Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Giacomo Puccini » do jul 09, 2009 10:20 pm

Steef schreef:Maxwell en Chivu hadden een half jaar beloften en een hele rits rode kaarten nodig voordat ze op nivo waren. Trainers en TDs willen NU, speelklaar, geen aanpassing, zo min mogelijk risico's, direct inzetbaar. Zonder overwinningen en/of een speler die het niet doet betekent het hoofd van (een der beiden) heren in het hakblok.

Het geduld en de tijd om te bouwen is weg. 1x gelijk spelen en de hele ArenA en de pers schreeuwen alweer om rollende koppen.
Dat is inderdaad een vervelende ziekte. Zowel fans als beleidsmakers zijn ermee besmet, Ajax gaat er kapot aan. Gelukkig zijn er zat andere clubs die er ook aan lijden. Ik lach me echt rot als Barcelona er weer me de titel vandoor gaat.
Ajax!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door joey » do jul 09, 2009 10:55 pm

Giacomo Puccini schreef:Ben het totaal niet met jou eens. Maxwell en Chivu waren echt geen gokjes voor de scouts die deze spelers gehaald hebben. Dit soort spelers worden alleen steeds moeilijker te halen. Het kunstje van Ajax is overgenomen door clubs als Manchester, Arsenal, Chelsea, Liverpool, etc.
Welk kunstje van Ajax? De 'talenten' die in de loop der jaren van buiten zijn gehaald waren meestal missers. Of ze nou Nieuwenburg heetten of Krohn Dehli of Christopher Kanu of Quansah of Walker of...of... Af en toe zat er een voltreffer tussen. We moeten niet net doen alsof Ajax het wiel had uitgevonden. Zoveel is er trouwens niet veranderd. Groningen haalt Suarez, Twente Arnautovic. Het kan dus best. Ik ben het dus met Steef eens, geduld is er niet meer. Maar dat geduld is er ook niet omdat ze bij Ajax vaak zelf niet weten met welke spelers ze verder moeten.
Zij kapen nu alle jonge veelbelovende spelers op jonge leeftijd weg. Zij hebben simpelweg meer geld en een grotere uitstraling.
Ach gut, wat zijn we zielig. Zij zijn groot en wij zijn... Koop je dus niets voor, voor deze manier van denken. Maar het is altijd fijn om een excuus te hebben als je er niet in slaagt om behoorlijk te scouten.
Ajax moet zich juíst richten op 'Nederlandse' spelers voor wie de naam Ajax nog iets magisch heeft. Dat De Zeeuw en Elia graag naar Ajax komen (en Huntelaar, Suarez, Stam, Perez in het recente verleden) toont aan hoeveel aantrekkingskracht Ajax nog altijd heeft. Geld zal alleen vaak het struikelblok blijken.
Jazeker! Lekker de hoofdprijs plus nog wat betalen voor in Studio Sport gehypte spelers van de concurrentie.
Ajax had 8 miljoen over voor Elia, een belofte. Dan denk ik dat ze voor De Zeeuw best 2 miljoen extra willen lappen, want dit is al een gearriveerde international.
Nee, want geen enkele speler in Nederland is meer waard dan acht miljoen, heeft ons Stralend Licht RvdB laten weten. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door goodfella » do jul 09, 2009 11:00 pm

joey schreef:
Scherrer schreef:
brigade zuid schreef:Volgens mij is dat allemaal vrij kansloos.. maargoed. Net als Elia Oneywu.
Het wordt langzamerhand een beetje pijnlijk. Iedereen weet straks dat Ajax vol voor Elia, Onyewu en De Zeeuw is gegaan en drie keer hard is afgegaan. Niet handig.

En een balletje heeft opgegooid bij Boula, VDV, Mathijsen en Schaars. Om uiteindelijk aan te komen zetten met Atouba, ? en ? Op deze manier halen we geen echte versterkingen binnen, maar we hebben ambitie getoond en daar gaat het blijkbaar om. :headbang.gif: :hypocrite.gif: :blush.gif:

Overigens verwacht ik wel dat Ajax nog een speler gaat halen 'voor het goede gevoel'. Om de supporters te paaien. Tegen de tijd dat alles mislukt is, leggen ze het geld bij elkaar en spatten ze een keer uit. Wat niet wil zeggen dat de dan te halen speler een echte versterking is. |Het kan net zo goed een Luque zijn, bij wijze van spreken.

