Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door LucaS » di jul 27, 2010 3:27 pm

Van oud-Ajacieden moeten wij het hebben!
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door joey » di jul 27, 2010 3:59 pm

De trainer hoort zich niet met contractbesprekingen te bemoeien.

Mocht dit verhaal waar zijn, dan zal El Ham. wel vinden dat hij nog niet helemaal rond was met Ajax. En laten we wel zijn, als het rond was, dan kón El Ham. niet eens meer naar een andere club, want dan had hij een rechtsgeldig contract.

Mondelinge afspraken zijn in de voetbalwereld niets waard.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 4:26 pm

Mondelinge afspraken zijn nergens wat waard. Officieel ja, maar in praktijk zelden tot nooit.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Kilroy » wo jul 28, 2010 4:45 am

Nee hoor. Mondelingen contracten zijn prima 'enforceable' (Ned.??), als je ze maar kunt bewijzen, door b.v. getuigen of ander toelaatbaar bewijs.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Michael_B » wo jul 28, 2010 9:09 am

Jep, en laat dat nu net het probleem zijn in 99 % van de gevallen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » wo jul 28, 2010 10:24 am

is er al iets bekend over het gerucht van Galatasaray?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door InnerHarbour » wo jul 28, 2010 10:28 am

Volgens je nieuwe beste vriend
MikeVerweij

Earnest Stewart (AZ): Ajax is enige club die concreet is voor El Hamdaoui #Ajax
about 2 hours ago via web
YNWA

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » wo jul 28, 2010 10:35 am

Da's een vrij onbetrouwbare nieuwsbron maar bedankt :biggthumpup.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10334
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door WP_Legend » wo jul 28, 2010 12:43 pm

Dr. Living Stoned schreef:Da's een vrij onbetrouwbare nieuwsbron maar bedankt :biggthumpup.gif:
Misschien moeten we een nieuw topic openen. Twittergeruchten!

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » wo jul 28, 2010 12:50 pm

Mijn zegen heb je
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » wo jul 28, 2010 2:44 pm

een krantenartikeltje dan maar weer
Hamdaoui vreest voor sportzaak

Mounir El Hamdaoui vreest voor de toekomst van zijn Rotterdamse sportzaak, wanneer hij bij Ajax gaat voetballen. De transfer is nog altijd niet officieel rond, en de winkel van de spits zou wel eens roet in het eten kunnen gooien.

El Hamdaoui is bang dat de inkomsten van zijn sportzaak teruglopen als hij bij de Amsterdammers tekent. Ter compensatie eist hij meer salaris van Ajax.

El Hamdaoui komt over van AZ, dat vijf miljoen euro ontvangt voor de goaltjesdief.
bron: www.spits.nl

Vroeger kregen ex-Ajacieden toch een sigarenzaakje na hun carriere? Pfff, waar praten we over? Een sportzaak met tientallen filialen door 't land? Een zaak die miljoenen binnenhaalt voor Mounir?

Geef hem een winkelpandje d'r bij en klaar!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door martijn401 » do jul 29, 2010 9:41 am

Mido: 'Tot nader order blijf ik bij Middlesbrough'

29/07/2010 10:06

De onderhandelingen over de transfer van Mido naar Ajax verlopen uiterst moeizaam. De Egyptische aanvaller vreest voor een mislukking. 'De deal kan afketsen.'

De 27-jarige Mido is bij de Engelse club overbodig en wil graag zijn oude club Ajax uit de brand helpen. De Amsterdamse club is naarstig op zoek naar aanvallende versterkingen. 'Mido wil ons helpen en wij willen hem helpen', zei trainer Martin Jol begin deze week nog hoopvol.

Maar een transfer is nog niet aan de orde. 'Er is op dit moment geen akkoord tussen de clubs', zei Mido tegen het Egyptische FilGoal.com over de stand van zaken omtrent zijn transfer naar Ajax. 'De deal kan afketsen. Tot nader order blijf ik bij Middlesbrough.'

'Ik wil komend seizoen voor Ajax spelen, maar onder de huidige omstandigheden zit dat er mogelijk niet in', aldus Mido. 'Als ik geen andere geschikte aanbieding krijg, dan blijf ik bij Middlesbrough en ga ik helpen bij de jacht op promotie naar de Premier League.'
vi.nl

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Michael_B » do jul 29, 2010 10:02 am

Gaat lekker!~

Middlesbrough wil dus een vergoeding voor hem. Tja... Dat moet hoe dan ook een zeer schappelijk laag bedrag zijn. Kunnen we hem niet huren met optie tot koop oid?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Marillion » do jul 29, 2010 10:09 am

Wat zou zo'n sportzaak in Kralingen nu eigenlijk heel opleveren? Zo lucratief is dat nu ook weer niet lijkt me.

