Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr aug 30, 2019 9:55 am

Groot talent in de jeugd, maar zag hem een tijd geleden eens spelen en toen was hij ronduit slecht.

Een terugkeer past in zijn carriereplanning, lees ik. Mag ik een teiltje?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 30, 2019 9:59 am

Contract liep af en dat is nog net even verlengd tot 2022. Als Ajax 1.5 maand eerder was geweest, dan was 'ie transfervrij.

Die uitspraken van die jongen zijn wel erg grappig. "Ik ben niet naar Chelsea gegaan met het idee om door te breken". :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 30, 2019 10:02 am

Peter schreef:Contract liep af en dat is nog net even verlengd tot 2022. Als Ajax 1.5 maand eerder was geweest, dan was 'ie transfervrij.

Die uitspraken van die jongen zijn wel erg grappig. "Ik ben niet naar Chelsea gegaan met het idee om door te breken". :smallgrin.gif:
Wellicht hadden ze een optie om het te verlengen. Daarbij is er een optie tot koop.

Prima? Als hij er niks van bakt koop je hem niet. Zolang hij Salah maar niet in de weg zit bij Jong Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » vr aug 30, 2019 11:35 am

Graag redan ook.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

peter

Bericht door peter » vr aug 30, 2019 12:12 pm

Castillo and Anjorin are players I would want Frank to keep an eye on. Castillo is ready to play the BU role for Emerson and they are very similar, only Castillo can cross million times better than Emerson. Emerson is probably the better defender. It would be a perfect situation for both of them. Emerson gets the most playing time and once in a while Castillo gets chances to shine. For Franks system, he is ideal.
Even dit draadje in de gaten houden:
http://forum.talkchelsea.net/topic/28296-juan-castillo/

Alexander

Bericht door Alexander » vr aug 30, 2019 12:15 pm

Tegen het normale Ajax beleid om vertrokken jeugdspelers terug te halen. Vraag me af waarom daar nu van wordt afgezien. Vanwege het succes van Malen?

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 30, 2019 12:48 pm

Omdat je niet zo kortzichtig moet (willen) zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 30, 2019 1:05 pm

Peter schreef:
Castillo and Anjorin are players I would want Frank to keep an eye on. Castillo is ready to play the BU role for Emerson and they are very similar, only Castillo can cross million times better than Emerson. Emerson is probably the better defender. It would be a perfect situation for both of them. Emerson gets the most playing time and once in a while Castillo gets chances to shine. For Franks system, he is ideal.
Even dit draadje in de gaten houden:
http://forum.talkchelsea.net/topic/28296-juan-castillo/
Grappig dat ik de naam Marco van Ginkel daar ook nog tegen kom, hoe is het met hem?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 30, 2019 1:18 pm

elliquido schreef:Graag redan ook.
Zit bij Hertha.

peter

Bericht door peter » vr aug 30, 2019 1:30 pm

If its only a loan and he plays enough, this could be amazing move.

He is realy talented and IMO generaly there is no better club to develop youth than Ajax right now. But he will have strong competition with Tagliafico.
Die supporters denken dat wij voor hen aan het opleiden zijn haha. Grappig.

Timber speelt volgens mij linksback toch? Voor de rest hebben we niet veel linkspoten in de jeugd volgens mij.

elliquido

Bericht door elliquido » vr aug 30, 2019 2:32 pm

wimpey schreef:
elliquido schreef:Graag redan ook.
Zit bij Hertha.
.

ja, tuurlijk.. helaas
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » za aug 31, 2019 4:26 am

brigade zuid schreef:Spelers van Ajax moeten ook een bepaalde uitstraling hebben en De Wit heeft nul uitstaling, Ekkelenkamp ook niet, wil AZ die ook niet hebben?
Klaassen had dat ook niet, net als Van de Beek. Toch geen onaardige spelers.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 31, 2019 8:49 am

Die kunnen voetballen.
IK GELOOF!!!!!!

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » ma sep 02, 2019 4:52 am

De Wit ook. Niet zo goed als Donny, maar een totaal onbekwame prutser zoals jij hem doet voorkomen is hij zeker niet. Die gaat het bij AZ prima doen, en kan daarna nog wel een stapje omhoog.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 02, 2019 5:41 am

Opvolger van Reus bij Dortmund inderdaad.
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » ma sep 02, 2019 2:34 pm

Gezond verstand schreef:De Wit ook. Niet zo goed als Donny, maar een totaal onbekwame prutser zoals jij hem doet voorkomen is hij zeker niet. Die gaat het bij AZ prima doen, en kan daarna nog wel een stapje omhoog.
Deze noteren we even. Ook AR ziet het wel zitten (lyrisch mag ik 'm niet noemen), maar ik zie het er niet zo aan af, hoor. Je merkt dat veel van die waterdragers het op een niveautje lager verschrikkelijk lastig hebben. Ze hebben namelijk niet zoveel klasse en hard werken doen er wel meer op dat niveau.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma sep 02, 2019 3:51 pm

Gezond verstand schreef:
brigade zuid schreef:Spelers van Ajax moeten ook een bepaalde uitstraling hebben en De Wit heeft nul uitstaling, Ekkelenkamp ook niet, wil AZ die ook niet hebben?
Klaassen had dat ook niet, net als Van de Beek. Toch geen onaardige spelers.
De vraag is eigenlijk wat 'uitstraling' precies is. Had Litmanen uitstraling? De Wit heeft een beetje een dezelfde soort 'kop' als Klaassen, maar heeft (net als Klaassen had) wel de instelling van een Ajacied. Knalt erin, echte jongen van de club, kan goed praten. Niet het type voetballer waar de Ajax-supporter warm voor loopt, maar gun 'm alle goeds.