Het is ook nooit goed he Joey. Hoe voelt het nu om zo verzuurd door het leven te moeten gaan? Die Amerikaan was niet goed genoeg, want andere clubs wilden hem niet. Nu hij bij Milan heeft getekend was het dom van Ajax om achter iemand aan te gaan die in de belangstelling stond van een andere club. Wat wil je nu dan? De tyfus zeg. :blush.gif:

Blijf dan lekker weg als je hier alleen komt om per definitie alles af te kraken. :blush.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door joey » do jul 09, 2009 11:06 pm

Het is ook nooit goed he Joey. Hoe voelt het nu om zo verzuurd door het leven te moeten gaan?
Ik ben helemaal niet verzuurd, vriendelijke vriend. Ik zou verzuurd raken als ik Ajax koste wat kost moest verdedigen, zoals jij doet. Dan loop je steeds weer tegen je eigen ongelijk aan. :aai.gif:
Die Amerikaan was niet goed genoeg, want andere clubs wilden hem niet. Nu hij bij Milan heeft getekend was het dom van Ajax om achter iemand aan te gaan die in de belangstelling stond van een andere club. Wat wil je nu dan? De tyfus zeg. :blush.gif:
Ik noem die Onyewu niet in mijn rijtje. Heb alleen gezegd dat Ajax hem een half jaar geleden had moeten vastleggen als men hem per se wilde. Want nu kon hij zich tijdens de CC in de kijker spelen. Dat hij naar Milan gaat, wil overigens niet zeggen dat hij bijzonder is. Milan koopt zoveel transfervrije spelers. Zelfs de papierschuiver Johann Vogel ging die kant op, alleen omdat hij gratis was.
Blijf dan lekker weg als je hier alleen komt om per definitie alles af te kraken. :blush.gif:

Nee hoor. :neutral.gif: :headbang.gif: :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door goodfella » do jul 09, 2009 11:34 pm

joey schreef: Nee hoor. :neutral.gif: :headbang.gif: :666.gif:
Het is je al eens gelukt. Doe nog eens een poging. Gaat je zeker nog een keer lukken. :blush.gif:

Maar voor welke spelers moet Ajax gaan Joey? En niet jezelf tegen blijven spreken he. :blush.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door 999 » vr jul 10, 2009 12:19 am

Steef schreef:Maxwell en Chivu hadden een half jaar beloften en een hele rits rode kaarten nodig voordat ze op nivo waren. Trainers en TDs willen NU, speelklaar, geen aanpassing, zo min mogelijk risico's, direct inzetbaar. Zonder overwinningen en/of een speler die het niet doet betekent het hoofd van (een der beiden) heren in het hakblok.

Het geduld en de tijd om te bouwen is weg. 1x gelijk spelen en de hele ArenA en de pers schreeuwen alweer om rollende koppen.
Dat is dus niet waar.MVB, maar ook HTC hebben een heel lange periode zonder gemor van kranten en publiek mogen werken om er iets van te maken.Maar als je, b.v. met MVB, na een negen maanden nog niet in staat bent om in ieder geval een visie neer te zetten op het veld, tja dan is het echt niet gek dat er dan wat weerstand komt.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 10, 2009 5:29 am

Telesport schreef:WOORDEN MARTIN JOL BOEMERANG

Marcel Brands: „Acht miljoen euro te weinig voor De Zeeuw”

