Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:15 pm

Ach, er mag zoveel niet. En dan nog, AZ was ook rond met Alves. Mij zegt dat niet zoveel.

Maar misschien gaat Ajax twintig miljoen neerleggen voor Sulejmani om kritiek van de fans in de kiem te smoren. Wie weet. Vooropgesteld dat Ajax Sulejmani zelf gaat betalen tenminste. Aangezien Lemic erbij betrokken is, kan er zomaar een derde club in het geding zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:18 pm

joey schreef:Maar misschien gaat Ajax twintig miljoen neerleggen voor Sulejmani om kritiek van de fans in de kiem te smoren. Wie weet.
Eerder zeg je dat je nog hoop had toen er nog sprake was van Sulejmani. Nu lijkt hij misschien toch te komen, dan lijkt het me toch dat je daar blij zou zijn.

Nee hoor, nu is het omdat AJAX de kritiek van de fans wil smoren. Zou het heel misschien kunnen dat ze het gewoon een topspeler vinden en daar ver voor willen gaan?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:20 pm

Ik vind Sulejmani een groot talent, maar voor de genoemde bedragen zou ik hem lekker in Heerenveen laten. Achttien miljoen, twintig miljoen, laat me niet lachen. We hebben het wel over een speler die we een jaar geleden nog voor een opleidingsvergoeding konden halen.

Bovendien, ik vind dat de voorhoede niet de prioriteit heeft. De prioriteit ligt bij de verdediging, en dan kan onze volstrekt fantasieloze middenlinie ook nog wel een oppepper gebruiken.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 02, 2008 1:23 pm

Als je Sulejmani, Suarez en Cvita achter KJH/die Rus opstelt dan heb je zat creatief vermogen. Met backs als Urby en Silva heb je mensen die van achteren opkomen en de man-meer-situatie kunnen verzorgen.

Lindgren centraal op het middenveld kan ook aanvallen en verdedigen. Rest over de andere plek en die van centrale verdedigers...
IK GELOOF!!!!!!

Harm

Bericht door Harm » wo jul 02, 2008 1:24 pm

Jöhnk schreef:Over wijn?

Afbeelding
Ga buiten spelen Jöhnk. Bertje probeert hier een serieus gesprek te voeren.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 02, 2008 1:24 pm

Sulejmani en die Rus kosten een shitload aan geld. Zoveel geld heeft Ajax niet.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:26 pm

Als KJH weg gaat, hebben ze er geld genoeg voor en dan kan Maidana, Henrique of welke centrale verdediger dan ook er ook nog van af.

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo jul 02, 2008 1:27 pm

Harm schreef:
Jöhnk schreef:Over wijn?

Afbeelding
Ga buiten spelen Jöhnk. Bertje probeert hier een serieus gesprek te voeren.
:smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:31 pm

Neefkens schreef:Als KJH weg gaat, hebben ze er geld genoeg voor en dan kan Maidana, Henrique of welke centrale verdediger dan ook er ook nog van af.
Zo, en wie zegt dat KJH weggaat voor laten we zeggen half augustus?

En dan nog, die verdedigers, die middenvelder, die linksbuiten hebben we sowieso nodig. Als je weinig geld hebt, moet je niet al je geld spenderen aan twee spelers die allebei een hype zijn. Dan moet je slimmer zijn dan dat. Sulejmani moet je kopen voor een miljoen of tien en anders niet. En je moet je vooral niet door Heerenveen aan het lijntje laten houden, want de klokt tikt door en steeds meer potentiële aankopen vinden onderdak bij andere clubs.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:33 pm

Zo klinkt het wel heel gemakkelijk. Joey voor AD. :ajaxscarf.gif:

Harm

Bericht door Harm » wo jul 02, 2008 1:41 pm

Toch zijn er echt nog genoeg potentiële aankopen, kijk maar naar de lijstjes van Thomas.

Namen zijn niet zo belangrijk, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom die spelers geen optie zijn voor Ajax. Kun je daar meer over vertellen Thomas? Bekijkt Ajax deze spelers serieus, of worden ze meteen afgeschoten?

Hebben de scouts wel de vaardigheden om mensen te overtuigen?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:42 pm

Bij Cvitanich wel, misschien was dat wel de trendbreuk.

