Onbetrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door peter » do mei 12, 2011 12:49 pm

Augustus 2010.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 13, 2011 10:01 am

O, dat was het moment dat Jol druk bezig was spelers via zijn relaties binnen te hengelen. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 13, 2011 12:43 pm

joey schreef:O, dat was het moment dat Jol druk bezig was spelers via zijn relaties binnen te hengelen. :excited.gif:
Goed voorbeeld om nogmaals te onderstrepen dat de AD zijn oren volledig laat hangen naar de zittende trainer.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 13, 2011 12:59 pm

Sterker nog, je moet héél erg uitkijken wie je binnenhaalt als trainer of TD. Ajax is interessant voor makelaars en andere schimmige figuren.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 13, 2011 1:00 pm

joey schreef:Sterker nog, je moet héél erg uitkijken wie je binnenhaalt als trainer of TD. Ajax is interessant voor makelaars en andere schimmige figuren.
Een schimmig figuur als Boog bijv. Met een bedenkelijke reputatie in de zakenwereld.

Wie zegt mij dat Boog niét heeft verdiend aan al die muppets die Jol bij Ajax heeft ondergebracht? :confused.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 13, 2011 2:58 pm

Wie zegt mij dat Cruijff niet verdient aan de spelers die hij bij Ajax tipt? Laag...
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 13, 2011 3:13 pm

Cruijff heeft nooit enige belangstelling voor de spelershandel gehad. Het scouten liet hij bij Barcelona en Ajax altijd aan anderen over. Zijn hart ligt bij de opleiding.

De transfers van Ze Eduardo, Kerlon en Atouba met name waren héél verdacht. Onduidelijk welk belang Ajax had bij het aantrekken van die spelers.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 13, 2011 3:40 pm

Ach, en onlangs was hij nog verbaasd dat een speler die hij getipt had nog niet binnen was. Maar ga vooral lekker door om zonder enige grond te suggereren dat vd Boog aan transfers heeft verdiend. :excited.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 13, 2011 4:00 pm

Ik had het over Jol.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 13, 2011 4:04 pm

Excuus, mijn eerdere reactie, waarop jij reageerde, was op Wimpey, die suggereerde dat vd Boog heeft verdiend aan transfers.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 13, 2011 7:17 pm

LucaS schreef:Excuus, mijn eerdere reactie, waarop jij reageerde, was op Wimpey, die suggereerde dat vd Boog heeft verdiend aan transfers.
Boog heeft bij telefoniebedrijven en TEG een zeer bedenkelijke reputatie opgebouwd. En als AD van Ajax heeft hij die lijn consequent doorgetrokken.

Als AD van Ajax ben je óf stekeblind wanneer je vette contracten uitdeelt aan bijv. Atouba óf je bent corrupt. Ik gok op een combi van beiden.

Rednose

Bericht door Rednose » vr mei 13, 2011 10:02 pm

wimpey schreef:
LucaS schreef:Excuus, mijn eerdere reactie, waarop jij reageerde, was op Wimpey, die suggereerde dat vd Boog heeft verdiend aan transfers.
Boog heeft bij telefoniebedrijven en TEG een zeer bedenkelijke reputatie opgebouwd. En als AD van Ajax heeft hij die lijn consequent doorgetrokken.

Als AD van Ajax ben je óf stekeblind wanneer je vette contracten uitdeelt aan bijv. Atouba óf je bent corrupt. Ik gok op een combi van beiden.
Je gaat wat ver W. De laatste tijd regelmatig dit soort tamelijk vergaande insinuaties zonder enig bewijs.
Is prima om van mening te verschillen in de discussie pro of contra JC, maar om nu voortdurend je mening van de onderkant van de beerput te schrapen vind ik persoonlijk toch wat vreemd.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 13, 2011 10:57 pm

Tja..

wimpey

Bericht door wimpey » za mei 14, 2011 11:14 am

Rednose schreef: Je gaat wat ver W. De laatste tijd regelmatig dit soort tamelijk vergaande insinuaties zonder enig bewijs.
Is prima om van mening te verschillen in de discussie pro of contra JC, maar om nu voortdurend je mening van de onderkant van de beerput te schrapen vind ik persoonlijk toch wat vreemd.
Vodafone, Telfort, TEG. Ruim een dozijn spelers laten ronselen (door Jol) waaraan de club niets had. Jol wel. Raiola ook. Boog niet? Zou kunnen. Zou ook niet kunnen.

Boog was ook degene achter het bureau van Boef. Achter het liegen over contact met Hiddink. En degene die bij de AC tegen HvdZ volledig nat ging.

Totaal onbetrouwbaar. Onderwereld-trekjes.