door Mike Verweij en Ronald Arends

ALKMAAR, vrijdag
De woorden van Ajax-trainer Martin Jol, dat geen speler in de eredivisie meer dan acht miljoen euro waard is, lijken nu al als een boemerang terug te komen. „Als Ajax hooguit dat zou willen betalen, is een overgang onbespreekbaar”, zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands van AZ. „Demy heeft vorig jaar aangegeven dat hij graag een mooie overstap zou willen maken en was enorm teleurgesteld toen dat niet lukte. Hij wil graag naar het buitenland, dat begrijp ik. Maar Ajax is geen buitenland. We zitten dan ook niet op een overgang van Demy naar Ajax te wachten.”
Ronald Koeman heeft de AZ-leiding geadviseerd De Zeeuw niet aan Ajax te verkopen. „Het is me bekend dat Ajax zich heeft gemeld en dat Demy openstaat voor een transfer, maar ik heb de directie aangegeven dat ik hem er graag bij wil hebben. De club doet er alles aan om de beste spelers te houden. En Demy is een international.”
In Alkmaar ligt volgens Koeman het ’noodscenario’ klaar. „Als De Zeeuw vertrekt, zullen we snel moeten schakelen en een andere goede speler moeten aantrekken, want Demy is belangrijk voor ons elftal. De opvolging heeft onze aandacht.”
Toch denkt de trainer niet dat het zover hoeft te komen. „Hij is op dit moment nog AZ-speler en ik hoop – en ga ervan uit – dat hij blijft.” De vraag of het Koeman niet verbaast dat De Zeeuw spelen bij Ajax verkiest boven de Champions League, omzeilt de coach handig. „Ik heb in een gesprek aangegeven wat ik ervan vind. Maar dat is iets tussen Demy en mij. Dat hij wil vertrekken, heeft misschien met het verleden te maken, waarin hij op het laatste moment een paar mooie transfers misliep. Demy zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.”

Demy de Zeeuw met de kampioensschaal van AZ in zijn hand. Als het aan Ajax ligt, voetbalt de middenvelder komend seizoen in Amsterdam. AZ-trainer Ronald Koeman heeft de Alkmaarse directie aangegeven De Zeeuw er graag bij te willen houden.

Koeman kan op dit moment niet meer dan afwachten. „Ik heb bij de leiding en Demy mijn zegje gedaan. De directie gaat over de transfersom en de speler neemt een beslissing of hij weg wil of niet. Ik houd me bezig met de technische zaken.”
Brands weet niet hoe de belangstelling van Ajax zich zal ontwikkelen. „Ik zit in het buitenland, dus de interesse van Ajax is via Dirk Scheringa gegaan. Ik kan dan ook niets zeggen over de status van de gesprekken op dit moment.”
Wat voorspelbaar :hypocrite.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 10, 2009 5:47 am

Sportwereld schreef: AZ zet zich schrap
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ALKMAAR - Ronald Koeman wil als opvolger van Louis van Gaal met een volwaardig elftal de Champions League in.

Daarbij hoort Demy de Zeeuw als belangrijke pion op het middenveld.

,,Als trainer,’’ zegt Koeman, ,,wil ik er alles aan doen om de beste spelers van de club, dus zeker de internationals, te behouden. Het is duidelijk dat Demy deel uitmaakt van onze plannen voor dit seizoen. Net als de club een standpunt heeft ingenomen, zeg ik als coach dat ik hem bij AZ wil houden.’’

De nieuwe coach van de Alkmaarders begrijpt dat voor elke speler van AZ interesse van Europese topclubs kan komen. Maar op de belangstelling van Ajax, waar Martin Jol zich sterk maakt voor de komst van De Zeeuw naar de Arena, zit hij niet te wachten. Met het afstaan van een Oranje-international aan Ajax zou AZ een belangrijke concurrent om de landstitel versterken en zichzelf verzwakken.

Koeman weet niet of er een moeilijke situatie gaat ontstaan. In Alkmaar heeft men de affaire Elia (ruzie tussen FC Twente en Ajax, de speler mocht uiteindelijk niet naar Amsterdam) op de voet gevolgd.

Koeman laat de dingen in elk geval niet op zijn beloop. Hij heeft met De Zeeuw al een gesprek gevoerd om direct duidelijkheid te creëren. ,,In dat gesprek heb ik mijn mening over de situatie gegeven en een aantal dingen uitgelegd. Demy heeft ook zijn mening gegeven. Wat die mening is? Dat blijft tussen Demy en mij.’’

Technisch directeur Marcel Brands is net zo helder als Koeman over de houding van AZ. ,,We willen De Zeeuw niet verkopen.’’

Vrij vertaald in het voetbal betekent dat dat Ajax een miljoenenbedrag op tafel moet leggen, wil het De Zeeuw naar Amsterdam lokken. AZ wil niet vertellen hoeveel De Zeeuw moet opbrengen, maar gelet op de bedragen die de kampioen voor de belangrijkste aanvallers (El Hamdaoui, Dembélé) verlangt - tussen de 15 en 20 miljoen euro - zal ook Ajax diep in de buidel moeten tasten.

