Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Taylor naar Napoli voor een zak geld plus ene Zweedse middenvelder genaamd Cajuste. Schijnt afgelopen seizoen uitgeleend te zijn geweest aan Ipswich waar hij 30 potjes meedeed.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Cluijffert
Ja, komt van een of andere Italiaanse social media influencer. Het spel is op de wagen dus

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Moro zou weer in beeld zijn. En volgens geruchten gaan we nog altijd voor Eriksen, Tadic en Blind.
Kan het me echt niet voorstellen allemaal. Zeker niet nu we verlengen met Pasveer, Klaassen en Berghuis.
Kan het me echt niet voorstellen allemaal. Zeker niet nu we verlengen met Pasveer, Klaassen en Berghuis.
Ik sta nergens meer van te kijken. 

Echt bizar dit. Die Kroes lijkt wel een 13-jarige die een beetje FM aan het spelen is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wel een 13 jarige die voor het eerst speelt, niet eentje die YouTube kijkt... Met ouwe lullen win je niet met FM...Mr. Ajax schreef:Echt bizar dit. Die Kroes lijkt wel een 13-jarige die een beetje FM aan het spelen is.
https://youtu.be/MibjR5qbhXI?si=msr-PTZECy-kVoGo
- Jinne
- Site Admin
Cordero. Jonge buitenspeler die net gehaald is door Newcastle. Dus huurdeal max.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!