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 14, 2011 11:21 am

wimpey schreef:
Rednose schreef: Je gaat wat ver W. De laatste tijd regelmatig dit soort tamelijk vergaande insinuaties zonder enig bewijs.
Vodafone, Telfort, TEG. Ruim een dozijn spelers laten ronselen (door Jol) waaraan de club niets had. Jol wel. Raiola ook. Boog niet? Zou kunnen. Zou ook niet kunnen.

Boog was ook degene achter het bureau van Boef. Achter het liegen over contact met Hiddink. En degene die bij de AC tegen HvdZ volledig nat ging.

Zou iemand hier zijn hand in het vuur steken voor VDB? Ik neem aan van niet. :smallgrin.gif:

Nog twee weken, dan zijn we van die griezel af.

wimpey

Bericht door wimpey » za mei 14, 2011 11:37 am

joey schreef: Zou iemand hier zijn hand in het vuur steken voor VDB? Ik neem aan van niet. :smallgrin.gif:
Ik zou Boog z'n hand wel in het vuur willen steken. En dan een minuut vasthouden. :smallgrin.gif:
2.5 week. Sommigen tellen de minuten tot aan Ajax - Twente. Ik tel de dagen die Boog nog heeft.

jabu

Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010

Bericht door jabu » za mei 14, 2011 11:39 am

Hoeveel dagen is het geleden dat HtC bij Ajax onder contract stond, wimpey? ;)

wimpey

Bericht door wimpey » za mei 14, 2011 11:42 am

Jabu schreef:Hoeveel dagen is het geleden dat HtC bij Ajax onder contract stond, wimpey? ;)
:biggrin.gif:

Te weinig. Zal ook altijd zo blijven.

Rednose

Bericht door Rednose » za mei 14, 2011 10:21 pm

joey schreef:
wimpey schreef:

Zou iemand hier zijn hand in het vuur steken voor VDB? Ik neem aan van niet. :smallgrin.gif:

Zucht....krijgen we die engerd uit Barcelona voor terug :666.gif:
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

sander

Bericht door sander » wo mei 18, 2011 7:30 am

In de zoektocht naar een creatieve middenvelder is Ajax uitgekomen bij Armando Vajushi. De Albanees staat volgens Sporti Shqiptar in de concrete belangstelling van de Amsterdammers, maar de kersverse landskampioen is niet de enige gegadigde voor de speler van Vllaznia Shkodër. De negentienjarige creatieveling wordt in eigen land als een van de grootste nationale talenten gezien.

De jeugdinternational heeft met Hamburger SV, VfB Stuttgart, Hajduk Split, NK Maribor en AEK Athene echter meer ijzers in het vuur. Volgens het medium is Vajushi zelf ‘verrast’ door de hevige interesse in zijn persoon. Zijn vader kan hem mogelijk nog binnenboord houden, daar hij de manager is bij Vllaznia. Zondag sprak een delegatie van AEK Athene al met de Albanezen. Vajushi was in februari dichtbij een transfer naar Espanyol, terwijl ook KF Tirana achter de handtekening van de tiener aanzat.

Volgens Sporti Shqiptar is het echter aannemelijk dat Vajushi voor Ajax kiest, daar zijn zaakwaarnemer Mojas Radonjic ‘goede contacten’ heeft lopen in Nederland. “De aanbiedingen zijn talrijk, Armando zal volgend seizoen bij een ander team spelen”, zegt voorzitter Valter Fushaj. De nummer zes van vorig seizoen is in ieder geval zelf wel bereid om Vajushi, die dit seizoen in 31 competitiewedstrijden tot drie treffers kwam, te verkopen.
Voetbalzone

Rooie

Bericht door Rooie » vr mei 20, 2011 1:37 pm

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 94,00.html
Ajax eye ex-Villa starlet
Striker impresses Dutch giants during Hong Kong Sevens

Skysports.com understands Dutch champions Ajax are eyeing a move for Aston Villa starlet Harry Forrester.

Forrester is on the look-out for a new club after being informed by Villa boss Gerard Houllier he will not be offered a new deal as he does not figure in his plans.

Villa beat a host of clubs to sign Forrester from Watford for a seven-figure fee in January 2008.

Forrester, who has been capped at youth level for England, impressed during his time with the Midlands outfit's academy and reserve sides, but Houllier has decided to let the player leave Villa Park.

Following his release, Forrester linked up with Championship side Barnsley after being watched in the reserves by Mark Robins.

Robins was keen to bring Forrester to Oakwell for next season, but in a twist of fate the move fell through after he quit his role at Barnsley last weekend.

The 20-year-old is believed to have caught the eye of Ajax's coaching staff after deciding to link up with Villa for the Hong Kong Sevens tournament last week.