Harm

Bericht door Harm » wo jul 02, 2008 1:44 pm

Als dat zo was, dan hadden er nu toch wel andere namen rondgezongen dan Pavlyoetc.?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 1:45 pm

Cvitanich zong ook niet rond, totdat hij gekocht was.

jabu

Bericht door jabu » wo jul 02, 2008 1:50 pm

Zeg Harm, wil je Neefkens en joey wat minder in de weg lopen bij hun 'één-tweetjes' in de Transfers & Geruchten-topics. :hypocrite.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jul 02, 2008 1:53 pm

LucaS schreef:Wat eenm negativisme weer. Ibrahimovic kon ook overal tekenen toen Ajax zich voor hem meldde. Maar goed, ik begrijp dat AT vindt dat we ons moeten richten op de Luques, Rommedahlen, Delorges en Colinsen van deze wereld. Hebben we ze iig voor 14 juli binnen
Ik vind dat in ieder geval helemaal niet, Luuk. Er is alleen nogal een verschil tussen spelers die hebben uitgeblonken op een EK en iemand als Rommedahl. De minder bekende talentvolle spelers uit het buitenland, bijv.

LucaS schreef:Ajax mag niet rond zijn als Heerenveen geen toestemming heeft gegegevn. Als Ajax dus naar buiten brangt rond te zijn met Sulejmani, is dit of heel dom of heeft Heerenveen toestemming gegeven
Helemaal waar, inderdaad. Heerenveen zal dus in eerste instantie oren hebben gehad naar een verkoop van Sulejmani en wat Ajax te bieden had.

Harm schreef:Toch zijn er echt nog genoeg potentiële aankopen, kijk maar naar de lijstjes van Thomas.

Namen zijn niet zo belangrijk, ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom die spelers geen optie zijn voor Ajax. Kun je daar meer over vertellen Thomas? Bekijkt Ajax deze spelers serieus, of worden ze meteen afgeschoten?

Hebben de scouts wel de vaardigheden om mensen te overtuigen?
Ajax kende jongens als Tomas Costa, Hernan Pellerano, Thiago Silva, Augusto Fernandez en Diego Godin en Cesar Delgado zeker al een tijdje voor hun (aanstaande) transfers. Dat weet ik in ieder geval heel zeker. :hypocrite.gif: Van sommige jongens weet ik dat de eerste of algehele indruk ook positief was, maar wat er in het vervolg allemaal heeft plaatsgevonden heb ik geen idee van.

Harm

Bericht door Harm » wo jul 02, 2008 1:54 pm

Jabu schreef:Zeg Harm, wil je Neefkens en joey wat minder in de weg lopen bij hun 'één-tweetjes' in de Transfers & Geruchten-topics. :hypocrite.gif:
Sorry :blush.gif:

Maar de stilte die er nu heerst geeft je dan zeker vertrouwen in de scouting Neef?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 1:54 pm

Zeg Jabu, straks eis ik het auteursrecht op over jouw sig. :666.gif:

Er zingen wel namen rond, Harm. Veel namen zelfs. Alleen wordt niets concreet.

Harm

Bericht door Harm » wo jul 02, 2008 2:02 pm

Maar er zingen niet echt heel verrassende namen rond. Die verdediger was er één (Maidana ofzo), maar verder zijn het vooral platgetreden paden.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jul 02, 2008 2:11 pm

Wat wil je, de hele leiding van Ajax zat in Zwitserland. De laatste tijd zijn we aan het telescouten geslagen. :blush.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 02, 2008 2:12 pm

Zelfs dat is niet erg. Als je Arshavin maar scout in de poulefase van de UEFA-cup en niet in de kwartfinale van het EK
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » wo jul 02, 2008 2:18 pm

Die jongen verdient een godsvermogen bij Zenith. Zelfs in de groepsfase is het al een schier onhaalbare kaart.

Bestaan de Chivu's en de Maxwells niet meer? Jongens waar geen hond van had gehoord en die uitgroeiden tot topspelers voor Ajax?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jul 02, 2008 2:19 pm

joey schreef:Wat wil je, de hele leiding van Ajax zat in Zwitserland. De laatste tijd zijn we aan het telescouten geslagen. :blush.gif:
Joey denkt nog steeds dat je om zaken te doen elkaar de hand moet kunnen geven. :drecul.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo jul 02, 2008 2:20 pm

Als Ajax had geprobeerd om Arshavin in de winter te halen was dat wel gelukt hoor. Wist hij veel dat Zenith zo goed zou zijn dat ze de Uefa Cup zouden winnen.
IK GELOOF!!!!!!

peter

Bericht door peter » wo jul 02, 2008 2:22 pm

Neefkens schreef:
joey schreef:Wat wil je, de hele leiding van Ajax zat in Zwitserland. De laatste tijd zijn we aan het telescouten geslagen. :blush.gif:
Joey denkt nog steeds dat je om zaken te doen elkaar de hand moet kunnen geven. :drecul.gif:
Nee, joey denkt dat je moet netwerken om spelers binnen te halen. Een Braziliaans talent scout (en koop) je niet vanuit Zwitserland, hoor. Dat vergt veel meer dan alleen een televisie kopen.

Plaats reactie