Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jul 02, 2008 12:22 am

Bertje schreef:Ach gut, vooral weer klagen de volgende keer dat iets jou stoort.
Niet verkeerd bedoelt maar er zijn ook vaak genoeg opmerkingen naar jou toe gemaakt maar daar doe je ook niet veel aan hoor.....

Ik moet overigens altijd lachen als ik Joey's post lees. Ik weet 9 van de 10x wel ongeveer wat ie gaat zeggen. En ja, als het voor hem helpt om AT zo te gebruiken moeten jullie (Thomas en Bertje) niet gaan klagen bij hun maar dan moet Thomas eens met goed scoutingwerk komen :hypocrite.gif: :ajaxsmiley.gif:

of een bom op de Arena gooien
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 02, 2008 12:42 am

Moeten ze er wel wat mee doen. Ik heb de afgelopen tijd al een aantal spelers naar mooie clubs zien vertrekken. En dat gaan er deze zomer alleen maar meer worden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jul 02, 2008 8:23 am

Frustrerend he? :1evil.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo jul 02, 2008 8:32 am

Thomas schreef:Jullie mogen dan al heel wat jaartjes vaker naar de Arena gaan, maar dat geeft jullie geen enkel recht meer om te klagen hoor. Relatief gezien heb ik veel meer jaren wanbeleid meegemaakt dan jullie.
:worshippy.gif:



Toch wil ik het even voor joey en Cees opnemen. Beiden zijn posters die negen van de tien keer met een interessante en goed onderbouwde post komen. Als zij dan nu, niet geheel onbegrijpelijk, in herhaling vallen bij het uiten van hun ongenoegen, dan moet je daar niet te zwaar aan tillen. Er zijn hier heel wat andere posters waarbij de plaat blijft hangen en die daar geen andere interessante posts tegenover kunnen zetten. Vergeef het de oude heren, jongemannen!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo jul 02, 2008 9:36 am

Thomas schreef: En Ajax moet Huntelaar natuurlijk verkopen. Dan is er weer wat meer mogelijk.
Doen ze de laatste dag van de transferwindow..

ik ga lekker meeklagen met Joey en Cees.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 9:39 am

Volgens mij deed je dat al wel ff... :ajaxsmiley.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo jul 02, 2008 9:40 am

Ja dat is waar maar nu nog meer. :ajaxscarf.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 9:49 am

Kón dat dan nog? :ajaxsmiley.gif:

Nee ff serieus, ook ik word behoorlijk onrustig. de data verschuiven steeds maar: eerst voor het EK, dan direct na het einde van Oranje, dan op 1 juli bij de shirtpresentatie, nu voor de start van de trainingen etc etc :confused.gif:

En tóch ga ik er van uit dat het goed komt, men IS hard bezig, maar we hebben echt last van het imago van de competitie en het feit dat we geen CL spelen. :blush.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 10:02 am

Dat weten we toch twintig jaar, Neef? Gaan we opnieuw het wiel uitvinden?

Coronel die zegt dat er topspelers gehaald worden.... Forget it, topspelers komen niet naar Ajax. :blush.gif:

Thomas, daar vergis je je in, hoor. Ajax voert eigenlijk altijd wanbeleid, alleen hebben we af en toe een trainer die zo goed presteert dat het wanbeleid op de achtergrond raakt. Ajax is geen goed geleide club.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 10:11 am

Dan is het uitzichtloos, het wordt nooit meer wat.
Elke moeite is vergeefs.
Het enige dat helpt is iedereen ontslaan.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » wo jul 02, 2008 10:14 am

Ontslaan? De hele tent opdoeken. :hypocrite.gif: :biggrin.gif: Moeten we maar met zijn allen fan worden van Omniworld.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jul 02, 2008 10:15 am

Neefkens schreef:Dan is het uitzichtloos, het wordt nooit meer wat.
Elke moeite is vergeefs.
Het enige dat helpt is iedereen ontslaan.
Is wel zo. Rigoreus snijden was een optie geweest, maar dat doen we dus niet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 10:19 am

Het is inderdaad lastig omdat de structuur van Ajax onoverzichtelijk is. Er zijn geen korte lijnen, iedereen heeft het recht om mee te praten en iedereen praat mee. Veel mensen binnen de organisatie zitten er voor zichzelf, er is geen eenheid. En o wee als er verloren wordt, dan breekt de hel los in het kippenhok.

Ajax heeft natuurlijk grote mogelijkheden vanwege de historie, de (potentiéle) achterban en de uitstraling van de club. Maar net als bij F. komt er door wanbeleid veel te weinig uit. Je moet je eens afvragen waarom we jaar in jaar uit worden afgetroefd door een provincieclub met veel minder mogelijkheden.

Maar over het transferbeleid: je moet er vroeg bij zijn en weten wat je zoekt en kunt betalen. Niet tijdens het EK zitten te scouten onder het genot van een glas wijn. 'Goh, die Pavljoetsjenko lijkt me wel wat. Bij welke club speelt Fabregas eigenlijk? Wel een leuk voetballertje, zie je dat? Schenk nog eens in...' :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 02, 2008 10:19 am

Eigenlijk zouden wij, de klagers, eens te rade moeten gaan bij fans van, pak 'm beet, Benfica of zo. Ook een club die in een Europees gezien kleinere competitie speelt en ook eentje met een roemrucht verleden, maar die tegenwoordig nauwelijks wat klaar speelt (op het Europese podium). Hoe gaan die jongens nou om met hun verdriet en de gedachte dat het ooit beter was?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 10:20 am

We hebben de volledige technische staf ontslagen, het bestuur en de RvC zijn volledig opgestapt. De technisch directeur en de algemeen directeur zijn eruit gegooid en nóg is het niet genoeg?

Als dit geen rigoreus snijden is, weet ik het echt niet meer.

:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » wo jul 02, 2008 10:21 am

Mwah, er zijn genoeg clubs die ten val zijn gekomen.

maar laten we niet overdrijven. Eind jaren 80, begin jaren 90 dacht men ook dat PSV Ajax defenitief voorbij was gestreefd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » wo jul 02, 2008 10:23 am

Real Ajax schreef:Ontslaan? De hele tent opdoeken. :hypocrite.gif: :biggrin.gif: Moeten we maar met zijn allen fan worden van Omniworld.
Ja en dan veranderen we AT in OT :blush.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 10:24 am

Nihad schreef:Mwah, er zijn genoeg clubs die ten val zijn gekomen.

maar laten we niet overdrijven. Eind jaren 80, begin jaren 90 dacht men ook dat PSV Ajax defenitief voorbij was gestreefd.
Verschil: PSV was toen rijker dan Ajax. Nu niet meer.

@Neef: kan mij het schelen wie er in de RVC zit. Ik wil verbeteringen op technisch gebied.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo jul 02, 2008 10:25 am

In de selectie, Neef. Op bestuurlijk niveau hebben we wat veranderingen gemaakt, maar tot op heden zie ik geen tekenen tot verbeteringen tov beleid. Kan nog komen, maar weten we niet al beter?

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 10:25 am

joey schreef:Het is inderdaad lastig omdat de structuur van Ajax onoverzichtelijk is. Er zijn geen korte lijnen, iedereen heeft het recht om mee te praten en iedereen praat mee. Veel mensen binnen de organisatie zitten er voor zichzelf, er is geen eenheid. En o wee als er verloren wordt, dan breekt de hel los in het kippenhok.
Dat is een juiste conclusie, dat stond in het rapport Coronel.

Daarom is er nu een andere structuur gekomen en zijn er kortere lijnen en wordt er meer op afstand gestuurd.
Niet overal wat achter zoeken, niet iedereen van niet-integer gedrag beschuldigen, er is veel veranderd en dat moet een kans krijgen. Ook van jou.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo jul 02, 2008 10:26 am

Nihad schreef:Mwah, er zijn genoeg clubs die ten val zijn gekomen.

maar laten we niet overdrijven. Eind jaren 80, begin jaren 90 dacht men ook dat PSV Ajax defenitief voorbij was gestreefd.
Precies, en halverwege de jaren 90 dachten we dat geen Nederlandse club Ajax ooit meer zou kunnen inhalen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jul 02, 2008 10:27 am

Nihad schreef:Mwah, er zijn genoeg clubs die ten val zijn gekomen.

maar laten we niet overdrijven. Eind jaren 80, begin jaren 90 dacht men ook dat PSV Ajax defenitief voorbij was gestreefd.
Sja, maar neem de historie er eens bij. Tussen '73 en '87 zat 14 jaar. Tussen '88 en '92 maar 5. En tussen '96 en nu alweer twaalf. De langste periode waarin Ajax geen Europese finale speelde wordt dus al bijna herhaald; en het ziet er vooralsnog niet naar uit dat we binnen nu en 2 jaar een Europese finale spelen. Ik hoop het hard, maar denk het niet. En zo lijken we steeds meer op een club in verval, die steeds moeilijker gerenoveerd kan worden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 10:28 am

Peter schreef:In de selectie, Neef. Op bestuurlijk niveau hebben we wat veranderingen gemaakt, maar tot op heden zie ik geen tekenen tot verbeteringen tov beleid. Kan nog komen, maar weten we niet al beter?
Wát veranderingen? Iedereen is weg.

De selectie moet idd behoorlijk verbeterd worden en dat duurt te lang naar mijn zin. Maar dat is geen reden om nu alle nieuwe mensen gewoon weer af te fikken voordat ze zich hebben kunnen bewijzen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo jul 02, 2008 10:49 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En zo lijken we steeds meer op een club in verval, die steeds moeilijker gerenoveerd kan worden.
Een beetje zoals Fnoord zeg maar.

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 10:56 am

Ajjj, dát had je nou niet moeten zeggen..... :blush.gif:

:ajaxsmiley.gif:

Gesloten