Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LucaS » do jul 02, 2009 9:39 pm

Ik vermoed dat Blind opzettelijk valse info krijgt zodat hij verkeerde info lekt naar het AD. :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 02, 2009 9:41 pm

Sportwereld schreef:Serieuze interesse Ajax in Onyewu
AMSTERDAM - Ajax heeft serieuze belangstelling voor Oguchi Onyewu. Dat bevestigde algemeen directeur Rik van den Boog donderdag tegenover de Amsterdamse televisiezender AT5.

De 27-jarige Amerikaanse verdediger, die vorig seizoen uitkwam voor Standard Luik, is transfervrij.

,,Hij is een hele sterke jongen en als je kijkt naar onze selectie kunnen wij hem goed gebruiken'', aldus Van den Boog. ,,Dit is een speler die al jaren in het Amerikaanse elftal speelt en transfervrij is. Het is daarom zeker een speler in wie wij geïnteresseerd zijn.'''

Ajax is nog niet erg actief geweest op de transfermarkt. ,,We zijn zeer bereid om te investeren, maar we willen verantwoorde uitgaven doen'', lichtte Van den Boog toe.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door brigade zuid » do jul 02, 2009 9:43 pm

Het zou mooi zijn als Onyewu zou komen maar waarom zou die gast naar AJAX willen komen eigenlijk? Bij Standard speel je CL en er schijnt interesse uit Engeland te zijn.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door peter » do jul 02, 2009 9:46 pm

Rik vd Boog had beter kunnen zeggen 'hij is al jaren bekend, maar nu hebben wij hem ook ontdekt'. Ik kan me zelfs herinneren dat Enganche deze jongen een flink aantal jaren terug al heeft lopen te promoten.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LucaS » do jul 02, 2009 9:49 pm

Het moment dat interesse in een speler in de media komt is niet per se hetzelfde moment waarop Ajax geinteresseerd is geraakt.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Duke » do jul 02, 2009 9:49 pm

LucaS schreef:Ik vermoed dat Blind opzettelijk valse info krijgt zodat hij verkeerde info lekt naar het AD. :1evil.gif:
:drecul.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door FlaFlu » do jul 02, 2009 9:55 pm

Peter schreef:Rik vd Boog had beter kunnen zeggen 'hij is al jaren bekend, maar nu hebben wij hem ook ontdekt'. Ik kan me zelfs herinneren dat Enganche deze jongen een flink aantal jaren terug al heeft lopen te promoten.
Klopt inderdaad. Kwam je dat ergens tegen in een zoektocht? Het archief bestaat toch niet meer? Anyway, dat dateert volgens mij alweer van bijna zo'n vier jaar terug. Ik had overigens verwacht dat hij zich nog wel wat verder zou ontwikkelen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Bert » do jul 02, 2009 9:57 pm

Dat hij überhaupt zoiets als balgevoel of een draaicirkel zou ontwikkelen? :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door FlaFlu » do jul 02, 2009 10:02 pm

Zoiets, ja. :wink.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door peter » do jul 02, 2009 10:16 pm

Nee is me bijgebleven. Vraag me niet hoe, maar de associatie 'grote donkere verdediger met een Nigeriaanse naam die voor de USA voetbalde' is blijven hangen.

Als Ajax geïnteresseerd is op dit moment, dan is men eigenlijk al te laat. Men had in februari-maart al concreet moeten zijn, wat dat betreft. Nu heeft een ieder hem zien spelen op de Confed. en is het gebeurd. Verder vind ik het een aardige mandekker, maar wel met grote beperkingen. Dit alles op de paar potjes die ik dan weer heb gezien, hoor.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 03, 2009 5:18 am

Ajax grijpt naast Cisse!!! Aldus de Telegraaf vandaag. :confused.gif:

Volgens de Telegraaf heeft het e.e.a. te maken met het niet kunnen binnenhalen van Elia. Roda heeft verbaast gereageerd, maar houdt vast aan de overeenkomst met feyenooit.