Ekkelenkamp moet die laatste stap eigenlijk nog zetten. Iemand een beuk geven, voor zichzelf opkomen, die flair/bluf heeft ie nog niet. Als ie dat 'kop omhoog, borst vooruit' wat meer krijgt, kan ie best een mooie carriere krijgen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 02, 2019 4:48 pm

Peter schreef:
Gezond verstand schreef:De Wit ook. Niet zo goed als Donny, maar een totaal onbekwame prutser zoals jij hem doet voorkomen is hij zeker niet. Die gaat het bij AZ prima doen, en kan daarna nog wel een stapje omhoog.
Deze noteren we even. Ook AR ziet het wel zitten (lyrisch mag ik 'm niet noemen), maar ik zie het er niet zo aan af, hoor. Je merkt dat veel van die waterdragers het op een niveautje lager verschrikkelijk lastig hebben. Ze hebben namelijk niet zoveel klasse en hard werken doen er wel meer op dat niveau.
Een middenvelder die niet handig is met de bal wordt natuurlijk nooit een goede middenvelder.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 02, 2019 5:37 pm

Thijs schreef: Ekkelenkamp moet die laatste stap eigenlijk nog zetten. Iemand een beuk geven, voor zichzelf opkomen, die flair/bluf heeft ie nog niet.
Wie? De Ronaldo-gooier??!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii

Bericht door Yopii » wo sep 04, 2019 9:15 am

Jöhnk schreef:Groot talent in de jeugd, maar zag hem een tijd geleden eens spelen en toen was hij ronduit slecht.

Dat slaat nergens op, inderdaad. Terug met hangende pootjes.

16-19 zijn cruciale jaren in de ontwikkeling van een voetballer. Een groot talent kan zomaar stilstaan en nooit meer zijn belofte inlossen.

JFC was inderdaad een talent maar geen toptalent zoals De Ligt, Donny of Appie. Categorie daaronder.

Wat Dani de Wit betreft, hij kan aardig koppen maar verder is hij vrij lomp. In Engeland lopen nogal wat van zulke spelers, dus wie weet kan hij doorgroeien. Bij het spel van Ajax past hij niet, daar mist hij de finesse voor.

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 04, 2019 9:33 am

Yopii schreef:
Jöhnk schreef:Groot talent in de jeugd, maar zag hem een tijd geleden eens spelen en toen was hij ronduit slecht.

Dat slaat nergens op, inderdaad. Terug met hangende pootjes.

16-19 zijn cruciale jaren in de ontwikkeling van een voetballer. Een groot talent kan zomaar stilstaan en nooit meer zijn belofte inlossen.

JFC was inderdaad een talent maar geen toptalent zoals De Ligt, Donny of Appie. Categorie daaronder.

Wat Dani de Wit betreft, hij kan aardig koppen maar verder is hij vrij lomp. In Engeland lopen nogal wat van zulke spelers, dus wie weet kan hij doorgroeien. Bij het spel van Ajax past hij niet, daar mist hij de finesse voor.
Bij Chelsea zal hij heus niet stilgestaan hebben in de jeugd toch? Denk dat het algehele niveau van de spelers daar iets hoger ligt dan in Nederland.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » wo sep 04, 2019 9:37 am

In de jeugd? Ik geloof er niets van.

Veel echt talentvolle spelers lopen daar vast op die leeftijd, daar zal wel een reden voor zijn. Sowieso komt er in Engeland maar weinig talent door, gemeten naar de enorme aantallen jeugdige voetballers.

Voor hun ontwikkeling kunnen talenten beter naar Spanje gaan, maar daar betalen ze een stuk minder.

Mano

Bericht door Mano » wo sep 04, 2019 9:40 am

JFC, Redan en Dilrosun vertrokken direct toen er een zakje met geld stond. Nu JFC weer terug keert heeft niets met planning te maken maar alles met uitzichtloze situatie.
De andere 2 zaten in zelfde positie en spelen nu bij Hertha BSC. Benieuwd of ze minuten gaan maken.

Weet eerlijk gezegd niet wat Ajax met hem moet, denk dat hij weinig tot niets toevoegt
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii

Bericht door Yopii » wo sep 04, 2019 9:41 am

In dat geval kunnen we zo weer van hem af. Prima deal, wat dat betreft. :biggthumpup.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 04, 2019 9:51 am

Yopii schreef:In de jeugd? Ik geloof er niets van.

Veel echt talentvolle spelers lopen daar vast op die leeftijd, daar zal wel een reden voor zijn. Sowieso komt er in Engeland maar weinig talent door, gemeten naar de enorme aantallen jeugdige voetballers.

Voor hun ontwikkeling kunnen talenten beter naar Spanje gaan, maar daar betalen ze een stuk minder.
Van trainen bij Chelsea wordt heus niemand minder hoor. Bij Chelsea zagen de fans hem ook liever blijven (zie forum). Alleen hij is NU op een leeftijd dat hij minuten moet maken. Dan is een huurdeal met optie natuurlijk prima voor Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie