Ook eens.Lionel schreef: ↑di apr 30, 2024 11:51 amEens hoor. Maar 6 posities opnoemen vind ik niet echt 'prio'.De Dominee schreef: ↑ma apr 29, 2024 1:49 pmTja, doe ermee wat je wilt.
KlerryHunstra/Hamstelaar heeft inmiddels al zovaak aangetoond dat hij inside info heeft die klopt, dat ik niet aan zijn informatie twijfel.
Ik kan het wel verzinnen, maar dat maakt het geen nieuws. Dat Ajax op deze plekken versterking zoekt, is dat wel.999 schreef: ↑ma apr 29, 2024 3:58 pmOh, je had het dus zelf niet kunnen verzinnen ..De Dominee schreef: ↑ma apr 29, 2024 3:06 pmDe Dominee schreef: ↑ma apr 29, 2024 1:49 pmTja, doe ermee wat je wilt.
KlerryHunstra/Hamstelaar heeft inmiddels al zovaak aangetoond dat hij inside info heeft die klopt, dat ik niet aan zijn informatie twijfel.
Maar goed: je hoeft het niet te lezen of serieus te nemen. Doe ermee wat je wilt. Dat het 9/10 gevallen uit komt is toeval. Ik vind het leuk om te volgen en deel het met eenieder op dit forum die het wil lezen en/of serieus neemt.