Het schiet in ieder geval voor geen meter op zo. Het was kennelijk de bedoeling van Ajax om inmiddels twee spitsen onder contract te hebben staan maar de teller staat nog op nul. Had Pantelic al ergens getekend? :hypocrite.gif:
Nil volentibus arduum

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Michael_B » do jul 29, 2010 10:12 am

Het gaat niet om de financien van de sportzaak denk ik. Die zaak is de droom van Mounir en zijn broer(s), geboren en getogen in Kralingen. Niet alleen de omzet loopt (mogelijk) gevaar, maar ook de veiligheid van zijn werknemers/broers.

Dat lijkt mij eerder het 'probleem'.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 29, 2010 10:46 am

martijn401 schreef:
Mido: 'Tot nader order blijf ik bij Middlesbrough'

29/07/2010 10:06

De onderhandelingen over de transfer van Mido naar Ajax verlopen uiterst moeizaam. De Egyptische aanvaller vreest voor een mislukking. 'De deal kan afketsen.'

De 27-jarige Mido is bij de Engelse club overbodig en wil graag zijn oude club Ajax uit de brand helpen. De Amsterdamse club is naarstig op zoek naar aanvallende versterkingen. 'Mido wil ons helpen en wij willen hem helpen', zei trainer Martin Jol begin deze week nog hoopvol.

Maar een transfer is nog niet aan de orde. 'Er is op dit moment geen akkoord tussen de clubs', zei Mido tegen het Egyptische FilGoal.com over de stand van zaken omtrent zijn transfer naar Ajax. 'De deal kan afketsen. Tot nader order blijf ik bij Middlesbrough.'

'Ik wil komend seizoen voor Ajax spelen, maar onder de huidige omstandigheden zit dat er mogelijk niet in', aldus Mido. 'Als ik geen andere geschikte aanbieding krijg, dan blijf ik bij Middlesbrough en ga ik helpen bij de jacht op promotie naar de Premier League.'
vi.nl
Mido had zich toch vrijgekocht!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door joey » do jul 29, 2010 11:13 am

De Dominee schreef:Het gaat niet om de financien van de sportzaak denk ik. Die zaak is de droom van Mounir en zijn broer(s), geboren en getogen in Kralingen. Niet alleen de omzet loopt (mogelijk) gevaar, maar ook de veiligheid van zijn werknemers/broers.

Dat lijkt mij eerder het 'probleem'.
En zijn broers hebben hun hele ziel en zaligheid in die zaak gestopt. Mounir kan een andere club zoeken, maar wat moeten zijn broers dan doen? De zaak opdoeken? Ik begrijp het dilemma wel. Je zegt ook niet zomaar tegen je broers: 'Sorry jongens, ik ga naar Ajax, zoek het maar uit.'

Hij had natuurlijk beter meteen nee tegen Ajax kunnen zeggen als het zo ligt. Maar misschien vallen de reacties op zijn mogelijke overstap hem erg tegen. En zijn er behalve Scherrer nog een paar supporters langsgeweest.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door D_skilled » do jul 29, 2010 11:58 am

Jullie hoeven niet meer te wanhopen over Ronnie Stam.
Stam bij Wigan Athletic voor medische keuring

Wigan Athletic maakt werk van Ronnie Stam. De verdediger van
FC Twente is naar Engeland vertrokken om een volgende stap te zetten richting de Premier League.

Stam maakte er geen geheim van open te staan voor een nieuwe uitdaging. De 26-jarige verdediger legde daarom ook het aanbod naast zich neer om zijn contract met FC Twente open te breken.

Wigan Athletic biedt Stam de kans zich in het buitenland te manifesteren. The Latics zijn bereid FC Twente de vermeende transfersom van vier miljoen euro te betalen voor de back. Stam is in Engeland om een medische keuring te ondergaan.

Bij Wigan Athletic moet Stam het gat vullen dat is ontstaan na het vertrek van Mario Melchiot naar het Qatarese Umm-Salal. De rechtsback heeft twee seizoenen bij FC Twente achter de rug.
Bron: VI.nl

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Thom » vr jul 30, 2010 3:53 pm

D_skilled schreef:Jullie hoeven niet meer te wanhopen over Ronnie Stam.
Stam bij Wigan Athletic voor medische keuring

Wigan Athletic maakt werk van Ronnie Stam. De verdediger van
FC Twente is naar Engeland vertrokken om een volgende stap te zetten richting de Premier League.

Stam maakte er geen geheim van open te staan voor een nieuwe uitdaging. De 26-jarige verdediger legde daarom ook het aanbod naast zich neer om zijn contract met FC Twente open te breken.

Wigan Athletic biedt Stam de kans zich in het buitenland te manifesteren. The Latics zijn bereid FC Twente de vermeende transfersom van vier miljoen euro te betalen voor de back. Stam is in Engeland om een medische keuring te ondergaan.