Ondertussen is het artikel geplaatst:
Ajax wilde Cissé toch nog halen

Tot grote verbazing van Roda JC heeft Ajax afgelopen dagen alsnog geprobeerd Sekou Cissé vast te leggen. Nadat bekend werd dat Roda JC overeenstemming had bereikt met Feyenoord over een transfersom van 3,5 miljoen euro, meldde Ajax zich ineens bij de Limburgers. Roda JC houdt echter vast aan de met Feyenoord gesloten deal, terwijl Cissé zelf naar Feyenoord wil. Cissé komt zondag naar Rotterdam voor de medische keuring, afronding van de deal en ondertekening van zijn vierjarig contract.

De late inmenging van Ajax is opvallend, omdat de afgelopen tijd alleen Feyenoord en FC Twente naar de gunsten van Cissé dongen. De interesse van Ajax voor Cissé kan niet los worden gezien van de moeizame onderhandelingen over Eljero Elia met FC Twente.
Dat betekent dat Ajax in ieder geval na alternatieven voor Elia aan het kijken is. En dat ze behalve verdedigers in ieder geval ook een aanvaller willen halen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11448
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Toppie » vr jul 03, 2009 7:09 am

Ajaciedjuh schreef:Ajax grijpt naast Cisse!!! Aldus de Telegraaf vandaag. :confused.gif:

Volgens de Telegraaf heeft het e.e.a. te maken met het niet kunnen binnenhalen van Elia. Roda heeft verbaast gereageerd, maar houdt vast aan de overeenkomst met feyenooit.

Ondertussen is het artikel geplaatst:
Ajax wilde Cissé toch nog halen

Tot grote verbazing van Roda JC heeft Ajax afgelopen dagen alsnog geprobeerd Sekou Cissé vast te leggen. Nadat bekend werd dat Roda JC overeenstemming had bereikt met Feyenoord over een transfersom van 3,5 miljoen euro, meldde Ajax zich ineens bij de Limburgers. Roda JC houdt echter vast aan de met Feyenoord gesloten deal, terwijl Cissé zelf naar Feyenoord wil. Cissé komt zondag naar Rotterdam voor de medische keuring, afronding van de deal en ondertekening van zijn vierjarig contract.

De late inmenging van Ajax is opvallend, omdat de afgelopen tijd alleen Feyenoord en FC Twente naar de gunsten van Cissé dongen. De interesse van Ajax voor Cissé kan niet los worden gezien van de moeizame onderhandelingen over Eljero Elia met FC Twente.
Dat betekent dat Ajax in ieder geval na alternatieven voor Elia aan het kijken is. En dat ze behalve verdedigers in ieder geval ook een aanvaller willen halen.

Ja en de alternatieven worden met de dag schaarser of slechter.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Aristides » vr jul 03, 2009 8:13 am

Ja en de alternatieven worden met de dag schaarser of slechter.
en hebben we nog een linksbuiten nodig?

Je maakt je toch belachelijk als Twente al weken brult de handtekening van Cissé te hebben, feyenoord meldt dat de deal rond is, om daarna te gaan informeren! Nooit eerder van Cissé gehoord?

Elia:vergeten, Cissé vergeten.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Lionel » vr jul 03, 2009 8:15 am

Ajax ging gewoon voor Elia. Iedereen ging ervan uit dat de deal wel rond zou komen. De zaakwaarnemer van Elia zal misschien een bedrag genoemd hebben (wat hij en Munstermann hebben afgesproken) wat Elia moet kosten. Ajax ging er alleen van uit dat het wel rond zou komen en dat Twente niet moeilijk zou doen..

En net zoals de deal tussen Ajax en Elia niet rond is hoefde de deal tussen Feyenoord/Twente en Cisse ook niet rond te zijn.

Dit is mijn positieve verhaal dan..