Forrester was one of the top scorers with four goals in the tournament, which involved Ajax, Celtic, Liverpool, Rangers and Boca Juniors, and his performances have alerted Ajax to his possible availability.

Ajax believe skilful attacker Forrester has the technical ability to fit in with their footballing philosophy and could now offer the player a dream move to Amsterdam.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr mei 20, 2011 2:58 pm

Kan iemand de topictitel veranderen of deze splitsen naar onbetrouwbaar transfernieuws 2011-2012?

Ajaciedjuh

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma mei 23, 2011 5:22 am

Telesport:
Verlies PSV redt Rutten

Na de 30e landstitel is Ajax met de komst van Derk Boerrigter (RKC), Thulani Serero (Ajax Cape Town) en Theo Janssen (FC Twente) hard op weg om als eerste topclub de selectie rond te hebben voor het seizoen 2011-2012. Het wachten is op spits Kolbein Sigthorsson (AZ). Met z’n doortastendheid op de transfermarkt troeft de landskampioen in een week tijd opnieuw de concurrenten FC Twente en PSV af.

Weet trainer-coach Frank de Boer de rest van de selectie intact te houden dan staat Ajax al bij voorbaat met 1-0 voor als het nieuwe seizoen op 30 juli van start gaat met de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen FC Twente. Maar als Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel of Jan Vertonghen onverhoopt toch vertrekken dan is hun vervanging ook al goeddeels geregeld met Kenneth Vermeer en Joris Mathijsen. Daarmee heeft De Boer zijn huiswerk goed gedaan.

In Enschede moet tot dusver alleen Janssen worden vervangen, maar FC Twente dient wel rekening te houden met een korte vakantie en gebroken voorbereiding vanwege de voorronde van de Champions League. PSV staat er het slechtste op. De huidige selectie in Eindhoven komt tekort, maar vooralsnog ontbreekt voldoende financiële armslag om de achterstand op Ajax en FC Twente goed te maken. PSV boekt over het afgelopen seizoen opnieuw een megaverlies, voert sowieso een te dure huishouding voor een Nederlandse Europa Leaguedeelnemer en mist bij voorbaat het lucratieve Champions Leaguetoernooi. Tel uit je winst, of beter, je verlies. Het is de reden dat directeur Tiny Sanders en technisch manager Marcel Brands de schuld van het desastreuze seizoen bij de spelers leggen. Het afkopen van het eenjarige contract van trainer Fred Rutten viel financieel niet te verantwoorden.

Ajax wacht dus alleen nog op de komst van AZ-spits Kolbeinn Sigthorsson. Met hem erbij heeft De Boer alle posities voor het nieuwe Ajax dubbel bezet: kwalitatief en kwantitatief. Dat was het uitgangspunt bij het samenstellen van de selectie met de wetenschap dat de jongste kampioen een zwaar programma voor de kiezen gaat krijgen.

Het valt trouwens te hopen dat de gedelegeerd commissarissen Joop Krant en Frank Eijken na het vertrek van algemeen-directeur Rik van den Boog op 1 juni de onderhandelingsdelegatie van Ajax meer financiële ruimte gunt om Sigthorsson op te halen bij AZ.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

gaizka

Bericht door gaizka » do mei 26, 2011 4:56 pm

Afgeserveerde Seedorf keert graag terug in Oranje
26/05/2011 16:47

Clarence Seedorf is nog steeds bereid aan te treden met het Nederlands elftal. De 35-jarige middenvelder van AC Milan heeft sinds de aanstelling van Bert van Marwijk nooit meer iets vernomen uit Zeist.

Onder Marco van Basten maakte de 87-voudig international in 2008 een korte rentree, maar door een gebrek aan speeltijd bedankte hij weer. 'Ik ben nog altijd beschikbaar', laat Seedorf weten aan Helden Magazine. 'Het enige wat me nu pijn doet, is dat ik na de komst van de nieuwe bondscoach nooit meer iets gehoord heb.'

'Mark van Bommel, die in dezelfde situatie zat als ik en hetzelfde over Van Basten dacht, keerde terug. Maar ik ben niet eens gebeld', toont de AC Milan-middenvelder zijn teleurstelling. Van Basten had te weinig vertrouwen in het tweetal en kon ze geen basisplaats garanderen.

'Van Marwijk neem ik dat niet kwalijk, maar dat twee van mijn oud-collega's, Frank de Boer en Phillip Cocu, die als assistent gingen meedraaien, er zelfs geen belletje aan hebben gewaagd om de situatie uit te leggen, dat vind ik het meest teleurstellend.'
De band tussen Clarence en Frank is dus niet optimaal blijkbaar, denk niet dat we hem ooit nog in het Ajaxshirt gaan zien.

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 26, 2011 4:59 pm

Nee die gaat inderdaad niet meer komen. Zonde.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie