm

raymon schreef:
vr aug 18, 2023 12:37 pm
Natuurlijk mag je (en moet je) afwachten wat de uitkomst van al deze mutaties zijn, maar er wordt door bepaalde personen wel een hetze tegen SV gevoerd. Want ze krijgen geen info meer en behoren duidelijk niet meer tot de inner circle.
Je zult mij niet horen beweren dat De T geen hetze voert (integendeel, dat soort naargeestig 'activisme' zit in hun DNA).

Mijn stelling is dat een deel van de AT-posters geen haar beter is.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de aankoop van zoveel onbekende, onbewezen spelers uit second tier-clubs 'vroeger' als onnodige breedte-aankopen werden gezien, terwijl er nu naar wordt gekeken als 'hoopvolle' versterkingen.
Dat heeft met de keuze te maken of je een TD (in dit geval) op alle fronten wilt aanvallen (door continu louter het negatieve uit te vergroten en te spinnen - wat De T ook doet) of door juist steeds een positieve draai aan iedere beslissing te geven (wat De T ook bij 'vriendjes' doet).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Lionel » vr aug 18, 2023 12:49 pm

zeux schreef:
vr aug 18, 2023 12:48 pm
raymon schreef:
vr aug 18, 2023 12:37 pm
Natuurlijk mag je (en moet je) afwachten wat de uitkomst van al deze mutaties zijn, maar er wordt door bepaalde personen wel een hetze tegen SV gevoerd. Want ze krijgen geen info meer en behoren duidelijk niet meer tot de inner circle.
Je zult mij niet horen beweren dat De T geen hetze voert (integendeel, dat soort naargeestig 'activisme' zit in hun DNA).

Mijn stelling is dat een deel van de AT-posters geen haar beter is.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de aankoop van zoveel onbekende, onbewezen spelers uit second tier-clubs 'vroeger' als onnodige breedte-aankopen werden gezien, terwijl er nu naar wordt gekeken als 'hoopvolle' versterkingen.
Dat heeft met de keuze te maken of je een TD (in dit geval) op alle fronten wilt aanvallen (door continu louter het negatieve uit te vergroten en te spinnen - wat De T ook doet) of door juist steeds een positieve draai aan iedere beslissing te geven (wat De T ook bij 'vriendjes' doet).
WIJ ZIJN GEEN JOURNALISTEN
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Jöhnk » vr aug 18, 2023 12:56 pm

zeux schreef:
vr aug 18, 2023 12:48 pm
raymon schreef:
vr aug 18, 2023 12:37 pm
Natuurlijk mag je (en moet je) afwachten wat de uitkomst van al deze mutaties zijn, maar er wordt door bepaalde personen wel een hetze tegen SV gevoerd. Want ze krijgen geen info meer en behoren duidelijk niet meer tot de inner circle.
Je zult mij niet horen beweren dat De T geen hetze voert (integendeel, dat soort naargeestig 'activisme' zit in hun DNA).

Mijn stelling is dat een deel van de AT-posters geen haar beter is.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de aankoop van zoveel onbekende, onbewezen spelers uit second tier-clubs 'vroeger' als onnodige breedte-aankopen werden gezien, terwijl er nu naar wordt gekeken als 'hoopvolle' versterkingen.
Dat heeft met de keuze te maken of je een TD (in dit geval) op alle fronten wilt aanvallen (door continu louter het negatieve uit te vergroten en te spinnen - wat De T ook doet) of door juist steeds een positieve draai aan iedere beslissing te geven (wat De T ook bij 'vriendjes' doet).
Wat een flauwekul. Het onderscheid breedteaankoop-‘jonge speler voor toekomst’ is er altijd geweest. We noemden Neres toch ook geen breedteaankoop? Nu worden dit soort spelers plotseling wel als breedteaankopen, als Klaibers dus, voorgesteld. Dat is niet correct.

Yopii
Berichten: 18868
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » vr aug 18, 2023 1:13 pm

Waarom zou een trainer überhaupt 'dankbaar' moeten zijn?
Wat is dat nu weer voor een gekkigheid.

Volgens mij is het gewoon zijn eigen verdienste. Via kleinere clubs opgeklommen. Kudo's.
Dan moet je wel de kans krijgen. DD heeft zijn nek uitgestoken voor hem.