Bij Wigan Athletic moet Stam het gat vullen dat is ontstaan na het vertrek van Mario Melchiot naar het Qatarese Umm-Salal. De rechtsback heeft twee seizoenen bij FC Twente achter de rug.
Bron: VI.nl
Eh...Betrouwbaar transfernieuws...Ajax...? link?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door D_skilled » vr jul 30, 2010 6:50 pm

Ronnie Stam had persoonlijk bevestigd dat Ajax geïnformeerd had.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 30, 2010 9:25 pm

waarom wordt hier niet effe gemeld dat El Hamdaoui getekend heeft?
El Hamdaoui verheugt zich op spelen met Suarez


Na lange onderhandelingen waarin het lang onzeker was of hij nu wel of niet AZ zou verruilen bij Ajax, tekende Mounir El Hamdaoui een vierjarig contract bij Ajax.

'Ja dat Ajax-shirt voelt goed', meldt El Hamdaoui op de site van zijn nieuwe club. 'Ik ben blij dat de onderhandelingen achter de rug zijn. Iedereen weet dat Ajax een hele grote club is. Dat vind ik ook en dat vond ik als klein jongetje ook al.'

'Ik kijk er naar uit om met Luis Suarez samen te spelen. Ik speel graag samen met goede voetballers', kijkt de 26-jarige Marokkaan uit naar de samenwerking met zijn aanstaande aanvalspartner. 'Met Martin Jol heb ik altijd een goede band gehad (de oefenmeester haalde El Hamdaoui in 2005 naar Tottenham Hotspur, red.) en ik ben ook mede dankzij hem naar Amsterdam gekomen.'

'Ik weet niet wat het plan is, maar volgens mij zit ik bij de selectie voor de wedstrijd tegen FC Twente', blikt El Hamdaoui vooruit naar de wedstrijd om de Johan Cruijff-schaal zaterdag tegen de landskampioen. 'Hij mag meedoen', stelt coach Jol die blij is dat de KNVB snel was met toestemming geven.

'Mounir heeft een gigantische techniek. Hij is een echte straatvoetballer die geleerd heeft om ook simpel te spelen', vervolgt de oefenmeester die tevens vertelde een garantie voor goals aangetrokken te hebben. 'Hij schiet ze er makkelijk in. El Hamdaoui is een rasvoetballer.'
Bron: www.vi.nl
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op vr jul 30, 2010 9:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13021
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Liberty » vr jul 30, 2010 9:29 pm

Het moet in elke topic even gemeld worden vind je?

Oke:

Groot nieuws, gasten. El Hamdaoui heeft voor Ajax getekend.

Ole, een nieuwe speler waar we met z'n allen op kunnen zeiken.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 30, 2010 9:55 pm

ik vind dat we wel wat mogen afmaken hier, zeker omdat het gezeik over Ajax aankoopbeleid zo hevig was de laatste tijd. Maargoed jullie zijn misschien meer geïnteresseerd in de aftrek episodes van Mike Verweij dan datgeen wat dit dus is: Betrouwbaar Transfernieuws.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Duke » vr jul 30, 2010 10:02 pm

Dr. Living Stoned schreef:waarom wordt hier niet effe gemeld dat El Hamdaoui getekend heeft?
El Hamdaoui verheugt zich op spelen met Suarez


Na lange onderhandelingen waarin het lang onzeker was of hij nu wel of niet AZ zou verruilen bij Ajax, tekende Mounir El Hamdaoui een vierjarig contract bij Ajax.

'Ja dat Ajax-shirt voelt goed', meldt El Hamdaoui op de site van zijn nieuwe club. 'Ik ben blij dat de onderhandelingen achter de rug zijn. Iedereen weet dat Ajax een hele grote club is. Dat vind ik ook en dat vond ik als klein jongetje ook al.'

'Ik kijk er naar uit om met Luis Suarez samen te spelen. Ik speel graag samen met goede voetballers', kijkt de 26-jarige Marokkaan uit naar de samenwerking met zijn aanstaande aanvalspartner. 'Met Martin Jol heb ik altijd een goede band gehad (de oefenmeester haalde El Hamdaoui in 2005 naar Tottenham Hotspur, red.) en ik ben ook mede dankzij hem naar Amsterdam gekomen.'

'Ik weet niet wat het plan is, maar volgens mij zit ik bij de selectie voor de wedstrijd tegen FC Twente', blikt El Hamdaoui vooruit naar de wedstrijd om de Johan Cruijff-schaal zaterdag tegen de landskampioen. 'Hij mag meedoen', stelt coach Jol die blij is dat de KNVB snel was met toestemming geven.

'Mounir heeft een gigantische techniek. Hij is een echte straatvoetballer die geleerd heeft om ook simpel te spelen', vervolgt de oefenmeester die tevens vertelde een garantie voor goals aangetrokken te hebben. 'Hij schiet ze er makkelijk in. El Hamdaoui is een rasvoetballer.'
Bron: http://www.vi.nl
Omdat ie een eigen topic heeft?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Dr. Living Stoned
Founding Father
Berichten: 19598
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 6:30 pm
Locatie: at home

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 30, 2010 10:18 pm

en kan dat dan hier gemeld worden: hier verder over onze marokkaanse vriend, met een linkie. dat noemen ze klantvriendelijk werken, duke. Jij beheert een site, wijs de bezoekers dan de weg.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Plaats reactie