Nu de negatieve kant: Wanneer worden de idioten eens wakker!!!!!!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr jul 03, 2009 8:19 am

Blijf nog maar even slapen zou ik eerder zeggen. Van Cissé en Elia worden we echt niet wijzer.
Dat zijn types zoals Andy vroeger. 1 wedstrijd top, 6 wedstrijden niets.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LucaS » vr jul 03, 2009 8:19 am

Al weer die veronderstellingen. Misschien heeft Ajax in eerder stadium wel met Cisse en/of zaakwaarnemer gesproken, maar was Elia eerste keus. Je kan natuurlijk niet van Cisse verwachten dat hij vervolgens de onderhandelingen van Twente en Ajax over Elia afwacht.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door joey » vr jul 03, 2009 8:20 am

Rishi schreef:Ajax ging gewoon voor Elia. Iedereen ging ervan uit dat de deal wel rond zou komen. De zaakwaarnemer van Elia zal misschien een bedrag genoemd hebben (wat hij en Munstermann hebben afgesproken) wat Elia moet kosten. Ajax ging er alleen van uit dat het wel rond zou komen en dat Twente niet moeilijk zou doen..

En net zoals de deal tussen Ajax en Elia niet rond is hoefde de deal tussen Feyenoord/Twente en Cisse ook niet rond te zijn.

Dit is mijn positieve verhaal dan..

Nu de negatieve kant: Wanneer worden de idioten eens wakker!!!!!!


Haha, inderdaad.

Ze zitten voor de TV te snurken tot er zoiets gezegd wordt als transfervrij of: staat in de belangstelling van veel clubs. Dan worden ze wakker. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LucaS » vr jul 03, 2009 8:24 am

Wat een onzin. Je begint met nr 1 op je lijstje. Je kan niet voor de zekerheid nummer drie en twee maar zovast vastleggen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 03, 2009 8:27 am

LucaS schreef:Het moment dat interesse in een speler in de media komt is niet per se hetzelfde moment waarop Ajax geinteresseerd is geraakt.
Maar het valt toevallig wel vaak gelijk met het moment dat de rest van de wereld ook net ziet dat die speler kan voetballen. De laatste keer dat Ajax ons verraste met een onbekende topper was met Chivu en Maxwell.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 03, 2009 8:32 am

Ik wil geen linksbuiten, maar een spits. Met Dario hebben we te weinig in huis, bleek al vorig seizoen. Berg halen, nu! En dan nog twee verdedigers. Kom op mensen, ik wil weer eens meedoen om de titel.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door joey » vr jul 03, 2009 8:36 am

[quote="LouisXIV & co"]Ik wil geen linksbuiten, maar een spits. Met Dario hebben we te weinig in huis, bleek al vorig seizoen. Berg halen, nu! [quote]

En die subpremie dan, Louis? :hypocrite.gif:

Kortom, dat gaat niet gebeuren. Te duur.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 03, 2009 8:42 am

joey schreef:
LouisXIV & co schreef:Ik wil geen linksbuiten, maar een spits. Met Dario hebben we te weinig in huis, bleek al vorig seizoen. Berg halen, nu!
En die subpremie dan, Louis? :hypocrite.gif:

Kortom, dat gaat niet gebeuren. Te duur.
Zonder subpremie, geen suprematie! :smile-ajax.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Banjavi » vr jul 03, 2009 8:49 am

Ajax wilde Cissé toch nog halen
Ik geloof er nix van.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 03, 2009 8:58 am

banjavi schreef:
Ajax wilde Cissé toch nog halen
Ik geloof er nix van.
Tja, kan ook een lekkagetruc zijn om aan Twente duidelijk te maken dat Ajax de deur naar Elia heeft dichtgegooid.

Je weet het niet, je weet het niet. Wat ik wel weet is dat we momenteel alleen nog maar een trainer hebben aangekocht. :wow.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

jamie
Berichten: 898
Lid geworden op: zo apr 19, 2009 9:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door jamie » vr jul 03, 2009 9:16 am

Of misschien was het om Munsterman te pesten. Dan mag hij Cissé voor 18 miljoen van ons kopen.

Plaats reactie