Steijn heeft het aardig gedaan bij Sparta, maar verder is zijn carrière niet opzienbarend. Iemand als Ron Jans heeft veel meer laten zien, maar voor hem is een topclub niet weggelegd.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 1:22 pm

Jöhnk schreef:
vr aug 18, 2023 12:56 pm
zeux schreef:
vr aug 18, 2023 12:48 pm
raymon schreef:
vr aug 18, 2023 12:37 pm
Natuurlijk mag je (en moet je) afwachten wat de uitkomst van al deze mutaties zijn, maar er wordt door bepaalde personen wel een hetze tegen SV gevoerd. Want ze krijgen geen info meer en behoren duidelijk niet meer tot de inner circle.
Je zult mij niet horen beweren dat De T geen hetze voert (integendeel, dat soort naargeestig 'activisme' zit in hun DNA).

Mijn stelling is dat een deel van de AT-posters geen haar beter is.

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de aankoop van zoveel onbekende, onbewezen spelers uit second tier-clubs 'vroeger' als onnodige breedte-aankopen werden gezien, terwijl er nu naar wordt gekeken als 'hoopvolle' versterkingen.
Dat heeft met de keuze te maken of je een TD (in dit geval) op alle fronten wilt aanvallen (door continu louter het negatieve uit te vergroten en te spinnen - wat De T ook doet) of door juist steeds een positieve draai aan iedere beslissing te geven (wat De T ook bij 'vriendjes' doet).
Wat een flauwekul. Het onderscheid breedteaankoop-‘jonge speler voor toekomst’ is er altijd geweest. We noemden Neres toch ook geen breedteaankoop? Nu worden dit soort spelers plotseling wel als breedteaankopen, als Klaibers dus, voorgesteld. Dat is niet correct.
Volgens mij was er 'vroeger' veel meer scepsis bij dit soort massale aankopen van 'unknowns'. Maar dat kan perceptie zijn.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Lionel » vr aug 18, 2023 1:26 pm

Nu is er toch ook veel meer bekend over spelers dan vroeger? Daarbij heb je geen 13 spelers nodig in een selectie maar 20 man door de overvolle kalender.

En laten we de aankopen maar even afwachten.

Zelfs als Medic een breedte aankoop is kunnen we nu toch wel stellen dat hij echt een paar klassen beter is dan een Aertsen? Als die had gefunctioneerd dan was Medic niet gekocht.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 1:33 pm

Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 1:13 pm
Waarom zou een trainer überhaupt 'dankbaar' moeten zijn?
Wat is dat nu weer voor een gekkigheid.

Volgens mij is het gewoon zijn eigen verdienste. Via kleinere clubs opgeklommen. Kudo's.
Dan moet je wel de kans krijgen.
Dat geldt voor iedere trainer. Zoals jij het insteekt, is het Mislintat die hem de kans 'gunt'.

Alsof hij er zelf niks voor heeft gedaan en nu door de Grote Sven uitverkozen is.

Waar slaat dat DD op overigens?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51983
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door wimpey » vr aug 18, 2023 1:36 pm

Lionel schreef:
vr aug 18, 2023 1:26 pm

Zelfs als Medic een breedte aankoop is kunnen we nu toch wel stellen dat hij echt een paar klassen beter is dan een Aertsen?
Medic is de vervanger van Schuurs. Ajax heeft 6 CVs zien vertrekken sinds zomer 2022.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 1:44 pm

Lionel schreef:
vr aug 18, 2023 1:26 pm
Nu is er toch ook veel meer bekend over spelers dan vroeger? Daarbij heb je geen 13 spelers nodig in een selectie maar 20 man door de overvolle kalender.

En laten we de aankopen maar even afwachten.

Zelfs als Medic een breedte aankoop is kunnen we nu toch wel stellen dat hij echt een paar klassen beter is dan een Aertsen? Als die had gefunctioneerd dan was Medic niet gekocht.
'Vroeger' is ook nog redelijk recent (toen YT al ruim en breed ingeburgerd was :ajaxsmiley.gif: ). Er werd - naar mijn idee - continu gewaarschuwd voor het gevaar van 'breedte-aankopen'. Nu ineens niet.