Koeman, nuchter: ,,De club AZ neemt een duidelijk standpunt in. Als Ajax zich daarin kan vinden, is er misschien iets mogelijk.’’

AZ vreesde aan het einde van het afgelopen seizoen dat de grote clubs zich op de meest aansprekende talenten zouden storten. Tot op heden bleef de kampioen gevrijwaard van een plundering. Het Engelse Hull City heeft zich recent wel gemeld voor Mounir El Hamdaoui, maar zelfs deze club uit de Premier League deinsde terug toen het financiële plaatje (transfersom + salaris van de speler) werd geschilderd.

Het wordt voor AZ interessant om te zien of het ook De Zeeuw als een dragende speler op het middenveld aan boord kan houden. Het succes van AZ was vorig seizoen gebouwd op steunpilaren als De Zeeuw en Schaars. Koeman denkt hen hard nodig te hebben om een goed figuur te slaan in de Champions League.

De Zeeuw speelt sinds 2005 in het shirt van AZ. Van Gaal haalde de middenvelder destijds weg bij Go Ahead Eagles. De Zeeuw heeft nog een contract tot 2011 bij AZ en heeft diverse verzoeken van AZ gekregen om dat contract te verlengen. Maar al die gesprekken hebben tot niets geleid. De Zeeuw wilde vorig jaar al weg maar mocht toen niet vertrekken. Daarover was hij een tijd gepikeerd, maar uiteindelijk schikte hij zich in zijn lot.

Om te voorkomen dat de speler uiteindelijk transfervrij vertrekt, zal AZ hem uiterlijk volgend jaar zomer (één jaar voor het aflopen van zijn contract) moeten verkopen. Nu is die druk er nog niet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door 999 » vr jul 10, 2009 8:02 am

Tja, wordt met de dag gekker in deze Mickey Mouse competitie, transfers prijzen worden berekend op basis van of een speler naar de concurrent gaat, niet van wat ie waard is.

Afijn, dit gaat natuurlijk net zo lang goed totdat het elftal effe wat minder gaat draaien en dat door gaat werken op degene die weg konden ..

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Kaboem » vr jul 10, 2009 8:08 am

goodfella schreef:
joey schreef: Nee hoor. :neutral.gif: :headbang.gif: :666.gif:
Het is je al eens gelukt. Doe nog eens een poging. Gaat je zeker nog een keer lukken. :blush.gif:

Maar voor welke spelers moet Ajax gaan Joey? En niet jezelf tegen blijven spreken he. :blush.gif:
Niet nog een keer weggaan hoor, Joey! Gun mij ook mijn dagelijkse pleziertje!
Bertje for President!

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door wimpey » vr jul 10, 2009 8:34 am

999 schreef:Tja, wordt met de dag gekker in deze Mickey Mouse competitie, transfers prijzen worden berekend op basis van of een speler naar de concurrent gaat, niet van wat ie waard is.
AZ wil ongetwijfeld meer dan 10 mio voor De Zeeuw. Daar zou ik als Ajax zijnde dus niet aan mee doen.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 10, 2009 8:52 am

AZ is gek als ze De Zeeuw naar Ajax laten vertrekken. Volkomen begrijpelijk dat ze daar geen trek in hebben. Jol probeert weer wat olie op het vuur te gooien door te zeggen dat De Zeeuw ook graag naar Ajax wil (net zoals Elia...) maar ik denk niet dat ze daar in Alkmaar van onder de indruk zijn (net zo min als Twente dat was).

Niet geschoten is altijd mis, maar Ajax kan zijn energie beter in andere spelers stoppen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 10, 2009 8:58 am

Als Ajax een kans wil maken, dan zal dat van De Zeeuw afhangen. Als hij perse naar Ajax wil, dan heeft Ajax een kans. Weliswaar zullen ze dan de hoofdprijs moeten betalen, maar dan zou het rond kunnen komen.

Als De Zeeuw dezelfde opstelling heeft als Elia (geen voorkeur voor Ajax, HSV was ook oke), dan is Ajax kansloos.