Er komen acht nieuwe spelers binnen, vier in de range van 4 tot 10 miljoen. Precies de categorie van veel 'gefaalde' aankopen van de afgelopen jaren: Cassiera, Wöber, Kristensen, Magallan, Bandé (wel zwaar geblesseerd geweest, dus apart geval), Labyad, Pierie, Klaiber, Wijndal, Kaplan, Conceicao, Jorge Sanchez. Marin en Daramy zaten er net boven (12.5/12m).
De 'geslaagde' spelers binnen dat segment: Davinson Sanchez, Tagliafico, Martinez, Kudus.
Jury still out (of in ieder geval verschil van mening over): Berghuis en Rulli (en Klaassen van 11.5m).

12 van de 18 spelers in het <10m-segment (even ex Marin, Daramy en Klaassen die er net boven zitten) zijn dus niet geslaagd (tot falikant mislukt) met over enkelen nog verschil van mening.

De helft van de aankopen nu zitten in dat segment. Maar van scepsis merk ik heel weinig.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Jöhnk » vr aug 18, 2023 2:12 pm

Bandé en Marin, ik was ze alweer vergeten. :excited.gif: Spelers die zelfs in de Belgische competitie niet bovengemiddeld waren.

Overmars was onnavolgbaar. Hij wisselde briljante aankopen af met spelers waarvan zelfs een blinde mol kon zien dat ze tekortkwamen. De 'streak' Magallan-Varela-Pierie-Scherpen-Marin tussen januari en april 2019, net toen Ajax goed op de rit stond, vond ik heel teleurstellend.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door LucaS » vr aug 18, 2023 2:12 pm

DD is dat niet de cupmaat van onze Data Duitser?
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47518
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Lionel » vr aug 18, 2023 2:12 pm

zeux schreef:
vr aug 18, 2023 1:44 pm
Lionel schreef:
vr aug 18, 2023 1:26 pm
Nu is er toch ook veel meer bekend over spelers dan vroeger? Daarbij heb je geen 13 spelers nodig in een selectie maar 20 man door de overvolle kalender.

En laten we de aankopen maar even afwachten.

Zelfs als Medic een breedte aankoop is kunnen we nu toch wel stellen dat hij echt een paar klassen beter is dan een Aertsen? Als die had gefunctioneerd dan was Medic niet gekocht.
'Vroeger' is ook nog redelijk recent (toen YT al ruim en breed ingeburgerd was :ajaxsmiley.gif: ). Er werd - naar mijn idee - continu gewaarschuwd voor het gevaar van 'breedte-aankopen'. Nu ineens niet.

Er komen acht nieuwe spelers binnen, vier in de range van 4 tot 10 miljoen. Precies de categorie van veel 'gefaalde' aankopen van de afgelopen jaren: Cassiera, Wöber, Kristensen, Magallan, Bandé (wel zwaar geblesseerd geweest, dus apart geval), Labyad, Pierie, Klaiber, Wijndal, Kaplan, Conceicao, Jorge Sanchez. Marin en Daramy zaten er net boven (12.5/12m).
De 'geslaagde' spelers binnen dat segment: Davinson Sanchez, Tagliafico, Martinez, Kudus.
Jury still out (of in ieder geval verschil van mening over): Berghuis en Rulli (en Klaassen van 11.5m).

12 van de 18 spelers in het <10m-segment (even ex Marin, Daramy en Klaassen die er net boven zitten) zijn dus niet geslaagd (tot falikant mislukt) met over enkelen nog verschil van mening.

De helft van de aankopen nu zitten in dat segment. Maar van scepsis merk ik heel weinig.
Daarom moeten we het nog allemaal afwachten. Als Ajax morgen verliest ben ik de eerste die vind dat die mof moet wegwezen. Maar vooralsnog is hij een hardwerkende Duitse meneer.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 2:17 pm

LucaS schreef:
vr aug 18, 2023 2:12 pm
DD is dat niet de cupmaat van onze Data Duitser?
Ah, ok.

Thanks.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Mano » vr aug 18, 2023 2:47 pm

zeux schreef:
vr aug 18, 2023 1:33 pm
Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 1:13 pm
Waarom zou een trainer überhaupt 'dankbaar' moeten zijn?
Wat is dat nu weer voor een gekkigheid.

Volgens mij is het gewoon zijn eigen verdienste. Via kleinere clubs opgeklommen. Kudo's.
Dan moet je wel de kans krijgen.
Dat geldt voor iedere trainer. Zoals jij het insteekt, is het Mislintat die hem de kans 'gunt'.

Alsof hij er zelf niks voor heeft gedaan en nu door de Grote Sven uitverkozen is.
Wat bij Steijn speelt is dat hij, als trainer van Ajax uit de hoge hoed kwam.
Werkelijk NIEMAND had hem getipt als trainer van Ajax. We stonden allemaal met onze bek open en zijn ons daarna pas gaan verdiepen in Steijn de trainer.

Ik denk dat vooral dat 'gunnen' daaruit voort komt. Natuurlijk heeft Steijn gewoon zelf gezorgd dat hij op de shortlist stond van Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 18868
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » vr aug 18, 2023 3:30 pm

Daarbij komt het maar zelden voor dat een trainer zonder internationale ervaring of achtergrond als voetballer/trainer bij een topclub wordt aangesteld bij een van de grote drie in Nederland. Ten Hag is de belangrijkste uitzondering op de regel, maar daarbij moet worden aangetekend dat Overmars Ten Hag goed kende uit het verleden.

Kijken we naar Ajax, dan komen we, interims niet meegerekend, verder tot namen als Keizer (al bij Ajax), Bosz (oud-international, TD bij F), De Boer (behoeft geen uitleg), Jol (trainer in PL en BuLi geweest, daarbij speler bij Bayern), Van Basten (behoeft geen uitleg), Ten Cate (bij Barcelona gezeten), Blind (behoeft geen uitleg), Koeman (behoeft geen uitleg, Adriaanse (bij Ajax gezeten).

Bij de andere twee topclubs zie je min of meer hetzelfde patroon: veel oud-internationals, ervaren trainers, soms een doorgeschoven trainer , maar zelden tot nooit een trainer van een kleine Nederlandse club. De trainers van zulke clubs doen het soms best goed, soms zelfs opvallend goed (overpresteren), maar hun kans op een baan bij een topclub is bijna nihil. Het is echt niet zo dat zo'n trainer door goed presteren kan afdwingen dat hij een stap hogerop kan maken.

De aanstelling van Steijn is dus een trendbreuk: de DD heeft een trainer gekozen die hij niet persoonlijk kende, misschien zelfs in het geheel niet kende. Dus ja, Steijn mag zijn handjes dichtknijpen dat de DD anders denkt dan anderen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 3:49 pm

Als je voor iemand 'op de blote knieën' moet gaan, is er iets heel grondig mis.
Zowel in de perceptie van degene die op die knietjes moet gaan, als van degene waarvoor je op de knietjes moet gaan. Mislintat is God niet.

Dat je in die termen denkt, kan ik persoonlijk niet bevatten. Maar ik ben ook niet zo van de goeroes...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18868
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » vr aug 18, 2023 4:06 pm

Je neemt die uitdrukking letterlijk? :confused.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 4:10 pm

Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 4:06 pm
Je neemt die uitdrukking letterlijk? :confused.gif:
Nee, metaforisch. En ook dan vind ik die manier van denken fundamenteel fout.

Steijn behoort geen underling van Mislintat te zijn. Op geen enkele manier.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18868
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » vr aug 18, 2023 4:19 pm

De DD is de baas van Steijn. De DD stelt Steijn aan en niet omgekeerd. Dus ja, er is een hiërarchische verhouding.

De DD gaat over de transfers, Steijn over het team.

Ik vind het ook heel prima als trainers die zeuren om spelers nul op rekest krijgen. Aankopen die op die manier tot stand komen zijn zelden succesvol.

De nieuwste hit van M&V:
'Ajax probeerde Van de Beek te halen: deal van de baan om twee redenen'


Ajax heeft deze zomer een poging gewaagd om Donny van de Beek terug naar Amsterdam te halen. Dat vertelt Ajax-watcher Mike Verweij in Kick-Off de podcast van De Telegraaf. De transfer is nu van de baan om twee redenen: het financiële plaatje en de houding van Van de Beek zelf.

"Via Sven Mislintat heeft Ajax wel een poging gedaan om Van de Beek terug te halen uit Manchester", onthult Verweij over de poging die Ajax deed bij Man United. "In Duitsland zei Maurice Steijn dat hij heel graag Nederlanders wil, daarom hebben ze bij Van de Beek gepolst. Dat was financieel gewoon ontzettend moeilijk en volgens mij stond hij daar toen zelf ook nog niet voor open. Dus dat is nu definitief van de baan."

Mislintat schakelde door naar andere opties en die pakken volgens Verweij tot nu toe goed uit. "Als je nu ziet hoe Jakov Médic het deed tegen Heracles, dat viel zeker niet tegen. Branco van den Boomen doet het natuurlijk heel erg goed. Benjamin Tahirovic doet het best aardig, alhoewel ik denk dat Silvano Vos misschien nog beter is. Over Tahirovic zijn zijn ploeggenoten in ieder geval heel erg enthousiast."
Ik geloof er niets van, wat moet Ajax met Van de Beek als Klaassen, Taylor en Berghuis er nog zijn?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 4:31 pm

Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 4:19 pm
De DD is de baas van Steijn. De DD stelt Steijn aan en niet omgekeerd. Dus ja, er is een hiërarchische verhouding.
'Op je knietjes' voor je 'baas'.

Bizar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18868
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » vr aug 18, 2023 4:56 pm

zeux schreef:
vr aug 18, 2023 4:31 pm
Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 4:19 pm
De DD is de baas van Steijn. De DD stelt Steijn aan en niet omgekeerd. Dus ja, er is een hiërarchische verhouding.
'Op je knietjes' voor je 'baas'.

Bizar.
Lieve help, ik geef het op.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33606
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr aug 18, 2023 5:04 pm

Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 4:56 pm
zeux schreef:
vr aug 18, 2023 4:31 pm
Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 4:19 pm
De DD is de baas van Steijn. De DD stelt Steijn aan en niet omgekeerd. Dus ja, er is een hiërarchische verhouding.
'Op je knietjes' voor je 'baas'.

Bizar.
Lieve help, ik geef het op.
Ja, dat begrijp ik wel. Je komt er niet uit.

Een hiërarchische organisatie waarin iemand 'op zijn knietjes' moet voor iemand hogerop, omdat hij of zij iets 'gegund' zou zijn, is wat mij betreft vanuit alle hoeken gezien niet ok.
En binnen de voetbalorganisatie Ajax mag ik hopen dat de trainer en de TD wel iets gelijkwaardiger zijn.

We verschillen duidelijk in ethiek.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr aug 18, 2023 8:05 pm

zeux schreef:
Yopii schreef:
vr aug 18, 2023 4:19 pm
De DD is de baas van Steijn. De DD stelt Steijn aan en niet omgekeerd. Dus ja, er is een hiërarchische verhouding.
'Op je knietjes' voor je 'baas'.

Bizar.
Je vindt het concept van een leidinggevende bizar…?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13817
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Jinne » za aug 19, 2023 7:05 am

M&V graag verder hier. Geen Y&Z.

Ook gister weer een mooie van Valentijn.: De aankopen van Ajax brengen niet verder, want niemand (ik) kende ze niet. Dan ben je een voetbalverslaggever...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11943
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Zuidema » za aug 19, 2023 7:57 am

Jinne schreef:
za aug 19, 2023 7:05 am
M&V graag verder hier. Geen Y&Z.

Ook gister weer een mooie van Valentijn.: De aankopen van Ajax brengen niet verder, want niemand (ik) kende ze . Dan ben je een voetbalverslaggever...
Jaaaa, een diamantje voor deze topic. Naast nog wat andere onzin. Verbijsterend. Natuurlijk, het is nog afwachten of het aankoopbeleid van Mislintat goed gaat uitpakken. Maar deze opmerking slaat nergens op als journalist. En VD heeft dus kennelijk echt niet door hoezeer hij zichzelf hiermee te kakken zet.
Success will tear us apart.

Plaats reactie