Ajax zal wel weer in de situatie komen of ze 'suppremie' willen gaan betalen. Eens kijken of ze nog steeds hetzelfde standpunt hebben. Het zou mooi zijn als De Zeeuw een transfersom in zijn contract heeft staan, maar dat zal wel niet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door joey » vr jul 10, 2009 9:07 am

Je bedoelt dat Ajax De Zeeuw moet vragen om een vertrek te forceren?

Ik vind De Zeeuw geen slechte speler, maar toen AZ niet presteerde, bleef er van hem ook weinig over. Hij speelt goed in een elftal dat draait, maar een voortrekkersrol hoef je van hem niet te verwachten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 10, 2009 9:29 am

joey schreef:Je bedoelt dat Ajax De Zeeuw moet vragen om een vertrek te forceren?

Ik vind De Zeeuw geen slechte speler, maar toen AZ niet presteerde, bleef er van hem ook weinig over. Hij speelt goed in een elftal dat draait, maar een voortrekkersrol hoef je van hem niet te verwachten.
Klopt. Schaars is de grote man die echt het verschil maakt.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Michael_B » vr jul 10, 2009 9:34 am

Tja, het gerucht gaat dat het rond is. 11 miljoen (!!) euro naar verluidt...

Belachelijk veel. Goede speler, maar niet zó goed. Als je dan 11 miljoen uitgeeft, had het dan op Schaars geboden toen hij nog niet had bijgetekend.
Face your fears and live your dreams, No Fear

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door brigade zuid » vr jul 10, 2009 9:36 am

Kan me niet voorstellen dat het nu al rond zou zijn. Waar haal je dat gerucht vandaan?

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door GangstaRiB » vr jul 10, 2009 9:38 am

De Dominee schreef:Tja, het gerucht gaat dat het rond is. 11 miljoen (!!) euro naar verluidt...

Belachelijk veel. Goede speler, maar niet zó goed. Als je dan 11 miljoen uitgeeft, had het dan op Schaars geboden toen hij nog niet had bijgetekend.
11 miljoen is een goede prijs voor een dergelijke middenvelder. We hebben Demy keihard nodig.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 10, 2009 9:39 am

Zou echt way too much zijn. Voor een positie die niet echt vacant is.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door brigade zuid » vr jul 10, 2009 9:41 am

Niemand in Nederland was toch meer dan 8 miljoen waard? (ben ik het niet mee eens overigens)

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door LouisXIV & co » vr jul 10, 2009 9:46 am

brigade zuid schreef:Niemand in Nederland was toch meer dan 8 miljoen waard? (ben ik het niet mee eens overigens)
O, daar lult Ome Jol zich wel uit hoor. "Ik doelde op spelers in de subtop of daaronder. Spelers van een landskampioen zijn natuurlijk van een ander niveau. En ik had ook graag maar 8 miljoen betaald, maar daar dachten ze in Alkmaar helaas anders over."

:smile-ajax.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door joey » vr jul 10, 2009 9:50 am

De Dominee schreef:Tja, het gerucht gaat dat het rond is. 11 miljoen (!!) euro naar verluidt...

Belachelijk veel. Goede speler, maar niet zó goed. Als je dan 11 miljoen uitgeeft, had het dan op Schaars geboden toen hij nog niet had bijgetekend.
Schaars was sowieso niet gekomen. Voor die jongen is Ajax totaal niet interessant.

Ik hoop dat dat gerucht niet waar is. Koop eens een echt goede verdediger voor dat geld, zou ik zeggen. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 10, 2009 9:57 am

Overigens verwacht ik dat az Strootman zal halen als het tot een transfer komt van De Zeeuw.

Waar komt dat gerucht van een overeenkomst van 11 miljoen vandaan?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Daily Blind » vr jul 10, 2009 10:12 am

LouisXIV & co schreef:Zou echt way too much zijn. Voor een positie die niet echt vacant is.
Dan kunnen we eindelijk afscheid nemen van mindere spelers als Lindgren, Gabri en Sno.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009

Bericht door Michael_B » vr jul 10, 2009 10:17 am

Ajaciedjuh schreef:Overigens verwacht ik dat az Strootman zal halen als het tot een transfer komt van De Zeeuw.

Waar komt dat gerucht van een overeenkomst van 11 miljoen vandaan?
Als Strootman nog naar AZ gaat ook, is het helemaal een klote deal.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie